Manwood combineert snelle levering met een efficiënt retourproces voor een naadloze winkelervaring.

Manwood onderscheidt zich door snelle en nette levering. Ondanks dat de bestelde schoenen te klein waren, zorgde het soepele retourproces en de vlotte terugbetaling voor een positieve ervaring. Dit bewijst dat Manwood betrouwbaar en klantgericht is, cruciaal voor een goede online winkelervaring.

Geen goede ervaring

Dit is de tweede keer dat ik wat bestel eerste keer maat te groot gekregen. Tweede keer besteld , betaald dan na vier dagen niks gehoord ben gaan bellen zeggen dat ze een mailtje hebben gestuurd dat de schoenen er niet meer waren nooit gekregen dan zeggen oh sorry geld na twee dagen terug gestuurd beetje teleurstellend en niet netjes . Zijn goede klanten worden goed geholpen in de winkel zelf maar on line slechte ervaring.

Makkelijk te bestellen en snelle levering!

Zie boven.

Snelle levering van goede producten

Ik had 2 paar enkellaarsjes besteld van mijn favoriete merk, in de sale. Scherp geprijsd, ze werden direct geleverd en waren helemaal goed. Ik ben tevreden over Manwood en zou hier weer terugkomen. Dank.

Snelle levering top

Netjes verpakt en snelle levering

Groot, mooi assortiment en snelle levering

Groot, mooi assortiment en snelle levering

Mooi site

Altijd op tijd geleverd, retour afhandeling super en klantenservice vriendelijk medewerkers

Prachtige laars gekocht voor een mooie prijs en vlotte verzending. Top geregeld!

Fast service, great selection, wonderful staff

Love this shop!

Perfecte service in alle oozichten

Perfecte service in alle opzichten!

Top!!!

Bestelling geplaats.. blijkt dat ze niet op vooraad waren. Geld netjes terug 3 dagen later gebeld en gevraagd of ik nog belang bij heb want ze hadden een retour gekregen.. Erg bedankt en er tevreden.. HAPPYUGGSULTRAMİNİ

kundige medewerkers en snelle levering!

Ik heb telefonisch contact gehad over een bepaald merk laarzen of deze groot/klein uitvielen, en heb daar het juiste advies over gekregen. Erg aardig ook.

Snel en behulpzaam

Online besteld, volgende dag opgehaald in winkel. Stonden al klaar en zelfs al ingespoten. Vriendelijk geholpen.

Goed en heel snel

Pantoffels besteld en volgende dag in huis.

Pakket nooit ontvangen

Ik heb mijn pakket nooit ontvangen

Beste Noa, Zoals ook via de mail aangegeven heeft u door een fout de track en trace niet ontvangen, uw pakket ligt klaar bij een Postnl punt om opgehaald te worden. Hopelijk zijn de schoenen naar wens. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Webshop Manwood

Fantastisch verkoop team bij Manwood

Online laarzen voor mijn dochter gekocht. 2dagen later kon ik de laarzen in de winkel ophalen. Parkeren was geen probleem in de straten tegenover de winkel. Aardige heren in de winkel. Mijn dochter zegt dat de laarzen heerlijk lopen. Ik zal zeker weer schoenen bij manwood kopen.

Bijna goed

Jammer was dat ze op site mijn maat nog hadden maar achteraf toch bleek dat dit onjuist was. Zodoende was kadootje verlaat .

Product niet overeenkomstig het bestelde product

Kleur blauw besteld en metaal blauw ontvangen

Netje verpakt !! En snel geleverd

Snelle nette levering

Schoenen vielen zoals omschreven stond op de website. Snelle verzending (wel prijzig).

prima!

ruime keus; goede prijs; snel bezorgd

Santoni riem vaak man geretourneerd.

Mijn schoenen qaren de volgende dag al binnen!!

Min

Nog niets ontvangenis

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.