Top en snel verzonden

Mooie producten en snel verzonden. Top dankjewel

Prima de luxe

Fijne duidelijke side Geleverd in mooie verpakking met leuk kaartje en chocolade

Goede service en een mooi en duidelijke website

Fijn contact mooie bralette

Contact gehad via WhatsApp over een bralette erg fijn geholpen, snel bestelling ontvangen.

Mooie beha goede pasvorm en keurig op tijd ontvangen.

Ik zou aanraden Mooi Eronder

Hele fijne ervaring met de winkel. Bestelling mooi verpakt en snel geleverd. Product voldoet aan mijn verwachtingen, geen vlekjes of beschadigingen. Ook retour is mogelijk als het past niet. Ik heb dit optie niet gebruikt.

bestelling snel en correct uitgevoerd

Duidelijke website veel keus.

Netjes verzorgd

Mooi ingepakt en een kleine attentie. Badpak zit heel mooi. Als we weer een keer in Maastricht zijn kom ik zeker langs

Mooi snelle levering en goede kwaliteit

kortingsconstructie is ingewikkeld

Krijg het helaas niet voor elkaar om account te valideren

Beste Math, Vervelend dat het niet gelukt is om het account te valideren. Wij zijn altijd op zoek naar punten om onze service te verbeteren. Wij gaan op korte termijn een pagina aan de website toevoegen, waarop de te doorlopen stappen vermeld staan. Zo is dit altijd nog eens na te lezen. Wij hopen dat het valideren van het account hiermee makkelijk wordt. Ook kunnen wij altijd handmatig de gespaarde punten via het klantenkaartsysteem omzetten naar een korting op een volgende bestelling. Zo kunt u toch profiteren van de gespaarde kortingen. Bij vragen zijn wij altijd beschikbaar via ons email adres of telefoonnummer. Met vriendelijke groet, Jesse van Mooieronder by Sarneel-Dessous

Snel en goede service

Ik had helaas zelf een fout gemaakt met de bestelling, maar het retouren ging heel soepel en ik kreeg mijn geld heel snel weer terug. Dank daarvoor!

Verrassend

Ik was op zoek naar een mooi hemdje onder een blazer en kwam met die zoekopdracht via Google bij jullie. Het was precies wat ik in gedachten had en daardoor was ik aangenaam verrast

Goede ervaring

Zeer tevreden. Blij met de aankoop.

Supergoed

Supergoed

aangenaam verrast door lengte en kwaliteit boord.

Ik heb altijd problemen gehad met mijn T-shirts. Ze zijn meestal te kort en het boord is te wijd, lubberig en zit niet prettig. Voort het eerst ben ik daarover tevreden. Hopelijk blijft dat zo.

Goede kwaliteit en Goede service

Een bestelling gedaan en thuis afgeleverd gekregen.

prachtig materiaal!

Keurig verpakt verzonden en mooie kwaliteit hdmedje van Mey.

Super goede en snelle levering

Mooi en met liefde verpakt.

Prima product tegen een goede prijs en levering

Prima en snel geregeld

Prima en snel geregeld

Snelle nette levering

Mijn bestelling was heel netjes verpakt en snel geleverd met een persoonlijke groet

Goed geregeld

Na retour de volgende dag het geld weer op m'n rekening

Snel, duidelijk en marktconforme prijs

Prima, snel en duidelijke correspondentie en bezorging; houden zo!

tevreden

tevreden

Snelle levering.

Voor mij bekend product besteld. Prima

Over Mooi Eronder

Mooi Eronder is de webshop voor al je basic ondergoed. Jesse en Stephanie helpen je graag bij het vinden van je favoriete ondergoed en nachtkleding. Mooi Eronder heeft een ruime keuze ondermode voor dames en heren van de beste merken zoals Mey, Schiesser, Ten Cate, HOM, Felina, Charlie Choe, Anita en Sloggi. Wij pakken je bestelling met zorg in en verzenden gratis vanaf €40 ! Naast onze webwinkel kun je ons ook bezoeken bij Sarneel-Dessous in het centrum van Maastricht. We kijken uit naar je komst!