Uitstekend!

Geen verdere uitleg nodig

Snelle en goede service

fijn dat je online een bon kan kopen

Fijn dat het kan, niet te ingewikkeld, maar waarom kiezen voor een tijdstip bij een dag, waarom niet de keuze voor direct? Ik wilde later op de avond nog iets doen voor een jarige, en verzenden via whatsapp. Het was 21.04 dus moest wachten tot 22uur met feliciteren. vond ik niet prettig verder prima

Van a tot z prima service

Van a tot z prima service! Snelle levering ook.

Zoals verwacht..

veelvoudig en makkelijk

makkelijk te bestellen en veel verschillende opties

Uitstekend geholpen bij het snel actualiseren van de (kado) bon ivm vakantie

Uitstekend telefonisch geholpen bij probleem. Het was binnen 5 minuten opgelost

Snel en handig

Geen tijd om naar de winkel te gaan. Nu online besteld en geprint. Helemaal top

snel bezorgd

De bestelling was snel bezorgd: bij de buren die helaas 4 dagen weg gingen, zonder een bericht achter te laten.. Ik kon dus niet weten, dat de levering hat plaatsgevonden. Waarom wordt er geen track en trace gedaan bij pakjes? Dat zou een hoop ergernis sparen.

mooi product, snel geleverd

Mooi product wat zelfs te personaliseren is. Snelle levering, goed verpakt, mooi product, echt cadeau en veilig door latere activatie van het saldo op de kaart.

Snel en gemakkelijk cadeautje op afstand!

Om toch een cadeautje te sturen op de dag dat iemand jarig is, is leuk om te geven en om te krijgen, want meteen te gebruiken!

Super makkelijk en veilig

Het werkt heel makkelijk en ik ben zeer tevreden over de veiligheid van het transport. De bioscoopbon wordt leeg op gestuurd. Je dient dit te activeren via een mail. Superveilig!

Snel het bestelde ontvangen. Blij mee

prima ervaring

Leuk en spontaan cadeau om te geven

Alles staat duidelijk aangegeven in de bestelprocedure.Wanneer je online een e-voucher cadeau doet kun je tevens een bezorgtijd instellen waarop de ontvanger het via email ontvangt.

Prima en snel

Fijne site. Ik zou het wel wenselijk vinden dat er ook zakelijke bestellingen gemaakt kunnen worden op rekening.

Is makkelijk en betrouwbaar te regelen

Hou wel rekening mee voor dat je de cadeau doet, je hem nog moet activeren.

Snel, makkelijk en geen verzendkosten

De titel zegt genoeg.

Fijn om zo een cadeau te kunnen sturen, Digitaal geven via whatsapp Mist

Fijn dat digitaal bestellen kan. Ik had alleen geen e-mail van begunstigde. Whats app optie had fijn geweest en een digitale optie ook...

snel, goed

Een prima verjaardagscadeau.

Snel besteld en handig om dit digitaal bij de jarige aan te leveren.

Ging prima

Bestellen ging voorspoedig

perfecte kwaliteit (volgens de ontvanger) en op tijd geleverd

perfecte kwaliteit (volgens de ontvanger) en op tijd geleverd

Alles is soepel verlopen

Het zou leuk zijn als de website het bonnummer zou kunnen scannen. Dan zou ik niet al die cijfertjes hoeven in te vullen.