Perfect!

Deze schoenen zijn perfect! Lekker licht en super comfortabel.

uitstekend

op aflevering, inhoud, product.

Super merk, super design, super comfort

Mooie schoenen van zeer goede kwaliteit. Verfrissend en opvallend design en ze lopen heerlijk

Mooie schoenen en lopen fantastisch

Bestelling snel bezorgd. Schoenen zitten perfect en de maat klopt ook precies. Ga in de toekomst zeker nog een paar aanschaffen

Topschoenen

De schoenen van Cole Haan zijn van zeer goede kwaliteit die lange duur meegaat. De schoenen zitten zeer comfortabel.

Prima site en prima schoenen

Alles klote van bestelling tot en met aflevering en de schoenen zitten heerlijk.

Beste Wim, Bedankt voor de mooie review. Kan het hier gaan om een tikfoutje? Alles "klote" > > > > alles "kloPte" :-) ? ? Veel plezier van jouw nieuwe shoes! Vriendelijke groet, Team Cole Haan

Goede kwaliteit en pasvorm.

Mooie lichtgewicht sneakers, die gelijk lekker zitten. Snelle levering.

Snel, efficient en 100% correct

enkel een positieve ervaring. levering is gebeurd zoals beloofd.

Super tevreden

Het was de eerste keer dat ik wat kocht bij Cole Haan maar zeker niet de laatste keer De schoenen zijn super mooi en lopen erg lekker

Bijna perfecte schoenen

Hoewel je wat geluk moet hebben met je maat was toch een ruime keuze bij de sales. Soms jammer dat in de nieuwe collectie er op bvb. de Amerikaanse site van Cole Haan andere modellen staan dan deze die verkrijgbaar zijn bij Colehaan.nl. Al jaren is Cole Haan ons nr. 1 merk!

Good

Return is a bit difficult. To print the return label it should be a link directly from purchase confirmation. Second, please if you can have all instructions also in English. Thank you R

Top schoenen, vederlicht, goed voor je voeten, snel geleverd!

Ondertussen al meer dan 10 paar in de kast!

Alles volgens verwachting verlopen!

Goede service en heerlijke/mooie schoenen

Makkelijk, snel, goede aanbiedingen

Ik bestel regelmatig via de 'Cole Haan Store' omdat de aanbiedingen goed zijn, gebruiksgemak en snel. Bijna de score van een 10 ... reguliere gangbare maten zijn vrij beperkt

Heel tevreden met de sneakers van Colehaan

Ook met het tweede paar sneakers van Colehaan ben ik erg blij.

Top product voor een verantwoorde prijs!!

;-)

toffe ervaring, snelle levering

was eerste keer, snelle levering

Goede kwaliteit, correcte service

Eenvoudig gebruik van Website en betaling Correcte navolging van beloofde levertermijn en leveringen Kwaliteitsproduct

Goede communicatie via de mail. Snelle verzending. En top schoenen!

Comfort gegarandeerd

Voor de Cole Haan stitchlite schoenen in het algemeen zou ik 5 sterren geven. Ze zijn zóó licht en comfortabel, echt heerlijk om dragen. Ze passen zowel onder een broek als onder een rok. Ik heb ze al in 4 kleuren. De roze kleur die ik nu gekozen heb krijgt 1 sterretje minder omdat ik ze toch iets te flashy vind...echt een fluo roze. Ik heb ze intussen al rood gespoten. Kortom, hele fijne schoenen, maar kleurtje was 'er wat over' (voor mij).

Prims

Zo licht als een veertje deze schoenen

Het is mijn 2e paar. De eerste bevielen zo goed! je kunt ze wassen in een sopje en zien er weer uit als nieuw. Goede ventilatie en een schokdempende zool.

snel geleverd

Goed verpakt. mooie schoenen ,erg blij mee.

Mooie schoenen

Mooie schoenen , levering redelijk op tijd binnen