Geen kuit kramp meer en meer energir

Twee maal per week voetenbad, heel blij. Ook inwendig bij knie na ongeval veel littekenweefsel, pijn wordt door olie wat minder

Fijn product

Goede service met duidelijke info

top produkt

voor mijn bestelling had ik veel last van onrustige kuiten aan beide benen.nu ik de olie heb besteld is er al na een week verbetering en s,avonds doe ik nu al vier voetbaden met de olie en slaap al een stuk beter in.M.V.G wies

Snel geleverd en goed product

Heb een positieve ervaring met deze webshop. Magnesium spray was snel geleverd, goed verpakt en is van goede kwaliteit volgens mij. Voel me goed en energiek sinds ik dit gebruik.

Zeer fijn spul

Ik heb reuma en erg veel last van mijn nek en de sport olie verzacht echt de pijn.

Zéér snelle levering en goed verpakt.

Ik vind het een super goed en service gericht bedrijf waar Ik graag in de toekomst mijn bestelling wil blijven doen!! TOPPERS!!

Fijne producten met een goede omschrijving

Goede producten voor een prima prijs. Snelle levering.

zeer goede shop komen afspraken na

magnesium gekocht veel baat erbij voor me lichaam werkt perfect

Prima produkt .

De olie en de vlokken besteld , werkt heerlijk ontspannend .

goede website en producten

ik heb magnesium olie besteld, smeer elke dag ermee. fijne olie!

Besteld binnen 2 dgn in huis

Had veel last van krampen in me voet , nu normaal kunnen slapen Gebruik het ook voor me nek als ik migraine heb Blij mee..!!

Eindelijk een oplossing

Sinds ik deze magnesium producten gebruik merk ik aanzienlijk verschil. Ik slaap sneller, dieper en dus beter. Ik heb minder pijnklachten door mijn fibromyalgie. En ook mijn dochtertje van 6 slaapt er beter door. Ik hoef geen magnesium tabletten meer te slikken, waar ik overigens toch wrinig tot niets van merkte. Hier merk ik weldegelijk wat van!

Producten van top kwaliteit, service kan worden verbeterd.

Bestelling proces duurde lang De artikelen waren plakkerig bij aankomst De artikelen zelf zijn van uitstekende kwaliteit!!!!! Accurate omschrijving van de producten

Goed product.

Ik had mijn bestelling gedaan op een tijd waarop hij de volgende dag bezorgd zou worden. Dit was niet het geval. Het werd een dag later. Dit is niet erg maar omdat er gezegd wordt 'voor zo laat besteld, morgen in huis' reken je er wel op. Verder prima.

Bekent via evenementen

Zo blij met de juiste hulp. Vroeger al in de beveiliging kon ik het zeer goed gebruiken na een dag veel lopen. Nu omdat ik op een operatie moet wachten ivm gewicht, sport ik 7 dagen per week. Vandaar dat ik nu de magnesium voor sport heb. En nog geen dag kramp heb gehad. Bedankt hiervoor. Gr Richard

Charlotte

Met de nodige terughoudendheid magnesiumolie 's avonds gebruikt, het lijkt erop dat ik beter slaap: sneller inslapen (lichaam lijkt ontspannender te zijn na aanbrengen van de olie); eerst vaak en lang wakker liggen 's nachts, dit is veel minder. Klein nadeeltje: handen drogen erg uit door de olie.

Het geeft balans

Erg fijn spul

Heerlijk

De kristallen zijn super voor in bad, ik heb er veel baat bij. Ook een voetenbad ermee is heerlijk ontspannend

Superrrrr

Goed spul aanraders voor mensen die ongemakken hebben.

Pluspunten

Wat ben ik tevreden over de magnesium olie. Ruim twee jaar lang met pijn gelopen aan knie en schouder na een val van de trap. Nu gebruik ik de spray sinds 5 dagen en ik heb vrijwel geen pijn meer. Geweldig!!

Pluspunten

trekt snel in de huid, ben er erg tevreden over

Pluspunten

Snelle levering, goede reclame

Magnesium werkt bij mij niet.

Pluspunten

Top product and perfect service! Highly recommended!!!

Pluspunten

Goede uitleg over de produkten en snelle levering