Keurig ingepakt met mooi papier en sticker . Bijgevoegd leuke kaart met korting volgende bestelling

Prachtige knuffels

Snelle correcte levering, mooie items.

Super vriendelijk, behulpzaam en snelle levering.

Persoonlijke aandacht en snelle levering

Ik had bij mijn bestelling een voorkeur aangegeven. Die kon helaas niet worden ingewilligd, daar werd ik keurig netjes over bericht met de opties die er wel waren. Vervolgens was de bestelling keurig netjes verpakt heel snel in huis.

Mooie rugtas!

Rugtas besteld voor m'n kleindochter, was mooi en netjes verpakt. Ik hoop dat ze er lang plezier van heeft!

Snel verzonden

Mooi assortiment en snel verzonden

Fijne winkel, snel verzonden en mooi ingepakt

Hele fijne speelgoedwinkel en leuk om nieuwe dingen te ondekken die je niet overal tegen komt. Nu een timio gekocht, gelijk een grote hit bij mijn dochter. Mijn bestelling was snel bezorgd. De doos open maken is altijd een feestje omdat het zo netjes is ingepakt.

heel goed

eerste keer , maar goed

Leuke winkel en heel blij met de verzending

Ze hebben de kinderboeken vol zorg netjes ingepakt en het was ook snel verzonden. Hebben een mooie collectie!

Ze reageren snel een hele goede service!

Je krijgt zo snel een reactie op de mail! En hele leuke producten.

Heel snel geleverd, prima.

Woensdagavond laat besteld, vrijdagmiddag al in huis.

bestelling werd niet geleverd

Bestelling werd niet ontvangen

Beste Delfien, Bedankt voor je review, jammer dat je hier laat zien dat je niet tevreden bent. Je hebt gisterenavond om 23.02u gemaild dat het pakket inderdaad niet bezorgd zou zijn terwijl de Track&Trace dit wel aangeeft. We zouden het enorm waarderen als we de kans krijgen om voor je uit te zoeken waar het pakketje zich bevindt. Dank voor je geduld. Met vriendelijke groet, Joyce, Lazy Lama

Snelle levering Mooi verpakt

Snelle verzending

Het bestelde product is snel binnen, blij mee.

Mooie knuffels

Ik heb bij Lazy Lama de Jellycat jubileum knuffel besteld. Binnen een week kreeg ik hem bezorgd, netjes ingepakt, keurig op tijd. De Jellycat Jack is erg leuk en viel goed in de smaak. 100% tevreden.

Snel en zorgvuldig ingepakt geleverd

Eerste keer iets besteld bij jullie, en goed ervaren, alleen vind de verzendkosten wel prijzig. Zoek je een cadeau voor een bepaald budget en komen er best wel hoge verzendkosten bij!!

Geweldig!!!

Prachtig en mooi pakket ontvangen. Met erg veel zorg ingepakt. Feestje om uit te pakken. Webshop met prachtige producten. Ik kom zeker nog een keertje terug!

Snelle bezorging en mooi product

Snelle bezorging en mooi product

Snelle levering, product zoals omschreven en super leuk verpakt.

Snelle levering, product zoals omschreven en super leuk verpakt.

Great

Thay have beautiful products and the delivery was fast and smooth.

Snel en keurig netjes bezorgd

Website heel duidelijk en producten zien eruit als beschreven.

Verzorgd

Snelle verzending maar vooral verzorgd geleverd. Ook goed: de artikelen pasten nauwkeurig in de verzenddoos, geen overbodig grote doos zoals je dat vaak ziet.

Netjes verpakt en super snel verzonden!

Nadat ik in de notitie van mijn bestelling had vermeld dat ik vergeten was een verjaardags kado optijd te bestellen, ging ik er niet gelijk van uit dat ik het kado nog optijd binnen zou hebben. In de avond besteld en in de ochtend voor 10 uur had ik de tracking code binnen. Of het nu standaard service is of niet, ik had optijd het kadootje voor een klein vriendje binnen. Het was keurig en netjes verpakt.

Prachtig zacht konijnen knuffeltje

Mijn vriendin smeekte mij praktisch voor een jellycat, dus ik zocht er een leuke uit en binnen 2 dagen al in huis gehad! Ze is er harstikke blij mee en slaapt er elke nacht mee!

Mariendonkstraat 25

5154 EG Elshout

06 83352830

Over Lazy Lama

Het speelgoedassortiment van Lazy Lama is zorgvuldig samengesteld om kinderen te inspireren, te vermaken en te stimuleren in hun ontwikkeling. We bieden speelgoed van gerenommeerde merken die bekend staan om hun hoge kwaliteit, duurzaamheid en speelwaarde. Of het nu gaat om het ontwikkelen van motorische vaardigheden, het stimuleren van de verbeelding, het bevorderen van sociale interactie of het leren van nieuwe vaardigheden, ons speelgoedassortiment biedt voor elk wat wils. Prachtig vormgegeven speelgoed, duurzaam speelgoed, educatief speelgoed, allemaal met als doel om voor eindeloos speelplezier te zorgen. Alle bestellingen worden met liefde en zorg verpakt en verzonden vanuit ons magazijn in Elshout. Veel shopplezier toegewenst!