Met Bos ben je nooit de klos!

Zoals gebruikelijk, van bestelling t/m levering alles tot tevredenheid geregeld.

retourzenden

Levering was goed. Helaas waren de bestelde items te klei en moest ik ze retourneren. Tot mijn verbazing en ergernis moet ik € 7,50 verzendkosten bij postnl. betalen. Dit omdat ik via Klarna achteraf ging betalen. Had het kunnen weten want het staat in de verzendvoorwaarden. helaas niet gelezen anders had ik niet besteld.

Beste dhr. Stolwerk, Bedankt voor uw reactie. Zo te zien woont u vlak bij één van onze winkels. Hier kunt u het natuurlijk altijd gratis retourneren. Met vriendelijke groet, Eric | Bos Men Shop

Geweldige service.

De ene dag besteld en de andere dag geleverd . Op en top service . Keurig verpakt en prima kwaliteit . De Jeans zat als gegoten , niks anders dan lof over Bos Men Shop .

prima verzorgd!

Zowel de bestelling als de levering werd netje verzorgd. Ook ben ik prima tevreden met de ontvangen colberts

prettig online winkelen

jas was perfect ,netjes verpakt en de andere dag in huis alleen dan die nieuwsbrief wat ik niet aangevinkt had ,dat vind ik minder

Professioneel, snel maar vooral : aanbod in grotere maten

Al enige jaren klant; vooral de geste na aflevering van verkeerde maat is mooi: na eenvoudige mail werd correcte maat alsnog geleverd zonder retourverplichting van het foutieve stuk.

waren geweldig

snelle levering. het teveel in rekening gebrachte bedrag werd dezelfde dag nog op mijn rekening bij geschreven

Prettig online winkelen!

Meerdere malen bestelling gedaan. Steeds weer snel en op tijd geleverd. Ook een enkele keer kleding retour gestuurd, steeds snel en netjes afgewerkt. Kortom prima leverancier met dito producten.

Snel en wederom service zoals je het hoopt!

Voor derde keer kleren bij Bos men shop besteld. Snelle levering, het juiste en netjes verpakt. Helaas weer 1 maatvoering niet goed maar dat is weer prima en snel opgelost. Retour en herlevering snel en goed uitgevoerd. Een verademing!!

Amazing online shopping at the Bos Men shop, helemaal bij de tijd !

Al een paar jaar shop ik online bij de Bos Men Shop. Ze voeren merken die bij mij passen en ook de maatrange. Wat een uitkomst en helemaal in deze Covid periode. Blijf gezond en shop online zou ik zeggen!

zeer snelle service

Zeer tevreden met het artikel en de snelle service.

Snelle levering, bij retour snel geld terug. Prima!!!

Snelle levering goede kwaliteit

Snelle levering goede kwaliteit

De door mij bestelde broek bleek helaas niet meer voorradig te zijn en ik kreeg de keus een alternatief uit te zoeken in de webshop of terugbetaling van het aankoopbedrag. Voor het aankoopbedrag kon ik echter niets vinden wel voor een hogere prijs. Nadat ik dit aan Bosmenshop had gemeld ontving ik van hen de genoemde duurdere broek zonder bijbetaling! In één woord KLASSE!

Perfecte levering

Zoals de vorige keren uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

Super snelle levering, keurig verpakt!

We hebben voor het eerst besteld bij Bos men shop! Maar we gaan het ook niet nog eens doen! Of te wel de eerste en de laatste keer! Als het niet past en je moet het terug sturen ben je €7.25 kwijt om t terug te sturen en dat is niet echt leuk! Dat je verzendkosten moet betalen logisch maar dit vond ik wel wat veel. Alleen omdat t niet per antwoordnummer terug gestuurd kan worden! Jammer zo maar goed een goede leer voor de volgende keer. Maar goed ga zo door, want jullie hebben prachtige kleding!

Prima spullen voor weinig geld

Minder was dat de doos s middags buiten bij de voordeur werd gezet. We waren niet thuis en ik zag het pas de volgende ochtend. Zelfs geen briefje in de bus

Beste dhr. Dekker, Dat is inderdaad vervelend. Helaas hebben wij niet in de hand hoe PostNL de pakketten aflevert. Wel zullen we hier een melding van maken. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Eric | Bos Men Shop

Uitstekend geholpen in de webwinkel

Perfect verlopen transactie. Keuze gemaakt, probleemloos betaald, kledingstuk volgende dag in huis en het blijkt ook nog goed te passen.

Goed (op tijd)afgeleverd,juiste maat fijne broeken,en zeker niet onbelangrijk € 20.- extra korting petje af.

Uitstekende webshop met goede informatie of de producten. Levering Als beloofd de volgende werkdag. Erg tevreden met het bestelde product.

Super snel verzonden

Had mijn bestelling snel en netjes verpakt in huis. Fijne duidelijke omschrijving en een leuke aanbieding in deze sale

Super goed

Correcte en snelle aflevering

Goede snelle service

Top service!

Super zaak

Prima kwaliteit

Probleempje....... opgelost

Er was iets mis gegaan bij de verwerking van mijn order. Hoewel alles op papier klopte, was de toegezonden trui een maat te klein. Hierover gebeld en de volgende dag de juiste maat ontvangen. Andere gratis teruggestuurd(aan antwoordnummer) en alles OK.

Over Bos Men Shop

Bos Men Shop is een herenmodewinkel, gevestigd in Goes, Middelburg en Bergen op Zoom en online op www.bosmenshop.nl. Dé plek voor een nieuwe outfit! Bij ons kun je terecht voor zowel casual- als zakelijke herenkleding. Ook voor een mooi trouwpak ben je bij ons op het juiste adres.