Supersnelle levering

Het pakket zou woensdag bezorgd worden en was er al op maandag. Mooi product/qua kwaliteit en keurig geleverd.

Super geregeld en snel.

Goede services.

snel, duidelijk, geen poespas

zoals hiervoor al omschreven. Geen poespas, maar duidelijke snel werkende site waar je goed kan selecteren e.d.

Snel en keurig

Vriendelijk, snel en keurig geholpen

Snelle levering!

Na lang zoeken naar een nettere korte broek voor mijn man, kwam ik op jullie site. Daar had ik al vlot gevonden wat ik zocht, was ook nog wat afgeprijsd, dus besteld, en de volgende dag kwam ie al binnen, hij zit prima, en hij is er super blij mee!

Fijn om van het gewenste merk toch keuze te hebben als het niet in de winkel te vinden is.

perfect

Snelle levering en zoals gewoonlijk goede kwaliteit.

Grandioos

Bezorging zoals wordt vermeld, heel erg goed. Door mijn eigen schuld, had ik een probleem met 3 polo’s. Ik gebeld, kreeg Erik aan de lijn, hele vriendelijke man, het probleem uitgelegd aan hem, was totaal geen probleem voor hun, alles opgelost. Kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen. Echt een TOP bedrijf.

In één woord: geweldig!

Kleding was zeer netjes verpakt en snel geleverd. Een ervaring die je niet meer snel ergens tegen komt. Hartelijk dank voor het snelle verzenden.

Mooie broeken, snelle service

Leuke uitverkoop broeken van hoge kwaliteit. Snel geleverd en... de juiste maten.

Waarom nog twijfelen, bij Bos Men kleedt men de man, op z’n best!

Gebruiksvriendelijke webshop vr kwaliteitskleding aan faire prijs met perfecte orderafhandeling.

prettige, overzichtelijke zaken in Middelburg.

heb via de site een pantalon besteld , ontvangen, en ter inkorting naar de zaak in Middelburg gebracht. was geen enkel probleem. keurig, vakbekwaam afgespeld. tevens nog een broek uit het rek gekocht. wordt vervolgd zullen we maar zeggen.

Fantastische vriendelijke service

Na bestelling zeer snel in huis. Er bleek echter op het prijskaartje aan mijn bestelling een stikkertje met een korting te zitten terwijl op de factuur de orginele prijs berekend was. Ik heb telefinisch kontakt gezocht en werd uiterst vriendelijk te woord gestaan en meteen toegezegd om het teveel betaalde bedrag terug te storten met ongeveer twee dagen. De volgede dag stond het al op mijn rekening. Dit noem ik topservice! Maar mijn ervaring was bij eerdere bestelling ook zeer goed en vriendelijk!

prima pasvorm

Zeker wanneer men een grotere maat heeft is het belangrijk dat de pasvorm goed is.

al jaren tevreden klant

Prijs kwaliteit verhouding is prima! Maak meestal gebruik van de kortingen, welke per mail aangeboden wordt. Snelle levering en door het bekend zijn met de merken en maten zelden een retourzending nodig.

Perfecte & supersnelle levering!!

Gemakkelijk via webshop te bestellen. Zeer vlotte levering, werd zelfs vroeger geleverd dan vermeld werd bij de bestelling, zelfs voor levering in België. Zeer netjes ingepakt en verpakt voor verzending. Zeker een aanrader!!!

Goed geregeld.

Alles op tijd en kwaliteit van het artikel zoals verwacht.

snelle levering en netjes verpakt in papier

Goede ervaring

Goed & voor hehaling vatbaar

Conform belofte BMS is de bestelde kleding afgeleverd en voldeden aan de omschrijving. Kortom, een tevrden klant.

Bosmenshop is voor mij favoriet

Snel geleverd, goede kwaliteit. Als er een vraag is, dan kan ik persoonlijk telefonisch contact krijgen, al was dat deze keer niet nodig. Waardering.

Snelle levering.

Prima geleverd. Maat en kleur goed

Heel tevreden

Prima kwaliteit en op de afgesproken tijd geleverd.

Prima kwaliteit en op de afgesproken tijd geleverd.

Gewoon een klasse zaak

Goede service, vlotte levering en eenvoudige omruilmogelijkheden

Duidelijk en op tijd

Bestelling was goed te volgen en was keurig op tijd. Ruilprocedure was gemakkelijk en werd goed uitgevoerd

Over Bos Men Shop

Bos Men Shop is een herenmodewinkel, gevestigd in Goes, Middelburg en Bergen op Zoom en online op www.bosmenshop.nl. Dé plek voor een nieuwe outfit! Bij ons kun je terecht voor zowel casual- als zakelijke herenkleding. Ook voor een mooi trouwpak ben je bij ons op het juiste adres.