Super.

Top!! Ik heb een zeer deskundig advies gehad. En mijn pakket snel ontvangen.

Eenmalige ervaring

Levering was er snel. Kwaliteit van de schoenen was onvoldoende. Retourzending door Postnl afgeleverd maar na een week nog geen ontvangstbevestiging van Manwood. Kosten verzending en retour voor mijn eigen rekening dus een dure, eenmalige ervaring.

Beste A., Lilian is een hoogstaand Italiaans merk van hoge kwaliteit. Elke schoen van Lilian is helaas weer anders qua materiaal en pasvorm en helaas waren deze schoenen niet naar verwachting. Wij zijn van mening dat de schoenen er naar behoren uitzagen. Wij rekenen alleen verzendkosten wanneer het een sale paar betreft. Ons retourbeleid staat duidelijk vermeld op onze webshop. Ik zie inderdaad dat u geen bevestigingsmail heeft ontvangen van de retourzending, de retour is verder volgens standaarden verwerkt en we hebben de bevestigingsmail alsnog verzonden. Excuses voor het ongemak! Hartelijke groet, Manwood

Helemaal top

Had sloffen van ugg gekocht via de webshop maar kon ze toch in de winkel meteen ophalen. Toen ik thuis kwam bleken ze een maat te groot, weer totaal geen probleem. Zeer vriendelijk werd ik nogmaals geholpen. Kom al heel veel jaren bij Manwood, altijd heel blij als ik de winkel verlaat met m'n aankopen. Kundig en zeer vriendelijk personeel

Fantastish

Zeer fijne mensen die op een heel vriendelijke manier de klant te dienst staan, erg klantvriendelijk. Mooie schoenen, gewoon super. Zal steeds bij hen eerst kijken voor ik ergens anders nr iets uitkijk. Super snelle levering. Bedankt van harte. Veronique

Zeer fijne website met ruime keus.

Zeer snelle levering en afhandeling van retournering. Kom hier zeker terug.

Prima service ... geweldige producten!

Zeer goed bedrijf met een prima klantenservice.

Helemaal perfect

Online gekocht en kon de volgende dag al ophalen bij de winkel van mijn keuze.

Keurig volgens afspraak bezorgd

Keurig volgens afspraak bezorgd

Topwinkel

Niet goedkoop, maar goede service en super schoenen!

Snelle levering en fijn pertini schoenen in halve maten 👍

Geen klachten

Top schoenen en hele goede service (ook online)

Mooie en kwalitatieve schoenen die ook nog eens lekker lopen, dat is altijd lastig. Maar niet bij Manwood. Het is echt mijn favoriete winkel (op de Middenweg dan), ik ga eigenlijk nergens anders meer naartoe (behalve als ik Nike's nodig heb). Hele mooie schoenen en laarzen, veel keuze, tijdloos maar modern design, kwalitatief, lopen lekker en het personeel is supervriendelijk. Je wordt behandeld zoals dat hoort in een schoenenwinkel zonder hippigheid of opdringerigheid. Het lijkt wel alsof ik aandelen heb, maar dat is absoluut niet zo!

Mooie schoenen ..

.. maar wat een arrogant personeel in de winkel. Kon geen glimlach af, moest om een tasje vragen.

Snelle levering, goede service

Schoenen werden snel geleverd. Echter kleurverschil in het suède. Jammer dat dit niet voor verzending opgemerkt is. Kreeg het aankoopbedrag en verzendkosten keurig en heel snel teruggestort.

Mooie collectie

Prachtige schoenencollectie

Voor het eerst sneakers via de website besteld. Werd snel en zeer verzorgd geleverd.

Mooie website, goede service

Mijn bestelling stond keurig klaar in de winkel!

3 Paar schoenen besteld in de uitverkoop vanuit Italië waar ik op vakantie was. Mijn bestelling stond klaar toen ik thuis kwam en in de winkel werd ik geweldig geholpen door Robert. De door mij bestelde paren heb ik uiteindelijk alle 3 niet gekocht maar ik heb na de hele winkel gepast te hebben, 1 paar uit de nieuwe collectie gekozen. Zo fijn dat dat gewoon kan. Ondertussen verwend worden door een andere collega van Robert met een heerlijke kop koffie. Feestje om hier t zijn. Heerlijk de hulpvaardige, geduldige en vriendelijke bediening. Manwood is een topzaak!

Prima, snelle levering

Snel besteld, snel geleverd.

Portokosten veel te duur ..

Ik vind dat het gratis verzonden en retour moet worden , helemaal boven de €100 ..

Prima snelle afwerking

Prima snelle afwerking

Pluspunten

Verzendkosten boven 100 zie je niet veel meer.

Pluspunten

Snelle service.

Pluspunten

Zeer snelle en correcte levering.