Helemaal geweldig!

Ik heb 2 super leuke kraamcadeau’s gekocht die ook nog eens waren ingepakt in prachtig cadeaupapier. Levering was ook erg snel.

Geweldige webshop

Snelle levering! & top kwaliteit

Snel en fijn behandeling

Vlot

Prima levering. Snel en netjes.

Mooie producten.

Blij met de producten. Het is een mooie kwaliteit en netjes verpakt. Ik zal zeker vaker bij Lazy Lama bestellen.

Vriendelijke klantenservice en het pakket kwam keurig op tijd!

Snel geleverd, product is zoals beschreven

Snelle levering en leuk ingepakt!

Cadeaus heel leuk verpakt! Snelle verzending

Zorgvuldig verpakt en snelle levering.

Leuke winkel

Leuk assortiment. Mooie website en makkelijk om te bestellen. De bestelling is snel verzonden. De knuffels waren leuk ingepakt. Net alsof je een kado uitpakt :)

Levering binnen 1 dag, goed verpakt & de juiste producten in goede staat ontvangen.

Makkelijke webshop, snelle verzending en heel leuke spulletjes!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snel in huis en ook nog eens leuk verpakt!

Ontzettend goede service …..nog nooit eerder meegemaakt, Echt een aanrader !!!

Snelle levering, goede producten

Mijn dochter heeft een bijtje gehad, en helemaal blij mee

Super leuk verpakt, maar product beschadigd snel

Het artikel is met veel zorg ingepakt, wat ik erg kan waarderen. Ik wilde het artikel voor de eerste keer schoon maken in de wastafel. De beker wreef licht over de bodem en had gelijk een kras.

Snel bezorgs

Product naar verwachting en leuk verpakt. Snelle bezorging

Super fast delivered.

Super fast delivery.

Een zeer positieve ervaring , het schattige konijn is van goede kwaliteit , is geleverd binnen 2 dagen en super leuk ingepakt.

Snel contact en snelle levering

Contact ging heel snel vlot en makkelijk via whatsapp. Kreeg nog tips voor een snelle levering wat ook klopte. Spullen zijn ook erg mooi.

Snelle bezorging

Doen wat zii beloven

Vlotte levering na bestelling.

Snelle levering ! Beeldige haas knuffeloren.

Het pakje werd snel geleverd en de inhoud was beeldig. Het voorleesboek is voor grote broer. Nu maar wachten op de baby.

Over Lazy Lama

Het speelgoedassortiment van Lazy Lama is zorgvuldig samengesteld om kinderen te inspireren, te vermaken en te stimuleren in hun ontwikkeling. We bieden speelgoed van gerenommeerde merken die bekend staan om hun hoge kwaliteit, duurzaamheid en speelwaarde. Of het nu gaat om het ontwikkelen van motorische vaardigheden, het stimuleren van de verbeelding, het bevorderen van sociale interactie of het leren van nieuwe vaardigheden, ons speelgoedassortiment biedt voor elk wat wils. Prachtig vormgegeven speelgoed, duurzaam speelgoed, educatief speelgoed, allemaal met als doel om voor eindeloos speelplezier te zorgen. Alle bestellingen worden met liefde en zorg verpakt en verzonden vanuit ons magazijn in Elshout. Veel shopplezier toegewenst!