Prima kwaliteit/prijs schoenen en een snelle levering

Mooi aanbod van schoenen en een snelle levering.

Mooi aanbod, fijne site, makkelijk bestellen.

Je hebt je schoenen snel in huis, fijn!

Cijfer 10

Fijn personeel aan de telefoon omdat ik eerst informatie nodig had. Daarna besteld en laarzen ontvangen in prachtige kleur precies zoals op de foto van de website. Dure laarzen die ik ook al in een andere kleur heb gekocht van een Italiaans merk. Zo blij dat ik ze bij jullie kan bestellen, want ik woon niet in Amsterdam. Samenwerking met postbezorger om laarzen bij een punt op te halen toen ik niet thuis bleek ging ook prima! Geen bezorgkosten, top. Bedankt voor de goede service van Saskia uit Groet Noord-Holland

Goede ervaring!

Snelle levering, product komt overeen met website, goede kwaliteit.

Helemaal naar wens

prima,snelle levering

Bestelde schoenen waren elders vrijwel uitverkocht

Prima,snelle levering

Snelle levering.

Ik had wat informatie nodig. Goede service en eerlijk advies.

Snel en netjes

Mooie schoenen, zoals altijd

Overal uitverkocht behalve bij Manwood!

Snelle levering van Nederland naar Frankrijk. Goede prijs !

Geen ervaring

Ik had schoenen besteld maar heb ze nooit ontvangen, kreeg bericht van Klara dat ze geretourneerd waren? Echter hebben ze na deze review gelijk contact opgenomen en gaven ze aan dat ze wel degelijk gereageerd hadden echter is die mail bij mij in de spam terecht gekomen. Dus bij deze neem ik mijn woorden terug en ben ik uiteindelijk zeer tevreden met ze en hebben ze een prima voorstel gedaan voor een volgende bestelling.

Zeer slechte service

Retour werd niet geaccepteerd omdat ik de schoenen gedragen zou hebben, wat absoluut niet het geval is. Ik heb ze gepast en een paar stappen op houten vloer mee gelopen om te kijken of het goed zit. Gepast en retour in de doos dus. Dat dit gewoon wordt ontkend vind ik zeer klant onvriendelijk, terwijl ik al jaren klant ben ->zeer teleurstellend. Ik kom niet meer terug!

Beste mevrouw J., Wij hebben getracht u te bereiken per mail maar hebben helaas geen reactie mogen ontvangen. Graag zouden wij de klacht nogmaals willen beoordelen. Normaal gesproken gaan wij zeer tolerant om met klachten, omdat wij het belangrijk vinden dat de klant uiteindelijk tevreden is. Wij vinden het dan ook heel spijtig dat u deze ervaring bij ons in de winkel heeft gehad. Mocht u ons toch nog willen benaderen voor een second opinion dan horen wij dat uiteraard graag. Wij zijn telefonisch bereikbaar via: 020 7220960 of via de mail op webshop@manwood.nl Hartelijke groet, Manwood

Toppie!

Snelle levering, mooie prijs en fantastische schoenen!

Prima oplossing

Kocht online schoenen, na paar dagen toch geen track trace ontvangen. Vervolgens gebeld, bleek de afgeprijsde schoenen verkocht te zijn in de winkel. De schoen was alleen nog verkrijgbaar in andere maten. Vervolgens werd mij een andere kleur aangeboden die niet in de aanbieding was. (Goede oplossing) Deze bleken thuis toch nog te groot, vervolgens zelf naar de winkel gegaan, om kleinere maat te passen. Telefonisch al gevraagd of ze ook bijpassende riem hadden. Bij aankomst in de winkel lagen al 3 riemen klaar. Kortom goede service en vriendelijk personeel.

Superdames zowel in webshop als winkel. Heel attent en lief!

Snelle levering, ook naar België!

Zeer fijne eerste ervaring! Wat zijn de Nederlandse handelaars snel en correct!! Graag tot een volgende keer!

Goede snelle levering

Een winkel met mooie merken die je bijna niet ziet

Duurde even voordat ik antwoord kreeg op mijn mails maar uiteindelijk goed geholpen. Tevreden!

Snel en kordaat

Hele aardige dame eerst aan de telefoon Snel en vkug geholpen in een zeer drukke winkel door de eigenaar

Snelle levering en geweldige aankoop

Heel dure laarzen van Buttero maar.... her is de moeite waard. Geweldige pasvorm en prachtige uitvoering. Ik ben heel blij met mijn aankoop.

Scherpe prijs, snelle levering en goede service

Schoenen online besteld met een scherpe aanbiedingsprijs. Helaas maatje te groot dus omgeruild in de winkel. Ging zeer makkelijk en aardig personeel. Aanrader voor als je op zoek bent naar kwaliteitsschoenen. Enige verbeterpunt: ook verzending van aanbiedingsschoenen zou mijn inziens gratis moeten zijn.

GEWELDIG

Ontzettende aardige behulpzame mensen aan de telefoon

Top site, geweldige service, snelle levering

What you see is what you get.. duidelijke site.. beantwoorden vragen binnen 24uur.. waar voor je geld.. kortom fijne winkel.. graag tot de volgende keer..

gewoon goed zoals het hoort

gewoon goed zoals het hoort