Goede producten!

Ik ben tevreden over het bestellen en de levering. Ga ik vast vaker doen!

Goed assortiment en heel klantgericht

prettige klangerichte service en snelle levering. Heel tevreden. Enige kleine verbeterpunt: maak de collectie dekbedovertrekken filterbaar op formaat. nu kun je wel op merk en prijs filteren, maar niet op de gewenste afmeting van de dekbedhoezen.

Snelle levering van een goed product (dekbedovertrek)

Prettig ontvangen in de showroom, goed advies, niet opgelegd, er werd meegedacht, er was ruimte om over de keus na te denken, de prijs was wel heel goed!!

Laat geleverd door fout bezorger en postbedrijf

Product uiteindelijk ontvangen. Eerst wel een niet-thuis bericht. Gewenst aflevermoment ingevuld, maar bij verificatie kreeg ik bits te lezen dat die instructie al gegeven was o.i.d. (fout bedrijf). Twee middagen thuis gebleven maar geen bezorger met kussensloop gezien. Bij - na ± 1,5 maand - afhalen van een ander pakket bleek betreffend pakket al lang te zijn afgeleverd, zonder kennisgeving (fout bezorger). Ging ik dus verrast met twee pakjes naar huis. Leverancier was heel vriendelijk in e-mailcontact maar kon kennelijk niets doen (?). Stellig advies aan leverancier om dit met het postbedrijf op te nemen en in dergelijke gevallen veel eerder.

Ik kreeg in eerste instantie niet het goede product geleverd, maar na melding daarvan kreeg ik per omgaande het product dat ik hebben wilde. Prima geregeld

Ruim assortiment, voordelige prijzen

Hoeslaken gekozen uit de ruime collectie. Duidelijke website maakt het bestellen makkelijk. De kosten waren voordeliger dan op de meeste andere websites. Alleen jammer dat de levering een paar dagen langer duurde dan aangegeven.

Pluspunten

pünktlich, zuverlässig

Pluspunten

Goede kwaliteit/prijs verhouding. Kennis over zijn producten. Reageert snel op vragen.

Pluspunten

Eerlijk, enthousiast en persoonlijk advies. Wordt goed meegedacht. En geen keuze uit enorm veel soorten beden wat het kiezen een stuk gemakkelijker maakt. Bed laten bezorgen keurig op de afgesproken tijd kundig en snel in elkaar gezet. En het bed ligt erg lekker, wat ook niet onbelangrijk is!

De site is wat beddengoed betreft wat ingewikkelder maar bij vragen wordt er onmiddellijk meegedacht en gereageerd dus dat maakt het wel al makkelijker.

Pluspunten

Hele positieve ervaring. Goed advies en snelle service!

Pluspunten

Super service, persoonlijk, netjes, betrouwbaar! En goede kwaliteit bedden tegen een heel nette prijs.

Op dit moment geen!

Pluspunten

Gratis verzending, prima prijzen

X

Pluspunten

Pluspunten

Ik had een artikelnr doorgegeven .omdat ik ergens had geslapen en het kussen zo fijn vond .en na een weekje had ik het kussen thuis .SUPER

Pluspunten

Top advies en afleverservice. Heerlijk bed dat wordt echt goed slapen!

Pluspunten

Fijn contact, goede service en uitstekende kwaliteit!

Ga zo door!

Pluspunten

Wat een super service. Afgelopen vrijdag onze nieuwe boxspring geleverd. Ze nemen zelfs het verpakkingsmateriaal mee. En het slaapt heerlijk. Super zo'n NASA topper!

Pluspunten

Snelle bezorging. En prima product: kussen. Prima geslapen.

Pluspunten

Geweldig bedrijf, zeer vriendelijk en gastvrij. Snelle levering!

Pluspunten

Eerlijke melding over niet kunnen leveren van product middels telefoontje. Kortingscode gekregen, wat een zeer redelijke compensatie was.

Communiceren ook na werktijden met bol.com over voorraad!