Telefonisch kunnen bestellen en de eigenaar heeft on line de bestelling gedaan omdat ik klant ben in zijn systeem

Goede website en nog betere service

Mooi zittende ondermode bovenal.

Dit was mijn eerste online bestelling maar deze is heel goed verzorgd . En netjes verpakt.

Goede keus

Prima levering

Snel en netjes verzorgd geleverd. Blij mee. Dank.

Geweldige service en zeer klantvriendelijk

Bij Sarneel-Dessous voel je je echt een geziene klant. Jesse, Stephanie en de andere dames zijn zeer vriendelijk, klant-en servicegericht en denken met je mee. Daarnaast merk je hier als klant wat het voordeel us om bij een “ kleine ondernemer” te kopen.

Kwaliteit en betrouwbaarheid staan bovenaan!

Goede service, snelle levering en prettige mensen.

Positief

Positief, vriendelijk met veel kennis van de aangeboden artikelen

Geweldige service in deze coronatijd!

Helemaal prima dat ik toch in deze bizarre tijd met goed ondergoed de dag kan beginnen...!

Zeer goed tevreden

Snelle en keurige levering

zeer correcte service

Heel vriendelijk een snel geholpen. Ga zeker meer bestellen.

Mooie pyjama

Kwiteit prima. Mooie kleuren. Zit prettig.

Fijne ervaring met bestelling.

Nog voor de kerst in huis. Dankjewel nog!!

De bestelling was snel geleverd

Uitstekende service en snelle levering!

Fijne service, goede kwaliteit pyjama en snelle levering. Niet alleen maar mooi eronder, maar dus ook mooi erbovenop!

Fijn overleg en super verzorgd

goede aanbieding en pakketje mooi verzorgd en persoonlijk!

Verder duurde aflevering wat langer dan verwacht maar dat ligt aan tijd vh jaar.

Ondanks de grote sinterklaasdrukte snel geleverd. Track en trace kwam niet automatisch maar na een mail meteen een antwoord met de track en trace code. Product was ook mooi en van goeie kwaliteit.

Klantvriendelijk en kennis van zaken

Altijd vriendelijk en de computer houd bij wat je gekocht hebt. Maat, model enz.

Snelle bestelling, snelle levering en prettig aan huis!!!

De bestelling telefonisch gedaan en een paar dagen later thuis geleverd.

zoals altijd, klantvriendelijk met liefde en passie!! Dankjewel!!

zoals altijd, klantvriendelijk met liefde en passie!! Dankjewel!!

Makkelijk bestellen en snelle levering

Jammer van de grote doos waardoor ik moest gaan ophalen, het veel te druk was en ik dus 2 x naar het ophaalpunt moest. Verpakking die door de brievenbus kan misschien een oplossing?

Beste Ger, Bedankt voor de review. Wij nemen je feedback graag mee, omdat wij onze service altijd willen verbeteren. Wij proberen zoveel mogelijk bestellingen in onze webshop als brievenbuspost te versturen. Helaas passen niet altijd alle bestellingen in een brievenbusverpakking, omdat deze verpakkingen moeten voldoen aan bepaalde afmetingen. Wel willen we kijken of het mogelijk is om orders vaker als brievenbuspost te versturen, door bijvoorbeeld de artikelen uit hun verpakking in vloeipapier te versturen. Nogmaals bedankt voor de order en uw feedback.

Prima service en producten

Prettige snelle afhandeling van de bestelling. Met zorg ingepakt.

Snelle afhandeling.

Over Mooi Eronder

de webshop voor al je basic ondergoed