Super service mooie toestellen en heel erg meedenkend.

Dit jaar het tweede jaar achter elkaar dat we van hun diensten gebruik hebben gemaakt en we gaan weer genieten .

Alles naar wens

Top levering, altijd vriendelijk en blijven altijd mee denken. Geen minpunten

Superleuke stormbaan

De kinderen hebben de hele middag heerlijk gespeeld!! Netjes opgezet en afgebroken. Goede service.

Goed verzorgd, uitstekend materiaal

MKV heeft ervoor gezorgd dat het kinderfeestje onvergetelijk was. Ze waren keurig op tijd en hebben alles op-en afgebouwd wat het voor ons als ouders heel gemakkelijk maakt. Het luchtkussen was geweldig en zag er imposant uit. Ik zou ze zeker aanbevelen.

Zeer tevreden met hun service

Super service, alles wordt heel netjes geleverd!

zeer goed

....

Heel snel antwoord op mail, goed communicatie. Alles valt te bespreken. Zeer fijne samenwerking!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Prime service

Super geregeld!

Geweldige service

We hebben een fantastische dag gehad met de stormbaan van MVK verhuur. Van bestellen tot op halen een vriendelijke en goede service!!!!

Top service!

Prijs/ kwaliteit goed! Houden zich aan gemaakte afspraken!

TOPPIE

Toppie, wat hebben de kinderen genoten

Top service voor top prijzen

Alles netjes geleverd, reageren snel en zijn flexibel. Aanrader voor ieder feestje.

Fijne communicatie, mooi materiaal en een prettige samenwerking!

Enthousiaste mensen met mooie spullen. Werd netjes op tijd geleverd en snel en vakkundig opgebouwd. De kinderen van onze school hebben een topdag beleefd!

Kinderen hebben er van genoten

Alles netjes geregeld volgens afspraak

Heel vriendelijke mensen zeer zeker aan te bevelen

Perfecte service!

Perfecte service! De kids hebben n topdag gehad!

Top service en contact

Verschillende soorten attributen gehuurd voor een feestje. Top geregeld en het contact is super. Zeker een aanrader!

Super goed geregeld!

Afgelopen weekend de Sarah pop gehuurd, makkelijk zelf op te zetten. Snelle reactie en super geregeld met ophalen en terug brengen. Zeker een aanrader!

Prima service!

Absoluut prima service. Keurig op tijd en vlot opgezet. Alles zoals afgesproken.

Gewoon geweldig geregeld !

Er is niets waar je zelf aan moet denken. Duidelijke website, duidelijke regels en vooral alles goed geregeld.

Goede leverancier en volgt afspraken

Goede afspraken, altijd op tijd en komt de gemaakt afspraken goed na.

Geweldige service!

We hebben genoten van ons tuinfeest n daar kon een gaaf springkussen niet aan ontbreken. 17 kindjes hebben gesprongen, geklommen en gegleden! Top!

Als de kinderen enthousiast zijn is het goed!

ook deze keer weer prima geholpen. Keurig op afgesproken tijd halen en brengen van kussens. Duidelijke heldere communicatie. vriendelijke mensen! Geen aanmerkingen. Volgende keer zeker weer!! Bedankt weer, de kids hebben weer genoten! Het was een zeer geslaagde dag!

super snelle, fijne service en vriendelijk personeel

super fijn dat de service zo snel kon. Personeel was erg vriendelijk en gastvrij en was elke keer op tijd. Goede en duidelijke uitleg van het gehuurde attribuut

geweldige service, vriendelijk personeel en altijd bereid mee te denken.

geweldige service, vriendelijk personeel en altijd bereid mee te denken.

Over MVK verhuur

De juiste partij voor jouw feest en/of evenement. Ontzorgen is onze kracht!