Zeer vlotte levering

Prima communicatie, snelle levering. Mooi artikel en pasvorm.

Eerste keer besteld en zeer tevreden

2 bh's besteld, netjes op tijd volgens afspraak geleverd

Bestelli

Bestelling is goed en correct uutgevoerd

Fijne webwinkel

Mooi assortiment, snelle levering

Correcte en vlugge levering

Correcte en vlugge levering.

fraaie collectie, deskundige en vriendelijke mensen

We komen er graag

Eerste bestelling, snel

Mooi verpakt! Goede product.

Prachtige tops voor onze witte kleding.

De verzending duurde helaas wel langer, maar ontzettend blij met de hempjes.

Vriendelijke bediening, snelle levering.

Makkelijke site en snelle levering

Goede kwaliteit, vriendelijk personeel.

Het pakje kwam iets later dan gepland (w.s. door carnaval), ik belde en werd uitermate vriendelijk te woord gestaan. Behulpzaam zodat ik alle vertrouwen had dat het wel goed zo komen. En inderdaad, de volgende dag en mooie doos met paar goede ondershirts van mooie kwaiteit!

Super vriendelijk en attent geholpen

Heerlijk om te merken dat er ook bij een online bestelling met je mee wordt gedacht en persoonlijke aandacht is. Ik bestel hier graag nog eens.

Prachtig hemdje

Prachtig mooi wit hemdje ontvangen. En snelle service. Ik bestel zeker weer bij Mooi Eronder

Goed product

Superleuk ingepakt.Worden we blij van.

Mooie precies zoals ik verwacht had.

Goede service en goede kwaliteit

Snelle en nette verzending, mooi product. Een aanrader!

Vriendelijk en behulpzaam

Mijn online bestelling is eindelijk binnen. Dit was te wijten aan DPD. Mijn bestelling was mooi ingepakt en top!!!

Mooi ingepakt en super fijn lounge pak

Mooi ingepakt, voorzien van een kaartje en lekker koekje. Erg leuk. Het loungepak is precies zoals op de website. Mooie kwaliteit en heerlijk om te dragen. Ben er erg blij mee.

Positieve en nette behandeling!!!!

Het gewilde artikel was niet voorradig....werd gelijk aangeboden deze te bestellen...toen ik zei dat ik in Sittard woonde was dit geen enkel probleem....men zou het kosteloos op sturen. Toen dit wat langer duurde kreeg ik netjes een mail (uit initiatief van de zaak!!) dat e.e.a. was vertraagd en de vraag of ik het artikel nog wel wilde ontvangen. Het artikel heb ik thans ontvangen en het is tot volle tevredenheid!

snel en goed

fijn dat er geen verzendkosten berekend worden en dan toch zo'n goede service verleend wordt

Vriendelijk en vol vertrouwen in de ander.

Vriendelijk en vol vertrouwen in de ander.

geweldige kwaliteit en service

Over Mooi Eronder

Mooi Eronder is de webshop voor al je basic ondergoed. Jesse en Stephanie helpen je graag bij het vinden van je favoriete ondergoed en nachtkleding. Mooi Eronder heeft een ruime keuze voor dames en heren van de beste merken zoals Mey, Schiesser, Ten Cate, HOM, Felina, Charlie Choe, Anita en Sloggi. Wij pakken je bestelling met zorg in en verzenden gratis vanaf €20 ! Naast onze webwinkel kun je ons ook bezoeken bij Sarneel-Dessous in het centrum van Maastricht. We kijken uit naar je komst.