Makkelijk bestellen en op tijd in huis

Handig cadeautje voor iemand die alles al heeft.

Prima cadeau

Prettige site en makkelijk te bestellen

Hele leuke toevoegingen om een gepersonaliseerd cadeau te kunnen geven!

Prima geregeld

Ik zocht de bon en heb besteld. Kreeg hem thuis met activeringsmail. Prima geregeld.

Heel fijn!

Mooie bon met persoonlijke foto er op! Snel geleverd en

Leuk om te geven aangezien de bioscopen dicht zijn en je ze niet kan kopen.

Leuk dat je een eigen foto kan gebruiken. Echter hierdoor vergat ik tekst in te vullen.

Leuke dienst

Digitale bon met eigen filmpje naar ontvanger gestuurd. Werd goed gewaardeerd, leuke toegevoegde waarde om de bon een persoonlijke tint te kunnen geven in deze coronatijd

De bon een dag na bestelling al in huis! Super snelle levering dus en zoals verwacht.

Precies zoals beloofd

Bioscoopbon en code ontvangen op dag en adres als besteld

snel geregeld deze online bioscoopbon

de ontvanger is er blij me!

goed geregeld

ik had een bioscoopbon nodig voor een cadeautje, en dat in de lockdown. goed geregeld netjes met de post en veilig achteraf activeren. prima

na ruim 1,5 week nog niets ontvangen

zeer teleurstellend

Waardeloze kaart

Niet geldig bij de grootste bioscoop keten, Pathé. Na een paar jaar konden we de kaart weggooien, dag 50 euro NOOIT KOPEN!!!!!!

Beste Cor. Bedankt voor je feedback. Wij begrijpen echter je reactie niet helemaal omdat de Nationale Bioscoopbon sinds begin 2019, dus al weer 2 jaar, geldig is bij alle Pathé bioscopen. De bon is inderdaad een tijdje niet inwisselbaar geweest bij Pathé maar dat is dus al weer een hele tijd geleden. Met vriendelijke groet, de Nationale Bioscoopbon.

Top!!

De échte bioscooobon wordt via de site gratis thuisbezorgd aan de jarige!! Met een leuke tekst erbij én zelfs met een link naar een filmpje wat je op kan nemen als je dat leuk vindt! Zo kan je een puber die een saaie lockdown verjaardag beleefd toch nog heel leuk verrassen zonder dat je extra geld kwijt bent!! Helemaal top!!

Niets ontvangen!!

Ik heb een week geleden een bon besteld maar er is nog niets binnen!! Hopelijk komt deze snel! Normaal koop ik het bij de primera maar ja, dat gaat nu niet. Het is een kado voor iemand, naar zijn adres dus beetje lullig.

Super leuk die bioscoopkaart met foto!

In een mum v tijd de biosbonnen mét foto erop in huis! Heeeeel leuk!

Snelle service en thuis ontvangen. Kon niet beter.

Helemaal positief

Alles goed gegaan vlotte levering na bestelling goede informatie om te activeren eenvoudige procedures

Gepersonaliseerde bestelling snel geleverd

Ik had twee kaarten besteld met een zelf geüploade afbeelding op de kaart. Leuke optie om de kaart te personaliseren! Binnen twee dagen in huis, zagen er keurig uit. Ik heb ze cadeau gedaan, dus ik kan niet zeggen hoe ze bevallen qua werking.

Niet alle bonnen komen aan

Ik had er een redelijk aantal besteld, stuk of 60 voor individuele mensen. Zijn niet allemaal aangekomen. Jammer zoiets toch.

Slecht

Heb nog geen kaarten ontvangen, wel de code. Kan zijn dat ik ze de komende week ontvang.

Bezorging slecht.

Op 21 december j.l. vier bioscoopbonnen besteld en betaald maar tot op heden nog niet ontvangen. Het enige excuus wat ik kan bedenken dat de bezorging langer duurt door de Corona-pandemie. Misschien voor het nieuwe jaar? In het vervolg ga ik de bonnen bij "Primera" kopen. A. van Graafeiland a.graafeiland6@upcmail.nl

Verkeerde bon geleverd, waardoor geen kado voor onder de kerstboom

Negatief

Beste Marianne. Bedankt voor je feedback. Inmiddels is er al contact geweest met onze klantenservice. Er bleek per abuis een verkeerde order te zijn verzonden. Wij hebben direct een vervangende én juiste order toegestuurd. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Nationale Bioscoopbon.

2 bioscoopbonnen van elk €30 besteld, maar 1 van €20 ontvangen

Ik vind dit een hele slechte zaak, heb dit ook per email gemeld, maar er is niet op gereageerd. Ik hoop dat het om een misverstand gaat en deze zaak gauw rechtgezet wordt.

Slecht nog steeds niet binnen!

Nog steeds niet binnen, jammer! Anders had ik hem gewoon in een supermarkt gekocht.