TOP

Ontzettend fijn en correct geholpen,fijne mensen in de winkel ook!!!!

snelle levering juiste prijs

Besteld en de volgende werkdag geleverd

Helaas gekocht paar niet helemaal wat ik ervan verwachtte maar retour zending prima afgehandeld

snel en goed

gemakkelijk kunnen bestellen wat we zochten en snel geleverd

Helemaal goed

Vertrouwd

Vlug in huis en grote maten geweldig !!

Vlug in huis en grote maten geweldig !!

Bedankt voor de review. Fijn dat u een positieve ervaring gehad heeft. Met vriendelijke groet, Webshop Manwood

Perfect!

Prachtige schoenen en snel geleverd!

Prima verzorgd

De bestelde slippers zijn volgens toezegging bezorgd, goed verpakt en alles klopt.

Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat de slippers goed bevallen. Met vriendelijke groet, Webshop Manwood

Verzorgd

Mijn 1e ervaring met Manwood heb ik als prettig en verzorgd ervaren!

Prima levering

Teleurgesteld

Schoen niet geleverd. Moet er zelf achteraan (geen pro-actieve communicatie van Manwood). Passende oplossing wordt niet geboden. Geld tot op heden niet terug

Wat jammer dat er iets mis is gegaan bij de bestelling. We hebben hier gisteren met u over gemaild. Als er voor het weekend een order wordt plaatst, duurt het inderdaad iets langer voordat u een reactie ontvangt. Dit omdat de mail alleen tijdens kantooruren wordt gelezen en beantwoord. Het retour storten van het aankoopbedrag gaat via het betaalplatform Ingenico/Worldline. Het duurt bij Ingenico gemiddeld drie werkdagen om de retourbetaling te verwerken. U kunt het aankoopbedrag vandaag of morgen op uw rekening verwachten.

Artikel was netjes ingepakt.

De kleding en schoenen zijn duidelijk te zien op de website. Een retourformulier bij in. Het toevoegen van Klarna betaling zou een een mooie optie zijn.

Goed hebben prachtige laarzen

Netjes en snel geleverd Alleen jammer dat ze te klein waren

Snelle geleverd.

Mooie laarzen vriendelijke klantenservice

Ik heb laarzen gekocht. Het lukte niet om een vvv bon in te wisselen en de rest via Ideal te betalen. De klantenservice medewerker was aardig en deed haar best om me te helpen. Wat ik wel vreemd vind is dat het laarzen uit de collectie van twee haar geleden gaat die voor de volle prijs verkocht worden.

Mooie schoenen!

Keurig verpakt en snel geleverd.

Mooie producten, snelle levering en fijne service!

Bestelling snel en goed gegaan alleen nooit de beloofde separate email ontvangen met track en trace link daardoor stond bezorger onverwacht voor de deur, gelukkig was er iemand thuis.

Correcte afhandeling

Mooie betaalbare aanbiedingen

Heel goed!

Snel geïnformeerd over de verzending en mooi op tijd!

Ik ben altijd tevreden!!

Perfect geregeld en héél snel in huis, meteen de volgende dag!

Ik had mijn IZIPIZI besteld en kreeg toen een mail dat ik geld terug kreeg omdat de korting niet op site stond!

Niet tevreden

Traag, duur en slecht

Beste Thijs, Wat vervelend dat u geen goede ervaring heeft gehad met onze webshop. Zoals ook al eerder aangegeven konden wij geen retourbetaling doen voor wij de schoenen ontvangen hadden. Het bleek dat de schoenen waren afgegeven bij een PostNL punt, wij krijgen hier alleen geen bericht van dus wisten wij niet eerder waar uw schoenen waren. Met betrekking tot de terugbetaling, wij werken met Ingenico ePayments. Een uiterst betrouwbaar platform voor online betalingsverkeer. Helaas zit er enige vertraging op de retourbetalingen, wij krijgen een indicatie maar kunnen dit proces niet versnellen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Webshop Manwood.

Snel

Goede reactie op een vraag

Willemsparkweg 173

1071GZ Amsterdam