Hele mooie en duurzame producten.

In onze nieuwe inrichting van kdv passen deze producten erg goed!

Snel bezorgd

Correcte en snelle service

Bestelling werd zoals beloofd na 1 dag geleverd! Ook was het contact via de chat erg makkelijk en snel!

Super mooie ballenbak ballen!

Ik heb nu tot nu toe 2 x besteld! Ik ben echt tevreden over de kwaliteit is echt goed! Vriendelijke en goede service ! Ik wilde er nog wat bij bij mijn bestelling... en zonder problemen kon dit ook! Nogmaals echt een leuke site!! Binnenkort ga ik er zeker nog meer dingen van bestellen! Groetjes Danielle !

Mooi ingepakt, fijne ervaring

Top en snel heleverd

Top en snel geleverd

Snelle levering!

Leuk verpakt en de volgende dag al in huis. Top service

Supergoed geholpen, snelle verzending en goed bereikbare klantenservice

Voor mijn neefje een hele mooie Wobbel besteld. Goed geholpen en vooral de snelle levering was heel fijn!

Excellent service and fast dispatch

Even during this unprecedented time of disruption of normalcy, the team responded to my chat and assured me of the product delivery. It came to my doorstep within 24h and I know of a little boy who will be very happy to have gifts for his birthday. Thank you!!!!

Snel geleverd en werd via de chat perfect geholpen!

Heel behulpzaam

Ik werd heel snel geholpen bij vragen met mijn bestelling. Perfecte levering! Prachtig speelgoed aan correcte prijs.

Super ! En snel geleverd

Super snel geleverd en netjes verpakt! Kan niet anders zeggen dan dat het top was

Afgelopen week via Lazy Lama een ballenbadje besteld. Volgende werkdag netjes geleverd. Mijn meisje is er erg blij mee! Bedankt!!

Leuke artikelen en snelle verzending!

Snelle levering en goede communicatie

‘S middags besteld. Volgende dag al in huis. Pakketjes zien er altijd super leuk en verzorgd uit. En de bestelde artikelen natuurlijk ook :-)

Heel goed.

Prettige communicatie en een super snelle levering.

Meteen verzonden, zelfs in Corona tijden. Volgende dag in huis. Heel erg bedankt!

Goed!

Makkelijk om te bestellen en op tijd bezorgd. Leuk dat er een handgeschreven kaartje bij zit!

top kwaliteit

Mijn pakketje was er lekker vlot, mooie kwaliteit spullen en er zat een attent kaartje bij. Bedankt!

Ik had een ballenbak besteld maar was de ballen vergeten mee te bestellen. Ik werd zelf gebeld door Lazy lama. Echt top!

Heel goed. Snelle service.

TOP

Regelmatig bestellen wij bij Lazy Lama voor onze "blijde doos". Wordt snel afgehande3ld en keurig netjes verzorgd. Aanrader.

Goed contact en mooie producten

Vragen werden heel snel en duidelijk beantwoord. En wat een super leuk pakketje heb ik gekregen! De gastkinderen gaan hier alle 14 heel blij mee zijn, dat weet ik zeker! Dank je wel, en tot ziens!

Geweldih

Super mooi ingepakt en netjes optijd verzodnen

Besteld en de andere dag al in huis. Lazy Lama staat in mijn favorieten!