Goeie producten. Levering volgens afspraak

telefonische ondersteuning, heerlijke eerste nacht

Per telefoon geholpen een keuze te maken voor een kussen. Deze dezelfde dag nog bezorgd. Eerste nacht heerlijk geslapen!

Dit is nog eens Goed Slapen!

Heerlijk bed! Erg tevreden met mn keuze. Echter ging het in dit geval ook vooral om de service. Ik werd heel goed geholpen en ik kom ten alle tijden terecht met vragen. De service ernaast is wat het zo fijn maakt

Zeer vriendelijk telefonisch contact gehad. Snelle levering, mooi verpakt. product precies wat ik wilde. Afmeting alleen groter dan vermeld werd.Geen 200/220, maar 240 cm. extra lengte werd niet vermeld maar kan gebruikt worden als instop strook.

Heel erg klantgerichte service en uitmuntende kwaliteit!

Het uitproberen van diverse producten (volgens strikte COVID-regels) was uiterst klantgericht en erg prettig. De volgende keer ga ik voor goed slapen weer terug naar GoedSlapen!

Goeie kwaliteit voor een redelijke prijs

Vriendelijke medewerkers en snel geholpen op basis van professioneel advies over slapen!

Goed slapen? Heerlijk slapen!

Dankzij mijn Ducky Dons Boxkussen word ik elke ochtend heerlijk uitgerust wakker! Thanks Goedslapen.nl!

Goede prijs en snel geleverd.

Goed slapen is een MUST!

De reden dat ik gekozen heb voor Goed Slapen is omdat ik op zoek was naar nieuw slaapmateriaal (dekbed, kussen, hoeslaken en overtrek). Bij Goed Slapen ben ik helemaal geslaagd en de kwaliteit is geweldig! Zeker een aanrader.

Super goede Firma!

Snelle service, mooie producten van goede kwaliteit!

Goede service en veel kennis

In de ochtend gebeld voor advies. Ik kon toen gelijk ‘s middags langskomen verschillende mogelijkheden proberen zoals verschillende toppers op een bed. Ik kreeg goed advies over duur van de matrassen, onderstel en de verschillende soorten toppers. Nu een paar nachten in het bed geslapen en elke avond ligt het weer heerlijk.

Kussens

Goede service en goede kwaliteit !

Goede kwaliteit, snelle levering.

Een mooi dekbedovertrek aangeschaft wat snel geleverd is. Mooie kwaliteit en dus dik tevreden.

Goed!

Eenvoudig bestelproces. Ik moet het kussen nog wel ontvangen, maar daar heb ik vertrouwen in. Eigenaar Hans ken ik en is net zo prettig in omgang als dat hij betrouwbaar is. Ga zo door!

Top service en top product

Bestelproces ging zeer eenvoudig. Hetzelfde geldt voor de levering. Het product overtreft mijn verwachtingen. Kortom, top!

Goede kwaliteit, snelle levering en goede service

Mijn slaapkwaliteit is absoluut verbetert na m'n aankoop. Bed werd bezorgd op de afgesproken datum. Tevens mijn kussens hier aangeschaft. Moet zeggen dat je het verschil absoluut merkt. Klasse!

Deze beoordeling is niet helemaal juist, want het zelf bestellen van de kussenslopen lukte niet. Ik plaatste de bestelling het winkelwagentje, maar verder gebeurde er niets. Goedslapen heeft dus zelf geholpen bij de bestelling. En dat was supersnel. Ook bij de betaling via Ideal haperde er iets. Ik kreeg een melding van een technische storing. Ook daar heeft Goedslapen bij geholpen.

Super service!

Voor de aanschaf van een nieuw kussen ben ik goed geadviseerd! Professionele service en erg tevreden over het kussen!

Zeer klantvriendelijk en meedenkend. Beter dan die snelle jongens die alleen maar onzin bedden verkopen aan de lopende band. Zeer aan te raden!

Goede producten!

Ik ben tevreden over het bestellen en de levering. Ga ik vast vaker doen!

Goed assortiment en heel klantgericht

prettige klangerichte service en snelle levering. Heel tevreden. Enige kleine verbeterpunt: maak de collectie dekbedovertrekken filterbaar op formaat. nu kun je wel op merk en prijs filteren, maar niet op de gewenste afmeting van de dekbedhoezen.

Snelle levering van een goed product (dekbedovertrek)

Prettig ontvangen in de showroom, goed advies, niet opgelegd, er werd meegedacht, er was ruimte om over de keus na te denken, de prijs was wel heel goed!!

Laat geleverd door fout bezorger en postbedrijf

Product uiteindelijk ontvangen. Eerst wel een niet-thuis bericht. Gewenst aflevermoment ingevuld, maar bij verificatie kreeg ik bits te lezen dat die instructie al gegeven was o.i.d. (fout bedrijf). Twee middagen thuis gebleven maar geen bezorger met kussensloop gezien. Bij - na ± 1,5 maand - afhalen van een ander pakket bleek betreffend pakket al lang te zijn afgeleverd, zonder kennisgeving (fout bezorger). Ging ik dus verrast met twee pakjes naar huis. Leverancier was heel vriendelijk in e-mailcontact maar kon kennelijk niets doen (?). Stellig advies aan leverancier om dit met het postbedrijf op te nemen en in dergelijke gevallen veel eerder.

Over Goedslapen

Goedslapen.nl / LinkerLisse zorgt er graag voor dat je kwalitatief goed slaapt en dat je mooi uitgerust (wordt/bent). Ook zakelijk steeds meer betrokken partner voor alles in/rondom de slaapkamer(s) van uw schip, hotel, vakantiehuis. Meer weten, neem gerust contact op met 030-3200777 of stuur een mail naar projecten@goedslapen.nl. Goed is goed genoeg. Mooi uitgerust!