Mooie kwaliteits en duurzame producten en persoonlijke service

Hele fijne producten van hoge kwaliteit en duurzaam. Service is ook super. Sneller verzending met een persoonlijk kaartje erbij. Ik word er blij van!

Goede prijs voor het hoeslaken wat ik heb besteld! Service zoals beloofd, volgende dag in huis. Mooi verpakt! Leuke website en goede service.

Hier een tevreden klant.

Duidelijke website, kwaliteitsvol artikel, eerlijke prijs, snelle levering en goed verpakt. Voor herhaling vatbaar.

Leuke baby items!

Ik heb lang op hrt internet geozht naar niet toxische crayons en vingerverf vokr mijn kleine spruit totdat ik zij op Lazy Mama heb gevonden. Zij werden correct en tijdig afgeleverd. Bedankt!

Leuke, zeer aaibare aparte speeltjes !

Via internet (cadeau-site) kennis gemaakt met Lazy Lama, een leuk cadeautje uitgezocht, betaald en zelf opgehaald in Cappelle. Hier staan nog veel meer leuke, aparte speeltjes. Echt een aanrader !!

Al is perfect!

Supersnel en van hoge kwaliteit.

Zoals beloofd een snelle levering, volgende dag in huis! Via de mail word je op de hoogte gehouden van je bestelling, heel fijn. Ben al een tijdje fan van Jellycat knuffels en heb een kleine verzameling. Vandaag twee weken geleden bevallen, kan niet wachten tot de kleine er straks mee kan spelen. Snel de verzameling uitbreiden, Lazy Lama heeft genoeg in het assortiment wat ik nog niet heb! =)

Prima !

Blij verrast: kadootje is met zorg en met erg leuk papier ingepakt.

Heel tevreden

Snelle verzending en heel tevreden met bestelde product

Leuke producten en snel in huis!

Super leuke winkel, ook het online assortiment is mega.

Leuk ingepakt, leuke cadeautjes. Altijd een succes bij de lazy lama

Schattige kleed en poef!

Via Lazy lama een kleed van Lorena canal en poef besteld! Leuke site en overzichtelijk. Bestelling was makkelijk snel te doen via de site en kwam op tijd en netjes ingepakt thuis aan.

Fantastisch assortiment en super leuk ingepakt

Leuk winkeltje met fantastische producten. Hét ideale cadeauwinkeltje.

Aanrader

Mooie en leuke producten en als je het laat inpakken (gebruik maakt van de inpakservice) is het een waar feestje om het cadeau te mogen geven!

Alles snel geregeld en keurig verpakt

Ik ben tevreden.

Snelle levering, goede prijs.

Fijne website en goede/snelle levering. Achteraf betalen na ontvangst is ook erg fijn!

Snelle levering, mooi product

Ik heb de drinkbeker van Blafre met rietje en tuit gekocht voor mijn zoontje omdat we veel op pad zijn. Fijn in gebruik, mooi klein maar wel 500ml erin en lekt niet. Snelle levering van Lazy Lama!

Goede service, snelle reactie op vragen en snelle verzending.

Mooie webshop en winkel! Erg leuk!

Uitmuntend

Vlotte service

Voor de tweede keer besteld en weer een goede levering. Ben erg fan van de mushie bibs en heb deze weer ingelsagen.

Veel keus, snelle levering!

Ik ben verslaafd aan baby spullen. Nu ik zelf voorzien ben, is het overgeslagen op cadeaus voor zwangere vriendinnen. Nog leuker! Jullie producten zijn mooi en de levering snel.

Joanna

Very good quality , perfect delivery

Leuk!!!

Snel bezorgd, persoonlijk kaartje erbij, erg leuk. Aanrader!!!

Goede en snelle service, product is naar verwachting.

Heb er niets op aan te merken verder :)