Snel op tijd geleverd. Helemaal blij mee

Een echt cadeautje

Het arriveerde zo snel, en zo prachtig verpakt!

Goed advies en topkwaliteit van het ondergoed

Subliem

Snel lever baar

Meer dan tevreden

Prima product en zeer tevreden over de levering.

T is net wat te diep uitgesneden

De levering was prima verlopen

Alles perfekt

Ich war auf der Suche nach einem bestimmten Produkt von Mey und habe es hier gefunden. Das Bestellen als Gast ohne Kundennummer war sehr einfach. Alles hat sehr gut funktioniert. Der Kontakt per E-Mail und auch das Versenden nach Deutschland liefen reibungslos. Das Übersetzen hat Google übernommen. Ik was op zoek naar een specifiek product van Mey en vond het hier. Bestellen als gast zonder klantnummer was heel eenvoudig. Alles werkte heel goed. Het contact via e-mail en de verzending naar Duitsland verliep soepel. Google heeft de vertaling overgenomen.

Goede Service

Snel en goede service! Vriendelijk aam de telefoon.

Super goede kwaliteit en service.

Een snelle levering en BH zoals omschreven, perfect.

Heel klantvriendelijk

Goed advies en follow-up

Met liefde verzonden

Snel, fijne prijs en een pakje met een persoonlijke touch. Complimenten!

Heel goed!

Het was fijn dat ik een duidelijk antwoord kreeg op mijn telefonische vraag hoe ik bh’s met een voorgevormde cup, voor mij nieuw, moet wassen. Het chocolaatje bij het pakketje vond ik een leuke verrassing!

Gewoon dikke 10

Heel mooi kwaliteit! Mooi geleverd, bedankje erbij ontzettend attent Ga zeker weer hier bestellen!

TOP!

Nadat ik tevoren tel. contact heb gehad met Jesse, heb ik mijn aanvankelijke bedenkingen m.b.t. het online bestellen van een bh uiteindelijk laten varen! De ene dag online besteld en de volgende dag (binnen 24 uur) mijn bestelde bh in goede orde ontvangen! Een aanrader en het staat Mooi Eronder!

Keurig verpakt en verzonden

T-shirt van Mey gekocht, kijken hoe deze bevalt. In eerste instantie zit er een mooie boord op die zo ik kan inschatten ook mooi zal blijven gezien de rekbare stof van dit shirt.

Alles goed verlopen. Snelle levering. Goed verpakt en prima kwaliteit onderhemdjes.

Mooie kwaliteit en de kleuren waren in het echt nog mooier

De pyama die ik had besteld, werd zeer snel geleverd. Goede kwaliteit en de maat is precies goed!

Snel, netjes, goede stof.

Snelle levering Hemdje was helaas te klein. Retour gestuurd en snel geld terug ontvangen. Ik zou hier zeker weer bestellen.

Goed service

De bestelling was goed verzorgd verpakt. Maar helaas bleef het pakket in de brievenbus steken. De volgende bestelling zal ik graag als Track& Tracé pakket ontvangen of desnoods ga ik het zelf ophalen. Verder was alles in orde,

Mooi product snel geleverd

Mooie Schiesser pyjama's besteld en snel mooi verpakt ontvangen. 1 van dec2, de flanel pyjama veel veel te groot en heb ik teruggestuurd, mett de bedoeling een maat kleiner te bestellen. Helaas was de voorraad zer beperkt en moest ik noodgedwongen ergens anders bestellen.

Snelle goede levering, goede prijs

Online gekocht. Snel geleverd en een nette prijs top !

Top en snel verzonden

Mooie producten en snel verzonden. Top dankjewel

Prima de luxe

Fijne duidelijke side Geleverd in mooie verpakking met leuk kaartje en chocolade

Goede service en een mooi en duidelijke website

Platielstraat 8

6211GV Maastricht

Over Mooi Eronder

Mooi Eronder is de webshop voor al je basic ondergoed. Jesse en Stephanie helpen je graag bij het vinden van je favoriete ondergoed en nachtkleding. Mooi Eronder heeft een ruime keuze ondermode voor dames en heren van de beste merken zoals Mey, Schiesser, Ten Cate, HOM, Felina, Charlie Choe, Anita en Sloggi. Wij pakken je bestelling met zorg in en verzenden gratis vanaf €40 ! Naast onze webwinkel kun je ons ook bezoeken bij Sarneel-Dessous in het centrum van Maastricht. We kijken uit naar je komst!