prima service

ok

Snelle correcte levering, top !

Snelle correcte levering, top !

Betrouwbaar

Kende hen van op de markt, ze geven eerlijk advies, kwaliteit aan een scherpe prijs. Ik. Koop al vele jaren Basset sokken voor ons gezin bij hen, ieder heeft zijn eigen kleurtje sok. En de laatste tijd koop ik online, wat makkelijker is als je gaat werken. Bovendien(niet onbelangrijk voor mij) één van de weinige Belgische sites die concurrentieel is met andere(Nederlandse) websites.

excellent

snel geleverd en inhoud pakje ok

Snel en correct

Snelle service . Proper ingepakt . Top!

Top kwaliteit, snelle levering.

Op site was er voldoende stock, kreeg een telefoon geen voldoende stock meer, ik had keuze andere kousen nemen of terugbetaling. Dit is een gewaardeerde service van jullie. Nogmaals dikke proficiat

Vlug geleverd

Alles perfect verlopen. Goede kwaliteit.

Correcte vlotte levering

Voor de tweede keer bestelling geplaatst en zeer tevreden !

fijn en eerlijk bedrijf

goede service. een fijn en eerlijk bedrijf. heel vriendelijk , persoonlijk en vlug geholpen bij verkeerde levering in het verleden.

Snelle en correcte afhandeling.

Eenvoudige bestelling via duidelijke website. Goed verpakt en snelle levering. Het enig minpunt waren de verzendingskosten omdat er onvoldoende voorraad was om het minimum bestelbedrag te halen. Een kortingbon bij de volgende bestelling zou dit minpunt wegwerken.

Heel fijn dat ik mijn favoriete slips weer heb gevonden en heel snel in mijn bezit. Top!!

correct en snel

Producten zijn zoals omschreven, snelle verzending met minimale wegwerpverpakking. Netjes en correct, zeker aanbevolen.

Snel

Snel en netjes geleverd

Bestelling ging vlot, omschrijving komt overeen met waar ik naar op zoek was en de levering was ook snel. Een aanrader!

Top !

Snelle bezorging is al pluspunt, G20 ondergoed zoals ik het het jaren koop , KOUSENonline.be voor herhaling vatbaar.

vlot en zeer correct

Bestelling gedaan, vlug verwerkt en correct thuis afgeleverd. Bestelling voldoet volkomen aan mijn wens

alles ok

x

Kwaliteit 100% Leveringstermijn 2 dagen : super!

Duidelijke website, telefonisch zeer goed verder geholpen om een keuze te maken, vlot geleverd

Alles is tip top

Alles is tip top

Oplichters

Ik bestel kousen voor diabetici zonder rand , dit zij kousen die de bloeddruk niet afsnijden - 45 euro gevolg dit zijn geen kousen zonder rand , geen bloeddoorstroming , dokter zegt onmiddellijk uitdoen slechter dab gewone kousen en stuur foto (van mijn benen waarbij de gesneden randen duidelijk zichtbaar zijn) . op naar Kousen online.be en het volledige pakket terug . Aangezien het de fout is van de verkoper schrijf ik erbij dat ze me de volledige som terug storten .Ik krijg slecht 40 euro teruggestort , Ik neem contact , Deze verkoper zoekt smoesjes en wil daar niets van horen en legt de telefoon gewoon neer? gewoon oplichters om 5 euro op te strijken- Dit is pure oplichting en bedrog ?! Ik heb diabetic kousen gaan zoeken heb ze gewoon in zeeman gevonden voor 2,5 euro het paar. wat een schril contrast is tegen de sokken online die de bedrog kousen durven aanbieden tegen 8 tot zelfs 12 euro , vertrouw nooit meer deze bedriegers , leugenaars en oplichters

Sterke levering telkens

Topkwaliteit en prijs vriendelijk.

Een heel goede ervaring met deze kousen . Heel goede kwaliteit en prijs vriendelijk. Ook een heel vriendelijke en correcte levering. Dank je wel.

fijne producten

zowel de kousen als het ondergoed (van Janiera) zijn van een fijne kwaliteit en blijven ook na veel wasbeurten mooi in vorm

Mooie kleuren

Mooie kousen en kleuren. Iets aan de dunne kant.