Precies wat ik wilde en dat heel snel.

Netjes en snel, precies zoals gewenst.

Mooie kleding en prima service

Mooie kleding en vooral goede service

Top servixe

Prima winkel met prima service iets verkeerd besteld binnen 3 dagen het gel retour gestort

Snelle levering en mooi en zorgvuldig ingepakt

Gewoon goed

Niets op aan te merken.

Goede service!

Bestelling, bezorging, Bosswaardig!

Overzichtelijke webwinkel en snelle service

Sinds een aantal jaar ben ik klant bij Bos Men Shop. Gebruikers vriendelijke webwinkel met mijn favoriete merk, Gardeur. Goede prijzen (regelmatig aanbiedingen ) en snelle service. Ik ben zeer tevreden.

Bij aanbiedingen juiste prijs/kwaliteit verhouding

Even wachten op de actie en dan bestellen Jammer dat zending tracken nooit lukt via de bevestigingsmail

Prettig winkelen, goede kwaliteit.

Bestellen gaat prima, retourneren gaat heel soepel. Kleding is goede kwaliteit.

keurig en stipt op tijd volgens afspraak bezorgd

Broeken netjes verpakt in papier in doos . Alle broeken passen en van goede kwaliteit, Niets meer te wensen.

Top bezorging en service

Mooi overhemden tijdig geleverd door een Zeeuwse ondernemer in de buurt. Jammer dat een van de 4 geleverde overhemden niet klopte met de bestelling. Dit was nl een lange mouw terwijl ik een korte mouw had besteld. Maar met bijgeleverde antwoordsticker en hard copy retourformulier kon ik direct retourneren voor ruil en lijkt dit verder allemaal erg goed verzorgd te verlopen. Mvgr, Clement

Toppie!!!!!

Broeken besteld, de volgende dag ontvangen, keurig verpakt, het zag er heel erg verzorgd uit! ze pasten perfect, zo de collectie weer wat aangevuld! Zeker als je rolstoel gebonden bent is dit super om thuis even op je gemak te passen. Hartelijk bedankt voor deze fijne service!

Niet helemaal tevreden

Een van de polo's, de 163719-M Bos Bright Blue Oscar, bleek maat XL te zijn. We zagen dit pas toen we deze al uitgewassen hadden. Juist alleen deze polo niet goed gecontroleerd bij ontvangst. Kunnen we hier nog iets aan doen?

Beste dhr. Oostdijk, Vervelend om te horen dat wij een verkeerde maat naar u hebben verstuurd. Onze excuses hiervoor! Ik zal even persoonlijk contact met u opnemen om het met u op te lossen. Met vriendelijke groet, Eric | Bos Men Shop

Snel, correct en goede kwaliteit

Prima webshop

Makkelijk en snel

uitstekend

makkelijk bestellen en vlug geleverd

Meer dan perfect

Zeer snelle levering. Goede prijs.

Mooie producten en snelle levering!

Short besteld en een zeer vlotte en correcte levering.

Super!!!

Zeer snelle levering, keurig verpakt. Zeer tevreden net als bij vorige levering!!

Mooie polo met lange mouwen

De kleur is zoals afgebeeld en de maat is perfect. Woensdagavond besteld en vrijdag binnen!

Prachtige jas

Redelijk ruime keuze, goede aanbiedingen

Maak regelmatig gebruik van zowel winkel als onlineshop. Online service is actief, uitgebreid, snel en goed. Winkel heeft voordelen om een kledingstuk passend te maken en andere kledingstukken (met advies) hieraan beter bij te laten passen.

Eeree

Eenregelig

Betrouwbare winkel

Snel en keurig geleverd.

Over Bos Men Shop

Bos Men Shop is een herenmodewinkel, gevestigd in Goes, Middelburg en Bergen op Zoom en online op www.bosmenshop.nl. Dé plek voor een nieuwe outfit! Bij ons kun je terecht voor zowel casual- als zakelijke herenkleding. Ook voor een mooi trouwpak ben je bij ons op het juiste adres.