Mooi filmroldoosje en snelle levering

Heb niet lang op de bioscoop bonnen hoeven te wachten en zag er gelikt uit. We zijn de kids en wij erg blij mee.

Voldoet aan de verwachtingen

Ik had 2 kaarten met blik besteld. Duurde Iers langer met levering ivm de feestdagen. Uiteindelijk even gebeld om te vragen hoe en wat, kwam het dezelfde avond toch nog binnen. Werd aan de helpdesk goed te woord gestaan en als eventuele oplossing zouden ze nieuwe kaartjes opsturen mocht de eerste niet binnen komen. Top service en zeer vriendelijk!

Goed geregeld

Netjes bezorgd door de brievenbus en meteen geactiveerd.

snel

De bioscoop bon was binnen aangegeven tijd geleverd

Het beloofde kwam uit

Bezorging binnen 2 dagen klopte exact.

Prima communicatie en bezorging

Duidelijke schriftelijke communicatie en volgens belofte bezorgd. En dat twee dagen voor de Kerst!

Super en vlot geleverd!

Normaal koop ik deze bioscoopbon in kadoblik aan de kassa bij de bioscoop. Nu 8n lockdown kon dit niet maar wel via deze weg. Super vlot en correct afgeleverd. Ook handig dat je deze pas na levering kunt opwaarderen.

snelle en perfecte afhandeling van de bestelling

Normaal haal ik de bon bij de kassa van een bioscoop. Door de lockdown is dat nu niet mogelijk en heb ik met deze bestelwijze kennis gemaakt. Ik vind het erg handig en comfortabel en zal dat zeker in de toekomst vaker doen. Ook het achteraf activeren, daarover is dus goed nagedacht! Hoe vaak is het ons niet overkomen, dat de verjaardagskaart van opa en oma was beroofd van het toegestuurde geld…. Dus hulde voor deze service.

vlot en snel bezorgd.

proces liep soepel.

Top en snel bezorgd.

Alles dik in orde. Site werkt goed. Bestelling snel binnen.

De bestelling liep vlot

Alles was duidelijk. Alleen bij het activeren lukte er iets niet. Ik heb toen gebeld en het bleek dat ik de verkeerde code in had getikt, de code van de envelop ipv de code die op de pas stond. Dus gewoon mijn schuld. Alles werd vriendelijk opgelost.

Snel geleverd volgens afspraak

Prima levering, kreeg de kaarten per post.

makkelijk te bestellen

Nog handiger zou een digitale kadobon naar het mailadres van ontvanger zijn

voldoende

de bonnen werden snel afgeleverd, maar het is mij, na verschillende pogingen, niet gelukt om de bonnen te activeren. Uiteindelijk gebeld met de Nationale Bioscoopbon en die heeft de bonnen kunnen activeren.

Prima service!

Snelle levering, ondanks de kerstdrukte.

Goede, snelle service

Makkelijk te bestellen, veilig door apart versturen van fysieke kaart en e-mail met activeringscode

makkelijk besteld, snel geleverd

snel geleverd vlak voor de kerst, gewoon door de brievenbus bezorgd.

Prima service en ondanks de kerstperiode snelle levering

Snel en veilig

Snel ontvangen. Bon krijgt pas waarde na activering, Mocht de bon niet bezorgd zijn, dan ben je in ieder geval niet je geld kwijt.

Makkelijk en precies wat je besteld hebt.

Het enige wat niet meteen goed ging was het toezenden van de activatiecode. Daar heb ik zelf om moeten vragen. Door de (kerst)drukte allemaal wat vertraagd.

Juiste bestelling op tijd

Vlot te bestellen en product voldoet aan de verwachting.

Handig en leuk

Leuk dat de kadokaart gepersonaliseerd kan worden. Het film likje maakt het helemaal af!

geweldige service omdat de bioscoopbon pas geactiveerd kan worden na ontvangst

Prima op tijd geleverd

Soesterdijkerstraatweg 21 1213VP Hilversum