Pasje met eigen opdruk zit er super uit

Met bioscoopblik, eigen opdruk pasje, kaartje erbij, een geweldig leuk cadeautje om te geven.

Te last

Ik wou de bioscoopbon als cadeau meenemen. Dinsdag 4 mei besteld, de daaropvolgende maandag (de dag waarop ik ging) was hij er nog niet.

Snel en handig

Snelle service, duidelijke stappen in bestelproces en het geeft een veilig gevoel dat de bonnen zonder waarde verzonden worden en je ze zelf moet activeren. Cadeaublikken zijn wel wat prijzig.

Heel tevreden

To the point, correcte afhandeling

wat is het nut van een bon welke je niet kan gebruiken?

leuk en handig zo'n bon behalve als er een storing is en je deze al 2 dagen deze niet kan gebruiken en ook het saldo niet kan checken...

traag

ik heb mijn betiteling geannuleerd zou het binnen elke minuten terug moeten hebben maar naar ruim een uur nog niks terug

Slecht

Lijkt op oplichting, bonnen zijn wel betaald maar geen waarde gevonden. Kortom: waardeloos.

Eenvoudig te bestellen en goed te personaliseren

Eenvoudig te bestellen en goed te personaliseren

Snel en veilig thuisbezorgd

Snelle levering en mooi veilig systeem met online saldo activeren na ontvangst.

Fijne en snelle service van Nationale Bioscoopbon

Op het laatste moment even wat bioscoopbonnen regelen is geen probleem hier. Ik had contact met Ellemieke, lekkere korte lijntjes, ze hield ons goed op de hoogte van de status en dacht goed mee. Kortom: erg tevreden over deze service.

Soepel

Enthousiast over de mogelijkheden de cacaobonen een leuk uiterlijk te geven

Waardeloos, veel te kort geldig.

Allemaal verlopen, zonde van je geld.

Snel besteld

Snel besteld, leuke opties om te personaliseren en leuke cadeauverpakkingen. Helaas 1 dag te laat geleverd, maar dit kan natuurlijk eens gebeuren.

Snel en accuraat

Het was zeer eenvoudig om een bioscoopbon digitaal aan te schaffen. Ook de snelheid waarin ik de bon kon downloaden, was buiten verwachting. Het is aan te bevelen aan anderen

beperkte geldigheid in coronatijd zeer slecht

Bioscoopbon cadeau gekregen. Inderdaad lang niet gebruikt. Ook wegens corona-perikelen. Is verlopen nu. Cadeaubonnen zouden onbeperkt houdbaar moeten zijn. Wel ooit betaald , doch nooit iets voor terug gekregen. Zeer slechte zaak.

De bon was snel en ingoede staat bezorgd.

Op de site stond dat de bon binnen 2 dagen afgeleverd zou worden, maar helaas werd dat er drie. Het was wel in goede staat dus dat is het belangrijkste.

Netjes en op tijd geleverd.

Goeie service zonder bijkomende kosten. Ook cadeaumogelijkheden en afwijkende adressen. Prima.

Vlot besteld, helaas geen nadere berichten over status levering, wel op tojd bezorgd.

Bijna goed, tekstopgave bij filmblik zit beetje raar in elkaar. Tekst moet in 4 blikjes opgegeven worden i.p.v. in 1 tekstblok?

Goed geregeld

Was snel te realiseren en de ontvangers waren erg blij met hun cadeau

Makkelijk en snel geregeld

e-Bioscoopbon besteld als cadeau, alles ging snel en makkelijk. Mijn vriendin was er blij mee!

Fijne klantenservice

Alles geleverd volgens omschrijving

Verzendadres verkeerd doorgegeven , bon was al verstuurd.... na belletje toch goedgekomen, super klantvriendelijk!

Super leuk cadeau

Omdat je de kaart kan personaliseren met een leuke foto is het extra leuk om te geven

Netjes verpakt en tijdig geleverd.

Handig dat je dag en tijdtip kan kiezen waarop de ontvanger de digitale bon ontvangt

Zeer prettig. Eén observatie wil ik delen; de naam van de stichting bij het betalen is Nationaal in plaats van Nationale. Dit gaf mij het gevoel met een fraudeur te maken te hebben. Op hoop van zegen heb ik toch betaald.