Komen afspraken niet na

Heb 2 bioscoopbonnen besteld in 2 aparte bestellingen met verschillende vezend datas naar hetzelfde adres. Dit omdat het om 2 aparte kinderverjaardagen gaat. Helaas zijn beide binnen op dezelfde dag verstuurd en tegelijk aangekomen. Als jullie bij de bestelling de optie geven om een specifieke data als verzenddatum op te geven.. dan verwacht ik dat jullie de opdracht ook uitvoeren op het aangegeven moment. Anders had ik beter op aparte data's de bestelling kunnen plaatsen. Helaas... onvoldoende voor jullie uitvoering.

Ik heb na mijn digitale bestelling telefonisch contact opgenomen omdat ik niet zeker wist of ik de bestelling goed gedaan had ivm een tekst die bij de bon gevoegd moest worden, want de bon was voor een vriend waar de bon als cadeau rechtstreeks naar verzonden zou worden. Ik ben vriendelijk te woord gestaan door de medewerker die alles voor mij heeft gecontroleerd. Ik zou zo'n bestellen zó weer doen.

Snel in huis, mooi persoonlijk cadeautje

Leuk gepersonaliseerd cadeautje, bioscoopbon met foto. Snel in huis.

Simpel te bestellen en dat is fijn!

Voor herhaling vatbaar!

Ja beetje gek in Corona tijd, maar de service is prima!

Wij hebben voor een aantal personen in de zorg deze film bonnen besteld om op een zeker moment hiervan te kunnen genieten. Bloemen en fruitmanden zijn er te over maar dit kunnen ze naar eigen smaak in vullen.

saldocheck niet mogelijk omdat eerste cijfers staan voorgeprogrammeerd

Ik weet zeker dat mijn bonnen nog niet ouder zijn dan 3 jaar. Maar nu al kan ik geen saldo check doen om omdat bij de Saldo check de eerste 9 cijfers reeds staan voorgeprogrammeerd. Heel jammer en zet de klant nu snel op het verkeerde been: bon niet meer geldig?! Het komt erg klant onvriendelijk bij mij over.

Een geslaagd cadeau

Het bestellen van de bon ging vrij makkelijk. De opties om alles wat persoonlijker te maken waren voor mij nieuw( bestel bijna nooit een bon online 😉) maar voegt zeker iets toe aan het cadeau. Deze bon was van mijn dochters voor opa ( dan kunnen ze zelf met opa naar de bios 🤣) opa was blij verrast met zijn cadeau.

snel en eenvoudig online te bestellen

duidelijke site, snel te bestellen

Gewoon goed

Gewoon goed en volgens afspraak geleverd

Leuk cadeau!

Leuk dat er een tekst, foto en video bij de bon toegevoegd kon worden! Bij het maken van de bon vond ik het onduidelijk wat t eindresultaat zou zijn, maar van de ontvanger heb ik begrepen dat het leuk was. Leuk cadeau om te geven!!

Gemakkelijk te bestellen en te personaliseren!

Voor onze medewerkers waren wij op zoek naar een leuk en origineel cadeau voor hun inzet tijdens de Covid-19 crisis. De nationale bioscoopbon is geschikt voor iedereen en de mogelijkheid om te personaliseren is erg leuk. Eenvoudig besteld en snel afgeleverd.

Heel tevreden

Het bestellen ging snel en makkelijk en de volgende dag werd de bon al bezorgd. Ik ben heel tevreden.

Beetje jammer dat het beperkt geldig is.

Naar de bios is meestal een spontane actie en heb dan op dat moment de bioscoopbon thuis liggen. Dus betaald gewoon entree. Teleurgesteld ben ik wanneer ik na een tijd deze bioscoopbon terugvind in mijn lade. En jawel. ben deze echt compleet vergeten te gebruiken. Toch €20 weggegooid. Kan dit niet anders?

Na betaling is het product na een week nog steeds niet geleverd.

Ik heb vorige week een bioscoopbon besteld. De dag erna een bevestiging gehad dat deze verstuurd zou worden maar tot op heden nog geen bon ontvangen. Wel een email met een activatiecode.

Professioneel

Duidelijke reactie na aanschaf over activeren en het in een handeling activeren van de aangekochte bonnen

In 2 minuten een cadeau om te geven

Heel makkelijk online bestellen en direct kunnen afdrukken om cadeau te geven. Zo kan je last minute altijd een cadeau geven.

bestellen makkelijk, 'opleuken' met een foto lukt niet ...

Vele malen gepoogd om de bon die ik cadeau wilde doen te voorzien van een toepasselijke foto. Van alles geprobeerd om de foto binnen het vereiste formaat te krijgen, maar dit lukte absoluut niet... Als je niet een 'standaard' foto van je iPhone kunt downloaden bied die leuke optie dan maar niet aan... Ik hoop dat ik de enige was met deze problemen.

Leuk kado, vlot geregeld.

Leuk om op de juiste tijd een kadootje in iemand zijn postvak te schuiven.

Alles prima geregeld.

Helemaal top.

Makkelijk en snel

Makkelijk te bestellen, te activeren en snel geleverd

Mooi product, netjes afgeleverd

Zeker een aanrader

prima en snelle levering

snel en handig online te bestellen en daarna een snelle levering. Ook fijn dat hij zonder valuta wordt verstuurd.

Ik heb goed gehad en gezellig

ik zou graag weer eens naar toe en ook. naar mijn zin ik zou graag weer eens naartoe gaan

Mooi cadeau

Erg leuk cadeau voor mijn broer. Snelle service en je kan het precies maken zoals jezelf wil.

Hele fijne en snelle service

Een perfect cadeau, omdat je zelf het bedrag kunt bepalen. En super snel geleverd!