Wat je van een online shop mag verwachten!!

Beste winkel voor nette design schoenen van de leukste merken!

Aanbod is altijd goed slaag altijd en als er extra hulp nodig is staan ze altijd klaar. Hopelijk blijft mijn ervaring zo goed met deze winkel!

Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u altijd tevreden bent met de service bij Manwood. Met vriendelijke groet, Webshop Manwood

Negative experience!

Ordered shoes online. After few days, they reached out to me t let me know that the shoes were not in stock anymore. I checked the website, and my size was available again

Bedankt voor uw feedback. Wij vinden het natuurlijk erg vervelend dat het mis is gegaan met uw bestelling. Door een fout in ons verwerkingsproces stond helaas nog een maat online die niet meer beschikbaar was. Met vriendelijke groet, Webshop Manwood

Top winkel met mooie collectie

Al eerder bij Mamwood wat gekocht. Topwinkel met mooie collectie wat je niet overal tegenkomt.

Uitstekend!

snel geleverd. Helemaal prima.

TOP

Ontzettend fijn en correct geholpen,fijne mensen in de winkel ook!!!!

snelle levering juiste prijs

Besteld en de volgende werkdag geleverd

Helaas gekocht paar niet helemaal wat ik ervan verwachtte maar retour zending prima afgehandeld

snel en goed

gemakkelijk kunnen bestellen wat we zochten en snel geleverd

Helemaal goed

Vertrouwd

Vlug in huis en grote maten geweldig !!

Vlug in huis en grote maten geweldig !!

Bedankt voor de review. Fijn dat u een positieve ervaring gehad heeft. Met vriendelijke groet, Webshop Manwood

Perfect!

Prachtige schoenen en snel geleverd!

Prima verzorgd

De bestelde slippers zijn volgens toezegging bezorgd, goed verpakt en alles klopt.

Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat de slippers goed bevallen. Met vriendelijke groet, Webshop Manwood

Verzorgd

Mijn 1e ervaring met Manwood heb ik als prettig en verzorgd ervaren!

Prima levering

Teleurgesteld

Schoen niet geleverd. Moet er zelf achteraan (geen pro-actieve communicatie van Manwood). Passende oplossing wordt niet geboden. Geld tot op heden niet terug

Wat jammer dat er iets mis is gegaan bij de bestelling. We hebben hier gisteren met u over gemaild. Als er voor het weekend een order wordt plaatst, duurt het inderdaad iets langer voordat u een reactie ontvangt. Dit omdat de mail alleen tijdens kantooruren wordt gelezen en beantwoord. Het retour storten van het aankoopbedrag gaat via het betaalplatform Ingenico/Worldline. Het duurt bij Ingenico gemiddeld drie werkdagen om de retourbetaling te verwerken. U kunt het aankoopbedrag vandaag of morgen op uw rekening verwachten.

Artikel was netjes ingepakt.

De kleding en schoenen zijn duidelijk te zien op de website. Een retourformulier bij in. Het toevoegen van Klarna betaling zou een een mooie optie zijn.

Goed hebben prachtige laarzen

Netjes en snel geleverd Alleen jammer dat ze te klein waren

Snelle geleverd.

Mooie laarzen vriendelijke klantenservice

Ik heb laarzen gekocht. Het lukte niet om een vvv bon in te wisselen en de rest via Ideal te betalen. De klantenservice medewerker was aardig en deed haar best om me te helpen. Wat ik wel vreemd vind is dat het laarzen uit de collectie van twee haar geleden gaat die voor de volle prijs verkocht worden.

Mooie schoenen!

Keurig verpakt en snel geleverd.

Mooie producten, snelle levering en fijne service!

Bestelling snel en goed gegaan alleen nooit de beloofde separate email ontvangen met track en trace link daardoor stond bezorger onverwacht voor de deur, gelukkig was er iemand thuis.

Correcte afhandeling

Mooie betaalbare aanbiedingen