Snelle levering product zoals op foto

Leuke spullen en top service

Duidelijke website met leuke producten. Het hele bestelproces en levering ging soepel en snel.

Snel

Snel geleverd de volgende dag Leuke spullen

Top!!!!

Super bedrijf!!! De producten worden snel geleverd tegen een zeer goede prijs. Je wordt van a tot z op de hoogte gehouden van je bestelling

Zeer Vlotte, correcte service

Zeer gebruiksvriendelijke site Snelle service Leuk dat je kan kiezen om achteraf te betalen. Product exact zoals beschreven. Een aanrader!

de Volgende ochtend, prachtig ingepakt aan mijn deur!

Ik kocht een rugzakje van stocky Lemon. Heel snelle service: de volgende dag aan mijn deur! Bovendien is de gratis inpakservice heel fijn en verzorgd!

Uitstekend!

Super duidelijke website, gebruiksvriendelijk. Mooi vormgegeven. Maar natuurlijk belangeinker: de levering. Levering was snel, sneller dan ik verwachte. Het product was goed verpakt met een leuk berichtje erbij. Alleen maar goede ervaringen met lazylama. Al eenbtijd mijn go-to adres voor kraamdcadeautjes en speelgoed voor mijn kinderen. Naast geweldige producten en een leuke, zeer functionele site, is de klantenservice ook TOP. Zeker een aanrader!

Super klantenservice!

Tijdje trg een misioo ballenbad aangekocht via de website. Jammer genoeg was de hoes na Enkele keren in gespeeld te hebben langs binnen stuk. Mailtje gest. En een nieuwe hoes gekregen. Dank jullie wel!

Snelle service en heel leuke verpakking

We hebben in de namiddag besteld en de volgende dag was het al bij ons....dat is pas een snelle service. Ook was er de keuze om de spulletjes gratis te laten verpakken -> heel leuke en stijlvolle verpakking

origineel creatief stevig speelgoed

Het stond geschikt voor kinderen vanaf 3 jaar maar geeft heel wat meer mogelijkheden om te experimenteren ook voor kinderen die reeds wat ouder zijn. Het is vervaardigd uit stevig degelijk materiaal en heeft ook een mooie vormgeving.

Snel geleverd en precies zoals omschreven.

Bestelling is snel geleverd. De volgende dag al. En ben goed geholpen via de chat van de site. Daarnaast is het product precies zoals omschreven.

De ene dag besteld en de volgende bezorgd. Helemaal prima niets op aan te merken.

Sterke aanrader

Heel vlotte service: meteen een bevestigingsmail na plaatsen van de bestelling met een informatief overzicht van de producten; informatieve communicatie rond verzending; vlotte verzending; kwaliteitsvolle producten. Sterke aanrader!

Heerlijke webshop!

Fijne service, klantgericht en meteen een lieve oplossing voor maar een klein "probleem". Mooi ingepakt en snel in huis. Een pareltje dit hoor!

Fijne producten en mooi verpakt

We hebben de banaan voor in bad ! Super leuk, fijn en mooi product !

Snelle levering mooi ingepakt

Leuke artikelen

Voor de verjaardag van mijn nichtje was ik op zoek naar een ballenbad. Overal was de kleur uitverkocht, jullie hadden de kleur wel alleen de ballen die ik er bij wou zag ik niet. In de chat gevraagd en ze hebben gewoon geregeld dat ik de juiste kleur ballen er bij kreeg! Top!! Goede en persoonlijke service, snelle levering en zeer betrouwbaar.

Super aankopen met top service

De spullen bij Lazylama zijn van mooie kwaliteit. Wat nog prettiger is, dat is de service en de klantvriendelijkheid. Ik kom hier zeker terug om wat voor mijn dochtertje of cadeautjes voor andere te kopen!

Perfecte service en hele mooie spullen

Lazy lama heeft hele mooie producten, erg origineel en nog duurzaam ook! De communicatie was heel persoonlijk en de service top. Echt een aanrader.

Uniek aanbod en goede service!

Lazy lama heeft mooie, duurzame producten die je nergens anders kunt vinden. Ook erg blij met de persoonlijke service. Een aanrader dus.

Leuk speelgoed

Snelle, goede levering

Superleuk verjaardagscadeau kunnen geven.

Setje was geschenkje voor mijn nichtje. Ze was er superblij mee en begon er dadelijk mee te spelen.

Dik tevreden!

Super leuke producten die ook nog eens duurzaam zijn. Vriendelijk personeel met humor. En een mooi ingepakt product ontvangen. Ik ben dik tevreden!

Super smoooth ervaring!

Heb een cadeautje besteld voor een geboorte en daar meteen laten afleveren. De cadeautjes zijn top! De chat ervaring met lazy lama was perfect evenals de aflevering! Erg tevreden dus!

Mooie spullen en top service, aanrader!

Ze hebben hier mooie en unieke spullen. De service is ideaal. Als je een brandende vraag hebt kun je meteen terecht via whatsapp waar je snel antwoord krijgt. Ook flexibel met ophalen/verzenden.