Blij

Prachtig ondergoed, en dan ook nog zo fraai verpakt!

Super !

Mooie zaak , goede kwaliteit en top service !

Goed geholpen en snel geleverd

Fijn geholpen toen ik belde over product en volgende dag al binnen

Deskundige hulp

Bij Jesse en Stephanie word ik altijd heel deskundig geholpen. De sfeer in de zaak is erg gezellig. Altijd tijd voor een praatje over van alles.

Heel blij met mijn mooie shirts

Snelle, keurige levering. Mooie collectie.

Prachtige bh, mooie pasvorm snelle levering. De verpakking vond ik wat groot en had wat mij betreft wat duurzamer gemogen. Verder ben ik uiterst tevreden!

Perfect snelle levering

Door te zoeken via Google naar de producten die ik nodig had, kwam ik uit bij Mooi Eronder. Binnen 2 dagen had ik mijn bestelling in huis, mooi ingepakt, keurig verzorgd.

Nette snelle levering van een kwalitatief goed artikel.

Het kwam even niet uit om naar deze speciaal zaak te gaan, waar je altijd goed geadviseerd wordt. Nette levering.

Goede kwaliteit voor een mooie prijs

Heel goed.

Het hemdje van Mey draagt heerlijk. Was ook erg verrast door de snelle en keurige levering.

Mooi product ontvangen, precies als omschreven. Mooi verpakt, met nog een persoonlijk tintje.

Mooi op tijd geleverd.

Mooie spullen en uitstekende service.

Gewoon Goed

Een bepaald model thermoshirt dat hier nog verkrijgbaar was is netjes geleverd. Helemaal blij mee !

Top en snelle levering

Zeer snelle levering en mooi en netjes verpakt

Snelle levering met aandacht

Zondag besteld de volgende dag al in huis. Met een verrassing erbij. Hoe leuk is dat. Je voelt dat ze passie voor hun vak hebben en dat zie je terug in de levering.

Denken mee met de klant.

Snelle levering mooie spullen

Hele snelle levering mooi verpakt met persoonlijke aandacht

snelle service, prima kwaliteit

Duidelijk website, snelle levering, goede kwaliteit van het bestelde

Prachtig

Hele mooie slip, echt prachtig. Wel helaas heel prijzig, anders bestelde ik er meer. Voor een bijzondere gelegenheid is het zeker aan te raden om jezelf eens te verwennen :-)

Fijne winkel

Breed assortiment, goede serice, snelle levering

Snelle correcte levering.

Groot assortiment. Betrouwbare en snelle levering. Fijne website.

Een geweldige ervaring

Heel bijzondere en op gemak stellende service

Prima ervaring

Vlotte afhandeling

Over Mooi Eronder

Mooi Eronder is de webshop voor al je basic ondergoed. Jesse en Stephanie helpen je graag bij het vinden van je favoriete ondergoed en nachtkleding. Mooi Eronder heeft een ruime keuze ondermode voor dames en heren van de beste merken zoals Mey, Schiesser, Ten Cate, HOM, Felina, Charlie Choe, Anita en Sloggi. Wij pakken je bestelling met zorg in en verzenden gratis vanaf €40 ! Naast onze webwinkel kun je ons ook bezoeken bij Sarneel-Dessous in het centrum van Maastricht. We kijken uit naar je komst!