De houten speeldieren die ik kocht zijn prachtig en solide!!

Ik vond de levering snel, dus dat is fijn en iets waar je als klant van op aan kunt. Dat maakt het bedrijf betrouwbaar. Ik was blij verrast door de grote van de houten speeldieren. Ze zijn prachtig en solide.

Snelle levering en goede service

De bestelling werd heel snel bezorgd. Het was goed verpakt, ik werd op de hoogte gehouden van het bestel/bezorgproces. Ik kan alleen maar zeggen, super service.

Leuke en aparte spullen bij Lazy Lama! Snelle levering, jammer van de hoge verzendkosten

Een scala aan leuke producten bij Lazy Lama. Duidelijke website en snelle levering. Ik heb een hekel aan de hoge verzendkosten in het algemeen. Ik wil ook weleens shoppen voor een wat kleiner bedrag. Ik snap dat er een vergoeding gevraagd wordt voor het verzenden, maar dat kan mijn inziens ook voor een lager bedrag dan wat er nu betaald moet worden.

Snelle service, zeer tevreden

Ik had voor mijn zoontje van 1 jaar een knuffeltje van Jellycat besteld. Website is gemakkelijk te gebruiken en binnen de 24u had ik het knuffeltje al uk huis. Topservice

Superfijne service en producten

Een hele fijne webshop met mooie producten en supersnelle levering. Zelfs nog gratis prachtig ingepakt. Alles top!

Goede snelle service

Het artikel werd snel bezorgd en er werd duidelijke gecommuniceerd over de levertijd. Ik had nog vragen naar aanleiding van mij bestelling en er werd binnen een dag op gereageerd. Vriendelijke en goede service. Zeker een aanrader!

Vlotte service!

Ik ontving mijn pakketje heel vlot, er ging per ongeluk iets mis en dat werd asap gefixt! Mooi aanbod aan producten, heb zelf nog geen baby, maar hou deze webshop in ‘t oog.

Superknuffels, superservice

Uit het uitgebreide assortiment een supermooie knuffel gekozen. Door het grote aanbod was het nog lastig om de leukste eruit te pikken. De knuffel werd snel verzonden en is enorm zacht. Er zat een klein defectje aan, maar dat hebben Evelien en Rahim van Lazy Lama direct opgepikt en doorgestuurd naar de fabrikant. Ik werd razendsnel geholpen en ben uitermate tevreden met de snelle oplossing die ze me gaven. Kortom: een gigantische aanrader voor de zachtste knuffels!

Beste Matthias, Dankjewel voor deze geweldige review! Daar maken wij een sprongetje van blijdschap van :-) Alvast veel plezier met de mooie nieuwe Neushoorn Rumpa. Dat er maar veel mee geknuffeld mag worden! Hartelijke groeten, Team Lazy Lama

Een fantastische en snelle service

Binnen een dag verzonden! Mooi verpakt, prima service.

Beste Anne, Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service! Ontzettend bedankt hiervoor :-) Hartelijke groeten, Team Lazy Lama

Hele mooie step

Stevig! Gekocht omdat een ander kleinkind er ook een had met goede ervaringen

Beste Karel, Wij zijn zelf ook fan van de Micro Step. Nogmaals veel plezier met de mooie aankoop! Hartelijke groeten, Team Lazy Lama

Goede service, klantvriendelijk en snel.

Mooie website met leuke artikelen. Zeer goede service.

Beste Saskia, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent en blij bent met onze service, daar doen we het voor! Hartelijke groeten, Team Lazy Lama

Snelle levering, goede producten

Kratjes en spullen voor een step besteld. Snel geleverd.

Beste Anneke, Goed te lezen dat je de bestelling snel in huis had. Nogmaals bedankt voor je bestelling bij Lazy Lama! Hartelijke groeten, Team Lazy Lama

Onbezorgd (online) shoppen!

