Vlot en correct geleverd

Woonde de eertse 29 levensjaren in Goes , nu inmiddels 74

Was in winkel Bergen op zoom waar ik zeer goed werd geholpen de artikelen die niet in mijn maat in de winkel waren, zijn de andere dag op mijn huis adres bezorgd. Super.

Net aanbod, goede service

Bestelling plaatsen was handig en het aanbod was goed. Na bestelling snelle levering. Helaas paste de polo niet: teruggestuurd en wederom retour snel geregeld. Net als bij eerdere bestellingen enkel positieve ervaringen.

Vlotte levering, goed product

Goede ervaring! Snelle levering, duidelijke communicatie

Prima gedaan

Was toevallig niet thuis bij bezorging en Ik wist ook niet wanneer het bezorgd zou worden. Was netjes in de brieven bus gedaan .

Prima kwaliteit en service

De kwaliteit en service zijn prima in orde, alleen jammer dat de kleding te klein uitviel en een grotere maat niet meer voorradig was.

Persoonlijke gezellige goede service!!!

Goed contact en prima service

Op tijd geleverd, keurige prijs, gewoon zoals t moet.

Nvt

Het is altijd perfect

Al mijn bestellingen worden correct afgehandeld. Ook de retour zendingen worden goed behandeld. Ben heel blij met Bos Men Shop

Zowel offline als online mooie zaak.

Al aantal maal in de winkel in Bergen op Zoom kleding gekocht en altijd goed en professioneel geholpen. Er wordt meegedacht en als er iets niet is wordt alles geprobeerd om alsnog het product geleverd te krijgen. Online een item besteld die ik eerder al in de winkel gepast had. Ook online een fijne ervaring en perfect en netjes geleverd.

Hele mooie kwaliteit en heeNetjes verzonden en bezorgd.

Helemaal tevreden over snelle bezorging en fijne kwaliteit kostuum.

Geweldige behandeling

Geweldig en attent personeel, die snel reageren op een vraag via de mail. Snelle afhandeling van de order via de webshop. Goede hulp bij het uitzoeken van de juiste kleding. Een aanrader voor iedereen en een verrijking voor Bergen op Zoom. Top!!!

Snelle en goede levering

Een bestelfout door mij werd meteen gecorrigeerd en het teveel betaalde per omgang geretourneerd.

Snelheid en kwaliteit

Goed assortiment, snelle levering.

Word snel gehandeld bij order en keurig naar volle tevredenheid afgehandeld top. Vriendelijke groet Frederika Boskma

Uitstekende kwaliteit, snelle en correcte levering. Bij vragen wordt je goed geholpen. Regelmatig aantrekkelijke aanbiedingen.

Fijne service, zowel in de winkel als online!

Mijn bestelling werd snel geleverd en ook de retour zending van één item werd bijzonder efficiënt afgehandeld. Erg fijn - en ik kom zeker terug! Online en in de winkel.

Snel, goed en mooie kleding.

Ik ben een tevreden klant, zowel online als fysiek.

Correcte vriendelijke en natuurlijk goede afwikkeling

Zie boven

Heel tevreden

Na even een strubbeling is het perfect opgelost Super

Keurig geregeld

Had een broek besteld die niet goed bevonden werd. Geruild voor een andere. Geld te veel ook direct teruggestort. Chapeau.

Snel en goed verpakt

Prima snelle levering van een polo shirt. Precies zoals omschreven.

Ruime keuze en snelle levering

Ben erg blij met de ruime keuze en dat deze zo snel geleverd kon worden. Nette bezorging in een doos en ruimte om eventueel terug te sturen was netjes verzorgd.

Snelle service!!!

Over Bos Men Shop

Bos Men Shop is een herenmodewinkel, gevestigd in Goes, Middelburg en Bergen op Zoom en online op www.bosmenshop.nl. Dé plek voor een nieuwe outfit! Bij ons kun je terecht voor zowel casual- als zakelijke herenkleding. Ook voor een mooi trouwpak ben je bij ons op het juiste adres.