Door verwarrende maatvoering van de fabrieksmatig, bleek de bestelde sneaker veel te groot. Aangezien ik vooraf had afgestemd, kon ik de bestelling zonder verzendkosten retourneren. Prima oplossing!

snelle juiste levering

goede ervaring, kleur leek op site alleen meer groen dan blauw

Snelle levering, uitstekende service

Ik word blij van dit soort zaken !

Ik word blij van dit soort zaken ! Goede service...direct aktie ondernemen op moment dat je een vraag hebt..top ! Én...superblij met m'n nieuwe Hogan sneakers !

Zeer correct

matig

Heb ondanks de beschadiging aan/van de sneaker deze wel gehouden. Vond het wel teleurstellend dat niet enige extra coulance/korting uwerzijds na telefonisch contact is verleend. Kon geen ander hetzelfde paar bestellen omdat dit de enige was in mijn maat. Wellicht kunt u achteraf alsnog een tegoed bon verstrekken? Heb bij aanbevelen toch JA ingevuld omdat de collectie mooi en uitgebreid is. Wacht in vertrouwen uw reactie af. tel. 0628048706

Beste Ortwin, We hebben contact gehad over de vertraagde bestelling met alle informatie erbij in verband met het Paasweekend. U gaf aan niet meer ontevreden te zijn. Hopelijk zijn de schoenen naar wens! Mvg, Manwood

Prachtige sneakers

Voldoen helemaal aan de verwachtingen,bedankt Manwood.

Beste Richard, We hebben contact gehad over de vertraagde bestelling bij PostNL, de bestelling is wel op tijd verstuurd, maar er was iets misgegaan bij het verzenden van de track en trace code. Gelukkig zijn de schoenen verder naar wens. Excuses voor het ongemak! Mvg, Manwood.

Zeer klant- en servicegericht en vriendelijk

Manwood heeft mij via de mail heel snel en adequaat steeds geïnformeerd over een wijzigiging van een schoenmaat en was zeer bereid om voor mij zaken te regelen!

Super snelle service

Mooie schoenen, 1 paar terug gestuurd, snel geld retour.

Deskundig

Fijn snel probleemloos geholpen

Mooi product geleverd conform de vraag.

Helaas is de maat en pasvorm van de schoen niet naar wens en daarom retourneer ik de schoenen

Perfect, mooi assortiment, snel geleverd

Het is altijd fijn als je wat uitzoekt op de site en je dan snel de bestelling netjes verpakt snel mag ontvangen. Dan kan de unboxing ervaring starten. Blij mee

Hele snelle levering (binnen 24 uur) van de bestelde schoenen. Top!

Heel goed.

Alles naar wens verlopen

Zoals aangegeven alles uitstekend verlopen en de schoenen zijn prachtig.

Betrouwbaar en snel

Mooie laars besteld,maat zit goed snel geleverd,tevreden.

Prachtige, mooi afgewerkte schoenen, prima service.

Prachtige, mooi afgewerkte schoenen, prima service.

slecht

ik probeer contact te krijgen zowel per mail als telefonich maar krijg heen respons het gaat om een bestelling met Bestelnummer: 211011124

Beste meneer Riedijk, We hebben contact gehad en zijn samen tot een passende oplossing gekomen, met een leuke korting. Hopelijk zijn de schoenen naar wens! Mvg, Manwood

Prima geregeld

Alles netjes bezorgd

Perfecte service

Heel tevreden !

Ik heb niets ontvangen

Zou binnen 1 dag geleverd. Nog niets gezien

Beste Marcella, De post was helaas later, omdat er vertragingen zijn ontstaan bij PostNL. De bestelling is op de eerste werkdag na uw bestelling verwerkt en naar het postkantoor gebracht. Wij communiceren daarom op onze site: Voor 14:00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden. Wij hebben helaas geen invloed op vertragingen die ontstaan bij PostNL. Hopelijk zijn de schoenen naar wens. Excuses voor het ongemak! Mvg, Manwood.

Keurige service

Correcte behandeling

Zeer beleefd en dienstverlenend

top service

snelle reactie op vragen en product snel in huis

Klantvriendelijk

Erg behulpzaam en klantvriendelijk. En natuurlijk een te gekke collectie!