Heel tevreden

Snelle en juist bediening

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Snel & vriendelijk antwoord bij vragen over producten en zeer vlugge levering.

goed produkt, slechte na service

Ik had 5 of 6 setjes onderbroeken besteld maat M/L en 1 setje was S/M; Dit kan gebeuren. Maar ik krijg geen reactie van jullie op mijn mail.

Fijne kousen

Mijn dochter is blij met haar nieuwe kousen. Het product kwam overeen met de omschrijving en werd vlot geleverd.

Duidelijke communicatie

Duidelijke info, goed afspraken,

Prijs/ kwaliteit en service uitstekend

Een lust om de site te bekijken, mooie kwaliteit ,prima verpakt en heel vlug geleverd.

Nooit meegemaakte klantvrienelijkheid

Werd persoonlijk verwittigd dat ik vermoedelijk bij een bestelling voor 1 artikel waarschijnlijk verkeerde maat had ingevuld. Dank zij de oplettendheid van de vertegenwoordiger (eigenaar?) kan dit nog rechtgezet worden. Absolute top wat mij betreft.

Vlotte levering en kwaliteit

Het is steeds een zoektocht naar kousen zonder elastiek. Twee paar besteld en uitgeprobeerd. Perfect. Nu nog wassen en wanneer geen krimp bestel ik bij.

snel en korrekt

snel en korrekt

Snelle service, mooi ingepakt met fijne attentie er bij

Topservice en topkwaliteit

Vlotte levering& goede webshop

Uitstekend!

Duidelijke website. Goede prijs. Snelle en correcte levering. Ik heb geen minpunten. Super!

alles was in orde en vlug

vlot

Goeie ervaring

Vlotte levering van de bestelling

Prima kousen en levering stipt.

Zials reeds geschreven.

Alles perfect

oleee de ideale kousen gevonden voor mij

oleee kousen zonder elastiek die aangenaam zijn om te dragen

altijd correct

reeds meerdere malen één bestelling gedaan en altijd correct

Helemaal positief

Ruim assortiment op de website, democratische prijzen én snelle afhandeling en verzending. Goederen goed en netjes verpakt. Helemaal top !

Vlotte levering van een bestelling kousen

De bestelling kousen werden vlot geleverd met de Post. Het is een goede kwaliteit van de kousen, ik had deze vroeger ook al eens aangekocht.

Supersnelle en volledige levering!!!

Bestelling geplaatst en dag nadien al mogen ontvangen. Enige minpunt was dat ik niet in een postpunt kon laten leveren. Prima verpakking, bestelling volledig. Heel tevreden!!! Dankjewel.

top service

alles in orde

prima service

ok

Snelle correcte levering, top !

Snelle correcte levering, top !

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.