Top.

Snel besteld, maten kloppen. Prima website.

Hele snelle levering. Juiste maat ,goede verpakking. In totaal een prachtig product voor een super prijs.Dan ik u!

Geen afhaalpunt

Het productengamma en de bestelprocedure prima. Alleen jammer dat het pakket geleverd wordt via Post NL. In België wordt meestal geleverd door BPOST. Daar kan je kiezen uit leveren aan huis, afhalen of zelf uithalen uit een elektronische box op max 800m van van je huis. Vooral dat laatste is in Mechelen een groot succes en wordt over heel Vlaanderen uitgerold.

Top goede prijs,snelle levering

Goede service en aanbiedingen

Snelle levering, goede prijs,

Smiddags besteld, meteen ee mail gekregen en de volgende dag keurig binnen gekregen. Supermooie prijs, elders 20% duurder Echt blij mee

Zeer goed en makkelijk voor herhaling vatbaar

Zoals ik al zei, prima website overzichtelijk en veel keus, daarnaast ook goed geprijsd. De levering was ook keurig en snel.

Nette snelle levering, gratis retour is onduidelijk

De gehele bestelling en levering is voorspoedig verlopen en de kleding ziet er keurig uit. Helaas een overhemd waarbij de mouwen veel te kort zijn. Deze wil ik terug sturen maar er is onduidelijkheid nu hoe dit in zijn werk gaat. Gratis retourneren binnen NL zou gratis zijn volgens de site, maar op de brief staat dat er gefrankeerd dient te worden. Op de site nagezocht en blijkt dat er toch gefrankeerd moet worden? Wat is er dan 'Nu gratis retourneren?' Ik zal telefonisch contact opnemen om te kijken wat er nu de bedoeling is.

Snel en perfect afgeleverd.

Correct en snel geleverd.

Snelle verzending en de artikelomschrijving en maar klopt precies

Bestelling en daarna aflevering via post.nl was prima!

Zoals boven vermeld het kon niet vlotter!

Snel geleverd, prima service

Vlotte afwikkeling

Altijd eerlijk, kwalitatief goede kleding, met super service!!

Of ik het nu via de mail, of telefonisch met Boss in Goes bestel, ze geven mij altijd goede kwaliteit kleding!! Helemaal top!! Zo houden!!

Zeer klantgericht

Wij hadden een blouse besteld voor onze zoon en deze bleek te klein. Het ruilproces werd zeer vriendelijk uitgelegd door een medewerker en kregen we een maat kleiner toegestuurd. Via mails werden we netjes op de hoogte gehouden van de status.

Super goed

Mooi verpakt correcte maat

zeer positieve ervaren hulp bij keuzes

zeer plezierige koop ervaring daarbij geholpen door betrokken en kundig personeel

website artikel en levering zijn prima

Leuk dat het artikel afgeprijsd is voor volgend jaar zomer weer een nieuwe broek gekocht. kaartjes bewaren met de maat dan is online kopen de moeite waard.

Top onlineshop !!

Ben al jare online klant en va begin zeer tevreden, prima assortiment en uitstekende prijzen die in de SALE helemaal superscherp zijn! Perfecte service en verzending

Alles was volgens vermelding op de site.

Zeer snelle en adequate bezorging, Product voldoet aan mijn verwachtingen

Goeie service

Geweldig mooie kwaliteit en pasvorm.

Snelle levering mooie kleren

Als vanouds

2 van de 5 kledingstukken zijn verkeerd geleverd

3 zijn goed, 2 retour en worden opnieuw geleverd, dit had voorkomen kunnen worden

Beste dhr. Smits, Helaas is het inderdaad misgegaan bij het inpakken. Wij sturen vandaag de juiste items alsnog naar u op en hopen dat wij het daarmee goed hebben opgelost. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Eric | Bos Men Shop

Prachtig overhemd

Over Bos Men Shop

Bos Men Shop is een herenmodewinkel, gevestigd in Goes, Middelburg en Bergen op Zoom en online op www.bosmenshop.nl. Dé plek voor een nieuwe outfit! Bij ons kun je terecht voor zowel casual- als zakelijke herenkleding. Ook voor een mooi trouwpak ben je bij ons op het juiste adres.