snelle levering!

goede ervaring! jarige was blij met zijn happy-socks!

Fijne winkel

Goed assortiment en snelle service.

Levering zoals je mag verwachten

Mooi product Scherpe prijsstelling Snel en goed geleverd

Uitstekend geholpen

We hadden 2 pakken besteld. 1 daarvan paste niet, maar we zagen op de site nog een ander mooi pak. Het was niet helemaal duidelijk hoe dit werkte met ruilen /retourneren. Toen we belden, was de verkoper bereid om extra korting te geven op het andere pak, waarbij hij ons keurig vroeg om er, indien nodig, één retourzending van te maken om de verzendkosten te beperken. Het pak was goed, we zijn dan ook dik tevreden

Goed gegaan maar helaas de maat deugde niet.

Bestelling volgens de regels gedaan, echter bij de aankomst van het pakketje en het passen bleek de maat toch niet goed. Ik heb normaal XXL en dat komt volgens de tabel overeen met maat 56, echter deze bleek aan de krappe kant. Dus retour en verzocht om maat 58. Post.nl heeft tot 2x toe de zending vertraagd ivm drukte, dus het pakketje kwam op 5 mei binnen ipv 3 mei 2022 zoals planning Bos Men Shop. Betreft artikelnr. 168835-56 maat 56. Omschrijving DNR 21716 1466.1/310

Super snelle levering! Altijd goed!!!

Meerdere malen iets besteld bij de Bos Man Shop. Altijd op tijd en kwaliteit!

uitstekende service vlotte levering !

ondanks mijn verkeerde bestelling mijnerzijds prima opgelost .

Fijne website waar ik altijd iets kan vinden.

Goede kwaliteit voor een goede prijs.

Snelle en keurige levering

Heb al een paar keer bij jullie gekocht Veel keus en snelle afhandeling.

Veel mooie kleding op een site!

Veel mooie kleding op een site!

Alles goed geregeld.

Alles goed geregeld.

Perfecte snelle levering

Mooi pak zit perfect alleen broek te lang Je kunt niet alles hebben!

100% zadowolenia

Składanie zamówienia, obsługa i wysyłka -bardzo szybka i wygodna. Super że jest możliwość wysyłki do Polski. Jestem bardzo zadowolony i chętnie wrócę na zakupy do Was.

• Poleciłbyś nas? Yes

Zeer klantvriendelijk

Service staat hoog in het vaandel gedegen en betrouwbaar

prima service, snelle levering

Zoals gewoonlijk, perfect

Prima shop eenvoudig

Perfecte webshop.

Alles past en keurig verpakt en bezorgd.

correcte en vlotte levering

Colbert doet volledig aan mijn verwachtingen

Hele goede service, snelle verzending en het uitpakken was een feestje .

Zeer correct en juiste info en supersnelle levering

Uitstekende ervaring zie boven

De bestelling plaatsen ging heel vlot en ik had de volgende dag mijn kledij reeds in huis. Een heel snelle service dus en alles was perfect en mooi verpakt. Zeker voor herhaling vatbaar!

ALTIJD GOED

altijd wel goed vind ik , soms past het mij niet en soms wel en stuur ik het netjes terug en paar dagen later is mijn geld weer terug zo hoort dat vind ik daarom ook koop en kom ik er vaak . dus ik vind ze goed alleen als je wat vraag op facebook krijg je nooit antwoord terug dat is wel ,n min puntje .

je word altijd goed geholpen

prima winkel je word altijd goed geholpen K vd Plasse

Keurig geregeld

Nette verpakking en vlot bezorgt

Klik klak klaar bestellen maar en precies de juiste pasvorm dat zie ik graag bij een men shop

Over Bos Men Shop

Bos Men Shop is een herenmodewinkel, gevestigd in Goes, Middelburg en Bergen op Zoom en online op www.bosmenshop.nl. Dé plek voor een nieuwe outfit! Bij ons kun je terecht voor zowel casual- als zakelijke herenkleding. Ook voor een mooi trouwpak ben je bij ons op het juiste adres.