Snelle en adequate service

Topschoenen prima levering

Fijne shop

Goede ervaring

Fantastisch!

Al jaren met plezier gewinkeld, personeel altijd vriendelijk!! Wat wil je nog meer? Vriendelijk zijn kost niets. Met vriendelijke groet, Giovanna

snel en duidelijk

alles conform afspraken geleverd en afgehandeld

helaas de schoenen waren niet de goede pasvorm voor mij

helaas de schoen waren niet geschikt voor mij Heb ze retour gestuurd

Dik tevreden.

Alles is naar wens verlopen.

Snel

Goede ervaring

Service en contact met webshop als goed ervaren

Super snelle levering

Bestelling verzorgd en snel geleverd.

Snelle levering.

Tevreden.

prima en duidelijke communicatie

De bestelling gedaan, betaling was niet door gekomen daar over contact gehad. Schoenen na betalingsbewijs snel verzonden en na 1 dag in huis. Ps denk alleen dat er op de schoenen buiten is gelopen, onderkant vies en een beetje gesleten. maar ik dacht dat het misschien kort gedragen is en daarna terug gestuurd, daarom afgeprijsd.

Vlug gevonden en snel geleverd.

Duidelijkheid op de site , en vlug geleverd.

Prima, snelle levering! tip: zet bij de track& trace code ook even welke bezorgdienst t pakket brengt. Was mij nl niet duidelijk. Groet, I Kamm

Super snel

Schoenen besteld maar helaas te groot. Schoenen retour en geld snel terug.

Altijd een goede ervaring!

Al jaren een goede ervaring!! Vandaag bestellen morgen in huis en daar kun je van op aan. Héél belangrijk vind ik dat! Met vriendelijke groet, Giovanna

Heb nog niks ontvangen

Er is nog niks afgeleverd na 6 dagen. Ben benieuwd of ik mijn schoenen nog krijg ? Staat op de site voor 12 uur besteld de volgende dag afgeleverd!!

Zoals ook via de mail aangegeven heeft het bij PostNL, vanwege drukte, langer geduurd voordat het pakket bij u bezorgd is. Wij hebben helaas geen invloed op vertragingen die ontstaan bij PostNL. Hopelijk zijn de schoenen naar wens. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Manwood Amsterdam

Erg kostbaar als de artikelen niet goed zijn.

Goede bezorging etc

Prachtige schoenen

Prachtige schoenen en snelle levering

Verlies geleden aan terug sturen

Uiteindelijk verlies geleden aan het terug sturen, dus andere bestellen zou me alleen meer geld kosten mocht het niet zijn zoals het behoort te zijn.

Beste Kamal, Het is uiteraard erg jammer dat de schoenen niet passen en dat u ze heeft moeten retourneren. Zoals bij ons op de website staat aangegeven, zijn de retourkosten altijd voor eigen rekening. Mocht u schoenen terugsturen waarbij u verzendkosten betaald heeft, dan krijgt u het aankoopbedrag en de verzendkosten terug. Hierdoor betaalt u alleen de retourkosten. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Manwood Amsterdam

Fijn dat mijn sneakers van Mercer er waren.Snelle levering,blij mee.

snelle levering en vriendelijk aan de telefoon

Slecht

Beste,, Je koop hele dure schoenen waar je aan verzendkosten aan moet betalen. Nou dat is geen probleem maar wil je het terug sturen moetje weer verzend kosten betalen. Je bent dus bijna €15 kwijt omdat je een schoen wilt passen . Ben teleurgesteld..!!

Beste Erkan, Het is uiteraard erg jammer dat de schoenen niet passen en dat u ze heeft moeten retourneren. Zoals bij ons op de website staat aangegeven, zijn de retourkosten altijd voor eigen rekening. Mocht u schoenen terugsturen waarbij u verzendkosten betaald heeft, dan krijgt u het aankoopbedrag en de verzendkosten terug. Hierdoor betaalt u alleen de retourkosten. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Manwood Amsterdam

Willemsparkweg 173

1071GZ Amsterdam