Ruime keuze, mooie artikelen en snelle bezorging

Perfecte levering

Snel en precies zoals beloofd. Top!

Snel en met aandacht

Zie boven

Persoonlijk advies en goede kwaliteit!

Omdat ik twijfelde over de maat die ik moest bestellen, heeft Stephanie alle tijd genomen om mij van advies te voorzien. De shorts zijn daarna netjes bezorgd en ik ben er erg blij mee!

Gemakkelijk te bestellen

Zorgvuldig verpakt en prima service!

Goede service, snelle levering en keurig verpakt. Fijn advies via E-mail.

Goede dienstverlening en service, persoonlijke aandacht. Mooi verpakt, tijdig geleverd.

Mooie webshop!

Mooie webshop waar je ‘mooi voor eronder vindt’

Klantvriendelijk en erg mooie lingerie die direct goed zit!

Niet alles was leverbaar, maar dat werd netjes gemeld en zo snel mogelijk alsnog verzonden. Lingerie via internet bestellen vind ik soms risicovol, maar het paste allemaal perfect en zag er ook nog eens mooi uit.

Fijn én veilig geholpen in de winkel!

Gisteren voor het eerst sinds de sluiting zelf naar een winkel gegaan. Sarneel Dessous is de enige zaak waar ik echt heen wilde ook al hebben ze een prima website. Jesse heeft mij, op anderhalve meter afstand, heel goed geholpen. Op deze zaak moeten we zuinig zijn!

Top service, vriendelijkheid en kwaliteit

In deze huidige moeilijke tijd waarin even gezellig inkopen doen bijna niet mogelijk is wordt door Jesse en Stephanie er alles aan gedaan om de gewenste priducten toch bij jou thuis te leveren. Geweldig !!

Mooi product en goede service

Mooi eronder heeft een kwalitatief sterke en duurzame lijn. Ik bestel via de webshop en het is binnen no time in huis.

Klantvriendelijk

Er was een bestelling onderweg. Vanwege het Corona virus is de winkel maar beperkt open. Ik heb het pakje gratis bezorgd gekregen. Hele goede service. Top!

Prima vakkundige service.

Zie boven

Prima,

Telefonisch contact na bestelling was nog een extra plus

Fijn contact met het bedrijf. Eea gaf een betrouwbaar gevoel!

Het prettige was dat er een telefoonnummer bij stond. Overleg was mogelijk. Bestelling kwam op afgesproken dag. Ga hier zeker nog vaker ondergoed bestellen.

Jullie hebben een hele goede panty-sale.

Top qua prijs!

Niet te duur, snelle levering

Correcte afhandeling Brievenbus bezorging, waarvoor niemand thuis hoeft te zijn Snelle levering

toppie

Snelle en complete levering. Snel antwoord op vraag per Email.

Snelle en goede bezorging

De dag erna al in huis. Keurig en leuk verpakt; alsof het een cadeautje voor jezelf was.

Goede communicatie

Pakketje was even zoek geraakt bij PostNL. Er is direct navraag gedaan en goed gecommuniceerd wat er aan de hand was. Vlot opgelost.

uitstekende service en mooie spullen.

zowel in de winkel geweest als per post een pakje laten toesturen. Zeer tevreden over beide ervaringen. Fijn dat er nog zulke mooie zaken bestaan met vriendelijk personeel!

Hoge kwaliteit producten en buitengewone service

Prima kwaliteit en snelle levering

Snelle afhandeling

Snel gereageerd op mijn bestelling, die ik in de winkel ging afhalen. Eerst kunnen passen alvorens over te gaan tot aankoop.

goede service

Fijn om zowel fysiek als via internet te kunnen bestellen.

Over Mooi Eronder

de webshop voor al je basic ondergoed