Super vriendelijk en goed te bereiken

Uitstekend! Dinsdag besteld en donderdag bezorgd. Keurig verpakt, kortom ben zeer tevreden!

TOP

Schoenen zijn goed en netjes ingepakt. Service is top!

Goed, makkelijk en efficiënt

Goede website, proces van bestellen is eenvoudig en verwachte levertermijn was in lijn met daadwerkelijke levering.

Product niet leverbaar

Sandalen besteld en na twee dagen bericht dat ze uitverkocht bleken. Inmiddels een week verder, geld nog steeds niet terug. Ik baal!

Beste Janneke, Bedankt voor uw bericht. U heeft de bestelling op dinsdag besteld en donderdag is deze geannuleerd. Op donderdag zijn de retouren en annuleringen meteen verwerkt. De verwerking via iDEAL duurt tussen de 1-4 werkdagen, daar ging helaas het weekend overheen en daarom heeft u het geld pas op maandag gekregen. Wij hebben nog een kortingscode van 10% korting aangeboden. Excuses voor het ongemak! Mvg, Manwood

Super slecht

Bij manwood een paar santoni schoenen gekocht. Helaas na 4 keer dragen kwam er een scheur in het leer. Gelijk naar manwood gebeld en we moesten de schoenen terug sturen en dan zouden ze naar santoni gestuurd worden in Italië. De schoenen afgegeven bij de winkel maar na een week nog geen bericht. Dan mail je met manwood en krijg je als antwoord dat ze nog niks vernomen hebben van santoni en dat als ze wat horen ze contact met ons opnemen, alleen verwachten ze dat het niet op korte termijn zal zijn. We hebben het hier over schoenen van 400 euro die we dan weken kwijt zijn en manwood niet zijn verandwoordelijkheid neemt maar het probleem gewoon door schuift naar santoni. Mijn ervaring met deze winkel is heel erg slecht en teleurstellend. De service is onder de maat als je na gaat om wat voor prijzen we het hier hebben die je betaald voor een paar schoenen. Bij de bristol krijg ik nog beter service. Ik zal hier nooit meer wat kopen.

Wij hebben deze klacht in behandeling genomen en de wens van de klant meegenomen, waarbij het volledige bedrag is terugbetaald. Normaal gesproken duurt de klachtenprocedure tot 14 dagen, dit proces hebben we versneld. We proberen altijd een passende oplossing te bieden voor elke klant, een goede service staat bij ons hoog in het vaandel. We hebben onze best gedaan om de klacht zo snel mogelijk op te lossen en dit is volgens de juiste richtlijnen afgehandeld. Mvg, Manwood

Service minder

Schoenen op tijd bezorgd maar de maat blijkt niet goed (Maattabel gebruikt op de website klopt dus niet.) en nu blijkt dat de kosten om te retourneren voor eigen rekening zijn. Weinig webshops die dat nog zo doen en vind het erg achterhaald en onhandig.

Wij hebben nog geen retour ontvangen en zijn helaas ook niet op de hoogte van een maattabel die niet klopt. Indien de maattabel niet klopt, kunnen we de schoenen uiteraard kosteloos laten retourneren. Retourkosten zijn voor de koper, dit staat vermeld in onze voorwaarden. Uiteraard kunt u de schoenen altijd gratis retourneren in onze winkels. Gratis retourneren is zeker niet bij alle webshops een standaard, maar u kunt in de toekomst dan kiezen voor een webshop, waarbij de retourkosten wel worden betaald. Mvg, Manwood

Snel netjesbinnen 3 dagen in huis

Ik beveel ze zeker aan.Goed op de hoogte gehouden

Snelle service, eenvoudige retour procedure.

Heel tevreden met bestelde product.

Fizetni kell a visszaküldésért

Gyors pontos szállítás, de nem értem miért nekem kell fizetnem azért ha a cipő számozása nem jó, és kicsi lett a cipő? 8 eurót fizettem ezért. És még cipőm sincs... Ha ezen változtatna a cég akkor örömmel ajánlanám.

• Ajánlnál minket? No

Wordt hier altijd zeer vriendelijk geholpen. Kom hier zeker weer terug!

Zeer vriendelijk en vakkundig personeel. Kom hier graag schoenen kopen en kan dit een ieder aanbevelen

Nog nooit eerder iets besteld hier. Maar ben heel tevreden. Snelle levering, netjes verpakt en product precies zoals omschreven.

een schoenenparadijs

Tot op heden slaag ik altijd bij Manwood aan de Middenweg. De schoenen en korte laarzen hebben een goed pasvorm. Door de kwaliteit is de prijs hoog. Doorgaans koop ik meerdere schoenen tijdens SALE. De service van de medewerkers is goed; beschikken over kennis en kunde en altijd klantgericht.

Mooie winkel met mooie schoenen

Schoenen worden snel geleverd. Ben er blij mee

Snel binnen en schoenen zijn super!

Mijn schoenen kwamen snel binnen. Echter heb ik nog een vraag uit staan per email, deze heb ik zeven dagen geleden besteld, waar ik nog geen antwoord op heb ontvangen.

uitstekend

kijken kopen en alles naar wens.!

Excellente klantenservice

Altijd prima ervaringen met Manwood

Snelle levering en achteraf betalen, super!!

Snelle levering en achteraf betalen, super!!

Goede snelle service

Top webshop

Goede ervaringen bij deze webshop. Snelle levering vriendelijke klantenservice. Kom zeker bij deze winkel schoenen kopen.

Goedgemaakt.

Wel geaccepteerd maar kunnen het product (achteraf) niet leveren. Is inmiddels nergens meer te krijgen. Door de goede service goedgemaakt. Excuses geaccepteerd, volgende keer beter

zeer tevreden

na goede onderhandeling prima verzending en afhandeling.

Direct na mijn bestelling telefonisch contact opgenomen met Manwood omdat ik toch besloot de bestelling af te halen i.p.v. dat deze bij mij thuis werd afgeleverd. Medewerker wist direct waar het over ging en ook bij afhalen ging het goed. Kon zelfs de schoenen in een kleinere maat meenemen.

Snelle bezorging en artikel mooi