Slecht

Beste,, Je koop hele dure schoenen waar je aan verzendkosten aan moet betalen. Nou dat is geen probleem maar wil je het terug sturen moetje weer verzend kosten betalen. Je bent dus bijna €15 kwijt omdat je een schoen wilt passen . Ben teleurgesteld..!!

Beste Erkan, Het is uiteraard erg jammer dat de schoenen niet passen en dat u ze heeft moeten retourneren. Zoals bij ons op de website staat aangegeven, zijn de retourkosten altijd voor eigen rekening. Mocht u schoenen terugsturen waarbij u verzendkosten betaald heeft, dan krijgt u het aankoopbedrag en de verzendkosten terug. Hierdoor betaalt u alleen de retourkosten. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Manwood Amsterdam

Snel verstuurd

Mooie laarsjes van Elena Iachi. Snel verstuurd en prima contact met klantenservice.

Ik had een vraag en daar werd snel en duidelijk op gereageerd

Snel en goed!

Ruim aanbod en mooie overzichtelijke site, besteld en 2 dagen later geleverd zoals aangegeven!

Uitmuntend

Prachtig, lekker zittende schoenen van bijzondere kwaliteit, naast een snelle levering.

Niets ontvangen

Vrijdag besteld, tot heden niets ontvangen.

Manwood combineert snelle levering met een efficiënt retourproces voor een naadloze winkelervaring.

Manwood onderscheidt zich door snelle en nette levering. Ondanks dat de bestelde schoenen te klein waren, zorgde het soepele retourproces en de vlotte terugbetaling voor een positieve ervaring. Dit bewijst dat Manwood betrouwbaar en klantgericht is, cruciaal voor een goede online winkelervaring.

Geen goede ervaring

Dit is de tweede keer dat ik wat bestel eerste keer maat te groot gekregen. Tweede keer besteld , betaald dan na vier dagen niks gehoord ben gaan bellen zeggen dat ze een mailtje hebben gestuurd dat de schoenen er niet meer waren nooit gekregen dan zeggen oh sorry geld na twee dagen terug gestuurd beetje teleurstellend en niet netjes . Zijn goede klanten worden goed geholpen in de winkel zelf maar on line slechte ervaring.

Beste Henny, Wat jammer dat u niet tevreden bent over de service. Wij hebben u gemaild en telefonisch te woord gestaan om de gang van zaken uit te leggen, we hebben onze excuses aangeboden en vervolgens hebben we het aankoopbedrag zo snel mogelijk teruggestort. Omdat de refund via Worldline, ons betalingsplatvorm, zit er wat tijd tussen. We zijn blij met u als klant en misschien kunnen we u volgende keer in de winkel helpen. Met vriendelijke groet, Webshop Manwood

Makkelijk te bestellen en snelle levering!

Zie boven.

Snelle levering van goede producten

Ik had 2 paar enkellaarsjes besteld van mijn favoriete merk, in de sale. Scherp geprijsd, ze werden direct geleverd en waren helemaal goed. Ik ben tevreden over Manwood en zou hier weer terugkomen. Dank.

Snelle levering top

Netjes verpakt en snelle levering

Groot, mooi assortiment en snelle levering

Groot, mooi assortiment en snelle levering

Mooi site

Altijd op tijd geleverd, retour afhandeling super en klantenservice vriendelijk medewerkers

Prachtige laars gekocht voor een mooie prijs en vlotte verzending. Top geregeld!

Fast service, great selection, wonderful staff

Love this shop!

Perfecte service in alle oozichten

Perfecte service in alle opzichten!

Top!!!

Bestelling geplaats.. blijkt dat ze niet op vooraad waren. Geld netjes terug 3 dagen later gebeld en gevraagd of ik nog belang bij heb want ze hadden een retour gekregen.. Erg bedankt en er tevreden.. HAPPYUGGSULTRAMİNİ

kundige medewerkers en snelle levering!

Ik heb telefonisch contact gehad over een bepaald merk laarzen of deze groot/klein uitvielen, en heb daar het juiste advies over gekregen. Erg aardig ook.

Snel en behulpzaam

Online besteld, volgende dag opgehaald in winkel. Stonden al klaar en zelfs al ingespoten. Vriendelijk geholpen.

Goed en heel snel

Pantoffels besteld en volgende dag in huis.

Pakket nooit ontvangen

Ik heb mijn pakket nooit ontvangen

Beste Noa, Zoals ook via de mail aangegeven heeft u door een fout de track en trace niet ontvangen, uw pakket ligt klaar bij een Postnl punt om opgehaald te worden. Hopelijk zijn de schoenen naar wens. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Webshop Manwood

Fantastisch verkoop team bij Manwood

Online laarzen voor mijn dochter gekocht. 2dagen later kon ik de laarzen in de winkel ophalen. Parkeren was geen probleem in de straten tegenover de winkel. Aardige heren in de winkel. Mijn dochter zegt dat de laarzen heerlijk lopen. Ik zal zeker weer schoenen bij manwood kopen.

Bijna goed

Jammer was dat ze op site mijn maat nog hadden maar achteraf toch bleek dat dit onjuist was. Zodoende was kadootje verlaat .