Snel en netjes geleverd

Mooi en erg netjes geleverd. Wanneer ik weer eens een keertje naar Maastricht ga, zal ik zeker hun winkel bezoeken

Super goede service bij problemen!

Begin oktober een bestelling geplaatst en later een bericht gekregen dat de bestelling was verzonden. Na 48 uur geen track&trace code te hebben ontvangen en het pakket ook niet na 3-5 werkdagen geleverd te hebben gekregen, heb ik gemaild. Hierbij een zeer snelle reactie ontvangen waarbij er zeer regelmatig werd gevraagd of mijn pakketje al geleverd was. Het pakketje is nooit bij mij aangekomen, dus heb ik keurig mijn geld terug gekregen. Hier kan 'mooi eronder' natuurlijk niks aan doen, dus mijn beoordeling is gebaseerd op de hulp die ik heb gekregen. In een woord: fantastisch!

Duidelijk proces, voldoende informatie; mooi ingepakt

De bestelling was prachtig ingepakt. Werd netjes volgens afspraak geleverd. Persoonlijke touch door visitekaartje en koekje. Prima!

Heel goed en snel

Heel goed en snel

Word keurig op de hoogte gehouden van de verwerking van je bestelling en een zeer snelle levering

Super netjes en snel Keurig ingepakt. Ik ben zeer tevreden

Positief

Supersnelle levering

in de winkel goed geadviseerd en nazending was perfect

het gekozen item was niet beschikbaar in de gewenste kleur. Gratyis nagezonden binnen 1 week. Perfect!

geheel voldaan aan de verwachting

gemakkelijk bestellen. Levertijd zoals vermeld bij de aankoop.

Hemdje bestelt en een paar dagen later al in de brievenbus. Goede en snelle levering.

Duidelijk en snel

Duidelijke website en snelle service! De producten die worden aangeboden zijn ook van hoge kwaliteit. Ook ondergoed mag modieus zijn, dat is hier te vinden!

Prima service, mooie producten.

Attent met de klant omgaan. Snelle en accurate behandeling.

Bestelling zeer goed verzorgd !

En met 'n lekkere stroopwafel die heeft gesmaakt ! Vriendelijke groet John van de Geijn

zowel in de winkel als in de webwinkel is het goed toeven!

ook met on-line bestellen een goede zaak!

Zeer tevreden 10+

Goede service, vriendelijk personeel!

De meneer die mij geholpen heeft was super vriendelijk! Ondanks dat het product niet hetgeen was waar ik naar zocht, zou ik hier door de goede service zeker teruggaan.

Prima geregeld

Nette overzichtelijk website en snelle levering

Snel in huis

Mooie merken, snelle verzending

Goede informatie en snelle levering

Helemaal tevreden.

Snelle levering, mooi product.

Keurige afhandeling.

prettig

Correcte levering

Correcte bestelling en levering.

Fijne sportbh en snel bezorgd!

Vriendelijke bediening, komen afspraken na en snelle levering. Kortom prima service

Over Mooi Eronder

Mooi Eronder is de webshop voor al je basic ondergoed. Jesse en Stephanie helpen je graag bij het vinden van je favoriete ondergoed en nachtkleding. Mooi Eronder heeft een ruime keuze voor dames en heren van de beste merken zoals Mey, Schiesser, Ten Cate, HOM, Felina, Charlie Choe, Anita en Sloggi. Wij pakken je bestelling met zorg in en verzenden gratis vanaf €20 ! Naast onze webwinkel kun je ons ook bezoeken bij Sarneel-Dessous in het centrum van Maastricht. We kijken uit naar je komst.