Altijd super goede service!

Een échte aanrader! Hebben goede kwaliteit en zijn super vriendelijk!

Topkwaliteit kousen

Sterke, warme merino kousen die ik voor iedereen zou aanprijzen voor wie last heeft van koude voeten.

Snelle service, goed verpakt en goede producten.

Zeer goede ervaringen.

Goede service en kwaliteit

Goede service en kwaliteit

alles is orde en op tijd

op tijd

Alles is goed en vlug geleverd

Super. Meedenkend met de bestelling, wat betreft maar panty.

Super meedenkend wat betreft maatvoering panty. Persoonlijke email hierover. Hadden nog meer op voorraad, doe niet op de site stonden Werden meegestuurd.

Snel geleverd, goede kwaliteit

Ik heb kousen voor mijn kinderen besteld, er was veel keuze op de webshop en de kousen zijn van goede kwaliteit. Bovendien waren ze ook heel snel geleverd!

De bestelde kousen zijn zeer snel toegekomen en zijn zoals verwacht.

Keurig snel kwaliteit

Keurig overzichtelijke web pagina Toffe producten tegen scherpe prijs Kwaliteit in het aanbod Levering zoals beloofd en keurig op tijd Een aanrader

Verzorgde verpakking

Goede ontvangst

Mooi

Zeer mooi

Goede kousen

Goede prijs-kwaliteit, vlotte levering.

Prima webwinkel

Persoonlijke service. Uitgebreide keuze. Telefonisch bereikbaar voor extra info.

snelle en correcte service

alles heel correct en snel verlopen

Supersnelle levering, mooie warme panties aan een mini prijsje! Aan te raden!

Zeer slechte service

Ik had 3 fleece panty´s gekocht bij deze webshop. 2 van de 3 panty's bleken echter geen fleece aan de binnenkant te bevatten maar nylon, terwijl op de website wel fleece geadverteerd stond. Na een mail te hebben verstuurd dat ik een terugbetaling wilde voor die 2 panty's werd dit niet toegekend. Er werd ontkend dat op de website geadverteerd stond dat de binnenvoering uit fleece bestond. Ik heb daarna aangetoond dat dit wel degelijk het geval was. Daar heb ik geen antwoord op gekregen. Nadien zag ik dat de website aangepast werd, maar ik heb geen terugbetaling ontvangen...

Past perfect

Voldoet volledig aan mijn verwachtingen

Niks paste

De kousen paste niet en ik had al grote maten genomen. Heel jammer

Betrouwbaar

Hier heb ik mijn kousen teruggevonden ,welke ik niet meer vond na lang zoeken.

Normaal ga ik langs de markt woensdag, maar tegenwoordig komt er altijd iets tussen, ik weet dat het goede kwaliteit is, dus heb ik nu voor de eerste keer via webshop gekocht zeer snelle levering en goed verpakt. Dank u V.D

Mooie kwaliteitsvolle sokken!

Sokken arriveerde al snel en waren zorgvuldig ingepakt. De kwaliteit van de sokken zijn echt top. Zou zeker opnieuw bestellen.

Moeilijke levering

Voorlopig geen enkele ster: vrijdag verstuurd en nog altijd niets ontvangen. Niet duidelijk of de levering aan adres ofwel ophaalpunt Bpost gebeurt. Gisteren naar postkantoor geweest en het is onderweg... meer zien ze ook niet.

Goede service en goede kwaliteit

Top team. Zeer tevreden.

Bij vragen geven zij goed advies. Snelle en correcte leveringen.

Leuvensebaan 16

2581 Putte