Goede service en een goed product!

Per ongeluk het verkeerde besteld, meteen een mail gestuurd en het kon gewoon nog geruild worden. Zo fijn. Dat noem ik service!!! Mensen die mee denken. Dank!

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Werkt snel en effectief
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Heel verrast door het effect van de bergkristallen

Ik heb na pijn van een val met mijn racefiets waardoor ik eerst 3 maanden een hersenschudding had en ook een beklemde zenuw in linker arm en linkerpols had. In het ziekenhuis kon de neuroloog niet vaststellen waar de beklemming zat. Een operatie is blijkens zoekresultaten op internet meestal niet zinvol en ook riskant. Maar door arm en pols zo nu en dan in een bad met bergkristallen te laten inwerken heb ik minder last en is de pijn dragelijk. Daar ik 81 jaar ben heb ik besloten hier mee te leren leven.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product zie hierboven
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Heerlijk bij een stressvol leven!

Bij veel stress, waarbij je soms ook lichamelijk klachten krijgt, is een magnesium bad een perfecte uitkomst. je komt tot rust en fysiek ook meer "los". tip voor thuiswerkers: weer die wekelijkse Teams-meeting die eigenlijk niet altijd iets bijdraagt aan jou en/of je werk... een magnesium voeten tijdens die call maakt veel goed! :-)

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Heerlijk bij een stressvol leven!

Blij!

Snelle levering en goed product (magnesiumvlokken)

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Blij!

super fijn product

Ik heb de sport magnesium geadviseerd bij een aantal senioren in mijn omgeving. Zij merkte echt verschil en zijn ontzettend blij met dit product.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product verlichting van klachten
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Blij met mijn magnesium, slaap beter, heel goed voor mijn spieren En herboren na mijn bad met magnesium .. Top!!!

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Super!!!
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Klantgerichtheid staat hoog in het vaandel

Snelle services en goede communicatie. Snel een reactie bij het stellen van een vraag. Via een mail laten weten dat ik een onjuist product heb ontvangen is meteen opgepakt en binnen 2 dagen nieuwe product ontvangen. Top services!!

• Beschrijf uw ervaring met het product Goed

Strubbelingen, super oplossing

Goede service van Magnesiumshop.nl. Het bestelde product werd niet geleverd. Na contact is het super goed opgelost. TOP! Product uiteindelijk gratis gekregen. Super bedankt. Helemaal geweldig.

• Beschrijf uw ervaring met het product TOP

Uitstekend product gekocht,

Duidelijke website, gekocht artikel slaat goed aan Voor herhaling vatbaar

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Na veel geprobeert te hebben was dit product een schot in de roos
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Fantastisch product , goede uitleg via website , snelle leveringeer tevreden

Zeer tevreden!!

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product ben er nog mee bezig,

Zeer mooie kwaliteit kristallen

Deze magnesium is van zeer goede kwaliteit tegen een goede prijs. Ik raad dit product aan!

• Beschrijf uw ervaring met het product Zeer goed
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

De magnesium besteld en deze was ondanks de kerstdrukte de dag erna in huis.

• Beschrijf uw ervaring met het product Heerlijke magnesium
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

De massageolie is zeer prettig om op de zwangere buik te smeren.

de Massage olie is zeer prettig om op de zwangere buik te smeren. Het maakt de strakke huid soepel en zacht en je voegt zo toch weer wat extra magnesium toe. zo nu en dan per week neem ik een lekker warm voetenbad. klachten als kramp, slapeloosheid of harde buiken heb ik nauwelijks ervaren. Af en toe een ligbad met magnesiumkristallen ontspant enorm en is heerlijk.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Goed product en snelle levering.

Ik slik magnesium omdat ik regelmatig last heb van spierkrampen. Ik wist niet dat magnesium ook door de huid opgenomen kon worden. Ik geniet van mijn voetenbad en voel mijn voeten relaxen.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Doet wat het belooft.

professioneel

Hele goede service, netjes geholpen via de mail. snelle levering en milleu vriendelijk verpakt. Ook veel extra's in de shop zoals de Haaranalyse, en PH test strips, vitamines. Erg blij mee ik hoop dat de shop nog uit gebreider wordt.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product fijne goede produkten.

