Alles super. Service backoffice en kwaliteit spullen

Goede kwaliteit

Snelle levering. Grote kans dat ik nog een keer een bestelling doe

Beste mevr. Brouwer, Bedankt voor uw beoordeling. Uit uw getypte reactie maak ik op dat u hartstikke tevreden was. Maar als ik naar het cijfer kijk denk ik toch dat u verbeterpunten voor ons heeft. We leren natuurlijk graag van onze klanten en zijn daarom benieuwd naar wat we nog beter zouden kunnen doen. Ik hoor graag van u! Met vriendelijke groet, Eric | Bos Men Shop

Er wordt hierboven om 1 zin gevraagd, maar 1 woord is genoeg! Ik bestel regelmatig via de webshop en alles is altijd dik in orde. Heb ik een probleem met de maat, dan krijg ik advies. Omruilen is ook geen probleem. Als we in Zeeland op vakantie zijn, dan bezoek ik altijd de winkel en ik wordt daar ook altijd netjes geholpen.

Mooie kleren, duidelijke communicatie en snelle verzending

Ik bestel vaker bij Bos Men Shop. Aanbod van beschikbare kleding is duidelijk, verzending ook snel.

overzichtelijke site, goede prijs/kwaliteit, perfecte service

overzichtelijke site, goede prijs/kwaliteit, perfecte service

probleemloos geregeld

Net als in de winkel, alles in de puntjes verzorgd.

Snel goed en geheel naar wens, prima!

Goede kwaliteit

Goede service en snel bezorgd.

Mooie kwaliteit broeken, helaas te lang

De kwaliteit van de broeken voldeed compleet aan mijn verwachtingen. Helaas te lang. Inmiddels 2 nieuwe besteld en broeken retour gestuurd.

Hele fijne service!!

Geweldige service

De snelheid van de bestelling, verzenden en retourneren ging ontzettend snel en gemakkelijk. De klantenservice medewerkers waren erg vriendelijk en hulpvaardig. Klasse.

Mooie broeken en snel verstuurd.

Top!! En een hele goede service

Prima ervaring! Ga er graag voor een kleding heen. Goed advies en hulp. En een top service!!

Super Service

Tolle Ware, schnelle Lieferung, problemlose Abwicklung

Hele snelle service, perfect en netjes verpakt! Top

Snelle levering en mooie kwaliteit

Super tevreden

zoals altijd geen klagen

gewoon correct

Geweldig.

2 broeken voor mijn man besteld. Gardeur valt meestal wat smaller, dus mt. 52 besteld. Helaas waren deze te groot. Gelukkig kan je die omruilen voor een mt. kleiner. Had een kortingscode en dit werd gewoon verrekend. Geweldig. Broeken zitten nu goed. Zeer snelle levering, heel fijn.

super

Mijn ervaring is eenvoudig: Vandaag besteld-morgen in huis in een perfecte verpakking. Jas was te klein, en ik vond hem voor mij niet de jas die ik wilde. retour gestuurd in de perfecte verpakking met een bijzonder retour label .Vrijdag retour gestuurd ,de woensdag daar op mijn geld terug ontvangen. Super vlot verlopen dus

Website is zeer gebruiksvriendelijk

Snelle en correcte levering. Prima.

prima !!

Alles volgens afspraak , goed geregeld

Een fijn bedrijf maar helaas was de door mij bestelde jas één maat te klein

Helaas was de bestelde Bos Bright Blue Winterjas passetta bruin, maat L, één maat te klein. Deze is geretourneerd. En maat XL was niet te bestellen. Jammer Kunt u nog iets voor mij betekenen?!

Beste dhr. Zomer, Zoals telefonisch besproken ga ik voor u navragen of deze jas het volgende seizoen nog terugkomt in onze collectie. Met vriendelijke groet, Eric Ruiter

prima verzorgd.

alles ging goed volgens de berichten. Vertrouwde winkel.

perfecte service

zeer snelle levering goede kwaliteit product prijs voordelig

Supergoede service

De eerste colbert werd supersnel geleverd maar was te klein dus teruggestuurd...binnen 2 dagen had ik al een maat groter binnen en het geld van de eerste aankoop werd snel teruggestort

Over Bos Men Shop

Bos Men Shop is een herenmodewinkel, gevestigd in Goes, Middelburg en Bergen op Zoom en online op www.bosmenshop.nl. Dé plek voor een nieuwe outfit! Bij ons kun je terecht voor zowel casual- als zakelijke herenkleding. Ook voor een mooi trouwpak ben je bij ons op het juiste adres.