Leuk cadeau,gemakkelijk besteld

Alleen de beschrijving volgende dag in huis klopt niet. Misschien aanpassen op de site.

Mooi ingepakt in het blik

De Bonnen zijn mooi ingepakt in en blik met een kaartje erbij waar een boodschap opstaat. Het ziet er erg leuk uit en kan zo direct cadeau gedaan worden!

Erg goed

Mooie lay-out en snelle levering

Snel verstuurd met de juiste tekst

Prima geregeld en fijn dat je het gewoon op kan laten sturen

Precies zo wat erop gegeven is.

Netjes verzorgd en een heel aantrekkelijk cadeau . Voor herhaling vatbaar.

erg snel geleverd, volgende dag in huis.

Gewoon doen wat je afspreekt

Goed geregeld!

Snel en makkelijk te regelen!

goed en makkelijk te bestellen

De bonnen werden snel geleverd en heel fijn dat je ze na activatiecode zo lang nog kunt gebruiken.

snel

De bestelde bonnen waren er snel en het laden van de kaarten was een fluitje van een cent.

Betaling mislukt mét bioscoop kaarten maar niks

Betaling mislukt mét bioscoop kaarten maar niks terug gestort nog binnen 48uur nu moet ik gaan bellen maar ik moet de voorstelling betalen is voor de kinderen dus moet zo snel mogelijk maar zo snel gaat dus niet heellaas

Snel en makkelijk.

top service

Tegoeden moeten onbeperkt geldig zijn

Ik vind het balen dat er nog steeds kaarten uitgeven mogen worden met een beperkte inlevertijd. Bioscoop bonnen zouden onbeperkt geldig moeten wezen net als heel veel andere bijvoorbeeld theater

Helaas niet dezelfde dag nog verzonden (ondanks dat ik de bon besteld had om 12u ‘s middags) maar de dag erna pas verzonden. Gelukkig was de postbezorging zelf niet vertraagd en kwam de bon wel op tijd binnen en hoefde ik niet met lege handen naar de verjaardag. Direct de bevestiging gehad en de mail met activatiecode kwam netjes apart. Prima dus.

bevestigingsmail kwam dag later pas

Alles ging prima en de bon is ook (per mail) geleverd, maar ik kreeg daar geen bevestigingsmail van en wist dus niet of hij wel/niet bezorgd was. Dat moest ik toen navragen bij degene aan wie ik hem gegeven had. Niet zo leuk. Ruim een dag later kreeg ik de bevestigingsmail pas dat hij bezorgd was.

Snelle en goede levering

Zeer tevreden en alles mooi op tijd! Heb het cadeau gedaan aan zus en zwager.

Waar blijft mijn activeer code

Ik heb de mail van de activeercode niet ontvangen, das vrij lastig als je de bon cadeau wilt geven. Nu moet ik gaan bellen maar dat kan alleen tijdens kantoor uren.

ruim voldoende

Was wel goed, behalve dat de bon een dag later kwam dan jullie hadden aangegeven, zodat ik die dag het cadeau niet mee kon nemen

Snelle levering, maar de tekst voor bij de bon is lastig.

Het bestellen ging prima en ik had het de volgende dag al in huis. Ik had vier kadobonnen en je kon een tekst voor bij de bon intypen. Er stonden 4 regels dus, dus ik ben er vanuit gegaan dat elke regel voor 1 kaartje was. Dat was niet het geval, elke kaartje kreeg de zelfde tekst, dus dat zag er heel raar uit. Puntje om aan te denken dus. Verder prima.

Geweldig!!

Na even een belletje wist ik precies hoe ik moest handelen! En onze kleinkinderen waren happy!!

Snelheid

Snel, gemakkelijk een grote hoeveelheid bonnen gekocht en met 1 werkdag bezorgd.

Heel tevreden

Snelle en correcte levering. Makkelijk te activeren.