Keurig verpakt, snel geleverd, net dat stukje extra aandacht wat het bijzonder maakt

Zie titel

Ik moet teveel zoeken

Voor mij zou het een enorme verbetering zijn als er setjes van ondergoed naast elkaar worden gepresenteerd dus slip en singlet van dezelfde kleur in een oogopslag. Zelf zoek ik naar schiesser 95- 5 in verschillende kleuren blauw of zwart of grijs maar krijg het helaas niet bij elkaar. Nu heb ik 2 singlets maar ben er niet echt happy mee.

Beste Jan, Bedankt voor de review en vervelend dat het niet gelukt is alles naar wens te vinden. Wij zien dat u singlets uit uitlopende series heeft besteld, waardoor er geen bijpassende shorts meer beschikbaar zijn. Een overzicht van alle producten op onze site van 95/5 Schiesser kunt u hier vinden: https://www.mooieronder.nl/ondergoed-series-voor-heren/basic-schiesser-heren-ondergoed/schiesser-95-5/ Op onze site hebben we ook een filter fuctie. Hiermee kunt u specifiek uw wensen doorgeven bijvoorbeeld zoeken op merk, maat en materiaal. Mocht u in de toekomst meer advies nodig hebben bij het zoeken op de website of het maken van sets, kunt u ons gerust bellen of emailen. Wij helpen u graag met de juiste keuze maken en kunnen u daarbij verschillende links van onze website toesturen, zodat u niet zelf hoeft te zoeken. Uiteraard nemen we uw feedback mee om onze website te verbeteren. Hopende u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Een hele fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Jesse van Mooieronder.nl

Goede snelle service

Mooi verpakt alleen jammer dat er 1 artikel niet beschikbaar was. Geld was gelijk terug gestort. Leuk verpakt met een aardigheidje erbij. Bestel zeker weer

snelle levering, goed verzorgd

met aandacht verzorgd en snel

heel goed

heel tevreden

Kennis en service gericht!

Transparante en Prettige communicatie! De bestelde producten zijn met aandacht en zorg verstuurd ! Kortom: aan te bevelen!

Perfect afgehandeld via briefpost

Keurig verpakt incl retourbrief,

Heel prettig en correct

Een goed verzorgd en snelle zending Mijn eerste kennismaking en ik ga zeker terug..

Prima bedrijf

Ik kreeg na het niet ontvangen van de t-shirts gelijk het bedrag terugstort ! Een eerlijk bedrijf ! Dankjewel ervoor . Ik ga zeker weer wat bestellen bij jullie !

Beste Ria, Bedankt voor het invullen van de review. Helaas heeft u de shirts niet ontvangen. Wij hebben hier regelmatig contact met u over gehad en geconcludeerd dat het pakket is kwijtgeraakt bij Postnl. Zoals afgesproken met elkaar hebben wij u ook het aankoopbedrag van de t-shirts terugbetaald. Wellicht wilt u vanwege onze service de review heroverwegen. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Jesse Léger Mooieronder.nl

eerste ervaring gelijk erg goed!

Snel, verpakking en inhoud bestelling van bekende (Meij) kwaliteit. Frisse en deskundige uitstraling. Webwinkel prima, maar nodigt ook uit om de winkel in Maastricht binnenkort te bezoeken.

Het bestelde was overeenkomstig de omschrijving. Om persoonlijke redenen toch geretourneerd. Drie dagen daarna werd het aankoopbedrag op mijn rekening teruggestort: snel en betrouwbaar.

Niet goed

Heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Dus tot nu toe ben ik nog niet tevreden. Denk wel dat da aan post nl.ligt. Het is nu zeer netjes afgehandeld

Kwalitatief goede producten en uitstekende service.

De Schiesser-shirtjes die ik heb gekocht zijn zoals vanouds van goede kwaliteit. Omdat er bij de post vertraging was ontstaan vanwege de Pinksterdagen was het even onduidelijk waar het product onderweg was blijven steken. Contact opgenomen met de klantenservice die het uitstekend heeft opgelost. Inmiddels heb ik de shirtjes ontvangen en ik ben er erg blij mee.

Netjes en correct

Het bestelde is met zorg en aaandacht ingepakt.

Bestelling is goed afgeleverd en het zijn fijne producten.

Mooie website, goed te vinden wat ik zocht. En een hele leuke naam!

Snel geleverd netjes verpakt

Word goed op de hoogte gehouden na het bestellen

Speciale aandacht voor inpakken met ludiek cadeautje erbij!

Mijn bestelling werd heel snel geleverd. Dat was al mooi. De verrassing suprème kwam toen ik het pakketje uitpakte. Het leek net een cadeautje en dat was het ook toen ik verder keek. Een chocolaatje erbij als verrassing. Subliem! Verder paste de lingerie perfect en is het van goede kwaliteit. Top service en aanrader! Kom zeker eens naar jullie zaak in Maastricht kijken!

Goed, netjes bezorgd

Prachtig kwalitatief goed

Alles prima keurig geleverd

Mooie bh goed ontvangen Aanrader!

Super website.

Fijn geholpen snel ontvangen. Zeker meer gebruik van maken.

Prima afgehandeld

Voor het eerst niet in de winkel jn Maastricht maar via de website besteld. Is orima gegaan.

Zitten lekker

Goede pasvorm, knelt niet en worden tijdens het dragen niet wijd

geweldig goed

snelle levering zoals belooft

Platielstraat 8 6211GV Maastricht

Over Mooi Eronder

Mooi Eronder is de webshop voor al je basic ondergoed. Jesse en Stephanie helpen je graag bij het vinden van je favoriete ondergoed en nachtkleding. Mooi Eronder heeft een ruime keuze ondermode voor dames en heren van de beste merken zoals Mey, Schiesser, Ten Cate, HOM, Felina, Charlie Choe, Anita en Sloggi. Wij pakken je bestelling met zorg in en verzenden gratis vanaf €40 ! Naast onze webwinkel kun je ons ook bezoeken bij Sarneel-Dessous in het centrum van Maastricht. We kijken uit naar je komst!