comfortabel

OK

Nice looking shoes but poorly constructed

I bought a pair of loafers. Very nice looking shoes but super uncomfortable to wear. They dig into both of my achilles when walking and cause bleeding

A

Zerr good

Zeer tevreden zoals het hoort te zijn

Snelle en efficiente afhandeling, ik had de verkeerde maat besteld en werd snel geholpen aan de juiste maat.

Rzetelna firma

Firma skuteczna i warta polecenia.

• Poleciłbyś nas? Tak

Altijd tevreden geweest.

Twee tot drie bestellingen per jaar en altijd top.

Aangenaam mooi en vooral niet te zwaar

Top schoenen aan een verantwoorde prijs.

Goede snelle levering van goed product

Zeer prettig zittend schoeisel

Eerder schoenen gehad van Cole Haan. Door de prettige pasvorm nu ook een 2de en 3de paar aangeschaft. Nu voor alle seizoenen voorzien.

Prima aanbod en zeer snelle levering

Goede website, makkelijk te bestellen en snelle levering. Eigenlijk alles wat je wil bij online shoppen.

Altijd correcte en snelle levering.

Deze schoenen lopen heerlijk.

Verkopen in sale gewoon wat er niet is

Moest na twee weken zelf navraag doen en dan doodleuk antwoord dat de schoenen niet gevonden konden worden in die maat..... Ronduit slecht!!!! Na twee weken nergens anders meer te krijgen dan bij Miinto voor het dubbele bedrag.....

Beste, Inmiddels hebben wij via diverse kanalen proberen contact op te nemen, maar helaas is dit niet gelukt. Wij vinden het oprecht vervelend om te horen dat het niet goed is gegaan met de bestelling. Mocht u van gedachte veranderen dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Vriendelijke groet, Team Cole Haan

Sinds minstens 15jaar mijn absoluut voorkeur merk.

De Twee eerste aankopen gebeurden in Boston USA en zodra ik de site in NL leerde kennen kon ik herhaald van thuis uit aankopen.

Top kwaliteit

Snelle levering goed product makkelijke betalingen

Zeer prettige ervaring dat gewoon alles klopt!!

Prima, duidelijke site. Snelle levering. Top kwaliteit schoenen.

Snel en correct.

Ik had de schoen snel nodig. Is in 1 dag geleverd. Goede service.

Tevreden van de service

Snel gekocht, snel afgehandeld en duidelijke opvolging. Snelle levering is ook een plus. Meermaals kortingen weliswaar beperkte keuze maar unieke schoenen! Enig minpuntje is de maat. Niet altijd zelfde grootte en de maattabel zou moeten aangepast worden aan model. Dit zou het retourneren te goed komen. Ook interessant is dat ze samenwerken met Bpost en geleverd kunnen worden in ophaalpunten. Je hoeft dus niet thuis te wachten. In 1 woord: aanrader. Hoop nog vele schoenen te kunnen kopen…

Top schoenen! Prima klantenservice.

Aantal schoenen besteld waarvan er twee een te hoge wreef voor mij hadden, het derde paar zit top! Retourneren gaat makkelijk, geld snel retour.

Jammer van de veters

Ik kreeg kapotte veters die geknoopt waren om het te verbergen. Nieuwe veters krijgen was niet mogelijk. Wel mooie schoenen dus wil ze niet terugsturen

Beste, Wij hebben de veters helaas niet op voorraad liggen, anders hadden wij ze met alle plezier naar je toegestuurd. Wij hebben ze geprobeerd elders te krijgen maar helaas zonder resultaat. Nogmaals onze excuus voor het ongemak. Hopelijk heb je veel plezier van je mooie schoenen. Fijne dag. Team Cole Haan

Slecht geen antwoord op de Mails

Iets gekocht vlak erna is het in de aanbieding terecht gekomen.gebeld en de verschil zou terugbetaald worden 2 weken verder en er gebeurt nog niets

Beste Kadir, Het klopt dat je de laatste tijd iets langer hebt moeten wachten op een reactie dan gebruikelijk. Onze welgemeende excuus hiervoor. Het was ontzettend druk bij ons op de afdeling. Inmiddels is het bedrag aan je gerefunded en zal spoedig op je rekening zichtbaar zijn. Vriendelijke groet, Team Cole Haan

Schoenen lopen fantastisch

De schoenen zijn mooi afgewerkt en lopen geweldig.

Ik heb r geen spijt van dat ik die schoen gekozen heb..

Geweldig lopen

Er mooi afgewerkt en bijzonder in de looks. Schoenen vallen wat klein en lopen geweldig!

excellent

vermits ik de kwaliteiten van het product ken en ook mijn maat, ben ik opnieuw tevreden van mijn bestelling en levering

Fout in website

Door een fout in de website twee maal schoenen terug moeten sturen. Jammer van de energie. Het produkt is verder prima.. maar de gemaakte afspraak over een retourzending is niet nagekomen helaas.

Beste Froukje, Dat is inderdaad niet zo fraai. Inmiddels hebben wij een aanpassing gedaan op onze website en moet het bestellen nu goed gaan. Ik neem doormiddel van een privé bericht contact met je op mbt het retourneren. Dit is namelijk kosteloos en kan uit je berichtje niet goed opmaken wat hier is misgegaan. Excuus voor het ontstane ongemak. Vriendelijke groet, Team Cole Haan