(Online) Shoppen zoals je mag verwachten! Geen gedoe met late leveringen, misleidende communicatie etc. Nee gewoon eerlijk, 3 dagen levertijd is 3 dagen levertijd. Heldere communicatie omtrent status van bestelling en geen misleidende communicatie (door de drukte etc). Kortom: zie je leuk artikel en heeft LazyLama het is assortiment, twijfel niet....ontzorgt worden is heel veel waard (ook al is een product dan net iets duurder)

Beste Saar, Dankjewel voor je mooie en eerlijke review en de tijd die je hiervoor genomen hebt. Superfijn dat je zo tevreden over ons bent! Hartelijke groeten, Team Lazy Lama

Super snelle levering!

Micro step besteld, en met een leuke kortingscode ook nog goedkoper als elders. De step werd de volgende dag al geleverd!

Beste Sanna, Nogmaals veel plezier met de mooie step en bedankt voor je feedback! Hartelijke groeten, Team Lazy Lama

Geweldig!!

Ontzettend goede service, snelle reactie op gestelde vragen en super attent kaartje bij je bestelling! Zeker een aanrader!!

Beste Debby, Wat ontzettend leuk om te lezen dat je zo enthousiast over ons bent. Dat maakt onze dag! Hartelijke groeten, Team Lazy Lama

Prachtige producten

Mooi verpakt kwam ons pakje snel thuis bezorgd. Het product was net als vermeld op de website. Prettige service en snelle levering, een aanrader!

Beste Aïde, Dankjewel voor je mooie woorden! Hartelijke groeten, Team Lazy Lama

Tevreden!

Positief en tevreden ervaring!

Beste An, Goed te lezen dat je tevreden over ons bent! Hartelijke groeten, Team Lazy Lama

Fijne webshop, super snel geleverd!

Beste Myrthe, Bedankt voor je terugkoppeling en superfijn om te lezen dat je tevreden over ons bent! Hartelijke groeten, Team Lazy Lama

Een prachtige site met een goede service

Een mooie duidelijke website met een goede service en snelle levering. Onze dochter was bij het openen van het pakket razend enthousiast. Zeker een aanrader

Beste Ellen, Wat ontzettend leuk om te lezen dat je kleindochter zo enthousiast was bij het openen van het pakket! Bedankt voor deze mooie review :-) Hartelijke groeten, Team Lazy Lama

Ik ben een tevreden klant!

mooie producten snelle levering zeer tevreden

Beste Ella, Kijk, daar doen we het voor ;-) Goed te lezen dat je een tevreden Lazy Lama klant bent! Hartelijke groeten, Team Lazy Lama

Snel en netjes geleverd

Snel en netjes geleverd met een persoonlijk kaartje.

Beste Martin, Wow, een 10! Daar worden we vrolijk van :-) Hartelijke groeten, Team Lazy Lama

Goed en snelle levering

Op tijd geleverd

Beste Taylor, Fijn dat je bestelling netjes op tijd geleverd is en bedankt voor het mooie cijfer! Hartelijke groeten, Team Lazy Lama

Top ervaring

Eenvoudig en snel bestelproces. Duidelijke website, goede artikelbeschrijving, etc. Levering binnen een dag en de prijs van het artikel is goed! Ik ben tevreden.

Beste Peter, Wat een mooie complimenten! Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop en de bijbehorende communicatie. Hartelijke groeten, Team Lazy Lama

Snelle verzending en mooie (en verantwoord!) speelgoed

We hebben het cadeau voor ons dochtertje wat binnenkort 1 jaar wordt gekocht bij Lady Lama en we zijn er super blij mee. Het is super snel verzonden en netjes verpakt. We gaan zeker vaker iets bestellen via Lazy Lama omdat wij houden van het duurzame van de spulletjes die er verkocht worden. Er staat nog genoeg op mijn wishlist!

Beste Kassie, Hier wordt deze 'Lady Lama' heel blij van! Benieuwd wat er verder nog op jullie wishlist staat en hopelijk tot snel! Hartelijke groeten, Team Lazy Lama

Mooie producten en fijn dat je vanaf besteding bij 30 euro al geen verzendkosten hoeft te betalen. Bij vergelijkbare websites ligt dit bedrag vaak hoger en dat weerhoud mij vaak om iets te kopen. :)

Beste Anna, Fijn om te lezen dat je blij bent met de hoogte van ons 'gratis verzendbedrag'. We proberen klanten hier zoveel mogelijk in tegemoet te komen. Hartelijke groeten, Team Lazy Lama