Makkelijk bestellen en snelle levering

Jammer van de grote doos waardoor ik moest gaan ophalen, het veel te druk was en ik dus 2 x naar het ophaalpunt moest. Verpakking die door de brievenbus kan misschien een oplossing?

Beste Ger, Bedankt voor de review. Wij nemen je feedback graag mee, omdat wij onze service altijd willen verbeteren. Wij proberen zoveel mogelijk bestellingen in onze webshop als brievenbuspost te versturen. Helaas passen niet altijd alle bestellingen in een brievenbusverpakking, omdat deze verpakkingen moeten voldoen aan bepaalde afmetingen. Wel willen we kijken of het mogelijk is om orders vaker als brievenbuspost te versturen, door bijvoorbeeld de artikelen uit hun verpakking in vloeipapier te versturen. Nogmaals bedankt voor de order en uw feedback.

Prima service en producten

Prettige snelle afhandeling van de bestelling. Met zorg ingepakt.

Snelle afhandeling.

Super goede service

De bestelling kwam heel snel en als kleine attentie zat er een zakje bij met wat lekkers in.Heel attent !!! Zeker iets voor een volgende keer als we iets nodig hebben.

Goed verzord

uitermate vlotte en correcte uitvoering

uitermate vlotte en correcte uitvoering

Heel goed!

Prachtige lingerie die ruimschoots voldoet aan verwachting.

Prettig winkelen, zowel in winkel als online!

De mails worden zeer snel beantwoord, snelle levering!

Altijd behulpzaam

Altijd behulpzaam

mijn ervaringen met mooieronder zijn eer goed

Een aantal maal heb ik te maken gehad met afwijkingen tijdens het verwerken van mijn bestellingen. De communicatie met de service afdeling was zeer prettig en oplossend. Hierdoor heb ik een groot vertrouwen gekregen in het on-line bestellen bij mooieronder.

Prima service.

Snelle levering.

Zeer tevreden vriendelijk en goede uitleg Zowel in de zaak als via post.

Goede service en leuke verpakking

Snel in huis

Fijne webwinkel

Duidelijke site Snelle levering Vaker hier bestellen

Prima service, snelle levering

Goede communicatie, prima service en heel snel geleverd.

Door de persoonlijke benadering voelt het online kopen toch heel warm.

Eerlijk en persoonlijk

Prima service uiterst prettige contacten

Erg bereid om mee te denken.

Alles goed voor elkaar

Alles wordt met zorg gedaan door Mooi Eronder

Altijd prima verzorgd. Online enin winkel

Prima zaak en keurig verpakt. Binnen 1 dag mn bestelling binnen.

Hier kan menigeen een voorbeeld aan nemen

Goede service. Prima kwaliteit. Ook in deze coronatijd gewoon netjes thuis geleverd. Ook in België! Toppers!

Goede adviezen, nemen er de tijd voor. Prima service!

Zeer goed geholpen door zeer vriendelijke mensen

Ik kom al een aantal jaren in de winkel en sinds kort gebruik ik ook de internet optie van deze jonge mensen. Beide manieren van winkelen bij hen bevallen mij heel goed.

Snelle bezorging

Goed bestelproces en snelle bezorging. Niet belangrijk, maar slip echter wel geleverd zonder bijbehorend doosje.

Duidelijk, overzichtelijk en betrouwbaar

Mooi assortiment met een duidelijke beschrijving.

Mooie BH en snel bezorgd. Fijne webshop!

Over Mooi Eronder

de webshop voor al je basic ondergoed