Uitstekend!

Ik ben uitermate tevreden

langere levertijd dan verwacht

Dinsdags had ik de bioscoopbonnen besteld. In de omschrijving stond dat ze 2 werkdagen later bezorgd zouden worden. Ik ontving ze pas dinsdags, dus een week later. Ze waren bedoeld als een afscheidscadeau dat ik vrijdags nodig had. Ze waren niet op tijd binnen dus. Ik werd hierover ook niet geïnformeerd dus moest op het laatste moment nog op pad voor een ander cadeau.

Snelle levering.

Positief

Wat je verwacht

Makkelijk bestellen en beloften worden nagekomen

Waardeloos bon niet meer geldig door Corona niet meer te gebruiken

Bon verlopen door Corona! Geen tegemoetkoming! Dochter wil met vriendinnen naar bioscoop. Bon blijkt verlopen. Bioscoopbon.nl doet niets. Dus helaas voor mijn verdrietige dochter!

Snelle service en duidelijke communicatie en TOP cadeau!

Snelle service en duidelijke communicatie en TOP cadeau!

Geleverd binnen de gestelde termijn

Not very good

Week geleden besteld. Staat er dat het binne 1a2 dagen wordt bezorgt. En een week later heb ik em nog niet.

De bioscopen zijn weer open!

Donderdags besteld, zaterdags geleverd bij de jarige. Tof dat je je eigen foto kan uploaden. Maar waarom naast “factuuradres”/“afleveradres” niet ook de keuze om bijv. een tweede e-mailadres in te vullen dat gebruikt wordt in de activatie procedure? Je wil toch dat de ontvanger zelf de bon kan activeren zonder dat de verrassing voor bezorging al verklapt wordt via de mail?

verbeteren lukt niet bon niet ontvangen

Doordat ik zelf een verkeerd email adres had gebruikt kwam de bon niet aan 1x gebeld met klantenservice, zou het in orde maken. Niet gebeurd. 2x gebeld klantenservice neemt niet op.

Snelle levering en goede afwikkeling van de bestelling

Leuk om te geven

Leuk dat je een persoonlijke boodschap kan toevoegen.

Is prima gegaan.

Echt heel fijn en een persoonlijke foto erop,heel leuk

Het blijft een super kado!

Een bioscoopbon is zo geregeld. Duidelijke website, soepel proces en leuke kado-opties.

Bezorging duurde meer dan een week!

Wel prettig dat je de bon moet activeren, middels een mail. Ik kreeg geen melding van bezorging, dus moest het navragen bij de ontvanger, da's niet prettig

Bestelling loopt zoals verwacht.

De bioscoopbon is eenvoudig te bestellen, op te maken en via mail te ontvangen.

verzending veel te traag

Op 16 december gekocht als kerst kado. Op 27 december pas bezorgd. Ik snap dat het druk is rond deze tijd, maar als dít al niet meer lukt...

Bestellen en levering ging soepel en snel.

Altijd leuk een bioscoopbon krijgen of geven. Bestellen was snel geregeld en de kaarten waren snel bezorgd.

Jammer maar helaas

Een week geleden de bioscoopbon besteld, vandaag pas geleverd. Je moet dus geen haast hebben met je bestelling.

Snelle levering en persoonlijk cadeau

Erg leuk om een eigen foto te kunnen uploaden, en ook al last minute besteld, de volgende dag bezorgt.

Makkelijk & snel

Zoals de titel omschrijft, makkelijk en snel een leuk cadeau bestellen!

Helemaal top online bestellen

Nu de bios dicht is toch een kaart cadeau kunnen geven.. en dan mét persoonlijke foto!

Prima zelf online te regelen

Een mooie manier om iemand te verrassen met jouw eigen persoonlijke boodschap. Wat ik wel jammer vond, de foto moet nogal klein zijn! Er is maar beperkte ruimte vanwege het logo van de bios die eronder staat. Had graag kunnen verkleinen van de foto en zo de positie zelf bepalen wat je er op wilt hebben.