Prefect geregeld

Netjes verpakt en keurig op tijd.

Ik krijg snel en netjes wat ik bestel

De service voor retour indien noodzakelijk is ook perfect. Doos hergebruiken, adres sticker, formulier met aanvinken op wat er mis ging of geen goede match

Altijd snel En kwaliteit !

Altijd snel En kwaliteit !

Goed bedrijf en accuraat

Contact is gemakkelijk en vriendelijk

Prachtige polo’s

Helaas waren ze beiden een maat te klein

Het was een snelle en vlotte verzending van de bestelling. Helaas was een product niet meer leverbaar en daar werd geen alternatief voor bijgevoegd. Dat zal ik zeg als bedrijf wel hebben gedaan.

Zeer vriendelijk en correcte levering

Zeer behulpzaam en correcte levering

Na 4 dagen nog geen product ontvangen

Bestelling 432463. Nog geen idee wanneer het komt.

Ruime keuze

Hoefde niet veel te zoeken en de keuze was snel gemaakt. Goede dienstverlening en het pakket was goed verpakt.

Klantvriendelijkheid

Vroeger kwam ik in de winkels van Middelburg daar heb je er twee, een bij het marktplein en in de winkelstraat. Ik had een pantalon gekocht merk "Meyer" bij de marktplein winkel destijds en toen kwam ik bij de winkelstraat winkel en daar zag ik pantalon ( een mooier kleur ) toen mocht ik hem gewoon omruilen. Dat is Klantvriendelijkheid. Ben ook wel eens een paar keer in Goes geweest. Heb me op gegeven destijds voor de nieuwsbrieven aan hand daarvan plaats ik nu de bestellingen.

Fijn bedrijf, snelle service en keurige verpakking!

Helaas pasvorm niet goed. Graag wat meer keuze in maat 60, 62, 30 en 31. Zou heel fijn zijn. Echter nog geen ervaring of de terugbetaling ook snel gebeurd. Dit moet ik even afwachten omdat ik zaterdag het product pas teruggestuurd heb.

Perfecte service!

Ik had in eerste instantie een colbert gekocht waarvan de kleur er in het echt toch anders uitzag dan op de foto. Bovendien was het colbert een maatje te groot. Na een telefonisch contact te hebben opgenomen met Bos Men Shop, waren ze meer dan bereid om het jasje waar ik in geinteresseerd was apart te leggen en na retour eerste colbert om te ruilen en door te sturen. Donkerbruine Colbert na een werkdag in huis en zit als gegoten! Top Bos Men Shop Ik heb een nieuw adres gevonden voor mijn zakelijke kleding.

Vlotte afhandeling

N Snel geleverd en zorgvuldig verpakt.

Toppie perfect

1 artikel was niet opvoorraad een ander artikel geadviseerd was 10€ duurder en het verschil gedeeld top geregeld nog bedankt groetjes Ruud

Pas prima. En een snelle levering

Amazing product

Just what I wanted and in the best price

Binnen 1 dag geleverd

Online besteld ,andere dag in huis

Snelle levering en prima kwaliteit

Na overlijden ouders niet meer vaak in Goes om gewoon te shoppen. Maar via webwinkel een handige oplossing zonder lange reistijd.

Gewoon perfect

Een prettig werkende webshop met goede producten, uitstekende bezorging en gratis retour. Ik koop hier al jaren en ben altijd erg tevreden. Ga zo door Bosmenshop!

Altijd prettig en correct winkelen!

Altijd prettig en correct winkelen bij Bosmenshop. Nog nooit nare ervaringen gehad, een verademing!

Precies als besteld… keurig!!!

Makkelijk besteld, snelle levering en goede kwaliteit

Een fijne webwinkel. Bestellen gaat eenvoudig. De levering is snel. De kleding is van goede kwaliteit waarbij de pasvorm overeenkomt met de gekozen maat !

Alles goed

Snel en juist geleverd

Helemaal geweldig

Zeer mooie kwaliteit snel verzonden zeer tevreden

Snelle bezorging en goede customercare

Product werd snel bezorgd, paste helaas niet goed, maar ook terugzending werd snel en effectief afgehandeld.

Over Bos Men Shop

Bos Men Shop is een herenmodewinkel, gevestigd in Goes, Middelburg en Bergen op Zoom en online op www.bosmenshop.nl. Dé plek voor een nieuwe outfit! Bij ons kun je terecht voor zowel casual- als zakelijke herenkleding. Ook voor een mooi trouwpak ben je bij ons op het juiste adres.