Geen ervaring

Ik had schoenen besteld maar heb ze nooit ontvangen, kreeg bericht van Klara dat ze geretourneerd waren?

Zeer slechte service

Retour werd niet geaccepteerd omdat ik de schoenen gedragen zou hebben, wat absoluut niet het geval is. Ik heb ze gepast en een paar stappen op houten vloer mee gelopen om te kijken of het goed zit. Gepast en retour in de doos dus. Dat dit gewoon wordt ontkend vind ik zeer klant onvriendelijk, terwijl ik al jaren klant ben ->zeer teleurstellend. Ik kom niet meer terug!

Beste mevrouw J., Wij hebben getracht u te bereiken per mail maar hebben helaas geen reactie mogen ontvangen. Graag zouden wij de klacht nogmaals willen beoordelen. Normaal gesproken gaan wij zeer tolerant om met klachten, omdat wij het belangrijk vinden dat de klant uiteindelijk tevreden is. Wij vinden het dan ook heel spijtig dat u deze ervaring bij ons in de winkel heeft gehad. Mocht u ons toch nog willen benaderen voor een second opinion dan horen wij dat uiteraard graag. Wij zijn telefonisch bereikbaar via: 020 7220960 of via de mail op webshop@manwood.nl Hartelijke groet, Manwood

Toppie!

Snelle levering, mooie prijs en fantastische schoenen!

Prima oplossing

Kocht online schoenen, na paar dagen toch geen track trace ontvangen. Vervolgens gebeld, bleek de afgeprijsde schoenen verkocht te zijn in de winkel. De schoen was alleen nog verkrijgbaar in andere maten. Vervolgens werd mij een andere kleur aangeboden die niet in de aanbieding was. (Goede oplossing) Deze bleken thuis toch nog te groot, vervolgens zelf naar de winkel gegaan, om kleinere maat te passen. Telefonisch al gevraagd of ze ook bijpassende riem hadden. Bij aankomst in de winkel lagen al 3 riemen klaar. Kortom goede service en vriendelijk personeel.

Superdames zowel in webshop als winkel. Heel attent en lief!

Snelle levering, ook naar België!

Zeer fijne eerste ervaring! Wat zijn de Nederlandse handelaars snel en correct!! Graag tot een volgende keer!

Goede snelle levering

Een winkel met mooie merken die je bijna niet ziet

Duurde even voordat ik antwoord kreeg op mijn mails maar uiteindelijk goed geholpen. Tevreden!

Snel en kordaat

Hele aardige dame eerst aan de telefoon Snel en vkug geholpen in een zeer drukke winkel door de eigenaar

Snelle levering en geweldige aankoop

Heel dure laarzen van Buttero maar.... her is de moeite waard. Geweldige pasvorm en prachtige uitvoering. Ik ben heel blij met mijn aankoop.

Scherpe prijs, snelle levering en goede service

Schoenen online besteld met een scherpe aanbiedingsprijs. Helaas maatje te groot dus omgeruild in de winkel. Ging zeer makkelijk en aardig personeel. Aanrader voor als je op zoek bent naar kwaliteitsschoenen. Enige verbeterpunt: ook verzending van aanbiedingsschoenen zou mijn inziens gratis moeten zijn.

GEWELDIG

Ontzettende aardige behulpzame mensen aan de telefoon

Top site, geweldige service, snelle levering

What you see is what you get.. duidelijke site.. beantwoorden vragen binnen 24uur.. waar voor je geld.. kortom fijne winkel.. graag tot de volgende keer..

gewoon goed zoals het hoort

gewoon goed zoals het hoort

Schoenen toch wel in sale...

Afgelopen maand ben ik een aantal keer in de winkel geweest om schoenen te passen. Mede omdat het een dure uitgave was twijfelde ik om de schoenen te kopen. Volgens de medewerkster van Manwood zouden de schoenen niet in de sale komen. Uiteindelijk ben ik afgelopen vrijdag tot aankoop over gegaan. Ik ben super blij met mijn schoenen en ook het personeel is vriendelijk. Echter zag in gistermiddag dat mijn schoenen onder de ‘black friday’ korting vallen. Ik vind het jammer dat ik hier niet op geattendeerd ben, komt op mij over als weinig klantgericht.

Beste Annemarie, Bedankt voor de feedback en fijn dat u verder tevreden bent over onze service. Black Friday is een op zichzelf staande actie, die een paar dagen voor Black Friday pas bekend is gemaakt. Het is vaak zo dat bepaalde merken/modellen niet in de sale gaan. Mocht u de schoenen op Black Friday hebben aangeschaft, dan heeft u uiteraard gewoon recht op deze korting! Hartelijke groet, Manwood

goede service, maar schoenen toch terug ivm verkeerde maat

goede service, maar schoenen toch teruggestuurd ivm verkeerde maat

Goede site, snelle levering.

Super.

Top!! Ik heb een zeer deskundig advies gehad. En mijn pakket snel ontvangen.

Eenmalige ervaring

Levering was er snel. Kwaliteit van de schoenen was onvoldoende. Retourzending door Postnl afgeleverd maar na een week nog geen ontvangstbevestiging van Manwood. Kosten verzending en retour voor mijn eigen rekening dus een dure, eenmalige ervaring.

Beste A., Lilian is een hoogstaand Italiaans merk van hoge kwaliteit. Elke schoen van Lilian is helaas weer anders qua materiaal en pasvorm en helaas waren deze schoenen niet naar verwachting. Wij zijn van mening dat de schoenen er naar behoren uitzagen. Wij rekenen alleen verzendkosten wanneer het een sale paar betreft. Ons retourbeleid staat duidelijk vermeld op onze webshop. Ik zie inderdaad dat u geen bevestigingsmail heeft ontvangen van de retourzending, de retour is verder volgens standaarden verwerkt en we hebben de bevestigingsmail alsnog verzonden. Excuses voor het ongemak! Hartelijke groet, Manwood

Helemaal top

Had sloffen van ugg gekocht via de webshop maar kon ze toch in de winkel meteen ophalen. Toen ik thuis kwam bleken ze een maat te groot, weer totaal geen probleem. Zeer vriendelijk werd ik nogmaals geholpen. Kom al heel veel jaren bij Manwood, altijd heel blij als ik de winkel verlaat met m'n aankopen. Kundig en zeer vriendelijk personeel

Fantastish

Zeer fijne mensen die op een heel vriendelijke manier de klant te dienst staan, erg klantvriendelijk. Mooie schoenen, gewoon super. Zal steeds bij hen eerst kijken voor ik ergens anders nr iets uitkijk. Super snelle levering. Bedankt van harte. Veronique

Zeer fijne website met ruime keus.

Zeer snelle levering en afhandeling van retournering. Kom hier zeker terug.

Prima service ... geweldige producten!

Zeer goed bedrijf met een prima klantenservice.

Helemaal perfect

Online gekocht en kon de volgende dag al ophalen bij de winkel van mijn keuze.

Keurig volgens afspraak bezorgd

Keurig volgens afspraak bezorgd