Geen contact na mail naar klantenservice

Toen mijn bestelling na 4 dagen nog niet bezorgd was heb ik een mail gestuurd naar info@greveshop.nl (do 28-05 17:04) Hierop is geen enkele reactie gekomen. Is niet klantvriendelijk. Uiteindelijk is de bestelling. Uiteindelijk is op maandag 8-6 de bestelling afgeleverd door DHL. Een levertijd van 2 weken is niet conform belofte. conclusie is dat de schoenen mooi zijn, maar volgende keer niet meer via uw webshop.

Beste heer Houwer, Bedankt voor uw feedback. Wat ik kan zien in de historie van DHL is dat zij op 26 mei het pakketje hebben aangeboden. Helaas was er toen niemand meer aanwezig om het pakket in ontvangst te nemen. Er zijn meerdere pogingen gedaan door DHL om het pakketje af te leveren. Vervelend dat het zo lang heeft moeten duren. Onze excuus voor het ongemak maar hopelijk heeft u veel plezier van uw nieuwe schoenen. Vriendelijke groet, Team Greve Petra

Prachtige kalfsleren instapper, Prachtig om te zien, heerlijk om te dragen.

Een groot deel van mijn leven draag ik deze prachtige instappers. Het zijn niet de goedkoopste, maar eenmaal in bezit een heerlijke schoen. Goede pasvorm, blijven mooi, uiteraard goed onderhouden een voortreffelijke klassieker waarmee je prima kunt verschijnen. Ik heb weleens een andere instapper geprobeerd, maar iedere keer toch deze Greve instappers gekocht.

Al 50 jaar loop ik op Greve schoenen en nog steeds met plezier.

Prima schoenen maar ik miste deze keer "dat beetje extra"

Greve heeft mij weer van prima schoenen voorzien. Wat ik van Greve gewend was, is naast schoenen "iets extra's" te ontvangen. Bijvoorbeeld een extra paar schoenveters en/of een schoenverzorgingssetje. Dat zat er deze keer niet bij.

Afhandeling goed, maatvoering niet

Matig. Waarom is mijn eerste paar maat 45 prima en mijn 2e paar krap?

Beste heer Hemmink, Bedankt voor het invullen van onze review. Het komt wel eens voor dat de ene leest iets ruimer valt dan de andere leest. De Fury valt wat ruimer dan de Umbria. Dit scheelt ongeveer een ½ maat. Onze excuus voor het eventuele ontstane ongemak. Vriendelijke groet, Team Greve

Sneakers zien er geweldig uit.... en dat niet alleen ze lopen heerlijk. Kwaliteit lijkt me erg goed. Blij ermee. Koop zeker in de toekomst nog een paar Greve schoenen/Sneakers

Prima uitgevoerde bestelling

Omdat ik de maat en breedte wist kreeg ik precies wat ik wilde.

teleurgesteld

moeilijk te vinden het verschil tussen Greve en Greve shop mijn schoenen waren na i dak kapot ringetje uit het leer veter stuk moest het zelf maar uitzoeken en laten repareren heb twee paar gekocht

Beste Kees, Wat vervelend om te horen. Ik heb zojuist even contact gehad met mijn collega van de afdeling klantenservice. Hij vertelde mij dat zij hebben aangeboden de kosten van de reperatie te vergoeden. Is dit voorstel u misschien even ontschoten? Mocht u hier alsnog gebruik van willen maken dan verzoek ik u contact op te nemen met onze afdeling klanterservice Greve. Vriendelijke groet, Team Greve

Goede website, duidelijk en makkelijk in gebruik

Ik heb mijn schoenen terug moeten sturen omdat ze te groot waren. Het ruilen was makkelijk en de hulp via de telefoon was heel goed.

