Snelle levering leuk verpakt!

Snelle levering en leuk ingepakt! Bedankt kaartje erbij, altijd fijn.

Super leuke site

Snelle levering zelfs vlak voor 5 december. Pakketje kwam een dag na de bestelling aan. Kunt bij het afrekenen ook nog aangeven of je het gratis ingepakt wilt hebben. Super!! Leuke site zou hier zeker nog een keer wat kopen

Prima ervaring

Via een kadolijstje kwam ik bij Lazy Lama. Een makkelijke website, genoeg artikelen maakt het makkelijker om het juiste kado bij de leeftijd te kiezen. Keurig ingepakt (gratis) snelle verzending. Toppie

Leuke website met super leuke producten. Gemakkelijke bestelprocedure. Product netjes op tijd bezorgd met heel schattig kaartje erbij met een leuke attentie.

Mooi ingepakt en snel geleverd!

Mooie materialen, ben er erg blij mee!

Geweldige shop, te gek assortiment en super service!

Wat een leuke producten in de webwinkel! Bestellen gaat eenvoudig en het cadeau kwam, leuk verpakt, vlot aan.

Super snelle service!

De ene dag besteld, volgende dag in huis. En dat in een leuk papiertje (laten inpakken wat geheel gratis is) en nog een leuk kaartje met persoonlijke boodschap erbij...

Snelle en correcte levering.

Alles zoals gewenst.

quick excellent service and beautiful responsible products

ALL great, thanks.

Vlotte levering, leuk lakentje

De bestelling is snel geleverd. Het is een leuk, stoer en uniek lakentje. Hij ziet er in het echt net zo uit als de foto op internet.

Goedur

Dt track en trace van postnl klopte Niet met die van u. Verwarrendh

Snelle levering en super mooi speelgoed!

Snelle levering en super mooi speelgoed!

Uitstekende service, zelfs als je als klant zelf iets fout doet. Daarnaast erg leuk ingepakt en snel ontvangen

Vlot

Leuke producten tegen schappelijke prijs, vlotte aankoop/ontvangst

Authentiek speelgoed in een nieuw jasje

Zeer vlotte site, tof authentiek speelgoed. In een moderne stijl van vandaag! Hele leuke dingen voor zowel jongen als meisje! 1 minpuntje, er stond op de site vandaag besteld morgen ̀in huis, maar dit klopte niet heb 2 dagen op mijn bestelling moeten wachten. Als kan je het traject goed volgen via mail.

Beste Nadia, Hartelijk bedankt voor je beoordeling op Kiyoh! In je reactie staat dat je ontevreden bent over de verzending. Dat deze later was, dan aangegeven. Waarschijnlijk heb je daardoor dan ook een lagere beoordeling gegeven. Voor de volledigheid geven wij je hier graag een aanvullende uitleg over ;-) Op onze website vermelden wij bij elk product de levertijd. En bij producten die op voorraad zijn geldt, op werkdagen voor 20.00 uur besteld is de volgende dag in huis. We zien dat je de bestelling bij ons om 20:53 uur hebt geplaatst. Dit betekent dat deze pas de volgende dag is verzonden en je het pakket de daaropvolgende dag in huis hebt.

Prettige communicatie en mooie producten.

Snelle levering van mooie producten, 2 vloerkleden besteld waarvan 1 helaas de verkeerde maat. Dit werd snel opgelost!

Helemaal top!

Bestelling erg snel geleverd, persoonlijk en prachtige producten!

Goede service en prachtige producten!

Snelle reactie op mijn vraag over producten en adequate service.

Top aankoop!

Ik heb twee schattige jelly cat knuffels besteld. Ze zijn beiden goed en na 1 dag al aangekomen in België. Ze waren super leuk ingepakt. De knuffels zijn in perfecte staat en zien er uit zoals op de foto. Afmetingen die kloppen en ze zijn ook nog is super zacht! Dankjewel LazyLama voor de goede service!

Perfect!

Zeer ruime webshop met leuke spulletjes. En super snel in huis.

Zeer snelle en vlotte levering!

De levering van mijn bestelling ging heel vlot en snel.

Snel en heel vriendelijk

Snelle levering product zoals op foto

Leuke spullen en top service

Duidelijke website met leuke producten. Het hele bestelproces en levering ging soepel en snel.

Snel

Snel geleverd de volgende dag Leuke spullen