Pluspunten

Duidelijke site

Dankjewel voor je positieve review Anita! Met vriendelijke groet, team Handyfloor

2 sterren: slechter dan verwacht

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Klopt van begin tot eind.

• Betrouwbaarheid

Dankjewel voor je positieve review Henny! Met vriendelijke groet, team Handyfloor

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Product werd op tijd geleverd.

Na het plaatsen van een koelkast op mijn nieuwe clickpvc vloer, wat met normale voorzichtigheid is gebeurd, zit er een diepe kras in de vloer die niet verwijderd kan worden. Ook elders zitten inmiddels al kleine krasjes. Kortom een zeer kwetsbare vloer. Spijt van deze aanschaf!

• Kennis & Vakmanschap

Dankjewel voor je review en de verbeterpunten. We nemen de verbeterpunten mee voor ons interne proces. Met vriendelijke groet, team Handyfloor

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Het enige positieve is de levertijd. De stroken zijn slijtvast, maar daarmee hoed het ook op.Mijn eerste vloer die kromp, daarop een jaar later een nieuwe vloer met speciale ondervloer laten leggen.Deze stroken trekken na 7 jaar krom.Iedere strook word een u vorm. Op klachten na de gevraagde informatie opgestuurd te hebben, word niet meer gereageerd.Maandag gaat alles naar de rechtsbijstand aangezien we nog garantie hebben op de vloer.Kijken of er dan gereageerd word vanuit Handyfloor.

Communicatie

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

We zijn heel goed geholpen en advies gekregen van Rob, erg prettig persoon die je alle aandacht geeft die je nodig hebt. De klant vriendelijkheid die Rob uitstraalt moeten jullie door voeren naar al je andere verkopers.

• Kennis & Vakmanschap

Dankjewel voor je mooie review Adrie! We zullen de complimenten aan Rob doorgeven. Met vriendelijke groet, team Handyfloor

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

We werden vriendelijk geholpen, levering was ook snel genoeg.

Gevraagd om alles uit dezelfde batch te leveren. Kreeg als antwoord dat ze dat altijd doen, standaard. Dus prima! We hebben voor het leggen de batch nummer gecontroleerd en die waren inderdaad dezelfde batch (alleen een ander nummer had wel verschil) maar bij het leggen van de PVC zagen we duidelijk kleurverschil! Helaas te laat om er nog wat aan te doen. Zeer slechte kwaliteit dit.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering de testis nog afwachten!

De informatie op de side klopt niet mijn flex dryback vloer laat los van de vloer!!! Ben benieuwd hoe ze dat gaan op lossen!

Bedankt voor de 10!Met vriendelijke groet, team Handyfloor

Pluspunten

dichtbij, snelle levertijd, vriendelijk personeel , ook vragen via e- mail, snelle reactie

Dankjewel voor de positieve review :-) Vriendelijke groet, team Handyfloor

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

stuur ik een naaste naar jullie toe worden ze meteen slecht behandeld . aanbieding is er niet dan maar hooft prijs betalen verkoer was erg on geinterseerd ze zijn als starters zeer ongelukkig bij jullie weg gegaan en dat voor een stel dat deze vloer van ons kado had gekregen. Bah.!!

• Kennis & Vakmanschap

Beste Henri, Wat vervelend om te horen, dat uw naaste het zo ervaren hebben. Wij hebben u enkele weken geleden een mail gestuurd voor een telefonische afspraak om dit voorval te bespreken. Helaas heeft u hier nog niet op gereageerd. Heeft u hier nog behoeften aan? Wij horen graag van u! Met vriendelijke groet, Team Handyfloor

Pluspunten

Goed geïnformeerd over het leggen. Overleg gehad over wel/niet vloerverwarming eronder. Waren ook op zondag open! Aardige verkoper die ons de volgende dag nog kende en de koffie al “klaar had” voor ons. Leuk dat ze ook met social media bezig zijn. Zie mijn post op instagram over de nieuwe vloer: https://www.instagram.com/p/BrPqWD4gPmu/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=d4q7fxs37t0t

Gratis bezorgen invoeren en bij de chauffeur (gratis!!!) restant bedrag laten afrekenen. Het is niet meer van deze tijd om alles vooraf te laten betalen én als je bij bezorging wilt betalen daarvoor als klant te moeten opdraaien!!!! Dit hoort bij de service inbegrepen te zijn.

• Kennis & Vakmanschap

Dankjewel voor de review. Dat ziet er heel mooi uit ! Fijn te horen dat u blij met met de vloer :-) Vriendelijke groet, team Handyfloor

Pluspunten

Goede communicatie. Goede vloeren

• Snelheid/Levertijd

Hier zijn we heel blij mee ! Hartelijk dank voor de positieve review :-) Vriendelijke groet, team Handyfloor

Dankjewel voor je review :-) Met vriendelijke groet, team Handyfloor

Pluspunten

Net bedrijf, goede duidelijke website. Telefonische service is ook goed. Product is top, kortom ok!

Geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Dat het allemaal pvc is

?

Hartelijk dank voor de review! Vriendelijke groet, team Handyfloor

Hartelijk dank !Vriendelijke groet, team Handyfloor

Hartelijk dank !Vriendelijke groet, team Handyfloor

Pluspunten

Hallo het was snel en netjes op tijd geleverd, en daar zat nog een leuke aanbieding aan vast ook! Mooie vinyl vloer.

Miste nog ff een mail of sms van de leverancier hoe laat ze kwamen.

Hartelijk dank voor de review! Vriendelijke groet, team Handyfloor

Pluspunten

Goed advies. Denken mee met de klant. Snelle levering

Controleer bij notitie het adres extra of dit klopt.

• Kennis & Vakmanschap

Hartelijk dank voor de review! Wij gaan de verbeterpunten intern bespreken. Vriendelijke groet, team Handyfloor

Pluspunten

Goede voorlichting over de producten. Verschillende stalen toegestuurd. Zeer tevreden met het resultaat.

• Kennis & Vakmanschap

Hartelijk dank voor de review. Hier zijn we heel blij mee ! Vriendelijke groet, team Handyfloor

Pluspunten

Keurig geholpen in de winkel aan de Geldropseweg. Datum kunnen kiezen voor de levering aan huis. De pvc is makkelijk te leggen en met een prachtig resultaat!!!!

Geen!

• Kennis & Vakmanschap

Dat ziet er erg mooi uit !! :-) Hartelijk dank voor de mooie review ! Vriendelijke groet, team Handyfloor