Wel betaald, nooit geleverd & Uberhaupt niet bereikbaar

Op 25 september 2019 kocht ik een pvc-vloer, deze zou op 27 september kunnen worden afgehaald in de vestiging Rotterdam. (ik betaalde N.B. €50 transportkosten voor intern vervoer dat blijkbaar nooit heeft plaatsgevonden) Tot op heden is er niet geleverd, worden mijn email-berichten ( info@handyfloor.nl) niet beantwoord en neemt men zowel op het hoofdkantoor (085-7730098) als in de vestigingen de telefoon niet op. Aangezien men niet terugbelt of op andere wijze informatie van levering verschaft, ben ik overgegaan en heb ik een ingebrekestelling uitgestuurd en ben ik juridische stappen aan het nemen. Wat erg jammer is, want ik wil alleen maar woongenot van mijn vloer. In onderstaande feedback lees ik iets over dat er een verbeterd intern proces zou zijn, verras me... AANBEVELEN? tot het moment van levering/ retourneren van de volledige betaling nog even heel erg niet....

Zeer slecht bedrijf wat nergens op reageerd

Helaas heb ik nog nooit zo rot bedrijf meegemaakt die zo met de klant om gaat .In de winkel krijg je het verkeerde advies en dan moet de legger beoordelen of de vloer zo gelegd kan worden. Helaas heeft de legger ook beoordeeld dat vloer gelegd kon worden met een flexibele ondervloer over de plavuizen heen. Na een paar maanden kwam de ellende nou bellen heeft geen zin je word niet teruggebeld en na 3 aangetekende brieven krijg je geen reactie. Wat dan nog het ergste is dat de legger die door hun geadviseerd word was ten tijde van het leggen van de vloer niet verzekerd was .Ik heb alles geprobeerd om met het bedrijf tot een oplossing te komen maar dit is helaas niet mogelijk. Ik raad ook iedereen aan koop geen vloer bij Handyfloor. een zeer boze klant

Niet best

Als je alles leest, klopt het gewoon niet. In de winkel is alles ok. Maar de backoffice werkte erg slecht. En ze zagen het faillissement natuurlijk al aankomen.

Handyfloor is failliet

Ter info: Ik kreeg vandaag een brief van een curator met de boodschap dat Handyfloor helaas failliet is. Wellicht komt er een doorstart.

Geld niet terug gestort €1000

Is Handyfloor failliet Ik krijg nog €1000 van handyfloor voor een geannuleerde vloer Na 3 weken nog steeds niet terug gestort Nemen de laatste 3 dagen ook geen telefoon meer op Gaan jullie zo met je klanten om Handyfloor SCHANDALIG!!!

Slechte ervaring bij klachten worden nooit opgelost

In de keuken lag PVC vloer niet helemaal glad er waren 2 bulten zichtbaar. Toen ik de klacht ging melden moest ik een serviceformulier invullen. Formulier digitaal verzonden maar geen reactie. Na 2 weken maar eens bellen met de backoffice in Rotterdam, sorry mevrouw maar er was een storing we hebben het formulier niet ontvangen. Nog maar een keer een formulier invullen, deze keer kreeg ik de melding formulier in goede orde ontvangen maar wederom verder geen reactie. Weer bellen en jahoor weer een storing geweest. Om een lang verhaal kort te maken na een half jaar zelf bellen zou er iemand van Handyfloor komen kijken naar de vloer. Heb de hele dag zitten wachten maar u raadt het al, niet geweest ook niet afgebeld. Ben er nu klaar mee wil er niets meer mee te maken hebben.

Niet goed

Heb 3 sept jl stalen aangevraagd ,zou binnen 3 werkdagen bezorgt worden, is nu 9 sept, heb ze nog steeds niet.

Beste Wessel, Hartelijk dank voor je review. Wat jammer dat u de stalen niet direct hebt ontvangen, maar gelukkig is dit opgelost. Zoals ik heb begrepen wordt uw bestelling aankomende donderdag bij u geleverd. Alvast veel plezier met uw nieuwe vloer! Met vriendelijke groet, Team Handyfloor

Teleurstellende aftersales

Als je een vloer wil kopen is alles in orde, vriendelijke service en alles is mogelijk. echter als je de vloer gekocht hebt en er doet zich een probleem voor zoals de volledig vooruit betaalde vloer is in eens niet meer leverbaar, dan ontstaan de problemen. slechte communicatie, genegeerde terugbel verzoeken en loze beloftes. een alternatieve vloer uitgezocht en met veel moeite de planning van onze stoffeerder aan kunnen laten passen. maar gesloten verpakkingen kan ik niet meer terug brengen omdat de 14 dagen om zijn. als je hier over wil mailen krijg je weer geen antwoord. triest, daarom GEEN aanbeveling

