snel en goed

fijn dat er geen verzendkosten berekend worden en dan toch zo'n goede service verleend wordt

Vriendelijk en vol vertrouwen in de ander.

Vriendelijk en vol vertrouwen in de ander.

geweldige kwaliteit en service

ALLES WAS PERFECT

KOCHT ALTIJD BIJ JULLIE IN DE WINKEL ALS IK IN MAASTRICHT WAS EN WERD ALTIJD SUPER GEHOLPEN. DEZE KEER ONLINE EN DAT GING OOK PERFECT.

Klantgerichtheid en service dikke 10

Ik heb een vraag gesteld over de pasvorm van een bepaald artikel. Binnen een dag kreeg ik vakkundig antwoord en heb ik de bestelling geplaatst. Vervolgens bleek het pakketje door de bezorgdienst niet bezorgd te zijn. Dit heeft Mooi Eronder perfect opgelost zodat ik het pakketje alsnog heel snel binnen kreeg. Prachtig ingepakt waardoor het echt een cadeautje leek. Superservice!

Prettige bediening

De persoonlijke aandacht is prettig.

Geweldig.

Vriendelijke bediening en een hele goede service.

Zeer tevreden, kan niet anders zeggen

Gewoon heel tevreden.

Fijne bediening bij het zoeken naar mooi ondergoed!

Altijd goede service en kwaliteit!

Nog niets ontvangen.

Bezorgmoment wordt steeds opgeschoven naar volgende dag. Reeds 3 keer. Kerstdrukte? Normaal altijd snelle bezorging en prima service.

Snelle levering en leuke verrassing in de verpakking, chocolaadje met bedankt voor de bestelling. Dit kleinigheidje geeft net iets extra,s.

Fijne service en snelle levering

Top zaak met top service

Mijn bestelling was binnen 1 dag binnen, dat kun je van de meesten zaken niet zeggen. Dus van mij krijgen jullie een 10, omdat de spullen wat ik besteld heb, binnen de afgesproken datum binnen zijn en van goede kwaliteit zijn.

Perfect’ vriendelijk en deskundig

Een winkel waar je altijd naar teruggaat

Prima verzorgd en snel geleverd

Goede info Duidelijke correspondentie

Verrast door de leuke manier van hun product verpakken.

Snelle levering , product zoals verwacht, met zorg verstuurd.

Maar was in NH uitverkocht, zodoende bij jullie terechtgekomen. Heel blij mee, snel geleverd met heerlijke verrassing:)

Prachtige ondersoort van Mey

Bestelling voldeed volledig aan mijn verwachtingen. Snelle levering met een attent persoonlijk bedankje.

Snelle levering, keurig verzorgd!

In een woord geweldig!

Supersnelle levering en mooi verpakt. Als kersje op de taart nog een leuke attentie.

Fijn dat het kan!

Snel in huis

Snelle levering, in prima staat en leuk ingepakt, product naar wens!

Snel en netjes geleverd

Mooi en erg netjes geleverd. Wanneer ik weer eens een keertje naar Maastricht ga, zal ik zeker hun winkel bezoeken

Super goede service bij problemen!

Begin oktober een bestelling geplaatst en later een bericht gekregen dat de bestelling was verzonden. Na 48 uur geen track&trace code te hebben ontvangen en het pakket ook niet na 3-5 werkdagen geleverd te hebben gekregen, heb ik gemaild. Hierbij een zeer snelle reactie ontvangen waarbij er zeer regelmatig werd gevraagd of mijn pakketje al geleverd was. Het pakketje is nooit bij mij aangekomen, dus heb ik keurig mijn geld terug gekregen. Hier kan 'mooi eronder' natuurlijk niks aan doen, dus mijn beoordeling is gebaseerd op de hulp die ik heb gekregen. In een woord: fantastisch!

Over Mooi Eronder

Mooi Eronder is de webshop voor al je basic ondergoed. Jesse en Stephanie helpen je graag bij het vinden van je favoriete ondergoed en nachtkleding. Mooi Eronder heeft een ruime keuze voor dames en heren van de beste merken zoals Mey, Schiesser, Ten Cate, HOM, Felina, Charlie Choe, Anita en Sloggi. Wij pakken je bestelling met zorg in en verzenden gratis vanaf €20 ! Naast onze webwinkel kun je ons ook bezoeken bij Sarneel-Dessous in het centrum van Maastricht. We kijken uit naar je komst.