Supergoede service

Als cadeau voor onze dochter gekocht voor kerst. In eerste instantie helaas niet goed aangekomen en tijdens het transport. Nadat we contact hebben gezocht hebben ze direct een nieuwe opgestuurd. Erg goede service! Daarnaast is het idee erg goed en hopen we dat onze dochter er iets aan heeft straks in de brugklas.

overzichtelijk plannen

Onze dochter heeft de planner de afgelopen week ontvangen. We helpen haar ermee, en ze vindt het nu al heerlijk om dingen af te strepen die gedaan zijn. Het geeft meer duidelijkheid en overzicht. Hopelijk ook minder weerstand tegen het huiswerk, maar daarvoor moeten we er iets langer mee werken.

Kalender beschadigd bij TNT. Probleemloos een nieuw exemplaar!!! TOP

De service van skur is prima. Zoals gezegd problemen bij levering super snel opgelost. We werken nu een week met de kalender. En eerlijk, het is nog even zoeken. We hebben een puber die totaal niet geïnteresseerd is in school of zich ervoor inzetten. We hopen dus dat hij snel doorkrijgt dat de kalender hem juist helpt in plaats van dat het extra tijd kost maar alleen al het invullen ......we doen het helemaal samen en na het stappenplan doornemen kun je gelijk beginnen. Wel zetten wij in het vakje ook wat hij moet doen anders moet hij daar toch iedere keer weer zijn app openen. Dat lijkt tot nu toe handig. Ook veranderd zijn rooster nog wekelijks, daardoor werd het invullen van het eerste overzicht al snel overbodig. En is ver vooruit plannen eigenlijk onmogelijk.

Overzichtelijk

Helaas moest ik toch nog waar langer wachten op kon bestelde producten. Maar bij ontvangst was ik verrast: wat overzichtelijk en duidelijk. Heb huiswerk gelijk ingevuld en zijn aan de slag gegaan. Nu hopen dat het zn vruchten gaat afwerpen.

Super, duidelijke omschrijving en snelle levering.

Zie boven.

Super service!

Ik had het starterspakket gekocht. Dit kwam helaas beschadigd binnen met de post. Na een mailtje kreeg ik direct de beschadigde onderdelen opnieuw opgestuurd! Super service!

Goede vormgeving, duidelijke taal voor tieners

Super! Snelle levering.

Leesbaar en bruikbaar

Veel oh ja momenten. Goede herhaling om ons te herinneren aan het feit dat wij de opvoeders zijn. Niet te veel lesstof, duidelijk in elkaar gezet en de taal, topografische en o.a. schrijf tips. Het is wat ik zocht. Nu uitvoeren in het praktijk in het nieuwe schooljaar.

Goede service en snellenlevering

Mooi verpakte spullen. Alles is netje aaangekomen

Great product, good service

Second year I have ordered the homework planner for my boys - great product. Ordering is quick and simple.

Vriendelijke, enthousiaste mails

Volgens mij was mijn bestelling verkregen via een ander bedrijf: quiboba. Ik ben enthousiast over de 3 spellen voor het vak Duits. 1 pagina bij het te downloaden materiaal bij spel 1 klopt niet. Daarover heb ik reeds een melding gedaan bij quiboba. De bezorging is tot 3x toe uitgesteld. Dat komt natuurlijk door POST.NL

Het materiaal ziet er leuk en inspirerend uit en snel geleverd!

Het materiaal ziet er super leuk uit. Vrolijk en duidelijk!

Heel fijn, en m'n oudste is er al in bezig. Hij gaat pas na de zomervakantie naar de middelbare school.

Pluspunten

Prima product.

Stop alsjeblieft met de eindeloze spam en reminders en 'long time no see' mails, etc... Dat irriteert mateloos, en alleen om die reden zal ik niet meer bestellen. Ook belachelijk dat ik de review pas kan verzenden als ik akkoord ga met de verwerking van persoonsgegevens (AVG)

He Lindie, jammer dat je onze mailtjes als spam ervaart. Da's natuurlijk niet onze bedoeling. We hebben al met elkaar gemaild en je bent nu uitgeschreven uit onze maillint-lijst. Groetjes!

Pluspunten

Nadat het mis is gegaan met mijn bestelling heeft Skur dit prima opgelost en netjes over gecommuniceerd. In die zin zeker tevreden.

Nee.

He Marieke, gelukkig heb je je bestelling inmiddels ontvangen en hebben we je uitgeschreven van onze e-mail-lijst. Veel succes met de planners :)

Pluspunten

Artikelen zoals op website snel geleverd

Pluspunten

Snelle goede levering

Pluspunten

Snelle levering leuk pakket

Vooral zo doorgaan

Pluspunten

Goede materialen en snelle service.

Pluspunten

duidelijk enthousiast gestructureerd ervaringsdeskundig overzichtelijk

Pluspunten

Pluspunten

Mooi product

Kan de bestelling misschien iets eerder verstuurd worden?

Pluspunten

snelle manier van bestellen, snel in huis

Pluspunten

Snelheid en service.