origineel creatief stevig speelgoed

Het stond geschikt voor kinderen vanaf 3 jaar maar geeft heel wat meer mogelijkheden om te experimenteren ook voor kinderen die reeds wat ouder zijn. Het is vervaardigd uit stevig degelijk materiaal en heeft ook een mooie vormgeving.

Snel geleverd en precies zoals omschreven.

Bestelling is snel geleverd. De volgende dag al. En ben goed geholpen via de chat van de site. Daarnaast is het product precies zoals omschreven.

De ene dag besteld en de volgende bezorgd. Helemaal prima niets op aan te merken.

Sterke aanrader

Heel vlotte service: meteen een bevestigingsmail na plaatsen van de bestelling met een informatief overzicht van de producten; informatieve communicatie rond verzending; vlotte verzending; kwaliteitsvolle producten. Sterke aanrader!

Heerlijke webshop!

Fijne service, klantgericht en meteen een lieve oplossing voor maar een klein "probleem". Mooi ingepakt en snel in huis. Een pareltje dit hoor!

Fijne producten en mooi verpakt

We hebben de banaan voor in bad ! Super leuk, fijn en mooi product !

Snelle levering mooi ingepakt

Leuke artikelen

Voor de verjaardag van mijn nichtje was ik op zoek naar een ballenbad. Overal was de kleur uitverkocht, jullie hadden de kleur wel alleen de ballen die ik er bij wou zag ik niet. In de chat gevraagd en ze hebben gewoon geregeld dat ik de juiste kleur ballen er bij kreeg! Top!! Goede en persoonlijke service, snelle levering en zeer betrouwbaar.

Super aankopen met top service

De spullen bij Lazylama zijn van mooie kwaliteit. Wat nog prettiger is, dat is de service en de klantvriendelijkheid. Ik kom hier zeker terug om wat voor mijn dochtertje of cadeautjes voor andere te kopen!

Perfecte service en hele mooie spullen

Lazy lama heeft hele mooie producten, erg origineel en nog duurzaam ook! De communicatie was heel persoonlijk en de service top. Echt een aanrader.

Uniek aanbod en goede service!

Lazy lama heeft mooie, duurzame producten die je nergens anders kunt vinden. Ook erg blij met de persoonlijke service. Een aanrader dus.

Leuk speelgoed

Snelle, goede levering

Superleuk verjaardagscadeau kunnen geven.

Setje was geschenkje voor mijn nichtje. Ze was er superblij mee en begon er dadelijk mee te spelen.

Dik tevreden!

Super leuke producten die ook nog eens duurzaam zijn. Vriendelijk personeel met humor. En een mooi ingepakt product ontvangen. Ik ben dik tevreden!

Super smoooth ervaring!

Heb een cadeautje besteld voor een geboorte en daar meteen laten afleveren. De cadeautjes zijn top! De chat ervaring met lazy lama was perfect evenals de aflevering! Erg tevreden dus!

Mooie spullen en top service, aanrader!

Ze hebben hier mooie en unieke spullen. De service is ideaal. Als je een brandende vraag hebt kun je meteen terecht via whatsapp waar je snel antwoord krijgt. Ook flexibel met ophalen/verzenden.

Snelle verzending

Goede ervaring, snelle verzending en duidelijke bevestiging.

Fantastische service!!

Ik had al heel snel een leuk kado voor mijn kleinzoon gevonden bij lazy Lama, wat een keuze aan super leuke producten. Het kado werd de volgende dag al keurig verpakt bezorgd. Mijn kleinzoon was er superblij mee. Top!!

Super goede en vlotte service!

Super goede en vlotte service. De kadootjes werden met veel zorg ingepakt.

Snelle levering!

Mooie producten en snelle levering

Easy to use

Easy to use website with great brands and items! Fast delivery too!

Goed geregeld, mooie producten

Flexibele service, alles keurig op tijd in huis. En nog belangrijker: het cadeautje viel goed in de smaak bij de kleine!

Niets

Pluspunten

Fijn bedrijf, snelle levering.

Pluspunten

Mooie producten, snelle levering en prachtig ingepakt!!

n.v.t.

Over Lazy Lama