Snelle en servicegericht

Mijn ervaring past bij een merk als Greve: gewoon goed!

slechte evaring met retourneren

Een nieuwe ervaring bij Greve. Ik heb na 3 weken moeten bellen om mijn geld terug te krijg i.v.m. retourzending. Ik ben terughoudend geworden om te bestellen.

Beste heer Boeser, Wat vervelend om te horen. Dat is inderdaad wel erg lang en zeker niet gebruikelijk. Ik ga mijn best doen proberen te achterhalen waardoor dit is ontstaan. Onze oprechte excuus voor het ongemak en wij zien u graag een volgende keer. Vriendelijke groet, Team Greve

Amazing quality!

Even though GREVE shoes are rather expensive ,they are great bargain for that amazing high quality. Really amazing quality!

op tijd en in orde

op tijd en in orde

Heldere informatie en duidelijke levering

Heldere informatie en duidelijke levering

Prima schoenen, in korte tijd geleverd

Min puntje: geen communicatie over verwachte leverdatum. Bij verrassing had ik de schoenen al na een paar dagen.

Wij verrassen onze consument graag :-) Nee hoor, dat is een flauw grapje en is natuurlijk niet hoe het hoort te gaan. Excuus voor het ontstane ongemak. Hopelijk heeft u veel plezier van uw aankoop. Vriendelijke groet, Team Greve

Via website paar schoen gekocjt

Info op website voldoende om goede maat te kiezen

Zeer goed inleven in situatie klant

Wilde graag een specifiek paar Greve schoenen hebben die naar blijkt alleen bij bepaalde winkels verkrijgbaar zijn. Die winkel is er niet bij ons in de wijde omtrek. En dus gaat de webshop aan de gang met een persoonlijke oplossing en die werkte buitengewoon goed en naar grote tevredenheid. Dus een dik verdiende 10

Goede ervaring.

Jammer dat de extra korting niet werd toegepast omdat ik van het ww het uitroepteken had vergeten.

Ik had schoenen besteld die naderhand niet leverbaar zijn

Ik kan wel mee doen met deze enquête doch wat levert het voor mij op. Graag uw reactue

Beste Walter, Wat jammer dat de betreffende maat niet aanwezig was. Wij communiceren op de website bij het betreffende product dat het een enkele keer kan voorkomen dat een maat uitverkocht is, maar die wordt later altijd weer aangevuld. Mijn collega heeft contact met u opgenomen om te vragen de ontbrekende maat in backorder voor u op te nemen. En dat was niet wenselijk begreep ik van hem. Mocht dit alsnog wenselijk zijn dan kunt u altijd een berichtje sturen naar onze customer care ([email protected]). Onze excuus voor de verwarring. Vriendelijke groet, Team Greve

Goed geholpen

We zijn eerst in Waalwijk de schoenen wezen passen . Zijn eigenlijk voor 2023 zomer schoenen Dus nog niet gedragen

Goede sale acties en Greve kwaliteit beste dat er is

Dit is inmiddels mijn 3e paar Greve die ik in korte tijd in huis haal omdat ik gewoon erg tevreden ben over de kwaliteit en pasvorm. Op andere schoenen kan ik soms niet ver lopen vanwege steunzolen die ik moet dragen. Bij deze Greve schoenen kan ik zonder moeite 10-20 kilometer wandelen zonder pijntjes of blaren. Ik ben zeer tevreden over dit merk.

Mijn 1e ervaring was slecht

Na mijn bestelling en betaling zou mijn aankoop binnen enkele dagen geleverd worden. Na 2 weken wachten maar eens gebeld en bleek dat de bestelling intern niet was doorgezet. Vervolgens is mijn binnen 2 dagen afgeleverd. Dit verwacht je niet bij een merk als Greve

Komt afspraken na. Zeer goede kwaliteit schoenen en diverse breedte maten, dit zie je nergens!

Prima !!

Heel makkelijk en goed

Grandioos

Elke schoen zit als gegoten. Perfect.

Riviera hoog besteld, netjes geleverd en zitten even goed als het lage paar dat ik vorig jaar bestelde

Snelle, soepele afhandeling

Snelle, soepele afhandeling. Enige punt van verbetering zit in de retourroute: je kunt geen gebruik maken van PostNL inleverpunten, maar alleen van plekken waar je normaal maar weinig komt. Maar nu ik de juiste maat weet, is de kans op een retourzending kleiner ;)

helemaal goed

Prima mooie schoenen geen spijt van goede kwaliteit, heb al meerder paren van greve in mijn bezit Alleen was er waarschijnlijk bij DHL een storing, want het pakket was niet zichtbaar in de App, dus kon deze niet volgen.

Top klasse !

Uiteindelijk heb ik mijn schoenen gevonden in trendy, klasse en uitstraling .

Mooie schoenen

Via de site gekocht. Model was al bekend, dus pasvorm was perfect. Mooi afgewerkt en sierlijke schoen.

Duidelijke presentatie van de schoenen en een snelle en soepele afhandeling van de aankoop

Zeer positief!

Snel geleverd tegen een goede prijs

Het is jammer dat na uitvoeren van de betaling geen enkele terugkoppeling meer volgde over de leverdatum, daarnaast zou afterpay mijn voorkeur hebben.

prachtige schoenen, snelle verzending

prachtige schoenen, snelle verzending

Volgens verwachting na eerdere bestellingen

Mooie sneaker gelijk aan een eerder paar van hetzelfde model. Helaas geen verzendinfo ontvangen. Plotseling stonden ze op de stoep