Prima verzorging

Netjes, optijd, klantvriendelijk

Perfecte service

Beste ondernemers, Wat een mooi kado kreeg ik thuis, mooi ingepakt en een versnapering erbij. Een verrassing!!!! Ga zo door. Een tevreden klant. Groetjes Jos van Engelen

Dik tevreden

Snelle levering. Handig: brievenbuspakje. Was mijn eerste bestelling, maar voor herhaling vatbaar

Gelukkig een winkel met goed ondergoed.

Gelukkig hebben ze mijn favoriete slips nog. Perfecte pasvorm.

Alles zoals was afgesproken

Alleen de bezorgdienst neem het niet zo nauw

mooi

snelle levering en hele mooie BH, ik ben er super blij mee

Ik ben tevreden met het bestelproces en het product.

Prachtig!

Mey onderjurk lang Emotion champagne besteld en die is zo prachtig. Heel mooi verzorgd opgestuurd, net een kadootje. Draag hem onder doorzichtig jurkje en maakt het plaatje compleet. Veel complimenten gehad. Ik zal zéker weer bij Mooi Eronder bestellen mocht ik weer iets moois nodig hebben.

Snel, goede kwaliteit

De producten werden snel geleverd, netjes ingepakt ook. Goede kwaliteit. 5 sterren voor deze winkel.

Super.

Goede service, kwaliteit en communicatie.

Goede service, mooie kwaliteit

Mey boxershorts, second me (dames) besteld. Echt super mooi en draagt zich heerlijk, fijne stof, gewoon perfect! Mooi Eronder (Sarneel) Maastricht stuurt een sms zodra het product wordt verzonden, men pakt het keurig in als een echt cadeautje (het was gewoon voor mijzelf maar dan nog wordt het zo mooi verzorgd), en met chocolaatje en leuk kaartje erbij. Gewoon super leuk, er wordt nog moeite voor de klant gedaan, ook qua advies! Hier is de klant nog koning en ben je geen nummer zoals in veel zaken wel het geval is. Wij komen graag terug!

Mooie HOM 01 herenslips

Snelle, keurige levering. Ik kom terug.

Goede klantenservice, snelle levering,goede communicatie......Mooi Eronder....Warm aanbevolen....

weinig verpakkingsmateriaal

Goede hulp en advies en vlotte levering van mijn bestelling

Zie boven

Nette en snelle levering

Nette en snelle levering!

Mooie kwaliteit

Mooie kwaliteit en snelle bezorging

Snel en netjes bezorgd

Fijn om te winkelen en persoonlijk ingepakt

Prima!!

Ik heb een heel leuk setje( zomerpyama) gevonden. de website was heel overzichtelijk en makkelijk. de levering ging heel voorspoedig

Geweldig bedrijf!

Helemaal top zoals mijn bestelling werd verpakt. Leuke verrassing!

Alles onmiddellijk in orde

Bellen voor te bestellen, direct in orde, het komt iets later aan met de factuur en schrijft het over. Wat kan er nog beter. Groeten Frans

Een bestelling met veel persoonlijke aandacht verwerkt.

Lief verpakt , alsof ik gezellig aan het winkelen was.

Keurig verpakt, snel geleverd, net dat stukje extra aandacht wat het bijzonder maakt

Zie titel

Ik moet teveel zoeken

Voor mij zou het een enorme verbetering zijn als er setjes van ondergoed naast elkaar worden gepresenteerd dus slip en singlet van dezelfde kleur in een oogopslag. Zelf zoek ik naar schiesser 95- 5 in verschillende kleuren blauw of zwart of grijs maar krijg het helaas niet bij elkaar. Nu heb ik 2 singlets maar ben er niet echt happy mee.

Beste Jan, Bedankt voor de review en vervelend dat het niet gelukt is alles naar wens te vinden. Wij zien dat u singlets uit uitlopende series heeft besteld, waardoor er geen bijpassende shorts meer beschikbaar zijn. Een overzicht van alle producten op onze site van 95/5 Schiesser kunt u hier vinden: https://www.mooieronder.nl/ondergoed-series-voor-heren/basic-schiesser-heren-ondergoed/schiesser-95-5/ Op onze site hebben we ook een filter fuctie. Hiermee kunt u specifiek uw wensen doorgeven bijvoorbeeld zoeken op merk, maat en materiaal. Mocht u in de toekomst meer advies nodig hebben bij het zoeken op de website of het maken van sets, kunt u ons gerust bellen of emailen. Wij helpen u graag met de juiste keuze maken en kunnen u daarbij verschillende links van onze website toesturen, zodat u niet zelf hoeft te zoeken. Uiteraard nemen we uw feedback mee om onze website te verbeteren. Hopende u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Een hele fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Jesse van Mooieronder.nl

Over Mooi Eronder

Mooi Eronder is de webshop voor al je basic ondergoed. Jesse en Stephanie helpen je graag bij het vinden van je favoriete ondergoed en nachtkleding. Mooi Eronder heeft een ruime keuze ondermode voor dames en heren van de beste merken zoals Mey, Schiesser, Ten Cate, HOM, Felina, Charlie Choe, Anita en Sloggi. Wij pakken je bestelling met zorg in en verzenden gratis vanaf €40 ! Naast onze webwinkel kun je ons ook bezoeken bij Sarneel-Dessous in het centrum van Maastricht. We kijken uit naar je komst!