Top!!!

Snel geleverd, mooi verpakt (filmdoosje), duidelijke instructies per e-mail - ik ben zeer tevreden!

Snel en vlot

Mijn bon is snel geleverd via de mail. Tevreden klant!

Snel geleverd en goed verpakt.

De snelle levering vond ik prettig. Het activeren ging prima.

Online activeren werkt niet

Heel erg moeilijk zou 't niet moeten zijn om je bioscoopbon online te activeren.

Na bestelling en betaling ontzettend snel en netjes geleverd. Het betrof een grote bestelling van tientallen bonnen om cadeau te doen aan werknemers. Netjes en correct

Snel en adequaat

Snel en adequaat

Ik vind het ontzettend leuk dat ik de kaart persoonlijk jan maken met een foto.

Leuk om te geven als kadootje!

Handis en snel om te bestellen. En fijn van thuis bezorgen....

Leuk dat je een eigen thema aan de bon kan geven.

Leuk dat je een eigen thema aan de bon kan geven.

Makkelijk besteld en volgens afspraak op tijd in huis

Het bestellen was eenvoudig. De bestelling werd keurig, volgens afspraak, op tijd geleverd. Het activeren van de bonnen was ook erg eenvoudig.

Makkelijk bestellen en op tijd in huis

Handig cadeautje voor iemand die alles al heeft.

Prima cadeau

Prettige site en makkelijk te bestellen

Hele leuke toevoegingen om een gepersonaliseerd cadeau te kunnen geven!

Prima geregeld

Ik zocht de bon en heb besteld. Kreeg hem thuis met activeringsmail. Prima geregeld.

Heel fijn!

Mooie bon met persoonlijke foto er op! Snel geleverd en

Leuk om te geven aangezien de bioscopen dicht zijn en je ze niet kan kopen.

Leuk dat je een eigen foto kan gebruiken. Echter hierdoor vergat ik tekst in te vullen.

Leuke dienst

Digitale bon met eigen filmpje naar ontvanger gestuurd. Werd goed gewaardeerd, leuke toegevoegde waarde om de bon een persoonlijke tint te kunnen geven in deze coronatijd

De bon een dag na bestelling al in huis! Super snelle levering dus en zoals verwacht.

Precies zoals beloofd

Bioscoopbon en code ontvangen op dag en adres als besteld

snel geregeld deze online bioscoopbon

de ontvanger is er blij me!

goed geregeld

ik had een bioscoopbon nodig voor een cadeautje, en dat in de lockdown. goed geregeld netjes met de post en veilig achteraf activeren. prima

na ruim 1,5 week nog niets ontvangen

zeer teleurstellend

Waardeloze kaart

Niet geldig bij de grootste bioscoop keten, Pathé. Na een paar jaar konden we de kaart weggooien, dag 50 euro NOOIT KOPEN!!!!!!

Beste Cor. Bedankt voor je feedback. Wij begrijpen echter je reactie niet helemaal omdat de Nationale Bioscoopbon sinds begin 2019, dus al weer 2 jaar, geldig is bij alle Pathé bioscopen. De bon is inderdaad een tijdje niet inwisselbaar geweest bij Pathé maar dat is dus al weer een hele tijd geleden. Met vriendelijke groet, de Nationale Bioscoopbon.

Top!!

De échte bioscooobon wordt via de site gratis thuisbezorgd aan de jarige!! Met een leuke tekst erbij én zelfs met een link naar een filmpje wat je op kan nemen als je dat leuk vindt! Zo kan je een puber die een saaie lockdown verjaardag beleefd toch nog heel leuk verrassen zonder dat je extra geld kwijt bent!! Helemaal top!!

Niets ontvangen!!

Ik heb een week geleden een bon besteld maar er is nog niets binnen!! Hopelijk komt deze snel! Normaal koop ik het bij de primera maar ja, dat gaat nu niet. Het is een kado voor iemand, naar zijn adres dus beetje lullig.