Comfort top maar kwaliteit zeer matig

Ik heb grote problemen met de Greve sneakers behalve het draagcomfort, dat is uniek. Ik heb fysieke problemen en de sneakers zijn een uitkomst, ze dragen je! Dit was mijn 5e paar. Problemen: De zolen slijten veel te snel De schoenmaker kan ze niet repareren Van mijn 2 na laatste paar is de polstering bij de schacht gescheurd Van mijn 1 na laatste paar waren de oranje accenten op de hiel niet doorgestikt en bewogen de ringen voor de veters mee. Van het laatste paar, witte, geeft het bruine accent op de lip kleur af op de veters en die vervolgens op het wit van de schoen. Ik vind dit allemaal een merk als Greve onwaardig en voor een prijs van > € 200, — onaanvaardbaar. Alleen voor het loopcomfort beveel ik de schoen aan

Mooie schoen, snelle en correcte levering - topie

Snelle levering, mooi kwalitatief hoogstaand product wat gezien mag worden.

Mooi model en snel geleverd

Snelle verzending

Makkelijk te bestellen

gemakkelijk

een klein probleempje met de levering, was verkeerd verzameld waardoor de bestelling 2 dagen later kwam

tevreden over product en dienstverlening

zeer klantgerichte dienstverlening

Mooie schoenen snel geleverd

Greve maakt naar mijn idee hele mooie schoenen. Moderne varianten op klassieke thema's. Mooie materialen en prachtige afwerking. Geweldige pasvorm voor mij ook. De website is uitstekend, helder, duidelijk, makkelijke navigatie en soms mooie aanbiedingen. Ik heb 4 paar Greve's in de kast. Allemaal online besteld en super snel geleverd. Heel lang geleden (1982 of zo) had ik mohawks van Greve, die waren toen verschrikkelijk duur. Jarenlang andere schoenen gekocht en nu weer helemaal terug bij dit merk dat in mijn ogen veel jonger is geworden.

Mooie afgewerkte schoen

Fijne mooi afgewerkte schoen. Netjes op tijd geleverd. Vergelijkbaar kwaliteit als mijn eerder gekochre Greve schoenen. Alleen jammer dat er in de kleur van de schoen geen riem wordt geleverd.

Super service en snelle levering

Greve maakt al jaren de mooiste schoenen op ambachtelijke wijze. Fijn dat deze nu ook online kunnen worden besteld. Service is perfect!

Mooie lederen weekendtas en ontvangen wat ik besteld had !

Volledig naar wens vlot uitgevoerde bestelling , mooie lederen weekend tas !

Snelle levering en schoenen van hoge kwaliteit

Na telefonisch advies hoe maatvoering te bepalen, heb ik een paar luxe sneakers gekocht. Snelle en correcte levering, maar bovenal zeer mooie sneakers, met uitstekende pasvorm en uitstekend afgewerkt.

Snelle keuze mogelijk nadat men in de winkel mijn maat niet had (een maat te groot).

Een prachtig product, een vlotte afhandeling en een blije ontvanger!

Een levenslang op Greve mocassins spoorde mij aan om ze weer aan te schaffen. Kennelijk dateerden het laatste paar van erg lang terug want inmiddels hebben de schoenwinkels er geen meer in voorraad. De website dus en tot genoegen. Een goed advies, prettige afhandeling en snel geleverd. Een aanrader!

Ruime keuze, goede service

Ruime keuze, goede service

Had ik pech of liet de kwaliteit te wensen over??

Het eerste paar instapschoenen heb ik 10 jaar plezier van gehad. Het volgende paar begon aan de zijkant te scheuren. Deze kon ik na korte tijd weer weggooien. Het derde paar idem dito. Weer gescheurd aan de zijkant. Jammer want ik vind het nog steeds de mooiste instappers. Ik beveel Greve wel aan, maar als ik had kunnen kiezen voor "weet ik niet zo zeker" dan had ik daar voor gekozen. Kortom 800 euro uitgegeven, geen enkel plezier van gehad!

Kwaliteit dat je laat lopen op wolken

Schoenen voldoen geheel aan mijn verwachting. correct en snel geleverd in goede verpakking. alleen jammer dat er geen 2e paar veters bijzitten. Die gaan bij mij vaak snel kapot en dan moet je weer richting een winkel. Om de service nog verder te verhogen zou juiste schoencreme bij schoen helemaal het einde zijn. Zo kun je met mooi gepoetste schoenen lang het mannetje zijn.