Gemakkelijk te bestellen en te personaliseren!

Voor onze medewerkers waren wij op zoek naar een leuk en origineel cadeau voor hun inzet tijdens de Covid-19 crisis. De nationale bioscoopbon is geschikt voor iedereen en de mogelijkheid om te personaliseren is erg leuk. Eenvoudig besteld en snel afgeleverd.

Heel tevreden

Het bestellen ging snel en makkelijk en de volgende dag werd de bon al bezorgd. Ik ben heel tevreden.

Beetje jammer dat het beperkt geldig is.

Naar de bios is meestal een spontane actie en heb dan op dat moment de bioscoopbon thuis liggen. Dus betaald gewoon entree. Teleurgesteld ben ik wanneer ik na een tijd deze bioscoopbon terugvind in mijn lade. En jawel. ben deze echt compleet vergeten te gebruiken. Toch €20 weggegooid. Kan dit niet anders?

Na betaling is het product na een week nog steeds niet geleverd.

Ik heb vorige week een bioscoopbon besteld. De dag erna een bevestiging gehad dat deze verstuurd zou worden maar tot op heden nog geen bon ontvangen. Wel een email met een activatiecode.

Professioneel

Duidelijke reactie na aanschaf over activeren en het in een handeling activeren van de aangekochte bonnen

In 2 minuten een cadeau om te geven

Heel makkelijk online bestellen en direct kunnen afdrukken om cadeau te geven. Zo kan je last minute altijd een cadeau geven.

bestellen makkelijk, 'opleuken' met een foto lukt niet ...

Vele malen gepoogd om de bon die ik cadeau wilde doen te voorzien van een toepasselijke foto. Van alles geprobeerd om de foto binnen het vereiste formaat te krijgen, maar dit lukte absoluut niet... Als je niet een 'standaard' foto van je iPhone kunt downloaden bied die leuke optie dan maar niet aan... Ik hoop dat ik de enige was met deze problemen.

Leuk kado, vlot geregeld.

Leuk om op de juiste tijd een kadootje in iemand zijn postvak te schuiven.

Alles prima geregeld.

Helemaal top.

Makkelijk en snel

Makkelijk te bestellen, te activeren en snel geleverd

Mooi product, netjes afgeleverd

Zeker een aanrader

prima en snelle levering

snel en handig online te bestellen en daarna een snelle levering. Ook fijn dat hij zonder valuta wordt verstuurd.

Ik heb goed gehad en gezellig

ik zou graag weer eens naar toe en ook. naar mijn zin ik zou graag weer eens naartoe gaan

Mooi cadeau

Erg leuk cadeau voor mijn broer. Snelle service en je kan het precies maken zoals jezelf wil.

Hele fijne en snelle service

Een perfect cadeau, omdat je zelf het bedrag kunt bepalen. En super snel geleverd!

good

good

Eenvoudig en altijd leuk om te geven

Makkelijke bestelling helaas moet het beveiligd worden is wel een extra handeling

Heb een week moeten wachten op de bestelde bonnen dus geen goedervaring

Na bestelling geen bevestigingsmail ontvangen. Geen track & trace ontvangen en geen niet-thuis bericht van bezorger. Maandag besteld en vrijdag weer gebeld waar het bleef. Vanochtend zelf GLS gebeld voor pakketnummer. Vandaag bezorgd zonder aan te bellen en handtekening dus niet zelf gezet (wie wel??)

Erg vervelend

Probeer kaarten online te bestellen via Kinepolis. Gaat er uiteindelijk met het laatste bedrag nog iets mis bij de bank. Al het tegoed van de bioscoop bon af. Word het geld pas na 24 uur terug gestort daar gaat een leuke avond naar de bioscoop.

Prima geregeld

Bon besteld en met persoonlijke foto erop. Goede en snelle service. En snel in mijn brievenbus 👍

Bon verlopen, geld van iemand anders is gewoon weg!

Helaas wil het wel eens gebeuren dat je een bon over het hoofd ziet nadat je deze hebt ontvangen. Dus na 1 jaar is deze verlopen. Prima mijn eigen fout, maar ik vind het schandalig dat ze verlopen. Wel geld innen van mensen die zo'n bon kopen maar de service verlenen dat je die waarde nog mag opmaken ho maar. En nee ik hoef geen GELD, maar uit service 3en nieuwe bon aanbieden met dezelfde waarde lijkt me geen verlies voor jullie.

Makkelijk en snel

Erg makkelijk om een bon te bestellen, snel verzonden. Ben er erg tevreden over

Goed maar niet heel duidelijj

Ik wenste twee identieke bonnen welke apart verpakt moesten worden. Ik kon niet snel en gemskkelijk vinden dat dit goed zou gaan wanneer ik gewoon twee bonnen zou bestellen. Daarom tweemaal een bon besteld