Snel en goede website

zeer tevreden

goed product

Goede producten, altijd goed geholpen! Ben zeer tevreden over de producten en de Service.

Fijne website met heerlijke producten.

Ik heb producten gekocht van het merk naobay en tot mijn verrassing kreeg ik er ook nog 2 proefverpakkingen bij van andere producten van naobay en een boekje met uitleg over het merk en alles wat zij maken. Ook een lief atent berichtje met een dankjewel voor het bestellen bij Minkbc. De levertijd was precies wat was aangegeven. Hier wil ik vaker mijn producten bestellen!

Zeer tevreden. Goede service

Heel fijn bedrijf!!

Super snelle levering van top product

Ik had mijn bestelling de volgende dag in huis. Ik heb de foundation Loose besteld De kwaliteit is echt super. Ook leuke samples erbij gekregen en informatie boekjes van veel producten te bestellen bij Mink.

Snelle levering, mooi product

Alles prima!

Goede producten, snelle service!

Eerlijke producten.

Fijne producten met zeer goede beschrijvingen en goede werking.

Perfectece shopervaring!

Enkel natuurlijke producten. Snelle levering met goede communicatie vooraf. Gratis staaltjes bijgeleverd. zo kunnen we kennismaken met, voor ons, nieuwe producten. Aanrader!

Fijn bedrijf

Super assortiment, heel blij mee. Ook fijne klantenservice.

Hele goede spullen alleen wel duur

Duidelijke producten met goede omschrijvingen. Werken echt goed!

Heerlijke producten, snelle levering en goede vriendelijke klantenservice.

Makkelijk en snelle levering.

Het was voor mij even wennen om op deze manier mijn bestelling te doen. Door de snelle hulp via de chat was de bestelling zo geplaatst.

Snel en correct

Vragen via chat werden zeer snel beantwoord. Levering binnen twee dagen. Uitstekend. Fijne producten trouwens!

Ben zeer tevreden, voor het eerst besteld maar absoluut niet voor het laatst.

Snel en goed verpakt geleverd. Produkt voldoet aan mijn verwachtingen, De keuze voor deze crème gemaakt door de omschrijvingen op de site. Ik twijfelde tussen 2 crèmes, maar je kan 3 proefjes kiezen waardoor ik de andere crème toch kon proberen. Wat zo fijn is, is dat deze crème reukloos is. Zeer tevreden. Karin Buiting

Snel en correct .

Mink beauty heeft werkelijk een schitterend aanbod van hoogstaande dierproefvrije make up. Hele mooie kleuren, fijne texturen. Zeker een bezoekje waard

Goede snelle levering en top producten ♥️

Erg goede service en snelle levering!

Een behulpzame Customer Service met echte mensen die meedenken ipv computer-says-no ! Komt niet vaak meer voor. Dank!

Snelle levering, goede service !

Snelle levering, goede service !

Snelle bezorging, betrouwbaar

Nu 2 keer besteld, alle leveringen waren goed verpakt met proefmonstertje en goede bescherming tegen beschadiging. Snelle levering. Hier bestel ik vaker!

Fijne producten..zeker aan te bevelen

Zeer tevreden,snelle levering

perfect, zeker aan te bevelen