Uitstekend geholpen!

Via de website heb ik om advies gevraagd. Ik werd snel en uitstekend geholpen. Ik ben blij met de producten die ik heb aangeschaft!

• Beschrijf uw ervaring met het product Uitstekend product

Magnesium ontspanningspakket

Ik heb de magnesium kristallen nu een aantal keer gebruikt. Ik heb nog geen effect gemerkt,maar doe er misschien wel te weinig van in,helaas niet in bezit van een weegschaal.

• Beschrijf uw ervaring met het product Geen verschil
  • Zou u het product aanbevelen? N.v.t.

Beste Roy, De dop op de pot kun je gebruiken als maatschep! 2 deksel, afgestreken is ongeveer 125g magnesium, precies voldoende voor een voetbad :) Vriendelijke groet, Melle

Heerlijk om na werk met mijn voeten in een magnesium badje te mogen..

Last van mijn rug, ga maar in een magnesium badje zitten met je voeten, en bij mijn helpt dat fantastisch... Heb vrienden hier ook van weten te overtuigen...

• Beschrijf uw ervaring met het product Geweldig

Prettig en verhelderend

Mijn ervaring tijdens de haaranalyse was zeer prettig. Na een korte procedure kreeg ik een verhelderende uitslag met een professionele uitleg om dit alles te onderbouwen. Met behulp van het bijgeleverde verslag heb ik naderhand rustig de tijd kunnen nemen om het zelf nog even op mijn gemak door te nemen. Verder een goed en ongedwongen advies voor eventuele vervolgstappen. Nageleverde producten waren naar behoren en leveren het gewenste resultaat. Al met al een zeer goeie ervaring en zeker aan te raden.

• Beschrijf uw ervaring met het product Gewenst resultaat
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Wat een prachtig inzicht!

Met maar 4 haren krijg je inzicht in de blauwdruk van je interne gezondheid. Het rapport is enorm uitgebreid en daarmee worden alle facetten uitgelicht. In het rapport staat ook hoe je de punten die aandacht verdienen kunt verbeteren. Dat vind ik erg sterk. Het rapport is goed leesbaar en erg duidelijk omschreven. Al met al ben ik blij dat ik de analyse heb gedaan. Zo weet ik precies waar mijn tekorten zitten en hoe ik daarmee aan de slag kan. Ik kan het iedereen aanraden om dit een keer te doen.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Zeer verhelderend en Melle legt het goed uit. Een gedreven man met veel kennis

Geweldig product

Wij zijn zeer tevreden over de service en producten van de Magnesiumshop. Snelle levering en zeer tevreden over het gebruik van de producten. Wij zijn een zeer tevreden klant.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Ik gebruik het voor gewrichtsklachten en spierspanning en mijn man voor zijn hoofdpijn.

Super super

Het heeft mij echt van die vervelende akelige wiebel benen meer, echt ideaal

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Heerlijk werkend voor mijn vervelende benen

Deskundig en fijne produkten

Ik was nogal sceptisch tov de produkten. Ik heb enkele vragen gesteld, die snel en duidelijk werden beantwoord. Na gebruik van de produkten ben ik enthousiast.

• Beschrijf uw ervaring met het product Het werkt echt
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Heel fijn de magnesiumsportolie en vlokken voor een heerlijk ontspannen voetbad.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Gewoon geweldig goed spul

Vlotte verzending

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product 4 kilo magnesium in grote pot is nog te tillen

Over Magnesiumshop.nl

Magnesiumshop.nl verkoopt alles wat betrekking heeft tot magnesiumproducten voor de consument. Van supplementen tot topische inname van magnesium. Producten van hoge kwaliteit en zelfs uit Nederlandse bron.