Snel en communicatie goed

Bestelling geplaatst en communicatie correct en goed geïnformeerd en een snell levering. Top Dennis

Een betrouwbaar zeer klantvriendelijk gerichte Zaak kmet kwaliteits artikelen welke snel en accuraat geleverd worden.

Niet goed

Helaas heb ik de verkeerde laarzen ontvangen

Snelle verzending

Dag na bestelling geleverd

2x bestelling gedaan. Perfect verpakt en snelle levering

Snel en correct

Snelle levering. Goed verpakt.

Minder

Had een tas gekocht op maandag hoor donderdag dat de koop niet doorgaat en er nog andere site zijn waar hij nog te koop is … en dat t geld wordt teruggestort…..en weg is je blije gevoel! Echt jammer ….. had ook anders gekund denk ik dan ..

Beste Monique, Wij vinden het vervelend dat dit heeft kunnen gebeuren, we hebben de retourbetaling zo snel mogelijk in orde proberen te maken. Het geld is inmiddels ontvangen. Excuses voor het ongemak. Mvg, Manwood

Helaas faalt de registratie tussen de fysieke en online winkel

De door mij online bestelde schoenen bleken op dat moment te zijn verkocht in de winkel. Na een e-mail van mij, werd hierover tekst en uitleg gegeven. De belofte dat ik mijn geld de volgende middag teruggestort zou krijgen, is niet ingelost.

Beste Nancy, Wij vinden het vervelend dat dit heeft kunnen gebeuren, we hebben de retourbetaling zo snel mogelijk in orde proberen te maken. Het geld is inmiddels ontvangen. Excuses voor het ongemak. Mvg, Manwood

Top schoenen

Top webshop veel top merken en kleine maten. Top service!!

Schoenen online besteld. Lagen klaar met naam en al. Zaten als gegoten.

Kwaliteitsschoenen en prima service!

Vertrouwd adres voor zeer goede en mooie schoenen, goede service

Snel en correct afgeleverd. Juiste model + goed verpakt

Persoonlijk bericht, zeer prettig

Ik kreeg een persoonlijk berichtje van een medewerkster omdat het paar niet meer compleet was. Excuses werden aangeboden plus het bedrag werd snel terug gestort. Dit geeft een goed gevoel en vertrouwen. Ook het persoonlijke kan ik zeer waarderen.

Scherp geprijsd en snel bezorgd.

Opmerking: het schuimplastic ter bescherming in de doos kan het leer verkleuren als er geen papier tussen zit.

Correcte afhandeling

De schoenen hadden helaas niet de juiste pasvorm. Was een sale product, dus heb wel zelf de retourkosten betaald. De afwikkeling werd door Manwoord snel en correct verwerkt. Het bedrag stond binnen enkele dagen weer op mijn rekening! Prima bedrijf!

Prima service..snelle levering

Goede ervaringen...al eerder ook besteld

Was super

Erg goed!

Snel, en goed

Een hele goede eerste ervaring met Manwood.

Heb schoenen besteld in 2 verschillende maten, maar ze pasten niet. Teruggestuurd en al snel een reactie dat ze ontvangen waren. Ik hoop een volgende keer te kunnen slagen, al lag dat deze keer niet aan Manwood. Top service!

Snelle levering!

Goede kwaliteit, snelle levering en goed verpakt verzonden.

Goede website

Perfecte levering

Helemaal prima!

Leuke shopping ervaring

Goede service! Dank u.

Snelle bezorging

Goede website en snelle bezorging