Goede service en veel kennis

In de ochtend gebeld voor advies. Ik kon toen gelijk ‘s middags langskomen verschillende mogelijkheden proberen zoals verschillende toppers op een bed. Ik kreeg goed advies over duur van de matrassen, onderstel en de verschillende soorten toppers. Nu een paar nachten in het bed geslapen en elke avond ligt het weer heerlijk.

Kussens

Goede service en goede kwaliteit !

Goede kwaliteit, snelle levering.

Een mooi dekbedovertrek aangeschaft wat snel geleverd is. Mooie kwaliteit en dus dik tevreden.

Goed!

Eenvoudig bestelproces. Ik moet het kussen nog wel ontvangen, maar daar heb ik vertrouwen in. Eigenaar Hans ken ik en is net zo prettig in omgang als dat hij betrouwbaar is. Ga zo door!

Top service en top product

Bestelproces ging zeer eenvoudig. Hetzelfde geldt voor de levering. Het product overtreft mijn verwachtingen. Kortom, top!

Goede kwaliteit, snelle levering en goede service

Mijn slaapkwaliteit is absoluut verbetert na m'n aankoop. Bed werd bezorgd op de afgesproken datum. Tevens mijn kussens hier aangeschaft. Moet zeggen dat je het verschil absoluut merkt. Klasse!

Deze beoordeling is niet helemaal juist, want het zelf bestellen van de kussenslopen lukte niet. Ik plaatste de bestelling het winkelwagentje, maar verder gebeurde er niets. Goedslapen heeft dus zelf geholpen bij de bestelling. En dat was supersnel. Ook bij de betaling via Ideal haperde er iets. Ik kreeg een melding van een technische storing. Ook daar heeft Goedslapen bij geholpen.

Super service!

Voor de aanschaf van een nieuw kussen ben ik goed geadviseerd! Professionele service en erg tevreden over het kussen!

Zeer klantvriendelijk en meedenkend. Beter dan die snelle jongens die alleen maar onzin bedden verkopen aan de lopende band. Zeer aan te raden!

Goede producten!

Ik ben tevreden over het bestellen en de levering. Ga ik vast vaker doen!

Goed assortiment en heel klantgericht

prettige klangerichte service en snelle levering. Heel tevreden. Enige kleine verbeterpunt: maak de collectie dekbedovertrekken filterbaar op formaat. nu kun je wel op merk en prijs filteren, maar niet op de gewenste afmeting van de dekbedhoezen.

Snelle levering van een goed product (dekbedovertrek)

Prettig ontvangen in de showroom, goed advies, niet opgelegd, er werd meegedacht, er was ruimte om over de keus na te denken, de prijs was wel heel goed!!

Laat geleverd door fout bezorger en postbedrijf

Product uiteindelijk ontvangen. Eerst wel een niet-thuis bericht. Gewenst aflevermoment ingevuld, maar bij verificatie kreeg ik bits te lezen dat die instructie al gegeven was o.i.d. (fout bedrijf). Twee middagen thuis gebleven maar geen bezorger met kussensloop gezien. Bij - na ± 1,5 maand - afhalen van een ander pakket bleek betreffend pakket al lang te zijn afgeleverd, zonder kennisgeving (fout bezorger). Ging ik dus verrast met twee pakjes naar huis. Leverancier was heel vriendelijk in e-mailcontact maar kon kennelijk niets doen (?). Stellig advies aan leverancier om dit met het postbedrijf op te nemen en in dergelijke gevallen veel eerder.

Ik kreeg in eerste instantie niet het goede product geleverd, maar na melding daarvan kreeg ik per omgaande het product dat ik hebben wilde. Prima geregeld

Ruim assortiment, voordelige prijzen

Hoeslaken gekozen uit de ruime collectie. Duidelijke website maakt het bestellen makkelijk. De kosten waren voordeliger dan op de meeste andere websites. Alleen jammer dat de levering een paar dagen langer duurde dan aangegeven.

Pluspunten

pünktlich, zuverlässig

Pluspunten

Goede kwaliteit/prijs verhouding. Kennis over zijn producten. Reageert snel op vragen.

Pluspunten

Eerlijk, enthousiast en persoonlijk advies. Wordt goed meegedacht. En geen keuze uit enorm veel soorten beden wat het kiezen een stuk gemakkelijker maakt. Bed laten bezorgen keurig op de afgesproken tijd kundig en snel in elkaar gezet. En het bed ligt erg lekker, wat ook niet onbelangrijk is!

De site is wat beddengoed betreft wat ingewikkelder maar bij vragen wordt er onmiddellijk meegedacht en gereageerd dus dat maakt het wel al makkelijker.

Pluspunten

Hele positieve ervaring. Goed advies en snelle service!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Super service, persoonlijk, netjes, betrouwbaar! En goede kwaliteit bedden tegen een heel nette prijs.

Op dit moment geen!

Pluspunten

Gratis verzending, prima prijzen

X

Pluspunten

Pluspunten

Ik had een artikelnr doorgegeven .omdat ik ergens had geslapen en het kussen zo fijn vond .en na een weekje had ik het kussen thuis .SUPER

middelberglaan 9

6711 JG Ede

622197256

Over Goedslapen

Goedslapen.nl / LinkerLisse zorgt er graag voor dat je kwalitatief goed slaapt en dat je mooi uitgerust (wordt/bent). Ook zakelijk steeds meer betrokken partner voor alles in/rondom de slaapkamer(s) van uw schip, hotel, vakantiehuis. Meer weten, neem gerust contact op met 0630777577 of stuur een mail naar [email protected]. Goed is goed genoeg. Mooi uitgerust!