Makkelijk bestellen

Snelle levering helemaal top

super snel en makelijk!

super snel en makelijk!

zeer teleurgesteld !

had als verjaarscadeautje voor mijn nichtje twee bioscoop bonnen gekocht (€50,00) die naar haar toegestuurd zouden worden vóór haar verjaardag en ze heeft ze nog niet, inmiddels meer dan 1 week later. ik vind dit een bijzonder slechte service en ben boos !

Simpel, snel en duidelijk.

Snel een bioscoopbon nodig? Dan zit je hier goed! Upload uw eigen foto om daarna in hoge kwaliteit afgedrukt te krijgen op de kaart. Daarnaast de mogelijkheid om een persoonlijke boodschap toe te voegen. Binnen een werkdag op de mat.

online bon ziet er lelijk uit

De online bon die kan worden verstuurd per e-mail is echt ondermaats. de opmaak van de e-mail is niet meer van deze tijd. Ook komt het voorbeeld, bij het toevoegen van het logo op de digitale niet overeen met de daadwerkelijk digitale bon.

Goede en snelle afhandeling en product ter plaatse goed ontvangen.

Zoals hierboven!

Makkelijk Snel Blij

Super leuk dat je via email met een videoboodschap een bioscoopbon kan geven! Mijn ouders hebben de email ouderwets uitgeprint zodat ze het kunnen bewaren :)

Snelle levering goed op de hoogte gehouden via mail.

De bioscoopbon met een persoonlijk tintje

Wij hadden een persoonlijke foto toegevoegd aan de bioscoopbon. Dit zag er goed uit en de ontvanger was er erg blij mee!

Nationale Bioscoopbon

Bioscoopbon gepersonaliseerd met een foto. Precies geworden zoals gehoopt en cadeau werd positief ontvangen

Erg leuk

Wat een leuk kado is het geworden met een zelf uitgekozen foto te kunnen toevoegen.

Leuk persoonlijk cadeau

Leuk persoonlijk cadeau dat snel geleverd werd

Makkelijk te bestellen, leuk gepresenteerd en volgens afspraak geleverd.

De bon was niet aangekomen op het mailadres van de jarige. Maar nadat ik telefonisch contact had opgenomen is het nog een keer verstuurd en is het goed aangekomen. Wel jammer dat het niet op de verjaardag zelf is geleverd.

Fijn om weer naar de bioscoop te kunnen

Goed cadeau voor vrienden; een bioscoopbon!

Heerlijk makkelijk op deze wijze een kado te zenden

Wilde een kado geven, met de meegezonden video maakte ik er een mooi persoonlijk geschenk van.

Ik had het spontaan besteld als cadeau , en om 13.00 volgens afspraak kwam het idd keurig via de mail binnen . Top service dus

Timing perfect, downloaden lastig

Precies op tijd komt de mail aan, heel leuk! Handig als de tickets in die mail zouden zitten maar daarvoor heb je eerst een andere stap te gaan, omslachtig.

prima verzorgd.

Snel en makkelijk te bestellen.

Niet de volgende dag geleverd

Op de site staat voor 14:00 uur besteld zelfde dag verzonden. Helaas duurde het en dag langer en was het kado dus niet op zijn verjaardag bezorgd.

Prima regeling

Snel kunnen bestellen en keurig geleverd

Super eenvoudig en snel geregeld, perfecte afhandeling!

Makkelijk te regelen.

Fijn dat je ook anoniem een kado kan geven.

Eenvoudig en snel te regelen

zie boven