verzend tijd onacceptabel lang

Het verzenden van de bon duurt meer dan een week, niet echt geschikt om zelf te gebruiken of cadeau te geven, tenzij je ver van te voren besteld. In de tijd van vandaag besteld morgen (of vandaag) geleverd is er echt wel werk aan de winkel voor nationale bioscoop bon!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Leuk!

Ga door!

Prima geregeld

goede service, snelle levering

Wat ik wel een hele vreemde gang van zaken vind is dat de bioscoopbonnen nog geactiveerd moeten worden en dat je daarvoor moet bellen. De uitleg hiervoor zit bij de bonnen en ook de order waar het ordernummer op staat dat aan de telefonist moet worden doorgegeven. Een ieder die deze doos opent kan de bonnen activeren, dus qua veiligheid vind ik dat nog niet gegarandeerd. Ik had verwacht dat ik een activatiecode in de mail zou hebben gehad. Verder ben ik tevreden. Eenvoudig te bestellen, snelle levering en het ziet er altijd leuk uit.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed service snel en veilig geregeld

Bestellen, ontvangen, activeren, klaar. Precies zoals het hoort.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en vriendelijk telefonisch te woord gestaan.

Zie boven

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Superleuk om gepersonaliseerd cadeau te geven.

Heel leuk dat er een optie is om de kaart te personaliseren middels afbeelding. Is leuker geven dan een standaard kaartje. Het was heel leuk geven. Het zag er heel mooi en verzorgd uit! En werd door de jarigen dan ook met verbazing ontvangen! Heel erg bedankt! Proces ging ook goed al is t uploaden wel aan de trage kant. Evt. verbeteringen zouden kunnen zijn: - er is geen mogelijkheid om de afbeelding omhoog te schuiven wat ik graag wilde vanwege de zwarte balk onderin. - evt toevoegen van tekst of grafische elementen over foto zou leuke optie zijn. - de persoonlijke tekst toevoegen is leuk maar wel jammer dat dit moet worden verdeeld over losse tekstveldjes. Op een telefoon is dat extra gedoe. - het was me niet helemaal duidelijk wanneer er werd bezorgd. De site en bevestigingsmail zeggen niet hetzelfde. Maar het was snel iig. De volgende dag geleverd. Gelukkig!

Geen oordeel

Geen oordeel ,want ik ben niet bekend met service en personeel Ik heb deze bon voor iemand anders gekocht en ben ook niet bekend met films

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Snelle, goede service

Snelle, goede service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, snel afhandeling. Top !

Goede service, ook met ""servicecenter/helpdesk" om kleine correctie te maken !

Goede ervaring

Goede ervaring

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Makkelijk aanschaffen, betalen en activeren.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Dat personalisren loopt perfect!

Dat personalisren loopt perfect!

Handig, snel en persoonlijk

Snelle service en leuk dat je er een eigen foto op kunt laten zetten. Helaas was er een storing rond de activeringsmail waardoor dag vertraging.

Snelle service!

Goede en snelle service!

snelle service

Goed en snel

Super leuk

Heel leuk een persoonlijke bioscoopbon. Snel en mooi afgeleverd.

Goed en makkelijk

Makkelijk om te bestellen, leuk om het gepersonaliseerd te maken !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede, snelle service en leuk product!

Naast de snelle levering en het leuke resultaat, als kanttekening de gebruiksvriendelijkheid van de site. Ik wilde twee dezelfde persoonlijke producten bestellen, maar dit lukte me niet.

Behulpzaam klantvriendelijk

Zeer nette en snelle service zeer tevreden

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Was duidelijk met activeren via de link.

Was snel binnen alleen klopte de dag niet die ik via de mail kreeg. Dit was gelukkig niet zo erg maar natuurlijk wel vreemd als je verwacht dat het binnenkomt

Over Nationale Bioscoopbon

Filter op Taal