Onbetrouwbaar

Nadat de toplaag van mijn vloer, waar tien jaar garantie op zit, na 3 jaar het al begon te begeven een klacht ingediend via een klachten formulier van handyfloor. Ze stuurde netjes een expert. Vervolgens hoorde ik niks En heb maanden later zelf geïnformeerd hoe de stand van zaken was. Ze boden me een alternatief omdat de vloer die ik heb niet meer gemaakt wordt. Het alternatief: ze wilde me een aantal strojen toesturen met dezelfde naam van de vloer maar een andere serie, met dus een andere print. Daar ging ik niet mee akkoord omdat het alternatief echt anders is dan de vloer die er nu in ligt. ( Die vloer ligt namelijk bij mij op de bovenverdieping) vervolgens ben ik door de man van handyfloor uitgemaakt voor leugenaar. Omdat ik heel boos werd heeft hij zijn woorden terug genomen maar het probleem niet opgelost. Weken later heb ik nog eens geïnformeerd wat nu de lossing zou zijn, maar degene die ik nu aan de lijn had maakte opnieuw mij uit voor leugenaar omdat ik zei dat haar collega mij voor leugenaar had uitgemaakt. Volgens haar niet waar zij was namelijk aanwezig geweest tijdens het gesprek. Heb dus een zeer vervelende ervaring met handyfloor en of je nou 10 jaar garantie op je vloer hebt of niet, dat helpt je dus echt niet. Het enige wat ze kunnen is het uitmaken voor leugenaar.

Beste Lies, Hartelijk dank voor de review. Wij vinden het jammer dat we u niet de gewenste klachtoplossing kunnen bieden, ondanks alle inspanningen die wij voor je hebben gedaan. Wij begrijpen de teleurstelling hierover en zullen de feedback meenemen in ons interne proces. Met vriendelijke groet, Team Handyfloor.

Slecht, ze verdienen eigenlijk nog geen halve ster!

In januari een pvc vloer uitgezocht en betaald. Deze hadden we pas in juli nodig ivm. verbouwen. Geen probleem hoor... Wij dus een datum van levering afgesproken. In juni kregen we het bericht dat de vloer later zou komen. Hoe eel later dan? Ja, dat weten we niet, de boot heeft vertraging... Maar wij hebben onze vloer nodig(die we in januari hebben gekocht en al netjes betaald) we gaan niet op het beton wonen. Uhm nou dan kunnen jullie een andere vloer komen uitzoeken in de showroom die we wel in voorraad hebben. Dus...een vloer in januari kopen, en in juli niet gekregen ivm. vertraging... We hebben een andere vloer uitgezocht, helaas niet onze eerste keus, en de ondervloer apart moeten leggen, dubbel werk dus. De vloer die wij hadden gekocht, dat was met ondervloer aan de pvc vast. Onze 2e keuze werd in twee gedeeltes bezorgd, want ja we hebben niet alle pakken op voorraad er moet nog wat uit Frankrijk komen. Veel moeten bellen om erachter te komen wanneer de vloer eindelijk geleverd zou worden. Heel lang verhaal kort, wij hebben spijt! We zullen iedereen die op zoek is naar een pvc vloer, NIET naar Handyfloor sturen.

Beste Wendy, Hartelijk dank voor je review. Wat enorm spijtig dat je dit zo gelopen is en dat je het zo ervaren hebt. Zeker omdat we er alles aan hebben gedaan om jullie te helpen, zelfs een vloer met een betere toplaag geleverd dan besteld. We nemen deze feedback mee in ons interne proces. Momenteel zijn we hard aan het werk om deze problemen in de toekomst te voorkomen. Met vriendelijke groet, Team Handyfloor

De service achteraf is echt om te huilen.

In december 2017 3 verschillende pvc-click vloeren gekocht met ondervloer op aanraden van de verkoper. Boven en in de gang alles prima. Maar beneden echt een hel! Binnen 1 jaar beneden in woonkamer/keuken zie dat de vloer op komt. De naden komen ophoog. Nog een keer opnieuw gelegd, maar helaas blijft dit zo. Ook komen wij er achter toen wij de meubels wilde verplaatsen, dat er drukplekken zijn ontstaan. Hierover een serviceformulier ingevuld, naar 2 maanden nog steeds geen antwoord. Zelf bellen, maar van kastje naar de muur gestuurd. Nu kreeg ik eindelijk 1000 maal excuses, maar daar heb ik weinig aan. Ik kon een nieuwe vloer uitzoeken, maar gezegd dat ik nog weinig vertrouwen in het bedrijf heb. Wie zegt dat ik volgend jaar niet weer met het zelfde probleem zit en met de service van nu, hoeft dit niet voor mij. Ik wil gewoon mijn geld terug van de vloer!!!!!! En jullie mogen de vloer + ondervloer komen halen! Ik zou worden terug gebeld, maar weer zijn jullie je afspraak niet nagekomen zoals iedere keer. Ik kreeg het antwoord dat ik of een klein gedeelte terug kreeg of een nieuwe vloer kon uitzoeken voor een bedrag waar ik dus wéér moet bijleggen. De vloer heeft al genoeg gekost voor de korte duur dat het gelegen heeft... En de schuld van de drukplekken wordt gegeven aan de meubels en het opkomen is het onderdek schuld... Bullshit! Dit bedrijf raad ik dan ook absoluut niet aan en hoop dan ook dat alsnog een goede oplossing komt. Dan de consument in de kou te laten staan...

