Een verborgen diamant in het Bos der Heerenmoode!

Uitgebreide collectie. Overzichtelijke website. Snelle levering. Het huismerk is aan te bevelen zowel kwa stijl maar ook prijs en kwalieitsverhouding.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik ben correct goed geholpen

De winkeljuffrouw was vriendelijk en kundig

Goede service.

Positief.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Speciaalzaak waar privacy en hulp door medewerkers hand in hand gaan

Kom speciaal voor bovenstaand gevoel vanuit Roosendaal naar Bergen op Zoom omdat winkelen bij Bos mij altijd iets speciaals geeft. In een fijne ongedwongen sfeer kunnen shoppen waarbij hulp van medewerkers gevraagd kan worden maar waarbij jezelf ook de ruimte krijgt op te “winkelen”.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Klantvriendelijk en goede service.

Ook in de mooie winkel in Bergen op Zoom uitgebreid aanbod van verschillende merken herenkleding en vriendelijk personeel. Mijn man en ik komen er graag!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Jas is te klein en ik moet hem helaas terug sturen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste dhr. Wassens, Zoals zojuist telefonisch met u besproken is uw zending inderdaad helaas vertraagd bij PostNL. Volgens de Track and Trace link wordt uw zending vandaag afgeleverd. Wij hopen dat u tevreden bent met de artikelen en toch met een goed gevoel terugkijkt op ons als bedrijf. Met vriendelijke groet, Eric | Bos Men Shop

De bestelling is goed bezorgt jammer pasten de broeken niet. volgende keer beter

Mijn partner heeft een grotere maat waar moeilijk aan te komen is. Hij heeft een tijd terug een bestelling geplaatst voor een meyer spijkerbroek "ROMA" maat 30 regular fit. En die past prima. En nu zou hij graag een paar zomerbroeken hebben en dat is nog niet gelukt. Vandaar volgende keer beter.....

aangenaam verrast

artikelen tijdig geleverd in een mooie doos zoals het in een kledingszaak hoort met een mooi papiertje en niet alles in een plastic zak. De sticker die je ziet bij het openen van de doos geeft dat beetje meer, bijna persoonlijk ipv gewoon een nummer te zijn.

Snelle bezorging, goede verpakking

Helaas was het artikel te klein en moesten we het terugsturen. Wij kregen direct per mail bericht, dat het retour was ontvangen. Prima dus.

Prima levering

Prima levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer goede service; snelle levering

Zakelijk ,maar toch vriendelijk

Snelle afhandeling

Kan Bos aanbevelen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Breed aanbod en goede service

Snel en goede service

Snel geleverd, keurig

Mooi overhemd. Helaas kleine pinnetjes gebruikt voor verpakking van overhemd. Geeft kleine beschadigingen.

Keurige winkel Ruime keuze

Vriendelijk personeel. Relaxt sfeertje

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prettige webshop waar je heerlijk door heen kunt winkelen

Goede geholpen.

Niet opdringengerig.

Uitstekende service!

Goede kwaliteit, goede prijs/kwaliteit en snelle levering van het juiste product!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vlotte levering, goede service.

Volgende dag geleverd.

Snelle levering, mooi product

Ik beveel dit bedrijf zeker aan, snelle levering en keurige verpakking

Prima shop

Goede keuze en prijzen. Jammer dat de levering 2 dagen duurt, omdat het niet direct wordt verzonden. De verpakking vond ik ook wat minder. Had wel een wat chiquere doos verwacht ipv een plasticje. De insteek envelope zag er weer leuk uit.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ruime keuze en goede aanbiedingen.

Vriendelijke en enthousiaste medewerkers.

Fantastisch goed geholpen!

De verkoper had alle tijd voor mij. Tijdens het passen bleef hij geduldig wachten!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima service, tijdige levering en prima verpakking.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

2 pakken kousen besteld en 1 ervan was de verkeerde maat. Deze terug gestuurd en schriftelijke bevestiging gekregen dat de juiste maat wordt omgeruild. Ook gevraagd om de verzendingskosten mij terug te storten daar de fout niet bij mij lag. Snelle correcte levering en snel antwoord op mijn mail.

Over Bos Men Shop

Bos Men Shop is een herenmodewinkel, gevestigd in Goes, Middelburg en Bergen op Zoom en online op www.bosmenshop.nl. Dé plek voor een nieuwe outfit! Bij ons kun je terecht voor zowel casual- als zakelijke herenkleding. Ook voor een mooi trouwpak ben je bij ons op het juiste adres.

Filter op Taal