Vlotte, correcte bezorging in mooie verpakking

Makkelijk om bestelling te plaatsen. Duidelijke omschrijving van producten. Goed op te volgen traject

Goef

Heel vlot en mooie stoeltjes

Mooie stoeltjes bestelt als cadeau, snelle levering (donderdagavond bestelt, maandag in huis). Helemaal top!

Super snelle service

Ik kan iedereen deze site aanbevelen, betrouwbaar én een super snelle levering. Ik ben een tevreden klant.

Mooie producten, overzichtelijke site en snel geleverd

Voor een cadeautje naar lazy lama en ondanks de ruime keuze snel geslaagd. Viel ontzettend in de smaak bij zowel baby, oudere kinderen als de ouders!

Ik was blij met de snelle levering en het prachtige flapjesboek. Ik vond het een leuk en betaalbaar kraamcadeautje. Ik heb de bijgeleverde folder aan mijn zwangere dochter gegeven, zodat zij weer leuke dingen kan uitzoeken voor haar verlanglijstje.

snelle levering, mooie kwaliteit, lichtroze ballen fletser dan verwacht

Fijne webshop met prachtige producten

Ik had bij mijn bestelling de verkeerde maat spenen toegevoegd. Hierover heb ik direct gemaild en ik kreeg er snel een reactie op dat ze de verkeerde maat zouden wisselen voor de goede! Erg goede service en fijn dat ze dit zo snel oppakte! De dag erna had ik mijn bestelling al binnen, mét de juiste maat spenen. Ik zou de webshop aanbevelen!

Mooi product, snelle levering

Ik zocht leuke stoeltjes/krukjes voor mijn tweeling meiden. Op hun geboortekaartje stond een vos afgebeeld met 2 welpjes. Toevallig stuitte ik op lazy lama en zag deze vossen stoeltjes. Keuze was snel gemaakt. Gemakkelijke betaling, snelle levering en gemakkelijk in elkaar te zetten. Mijn meisjes zitten er graag op.

Leuke winkel! Goede service!

Mooie webshop, alles is makkelijk te vinden en duidelijk. Verzenden gaat vlot en goede service

Klantvriendelijk en prachtige spullen

Wat een heerlijke winkel en fijne webshop. Vriendelijk personeel die de tijd voor je nemen, je kijkt je ogen uit! Prachtige spullen van goede kwaliteit! Echt een aanrader voor een leuk en duurzaam kado of gewoon voor je eigen kind. ( en stiekem ook een beetje voor jezelf!)

Duidelijke website, snel geleverd, keurig verpakt.

Goede leuke knuffel met goede kwaliteit.

Echt een toffe peer letterlijk en figuurlijk. Hij is zacht en kijkt vriendelijk.

Supersnelle verzending, goede aanbieding

Voor mijn zoontje de Micro Maxi besteld. Lazy Lama was de goedkoopste aanbieder en met een couponcode kreeg ik daarnaast nog een mooie korting. Erg blij met deze super stevige step.

Super! snel en kwalitatief!

Fijne winkel, leuke spullen. Erg persoonlijk.

Mooi, mooi, mooi.

Duidelijke website, snelle service en mooie producten.

Hij is iets kleiner dan verwacht

Verder heeel leuk

Helemaal blij

Mijn bestelling heb ik supersnel ontvangen. Het zijn mooie spullen voor een goede prijs. Ik ben helemaal blij!

Geen opmerkingen

Goede prijs. Snelle levering. Producten voldoen aan verwachtingen.

Een ballenbak zonder ballenbak voor bijna 100 euro??

Sorry...erg leuke site .snel geleverd, maar een misvormde ballenbak zonder ballen voor bijna 100 euro is me toch iets gortig... hoop dat de retour snel verwerkt wordt.. het staat er duidelijk bij, dus we hebben zelf niet goed gekeken, maar jeetje, haal dit product van de site...het is het geld echt niet waard.. Zonde dat we hier zelf de retour kosten voor moeten betalen, hoop dat daar nog iets aan te doen valt..

Beste Barbara, Bedankt voor je review. We vinden het jammer om te lezen dat je niet tevreden bent en geven we je hierbij dan ook graag nog even een toelichting van onze kant. Juist om aan de wensen van klanten tegemoet te komen, bieden we zowel ballenbakken mét als zonder ballen aan in onze webshop. We hebben ons uiterste best gedaan om dit zo duidelijk mogelijk bij alle producten te vermelden. De informatie 'Let op: exclusief ballen' komt ook meerdere malen terug in het aankoopproces. Daarnaast wordt in de product-beschrijving ook vermeld dat de ballenbak bij ontvangst enigszins vervormd uit de doos kan komen. Dit herstelt zich vanzelf binnen enkele dagen. We zien dat de retour ondertussen al is aangemeld en zullen deze bij ontvangst direct verwerken. Hartelijke groeten, Team Lazy Lama

Super leuke spullen

Goede Website Leuke spullen Eenvoudig order

Perfect!! Heel leuk en verrassend om ook zo´n leuk verrassingsberichtje te krijgen :-) Perfect in orde en wat een mooie mammoet knuffel!!!! Alleen maar zeer tevreden hier. Dank u wel!!

Snelle levering en mooi product

Ik heb ballen voor in de ballenbak besteld. Ik vond de kleur in het echt mooier dan op de foto en ze waren heel snel in huis. Helemaal blij mee!

Goede klantenservice

Fijne winkel! De levering was snel. Toen het product vroegtijdig begon te slijten is dat snel opgelost door de klantenservice. Ik bestel hier volgende keer graag weer.

Top webshop!

Super leuke webshop, snelle levering en mooie producten. Wat wil je nog meer!