Top kwaliteit

De nieuwe Walker is ondertussen me 3e paar Greve schoenen maar wat voor één. De schoen straalt één en al kwaliteit uit en een uitmuntende pasvorm en comfortabel om te lopen, daar is over nagedacht! Alleen zou er een 2e paar veters bij moeten omdat ze vrij snel slijten en lastig om een passende paar te vinden.

Snelle levering. Jammer dat het 2 rechterschoenen waren in 2 verschillende maten ook nog......

Geen sneakertjes, maar Mohawks van €400.......

Fantastisch gewoon!

Prima service, artikel netjes op tijd ontvangen.

Prima levering

Alles verloopt soepel.

Retourneren verloopt makkelijk. Op vragen snel respons. Terugstorting geld verloopt vlot.

Duidelijke website, gemakkelijk bestellen en snelle levering.

Uitstekende kwaliteit en goede webshop

Greve staat voor top kwaliteit en een goede service

Mooie schoenen, maar levering in 2x

Ik kreeg de eerste keer twee rechter schoenen. Kan gebeuren en heb ze terug gestuurd met kleine opmerking erbij. Ik heb weer nieuwe ontvangen, maar zonder ook maar een woord van excuses of reactie erbij ontvangen. Verwacht je niet van dit merk. Verder mooie schoenen.

Beste heer Venema, Ik lees uw bericht en moet helaas concluderen dat dit niet is goed gegaan. Normaal gesproken wordt er altijd contact opgenomen met de consument. Onze welgemeende excuus voor het ongemak. Fijn om te horen dat de schoenen in de smaak vallen. Vriendelijke groet, Team Greve

Uitstekend.

Snel in huis en goed verzorgd de artikelen.

Topproducten

Ik draag al jaren tot mijn zeer grote tevredenheid Greve schoenen. Eén opmerking: ik heb in maart ‘22 m’n Bordeaux rode Kansas instappers door Greve laten onderhouden en reviseren en de zool van m’n linkerschoen ligt nu al helemaal los, ik zie ook geen lijmresten, en de stiksels zijn versleten!! Ik wissel zeker met regelmaat van schoenen. Ik vond dat, met een revisie bedrag van €160,= in m’n achterhoofd, de slijtage wel heel erg snel en het bedrag van revisie zeker niet waard. Wellicht een reactie van uw zijde.

goede service and goede spullen

Uitstekende schoen

Passen prima bij een wat bredere voet.

Onovertroffen

Het feit dat mijn laatste vijf paar schoenen van Greve zijn, verklaart de titel “onovertroffen” en maakt verdere toelichting overbodig. Aanbeveling voor Greve (en eigenlijk voor alle fabrikanten): Doe standaard een paar extra veters in de doos, want het is bij vervanging niet altijd eenvoudig / mogelijk de juiste kleur te vinden.

Super bedrijf en producten

Momenteel heb ik 10 paar schonen van Greve en wil niet meer anders.

heel erg goed.

Ik neem mij telkens voor om naar Waalwijk te rijden. Maar via internet gaan aankopen ook voortreffelijk. Voordeel is dat gehele assortiment verkrijgbaar is i.t.t. de schoenzaken hier in de buurt. Kwaliteit schoen en pasvorm is onomstreden.

Uitstekende schoen, uitstekende service

Mooie en duidelijke website die kiezen en bestellen makkelijk maakt. De bestelde schoenen kwamen rap binnen. uiteraard weer de beste kwaliteit, en voor mij belangrijk, pasvorm!

Ga zo door

Greve schoenen je voelt niet dat je ze aan hebt!

Prima pasvorm, moderne vormgeving, lange levensduur, absoluut de prijs waard!

Goede schoen en superservice

Ik draag sinds enkele jaren Greve en ze bevallen super. Na meerdere paren, o.a. Greve Fury in maat 6,5 te hebben aangeschaft, had ik dit keer de Greve Podium in maat 6,5 genomen. Het bleek dat dit model iets groter uitviel dan alle eerder aangeschafte schoenen. Omdat ik nogal haast had met het omruilen voor de goede maat had ik contact opgenomen met de distributeur Fros International, ( Jeroen ) met de vraag of ik ze bij hun mocht komen omruilen. Volgens hun systeem lag de juiste maat op voorraad, maar voor alle zekerheid was hij in het magazijn gaan kijken of deze daadwerkelijk op voorraad lagen. ( laatste paar) Ik ben volgens afspraak keurig teruggebeld dat ze er nog lagen en heb de schoenen s’middags om mogen ruilen. Hierbij ook mijn complimenten aan de keurige dame van de receptie voor het nette ontvangst!

Beste schoenen

Kwalitatief geweldig product. Goede service van logistiek centrum.

Ik draag sinds mijn 12-de al Greve schoenen.Ben zeer tevreden

Handig en praktisch met een goede zoekfunctie

Handig om net dat ene model of kleur rechtstelsels bij Greve te bestellen.

Uitstekend !

De schoenen zijn wat traditioneel maar wel van zeer goede kwaliteit. De prijzen zijn navenant en dus vrij duur. Positief punt is dat de schoenen heerlijk aan je voeten zitten. Uitstekende pasvorm en de kwaliteit straalt er vanaf. Levering is supersnel en uitstekend verpakt.

Behalve dat de Greve schoenen van ongekende kwaliteit en pasvorm blijven, is kopen via de Greveshop zeer makkelijk gebleken.

Hoge kwaliteit en uitstraling.....

Al vele jaren draag ik Greve schoenen, zowel casual als ,nette, uitvoeringen. Een ,Greve schoen, is van hoge kwaliteit en heeft een eigen specifieke uitstraling. Een prachtig ,handwerk, schoen-product. Chapeau!