Snelle en nette levering

Het bestelde item werd snel bezorgd. Zelfs netjes ingepakt. Leuk om het gelijk cadeau te kunnen geven.

Top service top product

Een super snelle levering en zag er echt top uit! De kindjes helemaal blij met de ballenbak en zoveel keus echt voor ieder wat wils

Zeer uitstekende service

Zeer snel geleverd, netjes verpakt. Ik ben 100% tevreden.

Heel tevreden!

Erg mooi product, gemakkelijk in elkaar te zetten (niet te vergelijken met Ikea) en erg stevig en stabiel. Ons dochtertje zit met plezier achter haar nieuwe bureautje.

Leuk aanbod en snelle levering

Bestelling was snel binnen en mooi ingepakt!

Eerste bestelling bij Lazy Lama was helemaal goed. Blij mee.

Mooie artikelen, snelle levertijd

Fijne site waar je mooie producten kan kopen en ook nog een snelle levering en netjes verpakt! Helemaal tevreden en ga hier zeker vaker kopen. Bedankt team Lazy Lama.

Snelle levering en leuk telefonisch kontakt

Geweldig en heel mooi speelgoed

Leuke webshop, super schattige spulletjes!

Snelle levering, goede service.

Hele fijne webshop

Wij hebben de micro step sprite besteld en deze was snel binnen. Hele fijne webshop en wat nog fijner was, was de korting die ik kreeg :)

outstanding

I bought these gifts for my granddaughter, who likes musical instruments. So she was very happy and I was even happier. The entire purchase process was quick and easy, and the delivery was very timely as well.

Uitstekent!

Voor het eerst bij lazy lama besteld en ik zal zeker nog terug komen. Top service(uitverkochte artikel en binnen een half uur was er al op de hoogte van). Omgeruild voor iest anders. Ingepakt als cadeautjes (heb ik ook om gevraagd) en zo mooi binnengekregen. Erg mooi. Top!

prima service

Ik had iets voor het eerst besteld, maar toch niet naar de zin... Prima telefonisch contact gehad en vlotte refund. Enige puntje was dat het op de site foto er toch iets anders uit zag, waardoor ik andere verwachtingen had gehad. Kan gebeuren. Maar verder prima!

De houten speeldieren die ik kocht zijn prachtig en solide!!

Ik vond de levering snel, dus dat is fijn en iets waar je als klant van op aan kunt. Dat maakt het bedrijf betrouwbaar. Ik was blij verrast door de grote van de houten speeldieren. Ze zijn prachtig en solide.

Snelle levering en goede service

De bestelling werd heel snel bezorgd. Het was goed verpakt, ik werd op de hoogte gehouden van het bestel/bezorgproces. Ik kan alleen maar zeggen, super service.

Leuke en aparte spullen bij Lazy Lama! Snelle levering, jammer van de hoge verzendkosten

Een scala aan leuke producten bij Lazy Lama. Duidelijke website en snelle levering. Ik heb een hekel aan de hoge verzendkosten in het algemeen. Ik wil ook weleens shoppen voor een wat kleiner bedrag. Ik snap dat er een vergoeding gevraagd wordt voor het verzenden, maar dat kan mijn inziens ook voor een lager bedrag dan wat er nu betaald moet worden.

Snelle service, zeer tevreden

Ik had voor mijn zoontje van 1 jaar een knuffeltje van Jellycat besteld. Website is gemakkelijk te gebruiken en binnen de 24u had ik het knuffeltje al uk huis. Topservice

Superfijne service en producten

Een hele fijne webshop met mooie producten en supersnelle levering. Zelfs nog gratis prachtig ingepakt. Alles top!

Beste Laurie, Wat een mooie review, ontzettend bedankt hiervoor! Hartelijke groeten, Team Lazy Lama

Goede snelle service

Het artikel werd snel bezorgd en er werd duidelijke gecommuniceerd over de levertijd. Ik had nog vragen naar aanleiding van mij bestelling en er werd binnen een dag op gereageerd. Vriendelijke en goede service. Zeker een aanrader!

Beste Lisette, Goed te lezen dat je te spreken bent over onze communicatie en service. Hier hechten wij veel waarde aan bij Lazy Lama! Hartelijke groeten, Team Lazy Lama

Vlotte service!

Ik ontving mijn pakketje heel vlot, er ging per ongeluk iets mis en dat werd asap gefixt! Mooi aanbod aan producten, heb zelf nog geen baby, maar hou deze webshop in ‘t oog.

Beste Capucine, Fijn dat we het voor je hebben kunnen oplossen en je tevreden over ons bent. Dankjewel voor je terugkoppeling! Hartelijke groeten, Team Lazy Lama

Superknuffels, superservice

Uit het uitgebreide assortiment een supermooie knuffel gekozen. Door het grote aanbod was het nog lastig om de leukste eruit te pikken. De knuffel werd snel verzonden en is enorm zacht. Er zat een klein defectje aan, maar dat hebben Evelien en Rahim van Lazy Lama direct opgepikt en doorgestuurd naar de fabrikant. Ik werd razendsnel geholpen en ben uitermate tevreden met de snelle oplossing die ze me gaven. Kortom: een gigantische aanrader voor de zachtste knuffels!

Beste Matthias, Dankjewel voor deze geweldige review! Daar maken wij een sprongetje van blijdschap van :-) Alvast veel plezier met de mooie nieuwe Neushoorn Rumpa. Dat er maar veel mee geknuffeld mag worden! Hartelijke groeten, Team Lazy Lama

Een fantastische en snelle service

Binnen een dag verzonden! Mooi verpakt, prima service.

Beste Anne, Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service! Ontzettend bedankt hiervoor :-) Hartelijke groeten, Team Lazy Lama

Hele mooie step

Stevig! Gekocht omdat een ander kleinkind er ook een had met goede ervaringen

Beste Karel, Wij zijn zelf ook fan van de Micro Step. Nogmaals veel plezier met de mooie aankoop! Hartelijke groeten, Team Lazy Lama

Goede service, klantvriendelijk en snel.

Mooie website met leuke artikelen. Zeer goede service.

Beste Saskia, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent en blij bent met onze service, daar doen we het voor! Hartelijke groeten, Team Lazy Lama

Snelle levering, goede producten

Kratjes en spullen voor een step besteld. Snel geleverd.

Beste Anneke, Goed te lezen dat je de bestelling snel in huis had. Nogmaals bedankt voor je bestelling bij Lazy Lama! Hartelijke groeten, Team Lazy Lama