Leuke aanbiedingen

Meer korting dan de 10% of 20% die ik doorgaans tegen kom en toch mooie spullen.

Tevreden over kwaliteit en levering van het bestelde.

Fijne winkel waar ik altijd kan slagen

Heeft altijd kleding waar ik mij fijn in voel en slaag dan ook altijd en snel. Ook in de winkel zijn het fijne medewerkers. Niet opdringerig en laten je fijn zelf zoeken totdat je vraagt om advies.

prima prijs kwaliteitsverhouding

Levering zeer snel==prima verpakking==gewoon een goed adres om uw Heerenmode te kopen

Probactief bij ruilen te grote maat na internet

Aardige vent in boz heeft geholpen

Zeer tevreden.

Zeer tevreden over mijn aakoop hier. Al meerdere dingen gekocht bij Bos . Mooie kortingen. Altijd goede service en snelle levering naar Belgie. Top dus.

Fijne winkel ook voor wat grotere maten

Het is soms lastig als je wat langer en breder bent dan de doorsnee mens om een jas of trui te vinden die je past. Gelukkig geslaagd .

geweldig

Bij aankoop van een afgeprijsde winterjas bleek de andere dag, toen ik nog een overhemd wilde kopen, dat de jas in prijs was verlaagd. Na een telefoontje met Eric Ruiter hierover werd dit keurig opgelost en zonder problemen verrekend met de aankoop van het overhemd. Een geweldige service

Uitstekende service en kwaliteit.

Hoewel ik liever inde winkel zelf langs ga, is deze jas die ik kocht snel en prima afgeleverd.

zeer vlotte afhandeling en communicatie

Bos men heeft een ruime keuze en en dat maakt winkelen leuk

Uitstekende e commerce

Service en prijzen concurrerend.

Netjes op tijd geleverd!

Gewoon goed!

Artikel binn een 24 uur ontvangen ,zeer tevreden!

Snelle service, strakke prijs

Makkelijk te vinden op de site, scherpe prijs, snelle verzending en keurig verpakt!

Juiste maat, snel geleverd

Juiste maat, snel geleverd.

Zeer tevreden!

Betrouwbaar, snelle levering

Goed, vriendelijk en mooie producten!

Goed uitgeruste winkel met vriendelijk personeel. Bij een online bestelling was een artikel niet meer op voorraad. Door persoonlijk contact en advies over alternatieven kwamen we tot een mooie oplossing.

Snel en netjes

Blij met mn jas

Top kwaliteit en correcte verwerking

Als je koopt meteen alles goed geregeld, bij retouren snelle afwikkeling en snel geld terug.

goede service en snelle levering

zeer goede service en netje verpakt

zou u aan bevelen bij mijn vrienden

Goede prijs en snelle levering

Goede site, makkelijk kiezen

Snelle levering top product tja wat wil je nog meer. Mag natuurlijk altijd goedkoper maar dan moet je ergens anders zijn. Polyester kan je overal krijgen maar katoen is het enige echte!

Niet geslaagd artikel .9

Snelle levering ! Mooie kleur , maat is prima. Helaas is de kwaliteit van de wol minder . De trui begon al na 1 keer dragen over de buik en bij de mouwen te pillen ! .

Beste dhr. Boukamp, Vervelend dat de trui snelle slijtage vertoond. Wij zullen persoonlijk contact met u opnemen om zo tot een passende oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Team Bos Men Shop

Over Bos Men Shop

Bos Men Shop is een herenmodewinkel, gevestigd in Goes, Middelburg en Bergen op Zoom en online op www.bosmenshop.nl. Dé plek voor een nieuwe outfit! Bij ons kun je terecht voor zowel casual- als zakelijke herenkleding. Ook voor een mooi trouwpak ben je bij ons op het juiste adres.