Net begonnen dus nog geen ervaring.

Ben er erg van opgeknapt.

• Beschrijf uw ervaring met het product Kristallen
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

De pijn die ik had is bijna weg

Mijn schouder voelde stijf aan maar na gebruik van de magnesium olie is t weg J Clerfand Fixit witgoed

Fijne magnesium vlokken

Ik merk dat ik beter kan ontspannen en daardoor slaap ik lekkerder na een magnesium voetenbad.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Lost snel op in een voetenbadje. Makkelijk in gebruik.
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Een weldaad voor een voetbehandeling!

anoniem Heb in het verleden een hernia gehad in mijn rug, en heb aan 1 kant van mijn been zenuwen die door de hernia zijn beschadigd. waardoor ik een klapvoet van overgehouden hebt wat erg pijn doet. Je voet blijf tijdelijk op slot, wat ook pijnlijk is. Heb ik het boek gelezen wat magnesium met je doet, en heb het product zelf eerst uitgeprobeerd. Een heerlijke magnesium body scrub gebruikt, en daarna een heerlijke Voetbad met Permsal vlokken 125 mg ingedaan in warm water. krijg je een betere doorbloeding in je voeten en benen. De volgende morgen rekte ik mijn voet uit, zonder pijn in mijn voet. een top product, en een goed advies! Een aanrader als je van de klachten af wilt.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product erg goed!

Werkt niet bij mij

Gebruik de olie en de kristallen nu 3 wkn, maar heb helaas geen goed resultaat. Smeer olie op benen(spierkrampen) en billen/rug/schouderblad. Nam 2 x per week voetbadje maar merk er weinig van. Jammer heb nu nog het e.e.a. staan wat ik niet meer gebruik omdat het voor mij geen resultaat geeft. Had door de vele goede recensies heel veel hoop dat het voor mij ook goed zou zijn, helaas niet.

Helpt echt geweldig.

Als beveiliger en omdat ik veel sport gebruik ik deze producten regelmatig. Ben er echt zeer tevreden mee. Geen last meer gehad van krampen of pijnlijke voeten na uren lopen.

• Zou u het product aanbevelen? Ja

Na het kwijt raken van het pakket bij de post alsnog een nieuw product ontvangen Ik ben zeer tevreden over deze service die ze bieden

• Zou u het product aanbevelen? N.v.t.

Ik gebruikte tramadol, gabapentine, ibuprofin tegen artrose en zenuwpijn ( vanaf L5 t/m S 1) onderrug. Gebruik nu de magnesiumolie die ik s'morgens aanbreng en gebruik nu helemaal geen pillen meer. Wat een groot verschil. Pijn is met 90% verminderd. Heb alleen s'nachts last van tintelingen onder mijn voetzolen wat dan weer minder is. Maar ben zo blij met de olie dat die zoveel meer doet dan al die pijnstillers.

• Beschrijf uw ervaring met het product Perfect
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Geweldige en onmisbare producten, fijne klantenservice en snelle levering. Zodra het op is bestel ik weer :)

• Zou u het product aanbevelen? Ja

Deskundige mensen en snel geleverd.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Goed voor de spieren
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Goed prijs kwaliteit verhoudingen!

• Zou u het product aanbevelen? Ja

Wordt fijn en snel geïnformeerd. Ben al een beetje bekend met magnesium, maar ga nu het kristal erbij gebruiken.....

Top producten!

Top producten!

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Top producten!

Minder pijn in de benen

Sinds we de sport olie gebruiken, veel minder pijn in de benen. Absoluut aan te raden

• Beschrijf uw ervaring met het product Top

Heeft me super geholpen

Ik heb het 4 weken diagnose pakket besteld. Ik had restless legs. Na een week was ik er van verlost. Zo super blij hiermee.

• Beschrijf uw ervaring met het product Fijn product
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Je komt weer in je lijf!

Fijne magnesium, van goede kwaliteit. Geeft een heerlijk verkwikkend resultaat, een echte energieboost voor het lichaam. Ik gebruik de magnesium vlokken voor in het bad Verzorgt de huid mooi (voedend) en zuivert onzuiverheden. Ik ben er heel blij mee. Ook voor mijn reumatische aandoende klachten een aanrader!

• Beschrijf uw ervaring met het product Zie bovenstaande

Super snelle levering

Super snelle levering, netjes verpakt en natuurlijk goede producten.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Ik gebruik het nu een paar weken en ben zeer tevreden
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Snel geleverd en goede prijs

Fijn deze grootverpakking magnesium zeker als je het dagelijks slikt. Prijs is daardoor ook interessanter

• Beschrijf uw ervaring met het product Goed

ZEER GOEDE WERKING

gebruik de magnesiumolie zelf omdat ik spataderen heb en nachtkrampen heb in de kuit. enkel spraytjes en de klachten zijn minder .

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product zeer tevreden

Uitstekende producten

Altijd snel geleverd en kwaliteitsproducten

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Magnesium sportolie het werkt heel erg goed tegen krampen in mijn benen

Top product

Magnesium is een top product krijg er veel energie van slaap goed

• Beschrijf uw ervaring met het product Top product
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Echt heel blij met de olie, helpt mij echt om mijn pijnklachten te reduceren, en beter te slapen.

• Beschrijf uw ervaring met het product Geweldig
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Snel geleverd Tevreden over het product!

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Helpt mij tegen krampen in benen
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Fles bijna leeg...wil een nieuwe omdat ie gewoon goed is

Geeft ontspanning en aan mijn moe getrainde spieren

• Beschrijf uw ervaring met het product Tevreden

Super!!

Goede supplementen .. snel in huis

• Beschrijf uw ervaring met het product Super

Groenestraat 294 6531JC Nijmegen

026 – 2035005

Over Magnesiumshop.nl

Magnesiumshop.nl verkoopt alles wat betrekking heeft tot magnesiumproducten voor de consument. Van supplementen tot topische inname van magnesium. Producten van hoge kwaliteit en zelfs uit Nederlandse bron.