Snel, makkelijk en geen verzendkosten

De titel zegt genoeg.

Fijn om zo een cadeau te kunnen sturen, Digitaal geven via whatsapp Mist

Fijn dat digitaal bestellen kan. Ik had alleen geen e-mail van begunstigde. Whats app optie had fijn geweest en een digitale optie ook...

snel, goed

Een prima verjaardagscadeau.

Snel besteld en handig om dit digitaal bij de jarige aan te leveren.

Ging prima

Bestellen ging voorspoedig

perfecte kwaliteit (volgens de ontvanger) en op tijd geleverd

perfecte kwaliteit (volgens de ontvanger) en op tijd geleverd

Alles is soepel verlopen

Het zou leuk zijn als de website het bonnummer zou kunnen scannen. Dan zou ik niet al die cijfertjes hoeven in te vullen.

Prima website en toen ik fout maakte is het perfect hersteld

De elektronische bon kwam snel binnen nadat ik had betaald. Door een fout in het mailadres van mijn zijde kreeg ik 1 bon niet binnen maar na een mail daarover naar de klantenservice werd het op de eerst volgende werkdag alsnog naar mij gezonden.

Prima ervaring

Alles duidelijk aangegeven

De bonnen zijn net te laat geleverd

Hallo lezer, Ik had de bonnen besteld met idee dat ze binnen 2-3 dagen geleverd zouden worden. Dit heeft net iets langer geduurd waardoor ik ze net te laat heb. De leerlingen hebben nu vakantie. Zal ze dan ook na de vakantie uitdelen. gr. Gerard

Prima geregeld,

Bonnen zijn snel verstuurd en door u geactiveerd omdat het niet gemaild was. Dus prima service

Makkelijk en snel

makkelijk om online te bestellen en je hebt de bon snel in huis

Eenvoudig en snel besteld.

De bioscoopbon was voor iemand anders. Zoals toegezegd was de bon op de aangegeven dag bezorgd.

De kaart heeft een goede afgedrukte fotokwaliteit, het wordt snel ontvangen en is gemakkelijk te activeren

Geweldig cadeau

Wat een leuk cadeautje. Zeker het personaliseren is geweldig. De jarige had dit zo niet verwacht

moeilijk kado te geven.

Je moet het nummer hebben van de bon om te activeren, dit is erg lastig als je het als kado hebt verzonden.

Een leuk en makkelijk cadeau

Zo besteld en het activeren gaat ook heel gemakkelijk.

Prettig en snel

goed product makkelijk aan te passen naar persoonlijk ontwerp

Alleen de verzenddatum ging niet helemaal goed, bioscoopbon werd eerder verzonden dan ik had aangegeven bij de bestelling, maar verder was het makkelijk persoonlijk aan te passen naar een leuk ontwerp en snel bezorgd.

Supersnel en mooi!

Ik vond het idee om een foto van de ontvanger erop te zetten ontzettend leuk. Dat dat ook zo mooi lukte en bovendien zo snel was boven verwachting. Chapeau!

Snel geleverd, helemaal zoals verwacht.

Verliep erg snel!

Door mijn eigen domme fout heb ik een verkeerde extensie gebruikt bij het email adres, maar de eigenaar van dat adres had heel vriendelijk mijn bon terug gestuurd toen ik erom vroeg haha. Toen is het alsnog goed bij vader beland. Misschien ergens een "weet je zeker dat dit het juiste email adres is?" voor domme mensen net als ik die niet goed kijken.

Alleen ik ontving de bon niet meteen maar ruim een uur later en dus te laat om cadeau te doen. Kan ook aan mijn mail liggen maar toch

eenvoudig en snel

geen 5 sterren, omdat ik nergens kon vinden wanneer de activerings- mail verstuurd zou worden. Ik was er dus niet zeker van of de email eerder dan de daadwerkelijke bioscoopbon zou aankomen. Wellicht een optie toevoegen wanneer de activerings-email verstuurd moet worden? Het is voor de ontvanger niet leuk als de email eerder komt dan de bon zelf. Bedankt!

Snel geleverd.