Ik ben heel tevreden met mijn bestelling.

Goede kwaliteit, snel bezorgd en met liefde ingepakt (chocolaatje).

Snelle service en verzending

Binnen 1 dag mijn ondershirt ontvangen, mooi verpakt en geen overbodige emails.

Makkelijk besteld, snel geleverd

Makkelijk besteld en snelle keurige levering. Echt een aanrader!!!

Goede website, snelle levering!!

Keurig verpakt

Prima. Helaas viel de maat M te groot uit.

Snel en netjes bezorgd

Pakketje snel binnen en heel mooi verpakt. Goede prijzen.

het was mooi wat ik heb besteld

het was op tijd geen klachten en jullie hebben goed spul

Vriendelijk, snelle levering!

Zeer vlot gehandeld nadat ik mijn bestelling had gedaan.

Kort na mijn bestelling werd 't pakket al aan de vervoerder overhandigd. Keurig verpakt. Fijn hoor!

Snelle en perfecte evering

Snelle levering, met aandacht en zorg verpakt artikel met bijpassend berichtje. De bestelling en verpakking zag er uit als een cadeautje voor jezelf. Mooie artikelen.

Bestelling vlot en correct uitgevoerd.

Gewoontegetrouw

super snelle levering

zeer professioneel

Snelle service en erg mooi verpakt

Zie hier boven.

Erg tevreden

Fijn geleverd. Zat in een veilig in een doos. Bedankt voor fijne levering Gr. Mireille Cuypers

Een van de twee t-shirts zit niet goed en kom volgende week even mee naar de winkel. Dank voor deze mogelijkheid :-)

Een aanrader

Een heel mooi hemd en heerlijk warm

Goede producten voor redelijke prijs tijdig geleverd

Goede producten voor redelijke prijs tijdig (3 dagen na bestelling) geleverd. Op een andere site vond ik wel extra informatie over het nieuwe model tov het oude vergelijkbare model (nieuw productnummer, zelfde model maar dan organisch katoen)

2x een achter elkaar bestelling geplaatst Eerst een hemdje + 2 slips van Mey Amorouse liquorice brown voor bij mij nieuwe BH. Vond de set erg mooi paste alleen niet bij mijn nieuwe BH. Zag op de site een bijpassende BH en heb hem gelijk besteld met nog 2 Anita slips grijs. De set is echt erg mooi. De slips zijn comfortabel je voelt ze niet. Het pakje is een feestje om te ontvangen mooi ingepakt en een zeer snelle bezorging. Top

Was helemaal goed. Nog bedankt. Hoop weer eens langs te kunnen komen.

Prima - goed nerk tegen een aantekkelijke prijs

Zie boven

TOP!

Supersnelle verzending & levering!

De bestelling is snel, netjes en makkelijk geleverd als brievenbuspakje.

Prettig. Het bestelde product was al bekend. Probleemloze afwikkeling van de bestelling.

Vriendelijk en behulpzaam. Duidelijke website. Alleen heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen.

Beste Jose, Bedankt voor de positieve review! Daar zijn we heel blij mee. Ik heb u net een mail gestuurd met de Track & Trace code en update van uw bestelling. Door de sinterklaas drukte kan het iets langer duren bij PostNL maar als het goed is wordt het brievenbus pakketje vandaag bezorgd. Hele fijne dag! Met vriendelijke groeten, Jesse & Stephanie

Mooie kwaliteit

Mooie kwaliteit

Over Mooi Eronder

Mooi Eronder is de webshop voor al je basic ondergoed. Jesse en Stephanie helpen je graag bij het vinden van je favoriete ondergoed en nachtkleding. Mooi Eronder heeft een ruime keuze ondermode voor dames en heren van de beste merken zoals Mey, Schiesser, Ten Cate, HOM, Felina, Charlie Choe, Anita en Sloggi. Wij pakken je bestelling met zorg in en verzenden gratis vanaf €30 ! Naast onze webwinkel kun je ons ook bezoeken bij Sarneel-Dessous in het centrum van Maastricht. We kijken uit naar je komst!