Lazy ok Postnl niet

ok maar Postnl dropped de item zonder bellen niet ok

Schattig theeservies

Eenvoudig te bestellen, snelle levering, wat zal mijn kleindochter er blij mee zijn op haar verjaardag

Bestelling nog niet ontvangen

Bestelling nog steeds niet ontvangen maar wel om een review vragen…

Beste Anne, Bedankt voor je bericht. Ik zie dat het gaat om een bestelling van vrijdagmiddag 29 maart. Dit was Goede vrijdag, gevolgd door het Paasweekend. Hierdoor is je bestelling langer onderweg dan gebruikelijk. 3 dagen na je bestelling komt er inderdaad automatisch een mail of je wellicht je ervaring wil delen om klanten te informeren, maar ook om onze klantenservice te verbeteren. We vinden het jammer om te lezen dat je, ondanks de feestdagen, teleurgesteld bent over de langere levertijd. Groet Joyce, Lazy Lama

Uitgebreid assortiment

Snelle levering Mooi verpakt Prachtig assortiment

Snelle en goede levering

Snelle en vlotte levering!

Top product en snelle levering

In een wip stond het pakket voor mijn deur.

Hier shop ik nog. Aanrader!

Alles tip top. Snelle levering ook.

Wat een mooi speelgoed!

Veel jellycat knuffels voor een goede prijs. Prima verpakt en verzonden. Ik heb met plezier rondgeneusd op de website!

Van bestellen tot bezorgen perfect

Leuke site. Heel veel keus

Great Customer Service

I bought a present and it was delivered very quickly. It was also wrapped beautifully with great attention to detail.

Zeer klantvriendelijk

Bij mijn bestelling had ik iets verkeerd ingevuld, met 1 telefoontje werd dit gelijk aangepast. Snelle bezorging.

Fantastisch mooi aanbod

Prachtige knuffels en speelgoed

Favoriete knuffel

Snelle verzending en leuke verpakking van de een reserver exemplaar van de favoriete knuffel van onze kleinzoon.

Goed ingepakt, snel verzonden.

Ze denken echt na tijdens het inpakken van je bestelling. Ik had er een cadeautje tussen zitten, deze hebben ze heel erg leuk ingepakt en versierd. Ook had ik een verjaardagskaart besteld die ze heel netjes met de hand hebben geschreven en bij het cadeautje hebben toegevoegd. Echt top! Hiernaast kreeg ik een kwartier na het plaatsen van mijn bestelling al een bevestiging dat mijn pakketje was ingepakt en verzonden. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Prima knuffel

Vlot ontvangen in een nette verpakking. Wij zijn verliefd op de vele leuke knuffels!

TOP

Snelle levering. Supermooi en met zorg ingepakt in schattige cadeauverpakking.

Goed en netjes verpakt erg leuk gedaan ook

fantastisch

De levering was echt super snel en het was heel netjes ingepakt. Complimenten!

Geweldig speelgoed en benodigdheden voor kinderen. Voor mijn neefje super leuk speelgoed kunnen kopen. Ook snel verzonden en ontvangen! Mooi verpakt ook!

J’ai acheté des déguisements Great prentenders et je suis ravie . Livraison rapide et emballage/bagaging très soigné !

Fijne webwinkel

Snelle verzending en alles mooi en zorgvuldig ingepakt.

Heel zorgvuldig ingepakt en met liefde verzonden

Helaas hebben wij de jongens poppenkleren niet gekocht voor een pop. Dit zijn de kleren voor onze te vroeggeboren overleden zoon. Toen het pakketje met roze en blauwe hartjes helemaal netjes in vloeipapier binnenkwam, was het een cadeautje. De kleertjes zaten op een hangertje en waren precies de juiste maat. Op dat moment wisten wij dat het goed zat en dit zijn kleren waren.

goede communicatie

Leuk product, goede kwaliteit. werd wat later geleverd maar hier werd goed over gecommuniceerd. Aanbevolen

Draakje

Correct en vlug

Over Lazy Lama

Het speelgoedassortiment van Lazy Lama is zorgvuldig samengesteld om kinderen te inspireren, te vermaken en te stimuleren in hun ontwikkeling. We bieden speelgoed van gerenommeerde merken die bekend staan om hun hoge kwaliteit, duurzaamheid en speelwaarde. Of het nu gaat om het ontwikkelen van motorische vaardigheden, het stimuleren van de verbeelding, het bevorderen van sociale interactie of het leren van nieuwe vaardigheden, ons speelgoedassortiment biedt voor elk wat wils. Prachtig vormgegeven speelgoed, duurzaam speelgoed, educatief speelgoed, allemaal met als doel om voor eindeloos speelplezier te zorgen. Alle bestellingen worden met liefde en zorg verpakt en verzonden vanuit ons magazijn in Elshout. Veel shopplezier toegewenst!