Goede communicatie

Goede ervaring met deze webshop

Would buy again

Lazy Lama heeft het product erg snel verpakt en opgestuurd. Het product was zorgvuldig en netjes ingepakt met een leuke stickers van het logo op de voorkant van het pakket. Tevens zat er een kortingscoupon voor een volgende bestelling bij wat erg attent van hen is. Ik zal zeker nog eens vaker een kijkje nemen op de site om producten van hen te bestellen.

Perfecte ervaring

Kleine fout gemaakt bij het invullen van mijn adres, maar goed geholpen aan de telefoon door Lazy Lama om het adres te veranderen :-).

Vlotte en zeer correcte levering

Perfecte ervaring. De bestelling liep zeer vlot en correct.

toffe producten, veilig verpakt en aangekomen

zie bovenaan

Super goed zoals altijd

Lazy Lama is altijd goed. Ze hebben een uitgebreid assortiment, snelle verzending, leuker geprijsd dan andere shops en ook nog eens leuk ingepakt.

Slechte kwaliteit, stukjes gebogen

Puzzel gekocht, maar de stukjes zijn zo gebogen dat hij lastig te maken is. De doos was wel goed, maar de sticker was al los, alsof iemand er al in was geweest

Beste Nicoline, Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met het bestelde artikel. Uiteraard mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice wanneer er iets niet naar wens is. We kunnen dan aan de hand van je ordernummer bekijken om welk item het exact gaat. Bij voorkeur met foto's zodat we je klacht kunnen beoordelen en samen kijken naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Joyce, Lazy Lama

Snelle verzending, duidelijke site, prima product

Ik had 2 vliegers besteld,was er maar 1 geleverd. Gelukkig eindelijk eens een bedrijf die je gewoon kunt bellen. Wordt gelijk opgelost en 24 uur later na bezorgd. Fijn en betrouwbaar.

Hele fijne webshop met hoogwaardige producten

Heel blij met de spulletjes die ik voor onze kleinzoon heb gekocht. Prima prijs-kwaliteit verhouding en snelle service.

Snelle kwaliteit

Snelle levering en product was exact als beschreven

Perfect!

Vanaf het moment van bestellen wordt je uitstekend op de hoogte gehouden over de status van je pakket. Pakket is snel bezorgd.

Super snelle levering en goede service

Erg fijne ervaring gehad. Via whatsapp netjes te woord gestaan en snelle levering. Erg fijn

Goede service en snelle verzending

Lazy Lama heeft een breed aanbod. De producten zien er uitstekend uit en de service is heel goed. Zeker voor herhaling vatbaar

Mooie knuffel, goed verpakt en snel geleverd.

Groot succes

Het horloge was een cadeau voor mijn nichtje die 9 jaar is geworden. Ze was er ontzettend blij mee en heeft het horloge gelijk om haar pols gedaan. De rest van de dag kreeg ik regelmatig te horen hoe laat het was. Ook erg lief verpakt en zeer snel ontvangen. Een grote aanrader dus!

Goede vrolijke site en snel geleverd

Goede vrolijke site en snel geleverd. Goede prijs ook

Van onbekend naar ongekend.

Leuke website met mooi assortiment speelgoed. Vriendelijke service, snel antwoordend en netjes ingepakt afgeleverde producten. Voor zelfs verassingen naar klant toe, doen ze niets ten onder. Volhouden zo Lazy Lama.

Zoals beschreven en snel geleverd

Het is een super schattig knuffeltje en snel en leuk geleverd. Helemaal top!

Goede service en kwaliteit. Snelle levering

Ben zeer tevreden met het product. Komt perfect over 1 wat er voor staat.

Voor ik het wist had ik te veel in mijn boodschappenmandje geladen

Snel en makkelijk! (Op het kiezen na dan)

Gewoon goed

Aangenaam verrast door de mooie kadoverpakking, snelle service, zeer aan te bevelen.

Geen contact

Bestelling geplaatst om op te halen, totaal geen contact kunnen krijgen wanneer ik het op kon halen, toen maar er gewoon heen gereden om te kijken en het adres was niet duidelijk, eenmaal gevonden waar ik het op moest halen was niemand aanwezig, wel was alles open en kon je zo dingen meenemen, meerdere malen gebeld, geen reactie.. toen uiteindelijk iemand gevonden vanuit het andere bedrijf die voor mij de spullen wilde pakken. Achteraf ook niks meer gehoord…

Beste Nova, Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te lezen dat je deze vervelende ervaring hebt opgedaan bij het afhalen van de bestelling. Omdat wij geen fysieke winkel zijn met standaard openingstijden, vragen wij vooraf een afspraak te maken voor het afhalen van een bestelling. Zodra je bestelling voor je klaarligt krijg je van ons automatisch een mailtje met de vraag even contact met ons op te nemen via [email protected]. We plannen dan in dat er iemand aanwezig is en kunnen toelichten waar je ons magazijn kunt vinden. In verband met een crematie waren we afgelopen donderdag slechts tot 12.00u telefonisch bereikbaar en hebben we elkaar volledig gekruist. Excuses hiervoor. De loods waar ons magazijn zich bevindt, is opgesplitst in meerdere delen. Dat de werkplaats niet afgesloten was, is niet in orde. We pakken dit ook zeker op! We betreuren dat het door de samenloop van omstandigheden zo gelopen is. Ons welgemeende excuses hiervoor! Groet Joyce, Lazy Lama

mijn vriendin vind hem heel leuk en zacht

Over Lazy Lama

Het speelgoedassortiment van Lazy Lama is zorgvuldig samengesteld om kinderen te inspireren, te vermaken en te stimuleren in hun ontwikkeling. We bieden speelgoed van gerenommeerde merken die bekend staan om hun hoge kwaliteit, duurzaamheid en speelwaarde. Of het nu gaat om het ontwikkelen van motorische vaardigheden, het stimuleren van de verbeelding, het bevorderen van sociale interactie of het leren van nieuwe vaardigheden, ons speelgoedassortiment biedt voor elk wat wils. Prachtig vormgegeven speelgoed, duurzaam speelgoed, educatief speelgoed, allemaal met als doel om voor eindeloos speelplezier te zorgen. Alle bestellingen worden met liefde en zorg verpakt en verzonden vanuit ons magazijn in Elshout. Veel shopplezier toegewenst!