Netjes en op tijd geleverd.

Goeie service zonder bijkomende kosten. Ook cadeaumogelijkheden en afwijkende adressen. Prima.

Vlot besteld, helaas geen nadere berichten over status levering, wel op tojd bezorgd.

Bijna goed, tekstopgave bij filmblik zit beetje raar in elkaar. Tekst moet in 4 blikjes opgegeven worden i.p.v. in 1 tekstblok?

Goed geregeld

Was snel te realiseren en de ontvangers waren erg blij met hun cadeau

Makkelijk en snel geregeld

e-Bioscoopbon besteld als cadeau, alles ging snel en makkelijk. Mijn vriendin was er blij mee!

Fijne klantenservice

Alles geleverd volgens omschrijving

Verzendadres verkeerd doorgegeven , bon was al verstuurd.... na belletje toch goedgekomen, super klantvriendelijk!

Super leuk cadeau

Omdat je de kaart kan personaliseren met een leuke foto is het extra leuk om te geven

Netjes verpakt en tijdig geleverd.

Handig dat je dag en tijdtip kan kiezen waarop de ontvanger de digitale bon ontvangt

Zeer prettig. Eén observatie wil ik delen; de naam van de stichting bij het betalen is Nationaal in plaats van Nationale. Dit gaf mij het gevoel met een fraudeur te maken te hebben. Op hoop van zegen heb ik toch betaald.

zeer goed georgsaniseerd

Nadat ik een verkeerde verzenddatum had ingevuld, heb ik met de klantenservice gebeld en hebben zij deze gewijzigd en direct verstuurd.

onhandige activering

De bon is leuk om weg te geven en om te krijgen, maar als je hem cadeau doet moet je wel opletten dat je als gever zelf achteraf de bon nog moet activeren, de krijger zit anders met lege handen, en dat is mij al eens overkomen. Is absoluut niet handig dat het zo moet. De activeringscode moet gewoon op de bon zelf vermeld worden.

Beperkte geldigheid, zo klantonvriendelijk

Ik vond nog een oude bioscoopbon terug onder in een la en helaas was deze verlopen. Toch even gemaild om te vragen of ze nog iets voor me konden doen, aangezien er destijds gewoon door de gever 15 Euro voor betaald is. Helaas zijn ze niet bereid met je mee te denken en kan de bon de prullenbak in. Ik vind dat zonde en niet erg klantvriendelijk. Ook is het commercieel gezien niet zo slim: als ze bijv nog de helft van de waarde van de bon zouden vergoeden, zou ik een bioscoopbezoek boeken, mét bijbetaling voor het kaartje, drankje, popcorn etc. dus zouden ze er uiteindelijk ook nog iets extra's aan verdienen. Nu is het resultaat dat ik teleurgesteld ben en nooit meer een bioscoopbon zal vragen voor mijn verjaardag, noch zelf zal kopen.

Persoonlijke kaart bleek standaardkaart

Ik had een persoonlijke bioscoopbon met eigen foto besteld (en daarvoor ook betaald!) maar er is een standaard bioscoopbon afgeleverd bij jarige collega. Zeer jammer, dat maakt de verrassing minder en heeft ook extra geld gekost. Prima voor standaardbon, maar de persoonlijke kaart zal ik niet aanraden.

Netjes verzonden

2 bioscoopbonnen besteld voor 2 verjaardagen. Keurig netjes verstuurd. Activeren van de bonnen ging ook heel makkelijk.

Prima!!

Zeer makkelijk te bestellen en betalen en keurig op gewenste datum bezorgd.

slechte dienstverlening

Nadat de bestelling voor een bioscoopbon was gedaan en betaald ging het mis. 1) De bon kwam niet. Na enkele dagen telefonisch contact opgenomen, er stond kennelijk iets verkeerd in het systeem waardoor de bon niet was verstuurd. Men zou het oppakken. 2) Na eerste telefoontje nog steeds geen bon ontvangen. opnieuw gebeld, men moest er naar kijken en zou mij terugbellen, daar zit ik nu op te wachten... Ik denk dat ik volgende keer zo'n bon beter om de hoek bij de Primera o.i.d. kan kopen, dat is een stuk sneller!

Versturen duurt te lang

Na aankoop komt er eerst een bevestiging, en daarna duurt het dan alsnog twee werkdagen. Voor de tijd waarin we leven vind ik dit erg lang. Dus bestel niet aan het eind van de week!

Produkt niet geleverd

Ik had de bioscoopbon op tijd besteld als verjaardagskado. Het zou in max twee werkdagen geleverd worden. Ik had drie dagen de tijd. Een week later heb ik de bon nog steeds niet, en de beloofde activatiecode is ook niet verstuurd. Ik ben dus een hoop geld armer, en heb geen kado voor de verjaardag. Erg jammer.

Aanrader

Alles prima. PTT post deed er een dag langer over qua bezorging, maar dat is tegenwoordig bijna in te calculren.

Een gepersonaliseerde kaart!

Leuk dat je zelf een foto op de kaart kunt plaatsen. Helaas valt er wel een deel van de foto weg waardoor niet elke foto te doen is. De banner onderin zou alleen het logo moeten zijn die je zelf kan plaatsen op de kaart en je kiest datum voor verzenden. Liever datum voor ontvangst. Dat is duidelijker.

Fijne site..

Fijne duidelijke site, en fijn dat jeiets op je kaart kan zetten. Maar wel jammer dat je niet met de creditcard kan betalen, zodat het direct geleverd kan gaan worden. Groeten Yvonne

Mooi en vlot geleverd met sticker met tekst erop; enige verwarring over activatiecode

De bonnen zijn vlot en goed geleverd, alleen was niet duidelijk dat bij bestelling t/m 20 bonnen je een activatiecode krijgt toegestuurd, maar bij meer dan 20 bonnen niet (dan moet je zelf bellen met de klantenservice).

Mijn kaart is verlopen

Weet niet wanneer deze is aangeschaft

Goed geregeld

Duidelijke website en snelle service!