Duidelijk

De levering van DHL duurde te lang en zeker als het afhaalpunt ook nog gesloten is. Firma Manwood is duidelijk.

Snel en vriendelijk

Gezellige winkel met mooie schoenen en leuke merken Snelle service en vriendelijk personeel

Gewoon goed

Ik word altijd een beetje kriegel van dit soort onderzoeken voor een prestatie die niet bijzonder is… en al helemaal als ik het verzoek ontvang voordat het product geleverd is. Qua winkel een 10… maar dit soort enquêtes gewoon niet doen.

Goede ervaring met de webshop en de snelle levering.

Goed, helder

Keurige klantgerichte service. Van elke stap wordt je goed(helder op de hoogte gehouden.

Ruime collectie en snelle levering

Ruime collectie, snelle levering en in de winkels van Manwood wordt je vriendelijk geholpen

Snelle levering en mooie schoenen

Snelle levering!

Snelle service maar verzendkosten zijn wel hoog

Twijfel om snel bij jullie te bestellen door hoge verzendkosten

Beste Hilde, Bedankt voor de feedback. Wij begrijpen dat de verzendkosten een aanleiding kunnen zijn om ergens anders te bestellen, maar u bent akkoord gegaan met deze verzendkosten. Verzendkosten naar België zijn bij ons 13 euro, verzendkosten zijn gratis binnen Nederland bij besteding van meer dan 50 euro. Deze kosten worden vermeld op onze webshop. Mvg, Manwood

Precies zoals ik het wil

Snelle service, fantastische schoenen!

Kut

Als ik iets bestel wil ik het graag ontvangen en niet ineens horen dat het verkocht is terwijl het al is aangemeld bij dhl. Klopt niks van, maak dan geen aanbieding als je het nog niet hebt of niet voor die prijs wilt verkopen

Beste Ed, Dank voor je feedback. Het is inderdaad heel vervelend dat je een bestelling plaatst, die later geannuleerd wordt, omdat de schoenen toch niet meer op voorraad blijken te zijn. Omdat er een kleine vertraging zit tussen de verwerking bij de kassa en het afboeken van de schoenen uit de voorraad, komt het sporadisch voor dat schoenen toch verkocht worden, terwijl deze niet meer verkrijgbaar zijn. De aanmelding van de verzending bij DHL komt door onze werkwijze. Adreslabels worden aangemaakt, voordat de schoenen uit de voorraad worden gehaald. We gaan kijken hoe we onze werkwijze kunnen aanpassen om een foutieve aanmelding bij DHL te voorkomen. Mvg, Manwood

Goede en duidelijke omschrijving van de maripeschoen. Prachtige schoen en mooie kleur blauw. Blij mee!!

Aanrader

Ben gek op pantanetti schoenen. Heb eentje besteld, snel geleverd

Goed verpakt, snelle levering. Mooie sneakers.

Slecht

Ik heb schoenen besteld in maat 39, er waren nog 2 maten beschikbaar. De andere maat was 36. Aangezien ik een paar witte al heb in 39 wilde ik deze ook in het zwart omdat ze heerlijk zitten. Op de factuur stond alleen maat 40 en deze kwamen dus ook binnen. Ik gebeld maar ze konden niets voor me doen! Of ik de schoenen dan maar terug wilde sturen op eigen kosten! Resultaat geen schoenen en bijna €10 lichter.

Beste Corinne, Bedankt voor je feedback. We begrijpen dat het vervelend is als de ontvangen schoenen niet passen zoals gehoopt en je ze op eigen kosten moet retourneren. De bestelling die je bij ons geplaatst hebt was voor maat 40 (en niet voor maat 39) en dit staat zo ook op de factuur. Voor bestellingen boven € 50,- betalen wij de verzendkosten/bezorgkosten voor de klant, zoals ook bij u het geval is geweest. Echter, eventuele retourkosten zijn voor rekening van de klant. Dit staat duidelijk vermeld op onze website. Retourneren in een van onze winkels is overigens gratis. We gaan intern bekijken hoe we ons retourbeleid kunnen verbeteren en hierin nemen we uw feedback zeker mee. Mvg, Manwood

Super winkel . Super schoenen . Super geholpen

Ontzettend gave winkel. Mooie collectie! Gaan hier zeker vaker terug!

Snelle levering en blij met de enkellaarsjes

Super service en snelle levering

Ik ben tevreden over de snelheid waarmee ik mij pakket heb ontvangen.

Zowel in de winkel als via de webshop perfect

Plezierig, vlot en perfect

Slechte aflevering

De binnen zolen ligt los in de schoen, geen goedkope schoenen en het merk staat erin bekend dat de verkopers netjes afleveren. Oplossing is om ze terug te sturen voor de schoenmaker die heb ik hier ook.

Beste Monique, Wij vinden het vervelend om te horen dat de schoenen niet naar wens waren. Om het probleem kosteloos te kunnen repareren en iets met de klacht te kunnen doen, dient u het klachtpaar wel weer terug te sturen naar onze winkel en daarvoor hebben wij een gratis retouretiket aangeboden. U heeft aangegeven dat u het probleem inmiddels zelf heeft verholpen. Excuses voor het ongemak. Mvg, Manwood

Vriendelijk en behulpzaam personeel .

Snel

Mijn bestelling was supersnel geleverd. Helaas moesten de sneakers retour, omdat ze niet lekker zaten

Snelle, verzorgde levering!

Zeer snelle levering! Alles correct verlopen! Tevreden en zeker voor herhaling vatbaar.

Door verwarrende maatvoering van de fabrieksmatig, bleek de bestelde sneaker veel te groot. Aangezien ik vooraf had afgestemd, kon ik de bestelling zonder verzendkosten retourneren. Prima oplossing!