Super comfortable quality shoes

I usually but Cole Haan shoes in the US, since that is the only place where in addition to size, shoes come in different widths. The shoes I bought looked wide enough, but after walking on it for a day, they started to hurt. I gave them away to a friend.

opmerkingen lezen en uitvoeren

Beste, Bij de bestelling mocht ik een opmerking geven en deze was : levering na 7 januari 2020. De levering is eind december gebeurd, de doos heeft 6 dagen buiten gestaan aan de voordeur, gelukkig is mijn zoon langsgekomen en heeft de bestelling binnen geplaatst. Geen afleveringsbon getekend ??? mvg frank verellen

Beste heer Verellen, Bedankt voor het invullen van onze review! Onze ervaring met DHL zijn erg goed en wij vinden het daarom ook vervelend en vreemd dat ze het zonder handtekening bij u hebben afgegeven. Dat is zeker niet de bedoeling. Ik zoek het uit voor u. U hoort nog van ons. Vriendelijke groet, Team Cole Haan

succesvolle transactie! :)

succesvolle transactie!

Via website mooie schoenen besteld, binnen 2 dagen geleverd!

Simplicity very clear site

Easy nice pics good description

Het zou nog beter zijn moesten jullie ook in andere landen leveren. Ik had geluk dat mijn ouders in Belgiƫ wonen maar ikzelf woon eigenlijk in Spanje en daar is geen Cole Haan online store.

Heel tevreden

De bezorging is wat verkeerd gelopen maar uiteindelijk alles in orde gekomen!

Duidelijke site, regelmatig interessante opruimingen.

Geweldige schoenen

Ik had een paar schoenen van dit merk van mijn dochter gekregen die ze te klein had gekocht,ik vond ze zo fijn licht en soepel,dat ik er nog 2 paar gekocht heb.

SUPER goed

SUPER mooie schoenen die heerlijk lopen en lekker zitten!! De website is prima!!

Prima,,,,,, professioneel

Snelle levering bij ruiling , voor andere maat

Pluspunten

Snelheid van de levering

Het kleine assortiment dat jullie aanbieden, in de Verenigde Staten biedt men een breed eb diep assortiment aan.

Pluspunten

mooie producten, goede kwaliteit en snelle levering.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

I ordered two pairs of shoes and received one pair, which I really love. Unfortunately, after ordering the second pair, I was told they did not have the shoe in stock and that a mistake had been made.

In order to keep the customer happy, a discount could have been offered on the next purchase or tried to source the shoe from another location. A bit more could have been done with customer service.

We are sorry to hear that the shoes that you would have liked to order were ultimately out of stock. Unfortunately we cannot see the current stock of the stores. A phone call is easily made of course. We are sorry for the inconvenience. Kind regards, Team Greve

Pluspunten

Snelle levering, schoenen zijn (uiteraard) perfect. Niks op aan te merken!

Pluspunten

Duidelijke communicatie

Geen

Pluspunten

Snelle levering, product goed aangekomen.

Pluspunten

Snelle levering, heerlijk lichte schoenen. Zeer goede kwaliteit.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

leuke aanbiedingen

levertijd mag sneller. Vrijdag besteld en pas een week later bezorgd.

Pluspunten

Pluspunten

Geweldige kwaliteit schoenen, snelle levering en geen problemen.

Pluspunten

Gemakkelijke website en goede opvolging bij levering

Uitleg onderhoud schoenen

Pluspunten

Website werkt goed, het aanbod is ruim en de levering vlot.

De schoenen hebben over het algemeen bijzondere veters. Die zijn nergens te krijgen. Het zou heel fijn zijn als dat soort dingen daar ook te krijgen zijn. Ook goed voor de site traffic ;-)

Einsteinweg 25 3404LH Ijsselstein