Zeer snelle service!

Juiste product snel thuis geleverd. Altijd leuk om een handgeschreven bedankje te ontvangen

Snelle service, goede producten!

Hele snelle verzendservice, top assortiment!

Snelle & heel vriendelijke service!

Zeer goed verzorgd

Mooi ingepakt. Ondanks de drukte op tijd gekregen. Mooie producten.

Heel tevreden

Snelle levering en mooi verpakt!

Snelle levering en een mooie en overzichtelijke site.

Leuke en aangename site

Leuk en origineel speelgoed en meubels, in zachte kleuren... En snel geleverd ! Top !!

Goede service, mooie producten!

Lazy Lama heeft een mooi assortiment, daarnaast worden producten snel geleverd en bieden ze goede service!

Perfect service

De gewenste ballen waren er niet maar ik werd daar gelijk over de hoofte gebracht en ik mocht kiezen uit andere kleuren dat was voor mijn een ongeluk bij geluk

Super snel en onwijs mooi ingepakt!

Super snel bezorgd en onwijs mooi ingepakt. Top service!

Snelle levering,

aapje was precies zoals op het plaatje

Ja super

Goede sneller levering en mooie duurzame verpakking!

Leuke cadeautjes

Niet de goedkoopste producten, maar wel erg leuk. Bijtspeeltjes van Oli and Carol zijn top! Leuk inpakpapier voor een cadeautje.

Goede service en snel bezorgd!

Goede service is: nette mailtjes als de bestelling ontvangen is en een mailtje wanneer het bestelde artikel verzonden wordt.

Ik had een knuffel ontvangen die niet helemaal in orde was. Contact opgenomen via de mail en een keer gebeld. Steeds snel reacties ontvangen en goed geholpen. Heb uiteindelijk een nieuwe knuffel ontvangen. Helemaal blij mee!

Super snelle levering

Super snelle levering, en een geweldige collectie. Ook ideaal dat ik hier mijn VVV bonnen kon inwisselen!

Mooie producten, super snelle levering en goed verpakt.

Duidelijk en correct

Mijnbestelling werd snel geleverd met. Mooi kaartje. Helaas niet compleet. Een telefoontje was voldoende en de nazending was er snel! Top!

Mooie producten en website

Een leuk cadeautje voor mijn kleinzoon besteld. Goed en degelijk materiaal, snelle levering en heel mooi ingepakt. Ik ben super tevreden over Lazy Lama.

Super snelle levering.

Mooie site, op tijd geleverd.

Uitmuntende service

Snelle levering. Kan last minute nog aangepast worden. Snelle reactie en oplossing. Netjes ingepakt.

Goede website en fantastische service! Zeker voor herhaling vatbaar.

Een leuk cadeautje voor ons nichtje besteld. Na het eenvoudige bestel- en betaalproces, ontvingen we direct een mail. Een dag later werd het pakketje al bezorgd. Het was ook nog mooi ingepakt!

Goed!

Snelle levering en netjes verstuurd.

Snelle levering, mooi ingepakt

Snelle levering. Gratis ingepakt en ook een zijde-achtige papiertje omheen. Leuk om het uit te pakken. Groet, Maple