Very fast!

They had what I was looking for and it arrived very quickly.

Tevreden!

Goede communicatie en snelle levering!

Super snelle bezorging met extra samples

Goede en snelle service!

Snel in huis met monstertjes erbij!

Service

Voor de eerste keer een produkt besteld. Zeer tevreden over de snelle levering.

Fijne ervaring

Snelle levering en fijn product!

Topservice

Altijd een snelle levering en goede communicatie indien er iets niet is of nageleverd moet worden. Heel tevreden.

Snelle levering, goede producten

Ik zocht een facemist toner van naobay, welke ze gelukkig hadden. Twee flessen besteld en een dag later een mailtje gekregen dat er nog maar één fles op voorraad was en deze niet meer terug kwamen. Jammer, maar wel een nette mail en geen verzendkosten in rekening gebracht (één fles zit onder de gratis verzending, twee niet). Snelle levering, inclusief boekje van naobay en twee testertjes, welke een leuke 'verassing' waren.

Snel en goede website

zeer tevreden

goed product

Goede producten, altijd goed geholpen! Ben zeer tevreden over de producten en de Service.

Fijne website met heerlijke producten.

Ik heb producten gekocht van het merk naobay en tot mijn verrassing kreeg ik er ook nog 2 proefverpakkingen bij van andere producten van naobay en een boekje met uitleg over het merk en alles wat zij maken. Ook een lief atent berichtje met een dankjewel voor het bestellen bij Minkbc. De levertijd was precies wat was aangegeven. Hier wil ik vaker mijn producten bestellen!

Zeer tevreden. Goede service

Heel fijn bedrijf!!

Super snelle levering van top product

Ik had mijn bestelling de volgende dag in huis. Ik heb de foundation Loose besteld De kwaliteit is echt super. Ook leuke samples erbij gekregen en informatie boekjes van veel producten te bestellen bij Mink.

Snelle levering, mooi product

Alles prima!

Goede producten, snelle service!

Eerlijke producten.

Fijne producten met zeer goede beschrijvingen en goede werking.

Perfectece shopervaring!

Enkel natuurlijke producten. Snelle levering met goede communicatie vooraf. Gratis staaltjes bijgeleverd. zo kunnen we kennismaken met, voor ons, nieuwe producten. Aanrader!

Fijn bedrijf

Super assortiment, heel blij mee. Ook fijne klantenservice.

Hele goede spullen alleen wel duur

Duidelijke producten met goede omschrijvingen. Werken echt goed!

Heerlijke producten, snelle levering en goede vriendelijke klantenservice.

Makkelijk en snelle levering.

Het was voor mij even wennen om op deze manier mijn bestelling te doen. Door de snelle hulp via de chat was de bestelling zo geplaatst.

Snel en correct

Vragen via chat werden zeer snel beantwoord. Levering binnen twee dagen. Uitstekend. Fijne producten trouwens!