Klantvriendelijk

Er was een bestelling onderweg. Vanwege het Corona virus is de winkel maar beperkt open. Ik heb het pakje gratis bezorgd gekregen. Hele goede service. Top!

Prima vakkundige service.

Zie boven

Prima,

Telefonisch contact na bestelling was nog een extra plus

Fijn contact met het bedrijf. Eea gaf een betrouwbaar gevoel!

Het prettige was dat er een telefoonnummer bij stond. Overleg was mogelijk. Bestelling kwam op afgesproken dag. Ga hier zeker nog vaker ondergoed bestellen.

Jullie hebben een hele goede panty-sale.

Top qua prijs!

Niet te duur, snelle levering

Correcte afhandeling Brievenbus bezorging, waarvoor niemand thuis hoeft te zijn Snelle levering

toppie

Snelle en complete levering. Snel antwoord op vraag per Email.

Snelle en goede bezorging

De dag erna al in huis. Keurig en leuk verpakt; alsof het een cadeautje voor jezelf was.

Goede communicatie

Pakketje was even zoek geraakt bij PostNL. Er is direct navraag gedaan en goed gecommuniceerd wat er aan de hand was. Vlot opgelost.

uitstekende service en mooie spullen.

zowel in de winkel geweest als per post een pakje laten toesturen. Zeer tevreden over beide ervaringen. Fijn dat er nog zulke mooie zaken bestaan met vriendelijk personeel!

Hoge kwaliteit producten en buitengewone service

Prima kwaliteit en snelle levering

Snelle afhandeling

Snel gereageerd op mijn bestelling, die ik in de winkel ging afhalen. Eerst kunnen passen alvorens over te gaan tot aankoop.

goede service

Fijn om zowel fysiek als via internet te kunnen bestellen.

Probleem bij bestelling was snel opgelost, bestelling werd daarna snel geleverd.

Pluspunten

snel geleverd en mooi aanbiedin

Pluspunten

Klantvriendelijk en geduldig

Pluspunten

Snelle levering. Bestelling prima verzorgd en bezorgd.

Pluspunten

goede service, prachtig ingepakt , snel verzonden

Pluspunten

Helemaal toppie

Pluspunten

Goede prijs. Snelle bezorging. Voldoende keus.

Pluspunten

De persoonlijke en gemoedelijke sfeer. En de leuke sale acties. Ik ben van de Mey fan! Meer keuze in Maastricht!

Meer sale opde website plaatsen. In de winkel zie ik namelijk veel meer sale liggen aan bijv. Pyama’s En damesnachtgoed. Ook de leuke actiesherenonderbroeken van de Mey mis ik op de website Scheelt mij meerdere malen een lange rit naar Maastricht.

Bedankt voor de uitgebreide feedback! Het klopt dat wij in de maanden januari en juli meer sale in de winkel hebben. In de overige maanden bieden we alleen online opruiming aan. Wij werken hard om dit aanbod op onze site uit te breiden. Graag tot ziens! Jesse van mooieronder.nl

Pluspunten

Prima levering

Website werkt niet optimaal

Bedankt voor uw reactie. Wij waarderen uw feedback en nemen dit graag mee ter verbetering van onze webshop. Fijne dag. Jesse van Mooieronder.nl

Pluspunten

Zeer prettige en geduldige telefonische assistentie bij de keuze tussen verschillende opties.

Over Mooi Eronder

de webshop voor al je basic ondergoed