Zeer goede service

Door medewerker van de winkel opgebeld en ze hebben uiteindelijk toch het juiste paar Santoni schoenen voor me weten te vinden.

Zeer uitmuntend

Fantastische service!!!!!

mooie collectie en vlotte levering

Manwood heeft een breed assortiment van stijlvolle schoenen die bij een smart casual outfit passen. Zowel in het reguliere aanbod als in de outlet zul je veel mooie items vinden van topmerken als Santoni en Magnanni.

Prachtige zaak, snel geholpen

Ik had online schoenen besteld en gekozen voor ophalen. De meneer in de winkel heeft mij goed en snel geholpen. Ook legde hij netjes uit hoe het retourproces zou verlopen als ik de schoenen wilde retourneren.

Snel geleverd!

In de middag besteld, volgende dag in huis. Product zoals omschreven. Goed bedrijf zou er zo weer bestellen.

Niet blij mee!

Schoenen besteld, na aantal dagen is mijn bestelling gecanceld door Manwood. Nu wachten op mijn geld..

Beste meneer, Zoals aangegeven waren de schoenen helaas al verkocht. Wij hebben nog ons best gedaan om de schoenen na te bestellen, tot onze spijt is dit niet gelukt. De terugbetaling is verwerkt en het aankoopbedrag wordt binnen drie werkdagen op uw rekening retour gestort. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Webshop Manwood

Super snelle levering!

Super snelle levering!

Altijd goed!!

Al jaren kom ik bij Manwood en altijd fijn geholpen! Als ik iets online bestel, komt het meestal de volgende dag binnen dus héél tevreden!! Met vriendelijke groet, Giovanna

Keurig en snel afgeleverd

Heb gebeld met de zaak in Amsterdam Goed advies over de maat van mijn mooie nieuwe Santoni boots .

Súper snelle levering

Klantvriendelijkheid scoort hoog!

Product ook naar wens

Medewerker in de winkel op de Muddenweg was bijzonder deskundig en klantvriendelijk!

Ed is fantastisch

Ik heb bijna all mijn Santoni’s bij Ed gekocht, hij kijkt of de schoen echt bij je past ipv te zeggen dat alles mooi staat. Je ziet ook dat hij zijn werk met passie doet.

Alles ging goed

Ben heel blij met het product

Wat je van een online shop mag verwachten!!

Beste winkel voor nette design schoenen van de leukste merken!

Aanbod is altijd goed slaag altijd en als er extra hulp nodig is staan ze altijd klaar. Hopelijk blijft mijn ervaring zo goed met deze winkel!

Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u altijd tevreden bent met de service bij Manwood. Met vriendelijke groet, Webshop Manwood

Negative experience!

Ordered shoes online. After few days, they reached out to me t let me know that the shoes were not in stock anymore. I checked the website, and my size was available again

Bedankt voor uw feedback. Wij vinden het natuurlijk erg vervelend dat het mis is gegaan met uw bestelling. Door een fout in ons verwerkingsproces stond helaas nog een maat online die niet meer beschikbaar was. Met vriendelijke groet, Webshop Manwood

Top winkel met mooie collectie

Al eerder bij Mamwood wat gekocht. Topwinkel met mooie collectie wat je niet overal tegenkomt.

Uitstekend!

snel geleverd. Helemaal prima.

TOP

Ontzettend fijn en correct geholpen,fijne mensen in de winkel ook!!!!

Willemsparkweg 173 1071GZ Amsterdam