Snelle bezorging, mooi verpakt!

Snelle levering !

Snelle service en producten voldoen aan verwachting.

Mooi materiaal. Snel geleverd

Mooi materiaal. Paste er mooi onder. Ik vond wel dat de schouderbandjes te kort waren. En stond een beetje voor schut in een winkel en op straat. Omdat hij halverwege 1 borst zat. Helaas kwam ik daar thuis pas achter.

Snelle levering en erg mooi en met zorg verpakt!

Snelle levering en erg mooi en met zorg verpakt!

Het pakketje zeer netjes ontvangen het was net een kadootje die je uitpakte super blij mee.

Mooie bh besteld alles mooi op tijd en de maat was perfect.

Snel en goed!

Mooie onderkleding en snelle levering met een persoonlijke touch. Een online topervaring!

Mooi verpakt net een kadootje met leuke attentie!

mijn bestelling is prima verlopen

alles is volgens plan verlopen. de bestelling ging vlot en de reservering is heel goed gegaan, een echte aanrader. een volgende bestelling zal ik graag op dezelfde manier doen. m.d. Mieke

Snel en makkelijk bestellen.

Goede service ,lekkere zachte stof, Goede kwaliteit.

Mooi product en snelle levering

Mooie nu, snel in huis

Zeer tevreden Over Mooi Eronder

Mooie zaak, mooie en klantvriendelijke mensen!

Snelle levering, mooi verpakt

Super!!

Mooie site …snelle verzending!Ook leuk ingepakt!

alles was tip top

Goed werkende website

Retour werd vlot afgewerkt

Je voelt je bij jullie echt klant is koning

Vriendelijk en professioneel geholpen tijd om al m'n vragen te beantwoorden. Blijf vast en zeker klant bij jullie. Hartelijk dank

Geweldige service

De bestelling is gemakkelijk te plaatsen en betalen. Navigatie website is prima. De dag erna was mijn bestelling al in huis. Goed verzorgd ingepakt en een lief, lekker extraatje erbij. Het product voldoet aan mijn verwachtingen en ziet hetzelfde uit als op de website. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Ik heb vaker besteld en tot nu toe steeds dik tevreden en blij.

mooiverzorgd en ingepakt

ik vond de tijd tussen de bestelling en aflevering best laat ,maar er werd door post.nl dat het wel een dag langer zou duren dus naar jullie zeker geen verwijt.

Zeer goed .

Snelle levering .

Super goed

Alles correct en snel nagezonden!

Klassieke service in een modern jasje

Snelle levering van mijn bestelling. Heel netjes als pakketje ingepakt in dun papier (in de verzenddoos, natuurlijk) met een verrassende finishing touch.

Zeer snelle service

In mijn bestelling ging iets mis. Ik kreeg een andere maat dan ik besteld had. Ik belde erover en werd zeer goed geholpen. Het verkeerde item mocht kosteloos retour en ik kreeg direct mijn aankoopbedrag terug. Foutjes kunnen gebeuren, het gaat erom hoe je ermee omgaat. Dat was in dit geval uitstekend.

Goede kwaliteit, snelle levering!

Verrast door de snelle levering. Besteld en dezelfde dag kunnennafhalen.

Over Mooi Eronder

Mooi Eronder is de webshop voor al je basic ondergoed. Jesse en Stephanie helpen je graag bij het vinden van je favoriete ondergoed en nachtkleding. Mooi Eronder heeft een ruime keuze ondermode voor dames en heren van de beste merken zoals Mey, Schiesser, Ten Cate, HOM, Felina, Charlie Choe, Anita en Sloggi. Wij pakken je bestelling met zorg in en verzenden gratis vanaf €30 ! Naast onze webwinkel kun je ons ook bezoeken bij Sarneel-Dessous in het centrum van Maastricht. We kijken uit naar je komst!