Gemakkelijk en snel

Via Manwood bestellen is gemakkelijk en snel!

Snelle levering en super netjes ingepakt. Duidelijke site. Top !

Super mooie collectie!

Erg mooie collectie en snelle levering

Prima levering/ mooi product

Track & trace alleen niet helemaal duidelijk wanneer en hoe laat het wordt geleverd

viel tegen

Normaliter koop ik mijn schoenen uitsluitend op de Willems Parkweg. Dit is de 1e aankoop via jullie webschop. Ik kan niet zeggen dat dit een aanrader is. De schoenen zijn naar iemand anders gestuurd. De genoemde korting van 25% is niet in mindering gebracht. Vooralsnog vertrouw ik op een goede afloop. Ik beveel Manwood aan, omdat ik in de winkel altijd bijzonder goed wordt geadviseerd.

Er was inderdaad iets misgegaan bij de bestelling, waardoor we de schoen pas 3 dagen later dan gepland konden verzenden. We hebben regelmatig contact gehad, de korting is verrekend en we hebben ook nog een gratis retouretiket aangeboden. We zien u graag terug in onze fysieke winkel. Mvg, Manwood

Snelle levering, mooi product

Ik had mijn bestelling snel in huis. Prachtige laarzen.

Snelle levering!

Snelle levering & prachtige aankoop!

Snelle verzending, netjes ingepakt.

De schoenen waren de dag na bestelling al verzonden. Waren netjes verpakt in de schoenendoos zelf en in de verpakkingsdoos waardoor een beschadiging niet zal gebeuren. Schoenen lijken op de foto lichter, maar dit verschil valt mee als je ze hebt. Schoenen zitten lekker en de maat zit precies goed.

goede ervaring

Ik heb normaal schoenmaat 39 half, wanneer een merk alleen hele maten heeft is het altijd een gok.. soms is 39 goed, soms 40. Zo ook met lola cruz ; vorige week enkellaarsje 39 besteld, was veel te klein, gebeld of ze maat 40 wilden reserveren omdat ik maat 39 direct terug stuurde en ik bang was dat maat 40 misschien weg was voor mijn retourpakket bij Manwood weer ontvangen was. Aardige medewerkster aan de telefoon heeft dit voor me geregeld : maat 40 werd voor me gereserveerd en is inmiddels in huis : deze past prima! Fijn hoor, blij mee en fijn geholpen. Thanks ! tot de volgende keer!

Snelle toezending

Mijn bestelling was snel bezorgd en keurig verpakt

Super snelle en correcte levering!

Ondanks dat er stond dat de levering 1-3 dagen duurde had ik mijn bestelling de volgende dag al in huis. Geweldig!

Snelle levering. Goede service Aan te bevelen.

Snelle levering. Goede service Aan te bevelen.

Niet best

De schoenen zijn gewoon tweedehands er is duidelijk al op gelopen met een vlekje aan de voorkant en zijkant.!

Wij hebben de betreffende schoenen al offline gehaald en een gratis retouretiket aangeboden, tot op heden hebben wij de schoenen nog niet terug ontvangen. Mvg, Manwood

Zie hier onder!

Héél snel in huis, keurig verzorgd dus complimenten!! Met vriendelijke groet, Giovanna de Loor

Artikelen goed op voorraad en de volgende dag geleverd

Goede collectie, goede kwaliteit.

Ik vind het altijd heel prettig winkelen bij Manwood Middenweg. Ik word altijd professioneel geholpen (niet iedereen is even vriendelijk en behulpzaam) en met een goede service. Vooral omdat de producten een goede kwaliteit hebben en altijd met de trend meelopen koop ik graag laarzen bij jullie.

Slecht

Wel een enquête sturen maar ik heb het artikel nog niet ontvangen, ook nog geen aankondiging dat jullie er mee bezig zijn.

Er was helaas iets misgegaan bij deze bestelling. Er is meteen telefonisch contact opgenomen en de schoen is bij de melding van deze recensie direct dezelfde dag verzonden. Mvg, Manwood

Snel verzonden en mooie schoenen!

Heel blij met mijn mooie nieuwe schoenen! Ook nog eens snel en netjes verzonden. Ik ben blij!

Mooie website

Snelle levering.

Top product

Ik heb de sneakers van Copenhagen besteld. Snelle levering, mooi ingepakt, prachtige schoenen. Ik heb al vaker bij Manwood besteld en altijd heel blij mee!

Alles spoedig verlopen. Alleen adres was fout. Wij wonen Wolvenbos 9 en pakketje kwam bij onze buren Nr 5 aan. Was geen probleem.

Tweede keer besteld, super snelle levering!

Zie boven

perfect

Fantastische dienstverlening, flexibel, snelle service

prima verlopen

SCHOENEN GEEN GOEDE PASVORM TERUG GESTUURD EN DAARNA GELD TERUG ONTVANGEN