Helemaal in orde en bedankt voor het meedenken

Voor het kerstpakket voor onze medewerkers hebben wij een bierpakket besteld en waren wij op zoek naar nog iets leuks. Mijn collega kwam op het idee van de nautische serie van Happy Socks. Maar waar haal je nu 15 dezelfde sokken vandaan. Erik heeft ons hierbij geholpen en 15 stuks toegezonden! Nu drinken ze tijdens kerst een lekker biertje met mooie Happy Socks aan! Bedankt Erik!

Goede en snelle service. En als je een retour heb, is het snel verwerkt en terug geboekt.

Vandaag besteld morgen in huis en netjes verpakt.

Nette snelle levering

Mooie prijs en snelle levering

Vlot en makkelijk

Makkelijk vanuit je stoel bestellen en daags nadien in huis.

Goede prijs snelle levering

A-merk tommy hilfiger gekocht voor 70 procent van de normale prijs. En snel bezorgd.

een dikke tien voor deze webshop

mijn ervaringen met bosmenshop zijn alleen maar goed geweest ook als ik kleding terugstuur wat weinig voorkomt maar dan leer je een bedrijf kennen en echt dit vind ikzelf de beste webshop waar ik kleding heb gekocht,mensen van bosmenshop ga zo door een zeer tevreden klant

Snel en efficiënt!

Een goede site en snelle afhandeling! Top !

Uitstekende reactie op mijn eerdere klacht

Ik had een bestelling gedaan en die zou meteen de volgende dag bezorgd worden. Daar was ik heel blij mee. Er is echter iets mis gegaan bij Post nl. Toen ik daar melding van deed bij Bos Men shop ben ik prettig te woord gestaan en is het probleem direct opgelost!

Beste mevr. Bos, Zoals telefonisch besproken is het pakketje nog bij PostNL en wordt het vandaag of uiterlijk morgen bij u afgeleverd. Zo niet, dan zorgen wij vanzelfsprekend voor een nette oplossing. Ik hoop dat u met een wat meer tevreden gevoel op ons bedrijf terugkijkt dan uw reeds gegeven waardering. Met vriendelijke groet, Eric | Bos Men Shop

Goed product en mooie prijs

Eerste aankoop en goed en snel afgewerkt

Een goed en snel werkende webwinkel.

Ik heb al vaker bij bosmenshop bestellingen geplaatst.Dit is een snel leverend en betrouwbaar bedrijf.Dezer dagen een jas bij hun gekocht de volgende dag goed verpakt geleverd.Nog nooit klachten gehad.Dit bedrijf kan ik bij iedereen aanbevelen.Bosmenshop ga zo door.

zeer goed behandeld

men doet wat men beloofd

Prima ervaring. Snelle en perfecte levering. Alles tot volle tevredenheid.

Zie hierboven. Daar heb ik niets aan toe te voegen.

Helemaal naar wens

Online besteld, snelle levering en product naar wens.

Geweldig.

jassen snel bezorgd ,1 gehouden teruggestuurd de volgende dag het geld alweer teruggestort. Klasse !

Een zaak die echt , achter hun product staan !

Snelle en Eerlijk deskundig advies . Vriendelijke personeel . En mooi kleding voor uiteraard kreeg ook nog eens een fiks korting.

Prima zaak

Veel keus, goed advies en redelijke prijzen

Fijn winkel! Nette prijzen

Mooi aanbod en met keurige prijzen. Verzending snel en netjes verpakt. Kom zeker terug!

Als je alles goed doet krijg je een tien.

Ruilen geen probleem. Goed geïnformeerd over de status van de zending. Snel antwoord van de klantenservice.

Prima ruim voldoende

Ptt krijgt van mij een 5. Komt afspraken niet na.

Prima conform verwachting

Erg prettig geholpen

De door mij gekozen jas was in de webshop in mijn maat niet meer beschikbaar. Na het sturen van een mail werd de jas alsnog in de gewenste maat besteld bij de leverancier en direct aan mij verstuurd. Top!

Absoluut voor herhaling vatbaar

Eerste keer besteld hier, maar na het lezen van de reviews overtuigd dat het goed zat. Jas besteld voor een heel goede prijs en hij werd de volgende dag al geleverd. Helemaal top. Zal hier nog meer gaan bestellen.

zeer goed

zeer goed

TOP prestaties

Zeer goed advies en zeer vriendelijke service in Middelburg. Ik kan het bedrijf alleen maar aanbevelen.

Bij BOS winkelen is altijd een feestje!!

Goede kwaliteit...alles wordt vlot en netjes afgehandeld... en correct!!!

Over Bos Men Shop

Bos Men Shop is een herenmodewinkel, gevestigd in Goes, Middelburg en Bergen op Zoom en online op www.bosmenshop.nl. Dé plek voor een nieuwe outfit! Bij ons kun je terecht voor zowel casual- als zakelijke herenkleding. Ook voor een mooi trouwpak ben je bij ons op het juiste adres.