Leuke give away met eigen logo

Voor mijn leerlingen een cadeautje als ze een nieuwe leerling aanbrengen. Voorzien van eigen logo. Snel geleverd en leuke reacties ontvangen.

Snel, gemakkelijk geregeld.

Fijn dat het online ging. Landelijke storing bij winkel , Jumbo en Bruna.

Snel geleverd, gepersonaliseerde kaart is mooi

Personaliseren is een leuke manier om de kaart wat origineler en persoonlijker te maken. Ziet er strak uit. De boodschap van de gever die geprint wordt op een groot wit label en dan in het kartonnetje waar de kaart in zit wordt geplakt, komt wat kaaltjes en knullig over.

Snelle levering van de bon, ook met eigen afbeelding

Eigen afbeelding aangeleverd voor de bon, deze is erg mooi op de bon geprint. De bon werd de volgende dag al geleverd, top dus.

Snel geleverd makkelijk te bestellen Alleen activeren met cide via de mail werkte niet bij mij. Klantenservice hielp heel vriendelijk

snel en goed uitgevoerd

Na prettige hulp van de helpdesk is de bioscoopbon snel en correct geleverd.

Redelijk

Ik heb besteld voor mijn werk en de betaling kan daarom pas achteraf gedaan worden via de boekhouding. Ik was dus blij met de keuze voor achteraf betalen. Helaas krijg je pas na reservering een melding dat de bonnen pas binnenkomen na betaling. Omdat betaling via het hoofdkantoor gaat kan ik niet meteen betalen en zijn de bonnen te laat binnen. Omdat de reservering al afgerond was kon ik deze niet meer annuleren. Het zou daarom fijn zijn als hiervan vooraf een melding wordt gedaan, dat de bonnen pas verstuurd worden na ontvangst betaling.

Helemaal kut

Helemaal kut, te laat geleverd

Helaas een storing...

Zaterdag besteld. Helaas een storing maandag mail gekregen dat ik hoogstwaarschijnlijk de bonnen diezelfde maandag nog zou krijgen. Helaas tot donderdag moeten wachten..

Pasje met eigen opdruk zit er super uit

Met bioscoopblik, eigen opdruk pasje, kaartje erbij, een geweldig leuk cadeautje om te geven.

Te last

Ik wou de bioscoopbon als cadeau meenemen. Dinsdag 4 mei besteld, de daaropvolgende maandag (de dag waarop ik ging) was hij er nog niet.

Snel en handig

Snelle service, duidelijke stappen in bestelproces en het geeft een veilig gevoel dat de bonnen zonder waarde verzonden worden en je ze zelf moet activeren. Cadeaublikken zijn wel wat prijzig.

Heel tevreden

To the point, correcte afhandeling

wat is het nut van een bon welke je niet kan gebruiken?

leuk en handig zo'n bon behalve als er een storing is en je deze al 2 dagen deze niet kan gebruiken en ook het saldo niet kan checken...

traag

ik heb mijn betiteling geannuleerd zou het binnen elke minuten terug moeten hebben maar naar ruim een uur nog niks terug

Slecht

Lijkt op oplichting, bonnen zijn wel betaald maar geen waarde gevonden. Kortom: waardeloos.

Eenvoudig te bestellen en goed te personaliseren

Eenvoudig te bestellen en goed te personaliseren

Snel en veilig thuisbezorgd

Snelle levering en mooi veilig systeem met online saldo activeren na ontvangst.

Fijne en snelle service van Nationale Bioscoopbon

Op het laatste moment even wat bioscoopbonnen regelen is geen probleem hier. Ik had contact met Ellemieke, lekkere korte lijntjes, ze hield ons goed op de hoogte van de status en dacht goed mee. Kortom: erg tevreden over deze service.

Soepel

Enthousiast over de mogelijkheden de cacaobonen een leuk uiterlijk te geven

Waardeloos, veel te kort geldig.

Allemaal verlopen, zonde van je geld.

Snel besteld

Snel besteld, leuke opties om te personaliseren en leuke cadeauverpakkingen. Helaas 1 dag te laat geleverd, maar dit kan natuurlijk eens gebeuren.

Snel en accuraat

Het was zeer eenvoudig om een bioscoopbon digitaal aan te schaffen. Ook de snelheid waarin ik de bon kon downloaden, was buiten verwachting. Het is aan te bevelen aan anderen

beperkte geldigheid in coronatijd zeer slecht

Bioscoopbon cadeau gekregen. Inderdaad lang niet gebruikt. Ook wegens corona-perikelen. Is verlopen nu. Cadeaubonnen zouden onbeperkt houdbaar moeten zijn. Wel ooit betaald , doch nooit iets voor terug gekregen. Zeer slechte zaak.

De bon was snel en ingoede staat bezorgd.

Op de site stond dat de bon binnen 2 dagen afgeleverd zou worden, maar helaas werd dat er drie. Het was wel in goede staat dus dat is het belangrijkste.