Prachtige planten, prachtige verpakking,

Jammer dat het te laat werd bezorgd. De plant had er 24 dec moeten zijn voor mijn verjaardag. Hij werd echter pas, zonder berichtgeving, de 27ste bezorgd. De oorzaak ervan kan de kerstdrukte zijn geweest maar dit was jammer. Ik kreeg de plant cadeau van een vriendin, doordat ik op genoemde dag niets ontving moest ze er achteraan bellen. De verassing was hierdoor verdwenen.....

Jammer dat het niet op de gevraagde datum geleverd werd

Ziet er netjes uit, maar te laat geleverd.

Fantastisch !!

Een goede site ,ik ben zelf gek op orchideeën maar nu voor het eerst iets verstuurd het was keurig verpakt en de ontvanger was er erg blij mee .

Bedankt voor de goede beoordeling! Als u toch nog tips voor ons heeft, horen we die graag :) Vriendelijke groet, het team van Orchids & SO

Prima, geweldig mooie kados. Iedereen is altijd super enthousiast. Keurig verpakt. Echt top meiden.

Bedankt voor uw goede recensie! We hopen dat jullie nog lang genieten van jullie mooie arrangement. Vriendelijke groet, Orchids & SO

Prachtige orchideeën creaties!

Super mooie creaties! Goed verpakt. En snelle levering. Aanrader!

Bedankt voor de positieve beoordeling! Vriendelijke groet, het team van Orchids & SO

goed afgeleverd, maar er was nier duidelijk waar het stuk vandaan kwam. Misschien kan hier in de bestelling meer aandacht aan besteed worden. Dit is niet negatief bedoeld maar positief kritisch. Binnen kort komen wij weer bij jullie langs, Ik ga liever naar jullie toe dan naar de Intratuin.

Bedankt voor de tips en adviezen! We gaan er mee aan de slag. Vriendelijke groet, het team van Orchids & SO

perfect

Het bestellen van mijn orchidee was zo makkeljk en snel werd meteen gebeld door de klanteservice over het bezorging. Vandaag is mijn beselling aangekomen en ik ben er zooo onzettend blij mee wat een mooie creatie.

slechter dan verwacht

• Snelheid/Levertijd

Super bedankt voor je positieve recensie! Als u nog tips voor ons heeft, horen we die uiteraard ook graag!

• Snelheid/Levertijd

Bedankt voor de goede recensie en de tip wat betreft meer variatie. We gaan ermee aan de slag! Vriendelijke groet, Orchids & SO

Pluspunten

Geweldige mooie creatie, voor een betaalbare prijs

• Snelheid/Levertijd

Bedankt voor de goede recensie! Als u toch nog tips voor ons heeft, horen we het graag. Vriendelijke groet, Orchids & SO

Pluspunten

Zeer snelle reactie op een vraag gesteld via de mail. Prima service

• Snelheid/Levertijd

Bedankt voor uw goede recensie! Als u nog tips voor ons heeft, horen we die uiteraard ook graag!

Pluspunten

Snelle degelijke verzending en verpakking.

handleiding verwijdering zeer degelijke verpakking.

• Snelheid/Levertijd

Bedankt voor de goede recensie en de tip! Hier gaan we zeker wat mee doen :)

• Snelheid/Levertijd

Bedankt voor uw goede recensie! Als u nog verbeterpunten voor ons heeft, horen we die uiteraard ook graag!

voldoende, een redelijke ervaring

Bedankt voor uw recensie. Als u nog tips of verbeterpunten voor ons heeft, laat u ons het dan weten? Fijne dag!

• Snelheid/Levertijd

Bedankt voor uw goede recensie. Blij dat u zo tevreden over ons bent! Tips of verbeterpunten horen we uiteraard ook graag.

• Snelheid/Levertijd

Bedankt voor de goede recensie. Schade komt helaas wel eens voor, maar gelukkig niet regelmatig! We hopen dat u nog lang van het nieuwe, toegestuurde stuk kunt genieten!

• Snelheid/Levertijd

Bedankt voor de goede recensie! Als u nog verbeterpunten voor ons heeft, horen we die uiteraard ook graag.

• Snelheid/Levertijd

Bedank voor de goede beoordeling! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent! Als u nog tips heeft, horen we die uiteraard ook graag :)

• Kwaliteit

Jammer dat het bezorgen van de bestelling niet vlekkeloos verliep. We hopen dat u toch lang van het stuk kan genieten!