gewoon goed

bestelling is op tijd en goed aangekomen en ook nog tegen een redelijke prijs

snelle en correcte levering

in de opruiming een leuk overhemd kunnen kopen, snelle levering, erg tevreden

Was even zoeken, maar gelukt! Zal blij zijn als de winkel weer open kunnen

Mooie spullen, ben Boss fan en deze site heeft me wat te bieden. Ga zeker terugkomen.

Snelle en probleemloze online ervaring.

Het was weer super goed.

Alles was weer prima in orde en de gekochte kleding staat perfect. Hartelijk dank.

Ruim assortiment en behulpzame mensen.

Even gebeld of ik mijn fysieke waardebon kon omzetten naar een digitale en dit werd netjes geregeld. 2 dagen later was mijn bestelling binnen. De service in de fysieke winkels is top, en die wordt online zeker geëvenaard.

Het bestellen liep op rolletjes.

Betrouwbare online shop top

Perfecte levering en ook bij vragen of advies goed te bereiken Ga zo door

Goede service snelle verzending

Alles klopte. Fijne zaak

Nog niet veel ervaring met online bestellen, maar dit was prima geregeld. Ik werd een dag tevoren gebeld of mijn bestelling een dag eerder geleverd kon worden of dat ik hem zelf op wilde halen. Dat heb ik gedaan, bij de winkel aangekomen lag mijn pakketje al klaar. Prima service.

Prima aanbiedingen, prima prijs en prima afhandeling van de bestelling dus prima!

Alles perfect geregeld, vanaf bestellen tot bezorging !!!!!

Heb al een paar keer gebruik gemaakt van de site en ga dat zeker vaker doen. Ben heel erg tevreden, alles perfect gegaan. Bedankt !!!!

vlotte en nette service, direct contact wordt op prijs gesteld

Fijn dat jullie ook telefonisch te bereiken zijn en zo vragen kunnen beantwoorden, want on-line is niet altijd eenvoudig, je hebt er niet volledig zicht op , dan is een telefonische toelichting zeer prettig. Ook het afhalen e/o omruilen gaat vlotjes, dus prima in orde zo

geweldig

Bijzonder vriendelijk geholpen. Ben blij met deze service.

Mooie kleding en goede service voor een eerlijke prijs.

Twee jassen online besteld met behulp van de maat tabel en informatie op de site. Snel geleverd en passen perfect!

Ruime keuze in alle prijsklassen

Goede producten , een jas en een overhemd, snel geleverd. De kwaliteit die beloofd was.

Uitstekende service, snel verstuurd !

Jas zit lekker en voor een prima prijs

Kwaliteit in alle opzichten

Kwaliteit zowel product als levering.

Prima snelle service

Altijd prima geholpen

Maak al geruime tijd gebruik van bestellen on line bij Bos. Voorheen reed ik met veel plezier naar Goes. Leuke winkelstad. Maar helaas door Corona kan dat niet meer. Wat mij betreft gaan de winkels en de horeca morgen open. Ik ben dit beleid zo zat.

Bestel en koop regelmatig kleding bij Bos Men shop. Ben uitermate tevreden over mijn bestelde kleding. Mooie kwaliteit en klantvriendelijke verkopers.

Goede website, netjes en snel geleverd.

Ik zocht een broek van een bepaald merk. Deze vond ik bij Bos Men Shop en de website was duidelijk. De levering ging snel en ook was de broek in een handige doos verpakt met meteen een duidelijk retourticket voor mocht dat nodig zijn. Het was mijn eerste koop bij dit bedrijf en ik ben zeer positief!

Snelle levering. Heel fijn!!

De Meyer broek waar altijd een riem bij is was er nu helaas niet bij. Jammer......

Over Bos Men Shop

Bos Men Shop is een herenmodewinkel, gevestigd in Goes, Middelburg en Bergen op Zoom en online op www.bosmenshop.nl. Dé plek voor een nieuwe outfit! Bij ons kun je terecht voor zowel casual- als zakelijke herenkleding. Ook voor een mooi trouwpak ben je bij ons op het juiste adres.