Zeer goed geholpen door zeer vriendelijke mensen

Ik kom al een aantal jaren in de winkel en sinds kort gebruik ik ook de internet optie van deze jonge mensen. Beide manieren van winkelen bij hen bevallen mij heel goed.

Snelle bezorging

Goed bestelproces en snelle bezorging. Niet belangrijk, maar slip echter wel geleverd zonder bijbehorend doosje.

Duidelijk, overzichtelijk en betrouwbaar

Mooi assortiment met een duidelijke beschrijving.

Mooie BH en snel bezorgd. Fijne webshop!

Als je weet wat je hebben wilt kan het niet fout gaan. Plus punt is de gratis verzending!

Ruime keuze, mooie artikelen en snelle bezorging

Perfecte levering

Snel en precies zoals beloofd. Top!

Snel en met aandacht

Zie boven

Persoonlijk advies en goede kwaliteit!

Omdat ik twijfelde over de maat die ik moest bestellen, heeft Stephanie alle tijd genomen om mij van advies te voorzien. De shorts zijn daarna netjes bezorgd en ik ben er erg blij mee!

Gemakkelijk te bestellen

Zorgvuldig verpakt en prima service!

Goede service, snelle levering en keurig verpakt. Fijn advies via E-mail.

Goede dienstverlening en service, persoonlijke aandacht. Mooi verpakt, tijdig geleverd.

Mooie webshop!

Mooie webshop waar je ‘mooi voor eronder vindt’

Klantvriendelijk en erg mooie lingerie die direct goed zit!

Niet alles was leverbaar, maar dat werd netjes gemeld en zo snel mogelijk alsnog verzonden. Lingerie via internet bestellen vind ik soms risicovol, maar het paste allemaal perfect en zag er ook nog eens mooi uit.

Fijn én veilig geholpen in de winkel!

Gisteren voor het eerst sinds de sluiting zelf naar een winkel gegaan. Sarneel Dessous is de enige zaak waar ik echt heen wilde ook al hebben ze een prima website. Jesse heeft mij, op anderhalve meter afstand, heel goed geholpen. Op deze zaak moeten we zuinig zijn!

Top service, vriendelijkheid en kwaliteit

In deze huidige moeilijke tijd waarin even gezellig inkopen doen bijna niet mogelijk is wordt door Jesse en Stephanie er alles aan gedaan om de gewenste priducten toch bij jou thuis te leveren. Geweldig !!

Mooi product en goede service

Mooi eronder heeft een kwalitatief sterke en duurzame lijn. Ik bestel via de webshop en het is binnen no time in huis.

Klantvriendelijk

Er was een bestelling onderweg. Vanwege het Corona virus is de winkel maar beperkt open. Ik heb het pakje gratis bezorgd gekregen. Hele goede service. Top!

Prima vakkundige service.

Zie boven

Prima,

Telefonisch contact na bestelling was nog een extra plus

Fijn contact met het bedrijf. Eea gaf een betrouwbaar gevoel!

Het prettige was dat er een telefoonnummer bij stond. Overleg was mogelijk. Bestelling kwam op afgesproken dag. Ga hier zeker nog vaker ondergoed bestellen.

Jullie hebben een hele goede panty-sale.

Top qua prijs!

Niet te duur, snelle levering

Correcte afhandeling Brievenbus bezorging, waarvoor niemand thuis hoeft te zijn Snelle levering

toppie

Snelle en complete levering. Snel antwoord op vraag per Email.

Snelle en goede bezorging

De dag erna al in huis. Keurig en leuk verpakt; alsof het een cadeautje voor jezelf was.

Over Mooi Eronder

de webshop voor al je basic ondergoed