Product niet overeenkomstig het bestelde product

Kleur blauw besteld en metaal blauw ontvangen

Netje verpakt !! En snel geleverd

Snelle nette levering

Schoenen vielen zoals omschreven stond op de website. Snelle verzending (wel prijzig).

prima!

ruime keus; goede prijs; snel bezorgd

Santoni riem vaak man geretourneerd.

Mijn schoenen qaren de volgende dag al binnen!!

Min

Nog niets ontvangenis

Goede service altijd geslaagd als ik de winkel bezoek.

Snelle service en manwood is mijn schoenwinkel waar ik regelmatig een bezoek breng. Ook online valt niet tegen.

Netjes verpakt, dankkaartje Op de website staat voor 12 uur besteld, morgen in huis ging niet op. Dat vind ik helemaal niet erg, maar geef dat dan niet aan.

Goede kwaliteit, mooie laarzen, vlot bezorgd

Goede kwaliteit, mooie laarzen vlot bezorgd

Fantastic!

Really professional and fast with ship, number 1! You guys gains a new customer, for sure I’m gonna buy other stuff. Thank you, keep going like that.

Thanks for the review. Great to hear that you are so satisfied with the service. Kind regards, Webshop Manwood

Super leuke tas! Blij mee. Als tip wil ik meegeven: zet op de site foto's van iemand die de tas draagt of zet de afmetingen bij de omschrijving. Bij de kleur stond Khaky, ik zou in dit geval gewoon bruin gezegd hebben.

Het was prima

snelle levering in keurige verpakking!

snelle levering in keurige verpakking. `helaas terug moeten sturen ivm andere kleur perceptie.

Hele goede en keurige afhandeling

De aankoop voldoet volledig aan alle verwachtingen!

Mooie schoenen, hoge verzendkosten

Prima schoenen en redelijk snel bij me thuis. Moest in de sale twee keer verzendkosten betalen. Schoen paste net niet goed. Dan is t duur 6,95+7,25

Beste Marcel, Zoals we u ook via de mail hebben laten weten krijgt u bij het retour sturen van de schoenen de verzendkosten terug. De retourkosten zijn, zoals ook aangeven op onze website, voor eigen kosten. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Webshop Manwood

Teleurstellend

Teleurstellend omdat ik een bestelling heb gedaan en een paar dagen later te horen krijg, dat het artikel niet meer in de webshop aanwezig is.

Beste Jose, Dank voor je feedback. Het is inderdaad heel vervelend dat je een bestelling plaatst, die later geannuleerd wordt, omdat de schoenen toch niet meer op voorraad blijken te zijn. Omdat er een kleine vertraging zit tussen de verwerking bij de kassa en het afboeken van de schoenen uit de voorraad, komt het sporadisch voor dat schoenen toch verkocht worden, terwijl deze niet meer verkrijgbaar zijn. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Webshop Manwood

Goede snelle levering. Mooie schoenen.

Snelle levering.

Snelle levering, maar geen retour service

Snelle levering en mooie schoenen. Alleen jammer dat er geen pasvorm indicatie wordt gegegen (maat valt normaal, groot, klein etc.) Retourneren is op eigen kosten.

Prachtige laarzen

Ze zijn prachtig en ik ben er heel blij mee, en jullie hebben het snel geleverd Chapeau.

Snel bezorgd!

Fijne sneakers en snel bezorgd!

Super service. En snel geleverd

Alles ging geweldig

Ik heb voor het eerst een bestelling geplaatst in uw online winkel, ik heb u gevonden in Google. Ik ben erg blij met de aankoop en hoe gemakkelijk en snel alles werd gedaan. De schoenen zijn precies wat ik wilde Vooral onder de indruk van de snelle levering! Ik ben je erg dankbaar.

Correcte en snelle afhandeling van het bestelde product.

Correcte en snelle afhandeling van het bestelde product.

Buiten de mooie merken die Manwood heeft, hebben ze een snelle lever service. Overzichtelijke webshop en makkelijk te gebruiken