Buiten de mooie merken die Manwood heeft, hebben ze een snelle lever service. Overzichtelijke webshop en makkelijk te gebruiken

Duidelijke site

fantastisch

zeer fijne ervaring met zowel het bestellen via de website als de bezorging.

Ze waren te groot , ik heb 38 gekregen en had 37 besteld!.... moet ze daardoor terug sturen en kost

Retourneren geld kost , had ik niet goed gezien. Anders had ik ze nooit besteld. Sorry Anders had ik opnieuw 37 besteld.

Snel en correct

Na levering van 2 verschillende maat schoenen na melding snel opgelost.

Eerst gebeld voor info. Correct en vriendelijk aan de lijn. Fijne schoenen gekocht daar van AGL.

Hele goede service!

Nog niets geleverd na 5 dagen

Evaluatie eerder dan levering

Beste Mark, Vervelend dat u uw pakket later heeft ontvangen. De bestelling is op de eerste werkdag na uw bestelling verwerkt en bij PostNL afgeleverd. Daar is vertraging ontstaan en we hebben helaas geen invloed op vertragingen bij PostNL. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Webshop Manwood

Mooie schoenen

Alle lof voor Manwood!

Mijn ouders kwamen al bij Manwood dus het zegt genoeg dat ik er ook af en toe nog steeds iets koop! Als je online iets besteld heb je het de volgende dag in huis, top! En als er een probleem is wordt het direct en naar tevredenheid opgelost dus alle lof voor Manwood! Met vriendelijke groet, Giovanna

Fantastische schoenen maar matige aflevering

Fantastische schoenen maar matige afleveringsprocedure. Duurde te lang. Wel goed verpakt.

Snelle levering en mooie collectie

Snelle levering en mooie collectie

Prachtige laarzen

De enige webshop in heel Nederland waar ik mijn bijzondere laarsjes van Elena Iachi heb kunnen vinden! Ben er superblij mee! Snel verzonden en goed verpakt!

Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u een prettige ervaring heeft met het (online)winkelen bij Manwood. Met vriendelijke groet, Webshop Manwood

Snelle bezorging en mooie producten.

Voor verzenden contact opgenomen over de schoenen en tegemoet gekomen door een mooie prijs voor de schoenen te geven

Snel en netjes

Snel en netjes

Uitstekende klantgerichtheid

Veel begrip voor klant. Afhandeling uitstekend en zeer betrouwbaar

Santoni!!

Mijn mooie Santoni's stipt geleverd.

Muy buena experiencia

El envío llegó muy rápido y las zapatillas perfectas. Todo genial. Os felicito.

Erg goede service, klantvriendelijk!

Snelle uitstekende service, prima verzending en prachtige laarzen. Om bovenstaande redenen ben en blijf ik klant. Geldt overigens ook voor de winkel!

Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent met de service bij Manwood. Met vriendelijke groet, Webshop Manwood

goed assortiment van mooie Italiaanse merken

vorig jaar 'ontdekt' en nu al 3 keer een paar gekocht. Dat komt door het unieke assortiment, niet suf klassiek maar toonbaar klassiek en vlot eigentijds naast elkaar. Grote keuze in maten maken het winkelgenot compleet!

Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u een prettige ervaring heeft met het winkelen bij Manwood. Met vriendelijke groet, Webshop Manwood

Gewoon geweldig en super kwaliteit

Super survice, heel tevreden en snel thuis. Gr. Esther uit Helenaveen.

Geweldige service

Makkelijk te bestellen, zeer snelle lever, goede communicatie en dan erg meedenken en de extra mile gaan door voor te stellen het cadeau ook als een cadeau in te pakken. Geweldig!

Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u blij bent met de service van Manwood. Met vriendelijke groet, Webshop Manwood

Zeer goede service

Door medewerker van de winkel opgebeld en ze hebben uiteindelijk toch het juiste paar Santoni schoenen voor me weten te vinden.