gewoon goed

Hij doet goed maar hij is ook helemaal nieuw. Even afwachten nog!

Accurate afwerking van de bestelling.

Eenvoudig in overleg de bestelling gedaan en de betaling verliep prime. Omdat wij in het buitenland waren is alle per mail gedaan. De bezorging op de afgesproken plaats en tijd. Zeer tevreden.

snel en goede service

Accu werd door transporteur goed geleverd, enige wat ik wel vond is dat deze beetje nat werd geleverd, maar dit zal bij de transporteur zijn gebeurd.

Alles goed gegaan

Goede prijzen en snelle bezorging

Zeer goede service!

Accu besteld en de afgesproken leveringsdatum was 1 dag later. Echter, bij de vervoerder bleek de accu beschadigd. Een telefoontje was voldoende om een nieuwe accu geleverd te krijgen. En die werd prompt de dag later geleverd. En daarbovenop nog een korting ontvangen.

Goed produkt, super snel geleverd

Makkelijke website. Snelle afhandeling.

Had een accu gekregen die niet goed was en dat werd binnen een dag opgelost,een hele goede service

goedkoop en snel geleverd volgens afspraak

duidelijke website en eenvoudig om de juiste accu voor mijn auto te vinden. ruime keus uit accu fabrikanten en scherpe tarieven met gratis verzending.

Centurion Battery het product en de mensen daarachter: een uiterst sterke combinatie .

Absoluut duidelijk is dat je met mensen spreekt die weten waarover ze het hebben. Alternatieven worden voorgesteld en verschillen besproken. Een verademing om gefundeerd tot een keuze te kunnen komen. En daarnaast een werkelijk goed product.

Snel verzonden,goede prijs

Snelle levering, goede accu! Prima!

Top accu voor een zeer scherpe prijs. Snel met Transmission aan huis geleverd.

Gewoon snel, niet duur en hoge kwaliteit!

Zocht een nieuwe accu voor mijn Opel Vectra toen ik de prijs zag heb ik direct een bestelling gedaan. De accu werd binnen 2 dagen geleverd! Kortom, zeer tevreden! Mvg Danny

Goede en plezierige service

Snelle levering Goede prijs Goede en plezierige telefonische informatie over aansluiting

Een aanrader

goede informatie via website Je wordt zeer uitgebreid geinformeerd via emails over de situatie van de aankoop. Verzending op tijd.

Goeie aankoop gedaan

bestelling correct uitgeevoerd

Prima en snelle service

Prima en snelle service

Afspraak is afspraak!

Binnen 24 uur wordt de bestelde accu geleverd. Petje af!

goede service

goede service ook wat prijs

snel aan de voordeur geleverd.

Ik heb lang geleden in mijn camper centurion accu's gehad en die waren werkelijk ongelooflijk goed , vandaar dat ik weer voor centurion ga. Accu werd snel gebracht (voor de deur) en was net in de aanbieding ik hoop dat hij het net zo goed gaat dpen als de acu's in de camper. I am a happy camper. Tum

Pluspunten

Precies wat ik wilde

Ik heb ze niet

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

snel, en telefonisch goed bereikbaar, duidelijk te zien op website waar het bedrijf gevestigd is. dat geeft vertrouwen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Nederlands bedrijf (vind ik belangrijk) de site is duidelijk en informatief. Op basis daarvan heb ik mijn keus kunnen maken

Mijn voorkeur ging naar een kleinere accu voor mijn zonnepaneel. Kleiner dan 100 ah is er niet terwijl 60 of 70 voor mij genoeg zou zijn.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Duidelijke website en snelle levering

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle en vakkundige reactie op mijn vragen in de e-mail, top!