vriendelijk en meedenkend

misioo ballenbak gekocht de dames zijn er zeer tevreden mee.

Fantastisch!

Wat een leuke website, goede service en net dat beetje extra wat je tegenwoordig mist. Ik kon het artikel ophalen en het cadeautje was kosteloos heel leuk ingepakt. Zeer goede service! Ga zo door!

Persoonlijke service met kwaliteit van product

Prettig persoonlijk contact via de chatfunctie op de website Mooie website, duidelijk en overzichtelijk Prachtige unieke producten

goede snelle service

Snelle levering en leuk verpakt!

De levering was snel en zelfs leuk ingepakt!

Top service en snelle levering

Snel en efficiënt

Net verpakt en snel geleverd.

Klantvriendelijk

Vlotte en vrolijke levering van een mooi product voor een goede prijs

Snelle levering, mooie producten en goede service

2 speelgoedopbergkleden, s avonds besteld, de volgende dag in huis met een persoonlijk kaartje erbij. Goede producten, wij zijn zeer tevreden!

Snelle levering/artikel zag er goed uit ! 👍

Geweldig !!

Zo gemakkelijk om iets te bestellen, betalen super easy. Je dag bezorging aangeven en je pakket volgen. Ik ben zeker dan en ga hier absoluut vaker iets bestellen.

Helemaal geweldig zo mooi

Alles is vlug verlopen bezorgen prima de volgende dag thuis. Toen ik de doos open maakten zat er een leuk bedank kaartje bij wat erg leuk is. Maar toen ik de doos open maakten van t kado voor onze kleindochter dat was een verassing op zich het zat in een mooie doos met een leuk bericht van de leverancier en echt mooi stukje speelgoed met zorg gemaakt hier gaat onze kleindochter nog lang plezier van hebben. Deze winkel is echt een aanrader.

Vlotte service, alles tip top in orde

Ik had misioo ballen besteld voor in het ballenbad, ze zijn mooi geleverd in aparte stoffen zakjes. Alles was in orde, fijn zo!

prima service, denken mee

Goede ervaring, we hadden twee dingen besteld, later bleek dat er maar 1 op voorraad was, we werden gebeld of het bezwaarlijk was dat er enige vertraging op kon treden, zodat alles in een keer verstuurd kon. prima vlotte afhandeling

Snel geleverd, gratis mooi ingepakt, goedkoop

Snelle levering, gratis mooi ingepakt en goedkoop. Zeer tevreden over dit bedrijf

Prachtig speelgoed

Duidelijke website, bestelling prima verzorgd.

De navigatie op de website is duidelijk. Mijn bestelling was heel mooi ingepakt en werd (ondanks de drukke kerstdagen die in aantocht waren) supersnel bezorgd bij mij.

's avonds besteld en de volgende dag al binnen en dat vlak voor de kerst👍🤗

Vlak voor kerst nog een ballenbak besteld en ook nog eens voor kerst geleverd. Super service! Plus voldoende ingelicht over levering pakket, etc.

Mooie kwaliteit

Mooi en vlug geleverd

Geweldige producten met een fijne persoonlijke service

Ik ben heel blij met de tender leave toys die ik voor mijn dochter gekocht heb.

Ok

Goede betrouwbare webshop

Mijn ervaring met dit bedrijf is prima. Ze hebben een groot aanbod en leveren super snel. Pakket ziet er netjes uit. Beslist een aanrader om te bestellen!

Snelle levering ook al was er iets niet in voorraad, Ook heel behulpzaam via de chat voor de vragen die Ik had!

Fijne ervaring!

Mooie producten! Je kan zelf kiezen wanneer je het geleverd wilt hebben. Ideaal. En je wordt goed op de hoogte gehouden!