Betrouwbare website en Adequaat en snelle levering

De samenvatting zegt alles.

Simpele en snelle bestelling

-overzichtelijke website -makkelijk bestelling kunnen plaatsen -pro-actieve berichtgeving -ondanks de feestdagen een snelle levering -schoenen zitten als gegoten -mis alleen nog een bijpassende riem, dus volgende bestelling volgt snel😉

mooi aanbod van mooie schoenen

Heldere site met een overzichtelijke aanbod en goede prijs/ kwaliteitsverhouding

Kwalitatief mooi gemaakte schoen

Het kostte even moeite de juiste maat te vinden , maar nu heel comfortabel

Liever n riem

Mooie schoenen gevonden en gekocht. Helaas geen combi met bijpassende riem...

Snelle levering maar vooral superieure schoenen. Naast sport- en skischoenen heb ik alleen Greve!

Makkelijk bestellen

Makkelijk bestellen en de maat 9,5 altijd goed. Wil enkel nog Greve.

Zoveelste goede ervaring met Greve

Schoenen besteld voor de 5de of 6de keer en wederom snel en accuraat. De schoenen zijn geweldig maar dat moge bekend zijn. Voor mij is en blijft Greve DE schoen in het luxere segment, mooi gemaakt, perfecte uitstraling en geweldig comfort.

Uitstekende uitvoering van wat ik wil

Op zoek naar Mohawks, die nergens meer te vinden zijn, zette Greveshop me op het spoor van Kansas. Dat bleek dé oplossing.

Fijne webshop met overzichtelijke indeling en ruime keuze

Geweldige aanbiedingen en slijtvaste producten!

Snel de juiste producten met de juiste service

Ik heb snel de juiste producten uit de Greve collectie ontvangen met een uitstekende service. Het grote voordeel in mijn ogen is dat online de gehele collectie te bestellen is terwijl in de winkels vaak maar een gedeelte aanwezig is.

Mooie schoenen, site wat onhandig

Het zou handig zijn als je eerst maat op kunt geven en dan het assortiment ziet. Ten tweede maken jullie toch ook schoenen op maat? Dus naast niet beschikbaar zou ik ook de op this bestellen verwachten. Tot slot zou ik ook kleur opties per model verwachten. Ik zoek hogere schoen ook in andere kleur, maar heb deze niet kunnen vinden

Beste heer Muller, Dank u wel voor het invullen van onze review. Ik stuur u een privé bericht. Vriendelijke groet, Team Greve

De website is duidelijk opgezet en eenvoudig te bestellen. De levering was ook snel.

Geweldige schoenen

Goede pasvorm. Als ik ze op maat laat maken zijn ze nog beter.

Snelle en correcte aflevering

Kwaliteit en zorg zoals ik verwacht van Grève. Al meer dan 40 jaar.

toppers.... keep it up

perfecte kwaliteit snelle levertijd

Top schoenen snel geleverd.

Snelle levering, klein mankement

Ik ben zeer tevreden over de schoenen van Greve. Toen mijn vaste schoenendetaillist ze niet (meer) had ben ik bij Greveshop uitgekomen. Levering is snel. Wel was er een leren gespje kapot. Ik heb dat met secondenlijm gerepareerd, hopen dat het houdt...

Beste Andries, Bedankt voor het invullen van onze review. Vervelend om te horen dat het leren gespje het begeven heeft. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Mocht het toch niet houden neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Dan maken wij een afspraak om de schoenen op te sturen naar Waalwijk voor reparatie. Vriendelijke groet, Team Greve

Prachtig

Zeer goede kwaliteit, heerlijke pasvorm, mooie bijpassende riem en snelle goede levering

Uitstekende behandeling van mijn bestelling

Geweldige schoenen, geweldige service

Duidelijke, overzichtelijke website, snelle levering en prima schoenen.

Rustig mijn keuze gemaakt op de functionele website. Betaling eenvoudig en levering snel. Prima ervaring dus.

Pluspunten

Duidelijk en voor het grootste deel begrijpelijke. Een aanbeveling is m.i. overbodig. I.

De maatvoering van de voetomvang werd mij pas duidelijk na telefonisch contact met de fabriek. Daar werd ik overigens uitstekend geholpen. Die duidelijkheid had ook wel in DE instructies gemogen