Super leuke spullen

Goede Website Leuke spullen Eenvoudig order

Perfect!! Heel leuk en verrassend om ook zo´n leuk verrassingsberichtje te krijgen :-) Perfect in orde en wat een mooie mammoet knuffel!!!! Alleen maar zeer tevreden hier. Dank u wel!!

Snelle levering en mooi product

Ik heb ballen voor in de ballenbak besteld. Ik vond de kleur in het echt mooier dan op de foto en ze waren heel snel in huis. Helemaal blij mee!

Goede klantenservice

Fijne winkel! De levering was snel. Toen het product vroegtijdig begon te slijten is dat snel opgelost door de klantenservice. Ik bestel hier volgende keer graag weer.

Top webshop!

Super leuke webshop, snelle levering en mooie producten. Wat wil je nog meer!

Topservice!

Snelle levering en fijne communicatie.

Goed geprijsd, snelle levering.

Leuke veelzijdige spulletjes en speelgoed voor diverse leeftijden. Het houten speelgoed viel hier goed in de smaak, educatief verantwoord en een sieraad voor je huis! Als er niet mee gespeeld wordt staat het gezellig op dressoir.

gemakkelijk bestellen en snelle levering

alles staat in de titel ;-)

Hele leuke stoeltjes

Op de doos staat dat de bestelde stoeltjes voor drie tot zesjarigen zijn. Mijn kleinzoon van twee past prima maar ik denk zelf voor een zesjarige wel een heel klein stoeltje

Snel geleverd voor een goede prijs

Prettige ervaring. Snelle en duidelijke communicatie en goede levering.

Toffe webshop

Een leuk aanbod aan duurzame kinderspulletjes. Het aankopen via de webshop gebeurde vlot. De producten werden snel verstuurd en bezorgd en ik werd hierover goed geïnformeerd. Zeker een aanrader.

Verkeerde foto’s gebruiken

Ik heb n ballenbak besteld voor mijn bonuskleinkind, zo besteld, mooi ingepakt en cadeau gegeven zitten er geen ballen bij. Moet je deze apart bestellen voor nog ns €50.- erg duur en slecht aangegeven op de site

Beste Ineke, Dankjewel voor je terugkoppeling en wat vervelend om te lezen dat dit niet helemaal duidelijk was. Graag geven wij hierbij nog even een persoonlijke toelichting. In onze webshop bieden wij zowel ballenbakken mét als zonder ballen aan. Sommige klanten vinden het namelijk fijner om zelf een combinatie van ballen samen te stellen. In de product-omschrijving staat altijd met een 'let op' vermeld of de ballenbak in- of exclusief ballen wordt geleverd. Hartelijke groeten, Team Lazy Lama

Super snelle reacties en levering

Ik ben enorm tevreden met mijn bestelling bij Lazy lama. Producten snel geleverd en ik werd keurig op de hoogte gehouden van het hele verzendproces. Ik zou hier zeker weer bestellen!

Unieke knuffel

Superleuk, wie komt er nou op het idee om een knuffel te maken van een heremietkreeft? Hij is ook lekker zacht

Heel fijne ervaring, snelle en nette levering!

Goede en snelle service

Ik kan Lazy Lama aan iedereen aanraden! De artikels zijn goedkoper dan in andere winkels. Je krijgt de gekochte artikelen snel en ze zijn goed verpakt.

Prettig winkelen!

Het boekje "Kiekeboe Appel" dat ik zocht was overal in herdruk....gelukkig bij Lazy Lama nog in voorraad en zeer snel geleverd. Het boekje is ontzettend leuk, van stevig karton, heeft mooie platen, grote, stevige uittrekflappen en schuif mogelijkheden. Mijn kleinzoon van 10 maanden vindt het prachtig! Blij dat ik het bij Lazy Lama gevonden heb!

Leuke site met originele items

Bij Lazy Lama vind je altijd iets leuks! Of het nou voor jezelf is of als cadeau voor een ander. Een mooi divers aanbod met soms hele leuke kortingen/aanbiedingen. Goede kwaliteit producten, duidelijke site en prima levering. Een echte aanrader!

Ge-wel-dig

Eerder al spullen besteld bij lazy lama waar ik altijd tevreden over was. Laatst ging er even wat mis met een flesje kenko.. dit heb ik aangegeven maar er is direct gehandeld en naar een oplossing gekeken waar ik erg blij mee was. Goede Service in deze tijd is zeldzaam dus ik Koester het dester meer als de service top is!

Mooie en aparte collectie

Altijd goede kwaliteit top

Goede prijs voor mooi product

Studio Noos pouch gekocht met kortingscode, super blij mee. Snel verzonden

Prachtige spullen, geweldige service!

Lazy Lama verkoopt hele mooie spullen, een overzichtelijke site waarop je makkelijk kunt bestellen en als er iets is (mijn betaling was niet goed doorgekomen), lossen ze dat met een hele fijne service op. Wat mij betreft echt een dikke 10 voor Lazy Lama!

Gebruiksvriendelijk en snel

Vanaf een online cadeaulijst met alleen maar verwijzingen naar de grote blauwe bol ben ik gaan zoeken naar het cadeautje bij een kleinere particuliere shop omdat die de inkomsten veel beter kunnen gebruiken. Ik kwam bij Lazy Lama terecht en wat een fijne winkelervaring was dat. Leuke artikelen waaronder het boekje dat ik zocht. Ook nog gratis ingepakt en de volgende dag al ontvangen. Een fijne winkelervaring en zeker het aanbevelen waard. Erna.

Een cadeautje om zo leuk en vlot te ontvangen thuis!

De bestelde producten waren er snel én in leuk cadeaupapier ingepakt. Super blij mee!