Snel besteld, snel in huis

Overzichtelijke website. Kaart was snel bezorgd.

Leuk om te geven

Leuk om te geven omdat het bestelsysteem snel en goed werkt en omdat je het cadeau voor normale meerprijzen leuk kan laten verpakken en omdat het snel en keurig geleverd wordt! Zeker voor herhaling vatbaar.

Ook tijdens de drukke feestdagen na 2 werkdagen geleverd.

Makkelijk te bestellen, snelle levering.

Keurig geregeld en netjes op tijd in huis voor de kerst

Snel duidelijk en tevreden

Pakket was netjes optijd binnen kwaliteit van een aangepaste kaartje was goed

Goed en makkelijk te bestellen!!!

Goed en makkelijk te bestellen, een aanrader !!!

Handig site en goede service

Was snel besteld en goede communicatie via mail en telefoon

Snel, duidelijk en correct.

Bestellen ging eenvoudig en snel. Wel even moeten wachten op de bevestigingsmail, maar ook dat was aangekondigd op de website. In verband met drukte kan het langer duren… Enige verbeterpunt is dat niet helemaal duidelijk was, dat de activeringsmail pas na verzending van de bonnen gestuurd wordt. Eigenlijk logisch, want die moet natuurlijk gekoppeld worden aan het nummer van de bon…

Een bon besteld en meteen de dag erna in huis

snel en handig

Ik vind aankoop van de kaart met 'personlijk touch"goed idee en gemakkelijk geregeld. Snelle levering. Ben Zeer tevreden. Jammer alleen dat de bioscopen zijn niet toegankelijk.

De bestelling verloopt prima

Omdat de post evt.wat vertraging kreeg door kerstdrukte kreeg ik prima oplossing aangeboden.

Erg tevreden

Net als vorig jaar ben ik erg tevreden.

Heel leuk

Gewoon super leuk om te geven

Leuk kado!

Snelle levering van de bon in een kado-doos.

Geen leuk cadeau

Erg onhandig om wel te melden dat een bon de volgende dag geleverd kan worden, maar dan die dag pas wordt verzonden. Zeker als het druk is en PostNL vertraagd is: de ontvanger krijgt wel al een e-mail, dus de verrassing is er vanaf. Omdat de bestelling ook niet te volgen is, is het geen leuk cadeau zo.

top!

snel en makkelijk. Activeren was ook snel gedaan

Super snelle aankoop online

Heel fijn dat de bioscoopbon zonder verzendkosten gekocht kan worden online. Je wordt goed op de hoogte gehouden over hoe de aankoop verder gaat. Goede communicatie!

Makkelijk te bestellen, prima gegaan en op tijd geleverd, top

Redelijk oké

Bestellen ging prima, alleen vind ik het niet milieubewust dat je een compleet A4'tje in kleur moet afdrukken.

het uitzoeken van de werkwijze met de bon en het kopen online was eenvoudig en overzichtelijk. inmiddels is het de ontvanger ook gelukt te reserveren/tickets te bestellen. morgenmiddag hopen wij van de film te gaan genieten.

Vrij gemakkelijk online te bestellen.

Leuk dat je eigen foto kunt kiezen.

Negatieve beoordeling

Deze bon was voor mijn dochter met bedoeling dat ze ook naar Pathé bioscoop kan. Nu blijkt deze bon daarvoor niet te gelden. Ik vindt dat heel verwarrend en ook misleidend omdat je verwacht dat een bioscoopbon bij alle bioscopen kan worden gebruikt.

Soesterdijkerstraatweg 21

1213VP Hilversum