Beste familie van Oppen, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend dat u het tot dusver zo heeft ervaren. Deze week zal mijn collega contact met u opnemen om de resultaten van de vloerinspectie met u te bespreken. Wij gaan er vanuit dat we er dan uit gaan komen. Met vriendelijke groet, Team Handyfloor.

Behulpzaam in de winkel

Goede kwaliteit vloer. Licht er nu een paar maanden in en ben er tevreden over.

Behulpzaam in de winkel

Goede kwaliteit vloer. Licht er nu een paar maanden in en ben er tevreden over.

Beste Joël, Dank je wel voor je positieve review! Geniet van je vloer. Met vriendelijke groet, Team Handyfloor

Prettig geholpen in de showroom in Utrecht! De dag voor de levering een email met duidelijke informatie over wat te verwachten en rond 5 uur een sms met een duidelijk tijdvak van levering. Een levering binnen het centrum van Amsterdam is normaal altijd een stressvolle gebeurtenis, maar met een telefoontje van de chauffeur een kwartier voor aankomst was het het eigenlijk een fluitje van een cent! Vriendelijke chauffeur levert de vloer met zorg. Alles bij elkaar een aanrader, zeker ook door de mooie vloer!

Bedankt voor je positieve review Kees! Geniet van de nieuwe vloer. Met vriendelijke groeten Roel, team Handyfloor.

Websitebezoek werkt slecht

Als ik stalen wil uitzoeken en bestellen werkt de procedure niet. Er worden twee of drie dezelfde stalen geboekt, terwijl ik 6, verschillende stalen bestelde. Ook moet je tekens terug naar homemom een nieuwe staal uit te zoeken en miet dan weer opnieuw het soort specificeren. Het bestellen en leveren van vloeren is prima geregeld.

Dank je wel voor uw review TMA Meijers. We nemen deze waardevolle feedback mee in het verbeteren van de website. Met vriendelijke groet, Roel - Team Handyfloor

Goed ip te zoeken

Ik ben op zoek naar pvc in portugese tegel motief en kon deze makkelijk vinden. Ben benieuwd naar de proefstaal.

Dank je wel voor je review Peter. Met vriendelijke groet, Roel - Team Handyfloor

Zo slecht dat zelfs mijn reviews niet op de site vermeld worden.

In een woord, SLECHT!!! Mijn klacht wordt niet serieus genomen en de gestuurde mails worden genegeerd. Het laminaat wat ik heb aangeschaft is gekrompen en dat zou normaal zijn boven de 29 graden celsius. Dit is niet vermeld door de verkoper en staat ook niet op de site. Ook vreemd dat laminaat krimpt boven die temperatuur aangezien er in veel huiskamers geregeld zon naar binnen schijnt en dan wordt het al snel te warm.

Zeer positief,ik had een vloer besteld die niet geschikt was in mijn geval.Ze hebben dan ook meteen hierover navraag gedaan per tel waar ik deze vloer wilde leggen en het bleek dus dat dit niet een goede keus was.Ze hebben daarop de bestelling annuleerd en mijn geld teruggestort. Zeer goede en eerlijke omgang met klanten wat vertrouwen schept voor als je een goede/vakkundige raad wil.

Pluspunten

Snelle en gratis monsters is heel erg goed

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Duidelijke site

Dankjewel voor je positieve review Anita! Met vriendelijke groet, team Handyfloor

2 sterren: slechter dan verwacht

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Klopt van begin tot eind.

• Betrouwbaarheid

Dankjewel voor je positieve review Henny! Met vriendelijke groet, team Handyfloor

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Product werd op tijd geleverd.

Na het plaatsen van een koelkast op mijn nieuwe clickpvc vloer, wat met normale voorzichtigheid is gebeurd, zit er een diepe kras in de vloer die niet verwijderd kan worden. Ook elders zitten inmiddels al kleine krasjes. Kortom een zeer kwetsbare vloer. Spijt van deze aanschaf!

• Prijs
  • Personeel
  • Kennis & Vakmanschap

Dankjewel voor je review en de verbeterpunten. We nemen de verbeterpunten mee voor ons interne proces. Met vriendelijke groet, team Handyfloor