Snel bezorgd

Mijn bestelling werd snel bezorgd, binnen twee dagen. Heel erg jammer dat her retourbedleid niet fijn is geregeld en dat de retourkosten helemaal voor eigen rekening komen, echt een minpunt!

Helemaal top geregeld

Alles klopt vanaf plaatsen bestelling tot en met ontvangst van het pakket

Zeer duidelijke website, goede foto's. Een hele snelle verzending van de bestelling.

De schoenen waren qua pasvorm niet geschikt. Dus helaas retourneren.

Prima en snelle levering

Weinig webshops die ook maat 39 voor mannen aanbieden.

Op tijd en mooie doos.

De toezending was vlot en er zat ook een retourbon bij. Helaas moet ik de schoenen terugsturen. De doos was al eens gebruikt zag ik. ( de schoenendoos zat in de overdoos). Dus die moet ik dan wel vervangen, want die was niet meer bruikbaar. Vriendelijke groet.

Snelle service, netjes op tijd geleverd.

Overzichtelijke site en bestelling is snel zonder vertraging geleverd.

Super snelle levering

Hele mooie collectie

Goed, snel, accuraat

Prima, alleen vreemd dat ik een melding kreeg dat er iets mis was gegaan met de betaling. Bedrag was wel van mijn bank afgrschreven en schoenen werden ook bezorgd.

Geen bestelling ontvangen

Helaas nog niks mogen ontvangen ook geen link met de track and trace code

Altijd goed en vriendelijk!

Ongewoon goed.

Keurig persoonlijk contact ondanks online

Perfecte service as usual nu ook online

PERFECT

Ontzettende snelle en correcte levering en de schoenen zijn geweldig

top service!

Door de lockdown moest ik helaas online bestellen. Maar dat was zo gepiept. En deze Annie Bing trui wilde ik al langer. Snel en vriendelijk thuisbezorgd. Persoonlijk door Manwood zelf! (maar ik woon dan ook in Amsterdam).

Correct en plezierig

Correct en plezierig

Duidelijke website snelle levering.

goede service

vraag wordt vriendelijk beantwoord

Supergoede service

In deze gekke tijden fantastisch geholpen met mijn webshopaankoop.

Snelle, betrouwbare service

Om 11.30 schoenen besteld, die al een paar uur later door een zeer vriendelijke bezorger werden afgeleverd.

Altijd top service

Mooie collectie schoenen en van goede kwaliteit Snelle levering van mijn online bestelling.

Prettige verkopers en je schoenen worden alvast ingespoten tegen vuil en regen. Bij een online bestelling werd ik netjes gebeld dat mijn bestelde laarsjes helaas niet voldeden aan verkoop.

Heel klantvriendelijk

Bij een bestelling via de webshop, bleek bij het inpakken de schoenen verkleurd te zijn. Ik kreeg een keurige email en omdat er geen tweede paar met dezelfde maat meer aanwezig was, kreeg ik direct mijn geld teruggestort.

Bestelling nog steeds niet ontvangen. Zou binnen 2 werkdagen geleverd worden.

Geen track & Trace code ontvangen. Bestelling zou al 6 dagen geleden verzonden zijn. Helemaal geen communicatie. Ronduit slecht!

Beste Marc, Bedankt voor uw bericht. We hebben de verzending meteen dezelfde werkdag nog verzonden. U zou het pakket normaal gesproken eerder in huis hebben gehad. Er zijn grote vertragingen bij Postnl, zoals u misschien op het nieuws of op het internet ook heeft kunnen zien. Voor zover ik in het bestand kan zien, hebben wij de track en trace code wel verwerkt en verzonden. Dus ik weet niet waar dit is misgegaan, ik heb hier helaas geen reactie op mogen ontvangen. Gelukkig is het pakket voor de feestdagen bezorgd. Mvg, Manwood

Prachtige collectie en snelle service

Wat een schitterrende laarzen heb ik hier besteld. Top-kwaliteit, maat perfect en in deze maand nog aantrekkelijk afgeprijsd ook. Ondanks mijn late bestelling (4 dagen voor kerst in een hele drukke tijd) ontving ik de laarzen al 2 dagen later. Het was de eerste x dat ik bij Manwood bestelde maar zeker niet de laatste x!

Prima netjes bezorg

Keurig en blij met mijn schoenen

In corona tijd en vlak voor kerst toch snelle levering. Prettig!