Filters

8

goed geregeld

ik had een bioscoopbon nodig voor een cadeautje, en dat in de lockdown. goed geregeld netjes met de post en veilig achteraf activeren. prima

  • Aanbevelen? Ja
1

na ruim 1,5 week nog niets ontvangen

zeer teleurstellend

  • Aanbevelen? Nee
1

Waardeloze kaart

Niet geldig bij de grootste bioscoop keten, Pathé. Na een paar jaar konden we de kaart weggooien, dag 50 euro NOOIT KOPEN!!!!!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Cor. Bedankt voor je feedback. Wij begrijpen echter je reactie niet helemaal omdat de Nationale Bioscoopbon sinds begin 2019, dus al weer 2 jaar, geldig is bij alle Pathé bioscopen. De bon is inderdaad een tijdje niet inwisselbaar geweest bij Pathé maar dat is dus al weer een hele tijd geleden. Met vriendelijke groet, de Nationale Bioscoopbon.

10

Top!!

De échte bioscooobon wordt via de site gratis thuisbezorgd aan de jarige!! Met een leuke tekst erbij én zelfs met een link naar een filmpje wat je op kan nemen als je dat leuk vindt! Zo kan je een puber die een saaie lockdown verjaardag beleefd toch nog heel leuk verrassen zonder dat je extra geld kwijt bent!! Helemaal top!!

  • Aanbevelen? Ja
1

Niets ontvangen!!

Ik heb een week geleden een bon besteld maar er is nog niets binnen!! Hopelijk komt deze snel! Normaal koop ik het bij de primera maar ja, dat gaat nu niet. Het is een kado voor iemand, naar zijn adres dus beetje lullig.

  • Aanbevelen? Nee
10

Super leuk die bioscoopkaart met foto!

In een mum v tijd de biosbonnen mét foto erop in huis! Heeeeel leuk!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Snelle service en thuis ontvangen. Kon niet beter.

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal positief

Alles goed gegaan vlotte levering na bestelling goede informatie om te activeren eenvoudige procedures

  • Aanbevelen? Ja
10

Gepersonaliseerde bestelling snel geleverd

Ik had twee kaarten besteld met een zelf geüploade afbeelding op de kaart. Leuke optie om de kaart te personaliseren! Binnen twee dagen in huis, zagen er keurig uit. Ik heb ze cadeau gedaan, dus ik kan niet zeggen hoe ze bevallen qua werking.

  • Aanbevelen? Ja
5

Niet alle bonnen komen aan

Ik had er een redelijk aantal besteld, stuk of 60 voor individuele mensen. Zijn niet allemaal aangekomen. Jammer zoiets toch.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht

Heb nog geen kaarten ontvangen, wel de code. Kan zijn dat ik ze de komende week ontvang.

  • Aanbevelen? Nee
4

Bezorging slecht.

Op 21 december j.l. vier bioscoopbonnen besteld en betaald maar tot op heden nog niet ontvangen. Het enige excuus wat ik kan bedenken dat de bezorging langer duurt door de Corona-pandemie. Misschien voor het nieuwe jaar? In het vervolg ga ik de bonnen bij "Primera" kopen. A. van Graafeiland a.graafeiland6@upcmail.nl

  • Aanbevelen? Nee
3

Verkeerde bon geleverd, waardoor geen kado voor onder de kerstboom

Negatief

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Marianne. Bedankt voor je feedback. Inmiddels is er al contact geweest met onze klantenservice. Er bleek per abuis een verkeerde order te zijn verzonden. Wij hebben direct een vervangende én juiste order toegestuurd. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Nationale Bioscoopbon.

1

2 bioscoopbonnen van elk €30 besteld, maar 1 van €20 ontvangen

Ik vind dit een hele slechte zaak, heb dit ook per email gemeld, maar er is niet op gereageerd. Ik hoop dat het om een misverstand gaat en deze zaak gauw rechtgezet wordt.

  • Aanbevelen? Nee
1

Slecht nog steeds niet binnen!

Nog steeds niet binnen, jammer! Anders had ik hem gewoon in een supermarkt gekocht.

  • Aanbevelen? Nee
1

Nog geen bioscoopbon ontvangen na een week, wel de activatiecode en Julie mail om een review te schr

Ontevreden

  • Aanbevelen? Nee
2

Was een kerstcadeau maar nog steeds niet ontvangen.

Heel teleurstellend

  • Aanbevelen? Nee
1

ik heb het niet ontvangen

Ik heb mijn cadeautje een week van te voren besteld om te geven voor kerstmis. Het was een gepersonaliseerde bon met de naam van de ontvanger er op. Ik heb zojuist een mailtje gekregen of ik de service zou willen beoordelen. Dat vind ik raar aangezien ik het nog niet eens ontvangen heb. Hopelijk is er iets aan te doen. Ik zal spoedig bellen

  • Aanbevelen? Nee
5

Helaas kaarten na week nog niet ontvangen

Helaas kaarten waren als kerst cadeautje bedoeld maar niet binnen gekomen

  • Aanbevelen? Nee
10

Snelle service

Erg snel via mail binnen

  • Aanbevelen? Ja
1

Geen mening

Nog niks ontvangen helaas de kadootjes zijn al uitgepakt

  • Aanbevelen? Ja
2

Niet leuk

Ongeveer een week geleden besteld en nog steeds niets ontvangen

  • Aanbevelen? Nee
2

1 week geleden besteld als cadeau voor kerst nog steeds niets in huis. Erg jammer dit!!!

Na ruim 1 week nog niets ontvangen. Men belooft 2dagen na verzending in huis te hebben niet dus!! Dat doe ik nooit meer

  • Aanbevelen? Nee
3

Ik heb mij bestelling niet ontvangen

Ik heb een week geleden de bioscoop bin besteld, maar nog niet binnen gekregen. In de beschrijving stond echter 2 werkdagen.

  • Aanbevelen? Ja
2

Bestelling na twee weken nog niet binnen. Slecht geregeld!

Bestelling na twee weken nog niet binnen. Ronduit slecht.

  • Aanbevelen? Nee

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd