Ik heb de schoenen nog niet ontvangen. Ongelooflijk dit soort mails wordt steeds erger

Deze email is compleet gestoord, heb het produkt niet ontvangen.

Greve heeft een onvergelijkbare kwaliteit

Schoenen kun je gemakkelijk een tiental jaren dragen of zelfs nog langer en dan zijn ze nog mooi.

Slechte kwaliteit Sneekers

Als je zoals ik de Oer producten van Greve kent dan zijn de weggooi Sneekers echt een afknapper

Vlotte afwerking van de bestelling

Geen problemen met bestelling en ontvangst. Wel een opmerking over het product (Greve Mocassins). Ik draag die al meer dan dertig jaar (maat 11.5 K) maar heb de indruk dat de nieuwste versies nauwer op de wreef zijn. Voor de zekerheid had ik maat 12K besteld, maar heb ze toch een week lang in een oprekker moeten plaatsen voordat ze comfortable zaten.

Beste heer Remmelink, Mooi om te horen dat u al zoveel jaar fan bent van onze Greve mocassin. Het is wel zo dat wij al sinds jaar en dag deze schoenen maken op dezelfde leesten. Het kan zijn, daar het handwerk is, dat uw model wat strakker genaaid is door de schoenmaker. Verder zal u op uw oudere modellen al langer lopen waardoor deze als pantoffels aanvoelen. Wat sowieso ook goed kan helpen qua pasvorm is de schoenen/zolen goed doorbuigen. Mocht u nog niet tevreden zijn over de pasvorm dan kunt u altijd even met onze schoenfabriek bellen…0416 – 332880. Vriendelijke groet, Team Greve

Fijne schoenen maar niet meer de kwaliteit die Greve in het verleden had

Jammer dat de schoenen niet in een K leest te leveren waren. Op de site wordt niet vermeld dat ze in Portugal gemaakt zijn. Fijne schoenen.

Het product, de sneaker, is niet wat ik er van verwachtte. Uiteindelijk heeft Greve de schoenen terug genomen. Een goede oplossing van een ongelukkige aankoop.

Beste heer Grootenhuijs, Wat jammer dat de sneakers niet voldoen aan uw verwachting. Ik heb uw ervaring doorgestuurd naar onze Flagship store in Waalwijk. Mijn collega's vanuit daar zullen contact met u opnemen en op zoek gaan naar een passende oplossing. Excuus voor het ontstane ongemak. Vriendelijke groet, Team Greve

Topschoenen

Mijn schoenen passen qua kleur precies bij mijn pak( olive green)

Prima service, snel geleverd en mooi verpakt.

Wij hebben voor het eerst schoenen bij Greeve gekocht. Dankzij de goede instructies over de maat passen ze ook perfect. Hele fijne schoenen waar mijn man nog lang plezier van zal hebben. Jullie hebben er een nieuwe klant bij

Mooie schoen, heeft even geduurd voor ik er echt van kon genieten.

De Schoen, ziet er mooi uit maar door stijfheid van de zool, loopt hij niet meteen heel soepel, het inlopen heeft even tijd nodig gehad en wat zere voeten met blaren. Na wat doorzettings vermogen een fijne degelijke schoen.

Overzichtelijke webshop

De website ziet er prima uit en je kan goed scrollen tussen de verschillende modellen. De bestelling is makkelijk te plaatsen. Misschien zou betaling via Klarna nog een mooie aanvulling zijn.

Mooie collectie, snelle nette levering

Verschillende sneakers aangeschaft na goede ervaring van eerste aankoop. De pasvorm is super waardoor je gemakkelijk een hele dag kan lopen winkelen of naar een park

Duidelijke website, eenvoudig te bestellen en snel en keurig verpakt geleverd.

De bestelling werd correct en vlot verzonden

Snel levering Verhouding prijs kwaliteit goed

Lang wachten

Tussen bestelling en levering zaten 2 weken Twijfelde of ik opgelicht zou zijn want degene aan wie ik betaalde niet greve was maar een adres in ijsselstein

Beste heer, Bedankt voor uw terugkoppeling. En wat spijtig om te horen dat u 2 weken heeft moeten wachten en hiervan niet op de hoogte bent gebracht. Het door u bestelde artikel komt uit onze Greve Flagship Store in Waalwijk. Dit is de reden waarom hier iets langer kan duren dan gebruikelijk. Nogmaals excuus voor de verwarring en wij hopen dat u lang plezier zult hebben van uw Greve schoenen. Hartelijke groet, Team Greve Petra

Goeie communicatie, snelle levering en goeie service.

uitstekende service en reactiesnelheid

goede reactie op een opmerking, vlotte afhandeling van mij service verzoek. blij mee!

Via de website van Greve onlangs een paar schoenen gekocht. De site is duidelijk en intuïtief.

Uitstekende schoenen, levering kan beter

Uitstekende sneakers van Greve. Het comfort is zeer hoog. Had maat 10 schoenen besteld, kreeg echter maat 8 geleverd. Na contact de schoenen teruggestuurd. Binnen een week ontving ik de juiste maat.

Bijna helemaal goed

Ik bestelde schoenen dat ging allemaal prima. Ik miste duidelijke informatie over het moment van levering. Dat behoeft verbetering. Bij ontvangst bleek 1 van de veters kapot was kennelijk al een keer gepast maar niet gecontroleerd?

Makkelijk bestelproces, snel geleverd, en top kwaliteit

perfecte service optijd geleverd en erg netjes met terug sturen

perfecte service optijd geleverd en erg netjes met terug sturen

Top webshop

Binnen paar minuten reactie op online vraag, gaven direct dealer in de buurt, vond het bij hen makkelijker. Mijn schoenen moeten altijd worden aangepast op beenlengte en ze sturen de schoenen direct door naar ortho schoenen bedrijf. Alles dus snel en top geregeld!! Dank Greve!!!

Clear webshop

Goede overzichtelijke webshop met veel keuze in Greve artikelen. Snelle betaalprocedure en snelle levering met eenvoudig retourneren.