goede ervaringen.

Prima service. beleefde jongens. en …….. een heerlijk bed.

Goed slapen zorgt voor goed slapen

Uitstekende behulpzame service

Een bedrijf waar gewerkt wordt met Hart en Ziel

In de bestelling die ik plaatste ging iets mis. Telefonisch contact opgenomen. Dit gesprek verliep heel fijn. De oplossing die daarna volgde was uitmuntend. Een zeldzaamheid zoals dit bedrijf een probleem op lost. Hier zouden vele bedrijven een voorbeeld aan mogen nemen. Voor ons een winkel waar wij zeker bij terug gaan komen.

Vriendelijke service en top kwaliteit

Erg prettig en vriendelijk geholpen, heel goed geadviseerd. We slapen als rozen op ons heerlijke bed. Aanrader!

Goede kwaliteit met een snelle levering!

Fijne ervaring met dit bedrijf , mijn volgende bed word zeker weer een bed van goedslapen.nl

Goede service. Fijn dekbedovertrek.

Makkelijk te bestellen, snel geleverd en de producten zijn van grote kwaliteit.

Persoonlijk en super kwaliteit!

Persoonlijk advies met een lach!

Ik zou het iedereen aanraden!

Goed service, snel geleverd, artikelen voldoen aan de verwachtingen. Vaste klant erbij!

Super goed meedenken met de klant!

Bijzonder fijn geholpen met onze vraag naar een matrastopper.

Geen woord teveel gezegd over de kwaliteit

Er werd meegedacht bij de bestelling, er werd een goed advies gegeven en de kwaliteit van het product is precies zoals werd gezegd. Ook de levering was heel snel.

Snelle levering, top dekbed!

Snelle levering van een top dekbed. Heel tevreden mee. Doen wat ze zeggen!

Snelle levering; uitstekende service.

Kreeg artikel op proef; werd vervangen toen we andere wilden proberen. Snelle regeling!

Uistekend geadviseerd en geleverd.

Uitstekend geadviseerd bij aankoop van een nieuw matras en kussen. Direct de volgende dag geleverd. Zeer goede kwaliteit voor een aantrekkelijke prijs!

Goeie producten. Levering volgens afspraak

telefonische ondersteuning, heerlijke eerste nacht

Per telefoon geholpen een keuze te maken voor een kussen. Deze dezelfde dag nog bezorgd. Eerste nacht heerlijk geslapen!

Dit is nog eens Goed Slapen!

Heerlijk bed! Erg tevreden met mn keuze. Echter ging het in dit geval ook vooral om de service. Ik werd heel goed geholpen en ik kom ten alle tijden terecht met vragen. De service ernaast is wat het zo fijn maakt

Zeer vriendelijk telefonisch contact gehad. Snelle levering, mooi verpakt. product precies wat ik wilde. Afmeting alleen groter dan vermeld werd.Geen 200/220, maar 240 cm. extra lengte werd niet vermeld maar kan gebruikt worden als instop strook.

Heel erg klantgerichte service en uitmuntende kwaliteit!

Het uitproberen van diverse producten (volgens strikte COVID-regels) was uiterst klantgericht en erg prettig. De volgende keer ga ik voor goed slapen weer terug naar GoedSlapen!

Goeie kwaliteit voor een redelijke prijs

Vriendelijke medewerkers en snel geholpen op basis van professioneel advies over slapen!

Goed slapen? Heerlijk slapen!

Dankzij mijn Ducky Dons Boxkussen word ik elke ochtend heerlijk uitgerust wakker! Thanks Goedslapen.nl!

Goede prijs en snel geleverd.

Goed slapen is een MUST!

De reden dat ik gekozen heb voor Goed Slapen is omdat ik op zoek was naar nieuw slaapmateriaal (dekbed, kussen, hoeslaken en overtrek). Bij Goed Slapen ben ik helemaal geslaagd en de kwaliteit is geweldig! Zeker een aanrader.

Super goede Firma!

Snelle service, mooie producten van goede kwaliteit!

Over Goedslapen

Goedslapen.nl / LinkerLisse zorgt er graag voor dat je kwalitatief goed slaapt en dat je mooi uitgerust (wordt/bent). Ook zakelijk steeds meer betrokken partner voor alles in/rondom de slaapkamer(s) van uw schip, hotel, vakantiehuis. Meer weten, neem gerust contact op met 0630777577 of stuur een mail naar [email protected]. Goed is goed genoeg. Mooi uitgerust!