Snel en makkelijk

Voor een personeelsfeest hebben we zelf bandjes ontworpen. Na het ontwerpen, duid je aan hoeveel je er nodig hebt, en klaar! Het is een makkelijke site en je kan heel eenvoudig zelf bandjes samenstellen. Toen ik vragen had, heb ik gebeld en ik kreeg meteen een antwoord op mijn vraag. Vriendelijke en snelle service.

Goed Bedrijf

Wij hebben hier een bestelling gedaan zijn super tevreden ondanks dat er iets mis is gegaan hebben we goede communicatie gehad en is er direct gehandelt

Goede service klantvriendelijk

Klantvriendelijk, behulpzaam, servicegericht

Prettig contact en hebben mijn wensen omgezet in een prachtig polsbandje.

Niets op aan te merken. Goede service voor een prima prijs.

Voor onze bruiloft polsbandjes besteld. Goede communicatie en advies en hele snelle levering. Ze zijn echt zo leuk geworden, mooie aanvulling op onze bijzondere dag. Ik ben benieuwd naar de reacties :-)

Prachtige kwaliteit bandjes!

De bandjes voor onze bruiloft waren een succes! Alle gasten vonden ze leuk en het is een mooie blijvende herinnering. Aanrader!

Goede vriendelijke snelle service.

Bandjes besteld voor een vierdaags evenement, vier soorten in een oplage van 5000. Erg tevreden over de service en kwaliteit. Niets op aan te merken.

Pluspunten

Voelde heel persoonlijk het contact

Nee

Pluspunten

De bandjes zijn heel.erg goed. De letters Blijven tenminste zitten. Uiterst tevreden ermee.

Levering duurt erg lang.

Pluspunten

goede communicatie

Pluspunten

Snelle reactie tijd, denken mee, product is mooi, makkelijk vindbaar, laagdrempelig, vriendelijk, goede prijs kwaliteitsverhouding

Pluspunten

Duidelijke en vriendelijk in de communicatie en tevens een snelle levering

Geen verbeterpunten

Pluspunten

De persoonlijke beantwoording via de mail, na eerst al goede chatreactie.

Pluspunten

Kwaliteit en betrouwbaarheid

Kies een andere transporteur. Komt niet de gemaakte afspraken na.

Pluspunten

Ze hielpen me meteen, maakte een super voorbeeld maar ik wou wat aanpassingen in de kleur, dat werd meteen gedaan en kon ze de zelfde dag nog bestellen. Ook nog optijd in huis dus helemaal top

Pluspunten

Snelle service, goed geprijsd.

Pluspunten

Echt top!

Over polsbandjesbestellen.nl

Bij Polsbandjesbestellen.nl bestel je eenvoudig festival- of entreebandjes met FULL colour bedrukking (textiel) of gravering (silisonen). Lever een ontwerp aan of design het zelf online! Wij leveren al bandjes vanaf € 0,13 Neem contact met ons op via 085-2103549