helaas 2 deukjes in het filmblikje, ondanks de "bubbeltjes envelop"

Snelle bezorging, doch ondanks "bubbeltjes envelop"zaten er twee deukjes in het filmblikje = cadeau verpakking.

Alles keurig ontvangen.

Zeer snelle aktie op mijn bestelling en keurig met de post omtvangen.

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Duidelijke site.. snelle verzending

Snelle, levering

Snelle levering en het activeren gaat ook heel snel en simpel. Makkelijke uitleg

Leuk

Makkelijk en goed ontvangen

Gebruiksvriendelijk en conform afspraak

De bestelling via de site is eenvoudig en gemakkelijk en de afspraken en levering worden volledig nagekomen.

Prima geregeld

Leuk cadeau

Leuk idee om een filmblik als cadeau verpakking

Erg goed!

Zeer posief. Snelle levering.

Makkelijk online te regelen.

Ook het leukste last-minute cadeau want dit kan ik zelf binnen 5 minuten online regelen.

Snel en handig!

Beetje te complexe activerings procedure.

x

Snelle en nette levering!

Prima!!

Exact geleverd conform mijn verzoek

Ik had specifiek om een bepaalde levertijd en dag gevraagd en dat is exact zo uitgevoerd. Helemaal fijn!.

Levering te laat

Jullie geven aan op de site dat voor 14.00 besteld, de volgende dag geleverd wordt. Ik heb besteld op vrijdag rond 12.00 de levering was pas woensdag

Dank voor je feedback. We begrijpen je reactie over het late tijdstip van levering. Helaas hebben wij geen invloed op eventuele vertragingen bij PostNL. Daarom melden wij ook op onze website: 'De bestelling wordt meestal binnen 2 werkdagen geleverd ná aanbieding aan PostNL'. Je order is op vrijdag door ons aangeboden aan PostNL dus helaas is bij hen de vertraging opgetreden. Met vriendelijke groet, Nationale Bioscoopbon

prima maar

de versturing naar degene waar het een cadeautje voor was bedoeld, duurde een aantal dagen....

Handig dat ik het online kan bestellen!

Super fijn dat ik het online kon bestellen! Misschien wat duidelijkere uitleg over het activeren van de bon met de code.

Snelle service en leuke opties met foto/videoboodschap.

Snelle levering, duidelijke communicatie en leuke opties met het toevoegen van een foto op de kaart of het toevoegen van een videoboodschap.

Duidelijke website en simpel bestellen

Snelle bezorging

Leuk dat je je eigen kaart kan ontwerpen. Heb het niet gedaan omdat het niet van toepassing was. Snelle levering.

Makkelijk en goed

Op zondag bioscoopbonnen besteld, op woensdag in huis met de opgegeven tekst

Goed ontvangen, ziet er verzorgd uit

Het was prima verzorgd, leuk met de eigen tekst erin. Ook de medewerkers vonden het een heel leuk cadeau. Bedankt.

Snelle levering en fijn dat alle bioscopen weer mee doen. Filmblikje bijgekocht, is heel erg leuk.

Erg leuk om cadeau te geven

Ontzettend leuk dat je nu een videoboodschap kunt maken! Maakt het cadeau veel persoonlijker!